To było miłe doświadczenie, polecam je, ale tylko osobom znającym język angielski i mającym umiejętności obsługi aplikacji oraz ogólnej orientacji.
Zakwaterowanie
Statek i jego wnętrza były bardzo ładne i czyste, na każdym piętrze zawsze odbywał się jakiś program lub wydarzenie, panowała tam po prostu ożywiona atmosfera, co było świetne. Jeśli chodzi o naszą kabinę, była dość mała, zapłaciliśmy dodatkowo za kabinę z oknem, nie mieliśmy możliwości wyboru kabiny podczas rezerwacji rejsu i dostaliśmy drugą najgorszą kabinę na całym statku, co bardzo nas rozczarowało! Gorzej było tylko z widokiem na łódź ratunkową – mieliśmy okno na wysokości wewnętrznej kabiny między łodziami i z siatką widoczną. Jeszcze bardziej rozczarowało nas to, że inni Słowacy, którzy skorzystali z usług innego biura podróży, mogli wybrać kabinę podczas rezerwacji rejsu! Poprosiłem Invię o zmianę kabiny, ale nawet nie dostałem odpowiedzi na e-mail.
Wyżywienie
Jedzenie było wspaniałe, mogliśmy jeść do utraty przytomności od rana do 2:00 w nocy. Do wyboru były restauracje lub ogromny bufet. To przerosło nasze oczekiwania, a jakość jedzenia była doskonała, owoce morza w różnych formach były wyśmienite, podobnie jak inne. Restauracja a la carte, do której poszliśmy tylko na kolację, miała duży wybór trzydaniowych menu, obejmujących około 5 różnych przystawek, 5 dań głównych i 5 deserów, wszystkie najwyższej jakości. Kiedyś zdarzyło mi się nie smakować risotto z krewetkami i kiedy kelner się o tym dowiedział, zaproponował mi drugie danie główne :).
Obsługa w hotelu
doskonały
Plaża
-
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate