Aktualne do Tajlandii

Hotel Royal Benja

Ocena: 3/5

Tajlandia, Bangkok

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 4 591 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Adres - Royal Benja Hotel:

39 Sukhumvit Road (Soi 5), Bangkok 10110, Thailand
Tel:  +66 2655 2920 ,  Web: www.royalbenja.th.com

Wyposażenie:

Hotel ten został wzniesiony w 1996 roku. Obiekt oferuje łącznie 392 pokoje. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Na atrakcyjną ofertę sportów wodnych składają się snorkeling i nurkowanie. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, bilard, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię parową i salon piękności, jak również za dodatkową opłatą saunę i zabiegi masażu.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Hotel oferuje inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.

WAŻNE! Wjazd – Rejestracja (Tajlandia):

Obywatele Polski są zwolnieni z obowiązku posiadania wizy w przypadku podróży turystycznych do 60 dni. Informujemy jednak o konieczności zarejestrowania swojego wjazdu do Tajlandii najpóźniej 72 godziny przed wylotem. (update 11.10.2025). 
Link do rejestracji (TDAC): https://tdac.immigration.go.th/arrival-card/#/home 

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem - regularne linie lotnicze:

W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Condor (DE), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. 
UWAGA: BRAK PRZELOTU BEZPOŚREDNIEGO!
Przeloty do Tajlandii, Tanzanii, Sri Lanki oraz na Mauritius nie odbywają się bezpośrednio. Loty realizowane są z przystankiem w takich miastach jak Abu Dhabi, Dubaj, Sharża, Frankfurt, Monachium, Paryż czy Stambuł.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 200 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 33 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,6 / 5

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,7 / 5

2. najwyższa ocena z 2676 hoteli w Bangkok

Renáta M.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.10. - 18.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Royal Benja Ocena: 3.5/5 Tajlandia, Bangkok

Byłem w tym hotelu również w zeszłym roku, hotel jest czysty, personel jest przyjazny i miły.

Byłem w tym hotelu również w zeszłym roku, hotel jest czysty, personel jest przyjazny i miły.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest czysty, codziennie sprzątany, woda uzupełniana, hotel jest nieco zniszczony - mimo to przyjemny i przytulny.

Wyżywienie
Mieliśmy pokój ze śniadaniem - europejskim i azjatyckim - urozmaicony wybór, niczego nie brakowało.

Obsługa w hotelu
Korzystaliśmy z hotelowego basenu - woda była ciepła i czysta, ręczniki hotelowe były pachnące, czyste i wystarczająco duże.

Plaża
Jako że hotel jest w centrum miasta - na plaży nie byliśmy - tego nie brakowało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Renáta M.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 6.10. - 14.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Royal Benja Ocena: 3.5/5 Tajlandia, Bangkok

Niezapomniane wakacje!

Niezapomniane wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Renáta M.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.10. - 18.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Royal Benja Ocena: 3.5/5 Tajlandia, Bangkok

Byłem w tym hotelu również w zeszłym roku, hotel jest czysty, personel jest przyjazny i miły.

Byłem w tym hotelu również w zeszłym roku, hotel jest czysty, personel jest przyjazny i miły.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest czysty, codziennie sprzątany, woda uzupełniana, hotel jest nieco zniszczony - mimo to przyjemny i przytulny.

Wyżywienie
Mieliśmy pokój ze śniadaniem - europejskim i azjatyckim - urozmaicony wybór, niczego nie brakowało.

Obsługa w hotelu
Korzystaliśmy z hotelowego basenu - woda była ciepła i czysta, ręczniki hotelowe były pachnące, czyste i wystarczająco duże.

Plaża
Jako że hotel jest w centrum miasta - na plaży nie byliśmy - tego nie brakowało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Renáta M.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 6.10. - 14.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Royal Benja Ocena: 3.5/5 Tajlandia, Bangkok

Niezapomniane wakacje!

Niezapomniane wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kateřina H.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.5. - 2.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Royal Benja Ocena: 3.5/5 Tajlandia, Bangkok

Wszystko było warte swojej ceny

Wszystko było warte swojej ceny

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo dobry, pomocny personel, nic nie przeszkadzało.

Wyżywienie
Optymalny

Obsługa w hotelu
Mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 26 °C

  • Temperatura powietrza 30 °C

  • Temperatura wody 28 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować