Eliška M.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.9. - 13.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Bohinj Eco Słowenia, Bohinj
Niestety nasz pobyt w Bohinj Eco Hotel rozczarował, mieliśmy zdecydowanie większe oczekiwania.
Niestety nasz pobyt w Bohinj Eco Hotel rozczarował, mieliśmy zdecydowanie większe oczekiwania.
Zakwaterowanie
Prawdopodobnie mieliśmy tylko podstawowy, najtańszy pokój. Wierzę, że za wyższą cenę można znaleźć ładniejszy pokój w lepszym stanie. Ale mimo to cena za trzy noce nie była niska, a pokój był wielkim rozczarowaniem... Starsze, obtłuczone/sfatygowane meble, kurz na stoliku nocnym i niektórych sprzętach, włos tu i ówdzie w łazience, a nawet przecięty paznokieć na podłodze. Mój telewizor również nie działał. Miałem też problem z klimatyzacją, której nie dało się wyłączyć, po prostu wyłączała się sama na noc. Jednak podczas naszego pobytu nie mieliśmy zbyt ładnej pogody ani ciepła, więc klimatyzacja była zbędna i gdybym miał okazję, na pewno bym ją wyłączył. Osobiście miałem też problemy z oświetleniem, ciągle bawiłem się przełącznikami i włączałem coś innego niż chciałem. Dostaliśmy tylko jedną kartę na pokój, ale docenilibyśmy dwie. Mój mąż raz wyszedł z kartą, a ja byłam w pokoju, ale bez karty nie działa, a właściwie po około minucie zgasło światło (byłam akurat w toalecie), więc obeszłam pokój dookoła, aż do drzwi i z powrotem. Przy drzwiach był czujnik ruchu, więc zawsze zapalałam światło w ten sposób, ale następnym razem karta została w pokoju i poszłam otworzyć ją mężowi. Dwie karty byłyby lepsze i moglibyśmy być niezależni i samowystarczalni.
Wyżywienie
Niestety, jedzenie w hotelu również nas mocno rozczarowało. Wybór był stosunkowo dobry (choć i tam zdarzały się braki, czasami mieliśmy problem z wyborem czegokolwiek), jedzenie było ciepłe, ale niektóre dania nie smakowały zbyt dobrze. Największym rozczarowaniem były chyba desery na kolację. Wybór był spory, ale niestety większość z nich w ogóle nam nie smakowała – były albo za słodkie, albo miały taki dziwny, sztuczny posmak. Z trzech kolacji smakowały nam tylko dwie. Brakowało nam też (a przynajmniej nie mogliśmy ich nigdzie znaleźć) dżemów lub nutelli na śniadanie.
Obsługa w hotelu
Nie mogę ocenić usług, ponieważ z nich nie korzystaliśmy.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)























