Aktualne do Tunezji

Hotel Royal Tulip Taj Sultan

Ocena: 5/5

Tunezja, Hammamet, Hammamet

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Tuż przy piaszczystej plaży Żywa atmosfera Kilka minut spacerem od portu Kompleks w stylu arabskim

Więcej o hotelu

od 2 561 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Wysokiej klasy, elegancki hotel, łączący orientalny styl z nowoczesnym komfortem. Malowniczy teren, ogród, niska zabudowa, świetna lokalizacja.

Położenie

W prestiżowej dzielnicy Hammametu - Yasmine, przy szerokiej i piaszczystej plaży hotelowej (serwis plażowy bezpłatny, ręczniki za kaucją), zaledwie kilometr od tzw. nowej medyny, 13 km od starego centrum, 100 km od lotniska w Monastirze, 43 km od lotniska Enfidha.

Wyposażenie

Eleganckie lobby z całodobową recepcją i Wi-Fi, kantor wymiany walut, restauracja główna Le Palais, restauracja la carte La Vigna, snack bar Le Sindbad na plaży (w sezonie letnim), bar Le Jasmine, piano bar Taj Lounge, kawiarnia mauretańska, sala konferencyjna z zapleczem biznesowym, salon fryzjerski, sklepiki, pralnia.

Pokoje

235 komfortowo urządzonych, przestrzennych pokoi (ok. 31- 40 m2), a w nich klimatyzacja, łazienka z suszarką do włosów, WC, telefon, TV sat, minibar, sejf(odpłatnie), balkon lub taras, łącza internetowe.

Wyżywienie

HB (Half Board) - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu (napoje płatne dodatkowo).
All Inclusive - śniadanie (07.00-10.00), późne śniadanie (10.00-11.00), bufet lunch (12.30-14.00), lekki lunch (13.00-15.00), słodki podwieczorek (16.30-18.00), kolacja (19.00-21.00), kawa po turecku i herbata miętowa w kawiarence mauretańskiej (16.00-23.00), woda mineralna, kawa, herbata, gorąca czekolada, koktajl dnia, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w lobby bar do północy, w barze przy basenie i przy plaży (do godz. 17.00), raz na pobyt kolacja włoska lub tunezyjska a'la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

Sport i rozrywka

Ładny basen o nieregularnym kształcie z tarasem słonecznym (bezpłatne leżaki, parasole, materace, ręczniki za kaucją), basen kryty (w okresie zimowym), 2 korty tenisowe (w ramach all inclusive - godzina dziennie gratis), tenis stołowy, siatkówka, gimnastyka w wodzie, minigolf, aerobik, gra w kule, strzelanie z łuku, wieczorny program rozrywkowy, muzyka na żywo. Płatne - pokój gier, bilard, sporty wodne, masaże, sauna, hammam, zabiegi kosmetyczne i pielęgnujące.

Dla dzieci

Brodzik, pokój zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce.

Podatek turystyczny płatny na miejscu

W Tunezji obowiązuje obligatoryjny podatek, pobierany jednorazowo przy meldowaniu się w hotelu.
* 4 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 2 gwiazdkowym
* 8 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 3 gwiazdkowym
* 12 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym
Przy pobytach dłuższych niż 10 dni podatek jest równowartością pobytu 10 dniowego. Dzieci do 12 roku życia (liczy się data urodzenia) są zwolnione z podatku.
 
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Tunezja - warunki wjazdu do kraju

Uwaga: od 1 stycznia 2025 r. obowiązuje wjazd do Tunezji wyłącznie na podstawie paszportu.
Polacy udający się do Tunezji na okres do 90 dni nie muszą mieć wizy. Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Paszport nie może budzić wątpliwości co do swojej autentyczności.
Informujemy o możliwości zapoznania się z aktualnymi komunikatami MSZ dotyczącymi pobytu w Tunezji:
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych
Komunikat w sprawie wycieczek po Tunezji - Polska w Tunezji - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Ambasada RP w Tunisie informuje, że organizatorzy wycieczek turystycznych na terenie Tunezji muszą posiadać odpowiednie uprawnienia wydane przez władze tunezyjskie. To samo dotyczy osób oferujących usługi przewodnika turystycznego. Zarówno Polacy, jak i Tunezyjczycy, którzy posługują się językiem polskim, muszą legitymować się kartą przewodnika. Działalność w sektorze turystycznym jest przedmiotem ścisłej kontroli ze strony władz tunezyjskich.  Apelujemy o weryfikację ofert przed skorzystaniem z nich, gdyż udział w nielegalnie zorganizowanym przedsięwzięciu może skutkować negatywnymi konsekwencjami, które mogą wpłynąć na przebieg zaplanowanego przez Państwa pobytu w Tunezji.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Uwagi

Zakwaterowanie zaczyna się o godzinie 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.
Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Przeloty do Tunezji

Dotyczy wszystkich przelotów do Tunezji (rejsowych - Nouvelair i czarterowych):
* w przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. 
* wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
* przy rezerwacjach założonych na wyloty do Tunezji liniami Nouvelair obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.


Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 13 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 6 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 2,4 / 5

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 2,1 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,9 / 5

52. najwyższa ocena z 180 hoteli w Hammamet

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.7. - 10.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Royal Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Relaksujące wakacje

Relaksujące wakacje

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest świeżo wyremontowany, czysty, jasny, bez pleśni i śladów zużycia. Łazienka z prysznicem, wszystko czyste, ręczniki wymieniane codziennie. Oddzielna toaleta. W przedpokoju znajduje się szafa, sejf (płatny) i minibar (tylko woda). Ogólne wrażenie psuje widok z balkonu na nieestetyczny dach hotelu.

Wyżywienie
Wołowina i kurczak, ryby, świeża pizza, makaron, desery, warzywa, owoce, lody. Do posiłku podawana była woda, inne napoje można było zamówić bezpłatnie u kelnera.

Obsługa w hotelu
Baseny kryte i odkryte czyste, mnóstwo leżaków. Codziennie można było ćwiczyć w basenie zewnętrznym. Plaża jest czysta, strzeżona, mnóstwo leżaków. Darmowe Wi-Fi w całym hotelu. Cały personel komunikatywny, pomocny i uśmiechnięty. Doskonała organizacja również ze strony biura podróży.

Plaża
Plaża jest czysta, strzeżona, mnóstwo leżaków. Morze jest czyste, ale jeśli były duże fale, to przynosiły śmieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniela H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Royal Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

To było fantastyczne

To było fantastyczne

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, czysty, bez pleśni, brudu i owadów. Łóżko nie ma żadnych wad. Z balkonu był widok na ogród i morze, piękno. Były 2 krzesła i stół do siedzenia. Łazienka czysta, wanna ze szklanym parawanem. Wszędzie i w pokoju lustra.WC osobno, wszystko działa bez problemów

Wyżywienie
Jedzenie urozmaicone, ryby, kurczak, wołowina, jedzenie wegetariańskie, pizza, grillowanie, owoce, doskonałe degustacje, jajka śniadaniowe pod każdym względem, salami, sery, warzywa, nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie pokoju, zmiana ręczników, wszystko w porządku. Wifi działa cały czas. Basen czysty, dużo leżaków, co wieczór program kulturalny.

Plaża
Plaża przy hotelu codziennie sprzątana, leżaki bezpłatne, na plaży ratownik. Nie korzystaliśmy z baru na plaży, ale 20 metrów od plaży znajduje się bar przy basenie, w którym chętnie serwowane jest wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.7. - 10.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Royal Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Relaksujące wakacje

Relaksujące wakacje

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest świeżo wyremontowany, czysty, jasny, bez pleśni i śladów zużycia. Łazienka z prysznicem, wszystko czyste, ręczniki wymieniane codziennie. Oddzielna toaleta. W przedpokoju znajduje się szafa, sejf (płatny) i minibar (tylko woda). Ogólne wrażenie psuje widok z balkonu na nieestetyczny dach hotelu.

Wyżywienie
Wołowina i kurczak, ryby, świeża pizza, makaron, desery, warzywa, owoce, lody. Do posiłku podawana była woda, inne napoje można było zamówić bezpłatnie u kelnera.

Obsługa w hotelu
Baseny kryte i odkryte czyste, mnóstwo leżaków. Codziennie można było ćwiczyć w basenie zewnętrznym. Plaża jest czysta, strzeżona, mnóstwo leżaków. Darmowe Wi-Fi w całym hotelu. Cały personel komunikatywny, pomocny i uśmiechnięty. Doskonała organizacja również ze strony biura podróży.

Plaża
Plaża jest czysta, strzeżona, mnóstwo leżaków. Morze jest czyste, ale jeśli były duże fale, to przynosiły śmieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniela H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Royal Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

To było fantastyczne

To było fantastyczne

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, czysty, bez pleśni, brudu i owadów. Łóżko nie ma żadnych wad. Z balkonu był widok na ogród i morze, piękno. Były 2 krzesła i stół do siedzenia. Łazienka czysta, wanna ze szklanym parawanem. Wszędzie i w pokoju lustra.WC osobno, wszystko działa bez problemów

Wyżywienie
Jedzenie urozmaicone, ryby, kurczak, wołowina, jedzenie wegetariańskie, pizza, grillowanie, owoce, doskonałe degustacje, jajka śniadaniowe pod każdym względem, salami, sery, warzywa, nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie pokoju, zmiana ręczników, wszystko w porządku. Wifi działa cały czas. Basen czysty, dużo leżaków, co wieczór program kulturalny.

Plaża
Plaża przy hotelu codziennie sprzątana, leżaki bezpłatne, na plaży ratownik. Nie korzystaliśmy z baru na plaży, ale 20 metrów od plaży znajduje się bar przy basenie, w którym chętnie serwowane jest wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr Jakubec

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Royal Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Oryginalna katastrofa pokoju. Pachniał stęchlizną, brudem. Brak widoku na ogród. Niedziałające drzwi na balkon (nie dało się zamknąć). Pleśń i brud w łazience. Brakowało sejfu. Minibar był tylko pustą lodówką. W łazience był tylko jeden ręcznik. A po pierwszej nocy łóżko się pode mną zawaliło. Zobacz zdjęcie Wymieniony pokój był już zauważalnie czystszy, tylko deska sedesowa była zerwana, osłona sterowania klimatyzacją była pęknięta, ale działała, a sejf nie działał. Łóżko już się nie ugięło i uzupełniali nasze ręczniki w ciągu tygodnia, ilekroć ostrzegaliśmy ich, że znowu ich tam nie ma.

Wyżywienie
Jedzenie było całkiem dobre. Dość dużo warzyw, różne sałatki, różne mięsa, makarony, ciasta, owoce, słodycze. Można było wybrać.

Obsługa w hotelu
Hotel pełen arabskich gości. Kilku białych Europejczyków. Nawet delegat był zaskoczony, że było tam tak wielu Arabów. Ponadto znaki w hotelu były wyłącznie w języku arabskim i francuskim. Spory problem z posiłkami. Znów była to przygoda, kiedy nie wiedziałeś, co jesz (żabie udka, ośmiornice????). Naprawdę nie wiedzieliśmy. Może dobrze. Bar był w porządku, personel próbował, nawet jeśli nie nadążał.

Plaża
Plaża była idealna, morze czyste i ciepłe. Po południu trochę brudniej, ale taki był dzienny ruch. Pojawiły się tam również meduzy, ale pływanie było całkiem bezpieczne. A morze było całkiem kolorowe - dużo wielobarwnych plastikowych i papierowych opakowań.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Milan Černý

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 28.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Royal Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Te wakacje za 34.508,00 CZK od CK ...........były horrorem Ogólne wrażenie z hotelu nie było duże. Zdecydowanie nie zasługuje na wymienioną 5* Nie dziwię się już, że CK.......... reprezentowana przez CA nie posiada poglądowego zdjęcia pokoju oznaczonego na stronie Pokój standardowy widok na morze, Delegat usługi wliczone w cenę od CK..... ....... reprezentujące CA na poziomie zerowym. Kwestionariusz satysfakcji z wycieczki z CA Oceniasz hotel. Recenzje służą wyłącznie do oceny hotelu. Inne informacje o CK organizującym wycieczkę, przewoźniku, delegatach itp. są zbędne. Nie dziwię się już, że CA nie chce omawiać delegatów, jest to zbędne, prawdopodobnie wiedzą dlaczego. Po przybyciu DELEGATA nigdzie nie ma. Może jest w hotelu, bo tam jego usługi są najbardziej potrzebne, bo tam jest najwięcej problemów i nigdzie nie ma DELEGATA, miał załatwiać wyjazdy i znowu nic. Więc pierwszego dnia DELEGATA nigdzie nie ma 2,3,4,5,6 a 7 dnia DELEGATA nadal nigdzie nie ma, więc dlaczego jest to wliczone w cenę ??? Kobieta nie mówi w językach obcych, więc jeśli inni czescy uczestnicy nie pomogli jej w zakwaterowaniu, prawdopodobnie jest zmuszona siedzieć w recepcji przez całe wakacje.

Te wakacje za 34.508,00 CZK od CK ...........były horrorem Ogólne wrażenie z hotelu nie było duże. Zdecydowanie nie zasługuje na wymienioną 5* Nie dziwię się już, że CK.......... reprezentowana przez CA nie posiada poglądowego zdjęcia pokoju oznaczonego na stronie Pokój standardowy widok na morze, Delegat usługi wliczone w cenę od CK..... ....... reprezentujące CA na poziomie zerowym. Kwestionariusz satysfakcji z wycieczki z CA Oceniasz hotel. Recenzje służą wyłącznie do oceny hotelu. Inne informacje o CK organizującym wycieczkę, przewoźniku, delegatach itp. są zbędne. Nie dziwię się już, że CA nie chce omawiać delegatów, jest to zbędne, prawdopodobnie wiedzą dlaczego. Po przybyciu DELEGATA nigdzie nie ma. Może jest w hotelu, bo tam jego usługi są najbardziej potrzebne, bo tam jest najwięcej problemów i nigdzie nie ma DELEGATA, miał załatwiać wyjazdy i znowu nic. Więc pierwszego dnia DELEGATA nigdzie nie ma 2,3,4,5,6 a 7 dnia DELEGATA nadal nigdzie nie ma, więc dlaczego jest to wliczone w cenę ??? Kobieta nie mówi w językach obcych, więc jeśli inni czescy uczestnicy nie pomogli jej w zakwaterowaniu, prawdopodobnie jest zmuszona siedzieć w recepcji przez całe wakacje.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie pokoju jest wymienione (wanna i prysznic) Oznacza to tylko wannę z półszklanym ekranem (tylko dla osób chudych) Sejf (bezpłatny): trzeba za niego zapłacić Telewizja satelitarna: tylko jedna 20-minutowa reklama, która utrzymuje powtórzenie

Wyżywienie
POSIŁEK W 5* HOTELU !!! Monotonne, powtarzalne, wszystko ostre i ostre, tylko curry, miniaturowe porcje, słodycze klapa. U NAS DOSTAJESZ LEPSZE JEDZENIE W KAŻDYM BUFECIE

Obsługa w hotelu
KATASTROFA, obsługa i ogólne podejście do klientów, więc za 2* może 3*i to z mizerią. To, że hotel ładnie wygląda nie oznacza 5*. Nieodpowiednie usługi hotelowe, od sprzątania pokoju po obsługę w jadalni, to absolutny chaos, obsługa nie nadąża, sprzątaczka bierze ręczniki, ale nie daje innym, jeśli nie zastaniesz jej w swoim pokoju , musisz ją znaleźć i zapytać o ręczniki.

Plaża
Na plaży panował bałagan, toczące się śmieci, smród, morze było pełne glonów, bar na plaży w ogóle nie odpowiadał pięciogwiazdkowemu hotelowi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lucie Z.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 18.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Royal Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

5* nie odpowiadało max 2*. Stare pokoje w hotelu spinave. Okropne zachowanie personelu. All inclusive nie było. Żywności nie udało się zabezpieczyć. jednym słowem katastrofa!!!!!

5* nie odpowiadało max 2*. Stare pokoje w hotelu spinave. Okropne zachowanie personelu. All inclusive nie było. Żywności nie udało się zabezpieczyć. jednym słowem katastrofa!!!!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jakość zakwaterowania jest zerowa. Pleśń w łazience. Wszędzie owady.

Wyżywienie
Katastrofa. Spleśniały owoc.

Obsługa w hotelu
Silenost.

Plaża
Gad normalny. Leżak się rozpadł. Ręczniki nie były dostępne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 15 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować