Aktualne do Portugalii

Hotel Atismar Beach

Ocena: 3/5

Portugalia, Algarve, Quarteira

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 539 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Atismar Hotel (ex Luna):

Hotel Atismar zlokalizowany jest w miejscowości Quarteira w bliskim sąsiedztwie piaszczystych plaż. Bo najbliższych sklepów oraz restauracji jest tylko kilka minut spaceru. Do Albufeiry jest około 22 km a do lotniska w faro (FAO) około 25 km.

Adres - Atismar Hotel (ex Luna):


Av. Francisco Sá Carneiro, 8125-146 Quarteira - Algarve, Portugal
Tel: +351 289 389 771 , Web: www.baratahotels.com/atismar/

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1984. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 97 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Obiekt oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu queen size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Odświeżająca kąpiel w basenie będzie doskonałym dopełnieniem urlopowej atmosfery. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. W czasie wolnym poza rowerem / rowerem górskim, nurkowaniem i bilardem zapraszamy również do skorzystania z jazdy konnej (za dodatkową opłatą).

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.

All Inclusive:

Śniadania, obiady i kolacje serwowane są w formie bufetu. W trakcie dnia podawane sa przekąski a popołudniami kawa, herbata i ciasto. Lokalne apoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 11:00 - 22:00 w wyznaczonych barach.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 25 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,7 / 5

22. najwyższa ocena z 993 hoteli w Algarve

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.7. - 16.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Atismar Beach Ocena: 3/5 Portugalia, Algarve

Dla Twojego dobrego samopoczucia

Dla Twojego dobrego samopoczucia

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Byłem mile zaskoczony rozmiarem pokoju – przestronny, asymetryczny, ładny. Łazienka miała wannę i bidet, duży balkon, widok na ocean, wszystko było czyste.

Wyżywienie
Niczego nie brakowało, szkoda tylko, że po zakończeniu all inclusive nie można było nigdzie dostać zwykłej wody, to był jedyny minus. Może hotel mógłby rozważyć jakąś alternatywę, gdzie klienci mogliby się zaopatrzyć w wodę pitną. Na przykład w *** hotelu na Majorce był automat samoobsługowy w lobby przy recepcji i działał bez zarzutu.

Obsługa w hotelu
Przyjazny i pomocny personel

Plaża
Plaża czysta, zadbana, położona niedaleko hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sławek

Ocena 4,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Atismar Beach Ocena: 3/5 Portugalia, Algarve

Hotel czysty i stosunkowo zadbany. Nie znajdziemy w nim żadnych "robaczków" :) a ręczniki czy pościel wymieniane są na bieżąco. W pokojach klimatyzacje i TV LCD (mimo iż na zdjęciach jakieś stare). Łóżka pojedyncze (są po prostu dosunięte do siebie). Niektóre pokoje z dwoma balkonami (na obie strony hotelu) niektóre z jednym a jak ktoś ma pecha to są i bez balkonów. Windy projektował ktoś z poczuciem humoru... mieszczą max 4 osoby (ktoś z wózkiem dla bliźniaków już nie wjedzie) na które czasem czekało się 10 minut.

Mała stołówka względem osób które może pomieścić hotel, często ciężko było znaleźć jakieś wolne miejsce. Śniadania w stylu angielskim - strasznie monotonne. Obiady i ala kolacje już lepiej. Pyszne ryby a do każdego posiłku można było poprosić o wino (oczywiście woda/sok/herbata czy kawa również zawsze dostępna). Bar z all inclusive wypada średnio. Bardzo słaba jakość alkoholi (whisky, rum, brandy, gin) smakowały jak jakieś tanie podróby, co gorsza mieszali je z "ich" colą której daleko w smaku do oryginalnej coca coli czy pepsi. Obsługa sympatyczna, jak ktoś podpadł to zapamiętywali gościa i wtedy inaczej go "obsługiwali" - ale za brak szacunku niektórym się należało.

Patio dosyć małe, a basen....nie oceniam bo nie korzystałem. Lokalizacja hotelu świetna - do plaży 3min więc można śmiało zabierać piwo z barku na plaże :)

Polecam hotel, przewaga turystów z polski i anglii.

Hotel czysty i stosunkowo zadbany. Nie znajdziemy w nim żadnych "robaczków" :) a ręczniki czy pościel wymieniane są na bieżąco. W pokojach klimatyzacje i TV LCD (mimo iż na zdjęciach jakieś stare). Łóżka pojedyncze (są po prostu dosunięte do siebie). Niektóre pokoje z dwoma balkonami (na obie strony hotelu) niektóre z jednym a jak ktoś ma pecha to są i bez balkonów. Windy projektował ktoś z poczuciem humoru... mieszczą max 4 osoby (ktoś z wózkiem dla bliźniaków już nie wjedzie) na które czasem czekało się 10 minut.

Mała stołówka względem osób które może pomieścić hotel, często ciężko było znaleźć jakieś wolne miejsce. Śniadania w stylu angielskim - strasznie monotonne. Obiady i ala kolacje już lepiej. Pyszne ryby a do każdego posiłku można było poprosić o wino (oczywiście woda/sok/herbata czy kawa również zawsze dostępna). Bar z all inclusive wypada średnio. Bardzo słaba jakość alkoholi (whisky, rum, brandy, gin) smakowały jak jakieś tanie podróby, co gorsza mieszali je z "ich" colą której daleko w smaku do oryginalnej coca coli czy pepsi. Obsługa sympatyczna, jak ktoś podpadł to zapamiętywali gościa i wtedy inaczej go "obsługiwali" - ale za brak szacunku niektórym się należało.

Patio dosyć małe, a basen....nie oceniam bo nie korzystałem. Lokalizacja hotelu świetna - do plaży 3min więc można śmiało zabierać piwo z barku na plaże :)

Polecam hotel, przewaga turystów z polski i anglii.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.7. - 16.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Atismar Beach Ocena: 3/5 Portugalia, Algarve

Dla Twojego dobrego samopoczucia

Dla Twojego dobrego samopoczucia

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Byłem mile zaskoczony rozmiarem pokoju – przestronny, asymetryczny, ładny. Łazienka miała wannę i bidet, duży balkon, widok na ocean, wszystko było czyste.

Wyżywienie
Niczego nie brakowało, szkoda tylko, że po zakończeniu all inclusive nie można było nigdzie dostać zwykłej wody, to był jedyny minus. Może hotel mógłby rozważyć jakąś alternatywę, gdzie klienci mogliby się zaopatrzyć w wodę pitną. Na przykład w *** hotelu na Majorce był automat samoobsługowy w lobby przy recepcji i działał bez zarzutu.

Obsługa w hotelu
Przyjazny i pomocny personel

Plaża
Plaża czysta, zadbana, położona niedaleko hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sławek

Ocena 4,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Atismar Beach Ocena: 3/5 Portugalia, Algarve

Hotel czysty i stosunkowo zadbany. Nie znajdziemy w nim żadnych "robaczków" :) a ręczniki czy pościel wymieniane są na bieżąco. W pokojach klimatyzacje i TV LCD (mimo iż na zdjęciach jakieś stare). Łóżka pojedyncze (są po prostu dosunięte do siebie). Niektóre pokoje z dwoma balkonami (na obie strony hotelu) niektóre z jednym a jak ktoś ma pecha to są i bez balkonów. Windy projektował ktoś z poczuciem humoru... mieszczą max 4 osoby (ktoś z wózkiem dla bliźniaków już nie wjedzie) na które czasem czekało się 10 minut.

Mała stołówka względem osób które może pomieścić hotel, często ciężko było znaleźć jakieś wolne miejsce. Śniadania w stylu angielskim - strasznie monotonne. Obiady i ala kolacje już lepiej. Pyszne ryby a do każdego posiłku można było poprosić o wino (oczywiście woda/sok/herbata czy kawa również zawsze dostępna). Bar z all inclusive wypada średnio. Bardzo słaba jakość alkoholi (whisky, rum, brandy, gin) smakowały jak jakieś tanie podróby, co gorsza mieszali je z "ich" colą której daleko w smaku do oryginalnej coca coli czy pepsi. Obsługa sympatyczna, jak ktoś podpadł to zapamiętywali gościa i wtedy inaczej go "obsługiwali" - ale za brak szacunku niektórym się należało.

Patio dosyć małe, a basen....nie oceniam bo nie korzystałem. Lokalizacja hotelu świetna - do plaży 3min więc można śmiało zabierać piwo z barku na plaże :)

Polecam hotel, przewaga turystów z polski i anglii.

Hotel czysty i stosunkowo zadbany. Nie znajdziemy w nim żadnych "robaczków" :) a ręczniki czy pościel wymieniane są na bieżąco. W pokojach klimatyzacje i TV LCD (mimo iż na zdjęciach jakieś stare). Łóżka pojedyncze (są po prostu dosunięte do siebie). Niektóre pokoje z dwoma balkonami (na obie strony hotelu) niektóre z jednym a jak ktoś ma pecha to są i bez balkonów. Windy projektował ktoś z poczuciem humoru... mieszczą max 4 osoby (ktoś z wózkiem dla bliźniaków już nie wjedzie) na które czasem czekało się 10 minut.

Mała stołówka względem osób które może pomieścić hotel, często ciężko było znaleźć jakieś wolne miejsce. Śniadania w stylu angielskim - strasznie monotonne. Obiady i ala kolacje już lepiej. Pyszne ryby a do każdego posiłku można było poprosić o wino (oczywiście woda/sok/herbata czy kawa również zawsze dostępna). Bar z all inclusive wypada średnio. Bardzo słaba jakość alkoholi (whisky, rum, brandy, gin) smakowały jak jakieś tanie podróby, co gorsza mieszali je z "ich" colą której daleko w smaku do oryginalnej coca coli czy pepsi. Obsługa sympatyczna, jak ktoś podpadł to zapamiętywali gościa i wtedy inaczej go "obsługiwali" - ale za brak szacunku niektórym się należało.

Patio dosyć małe, a basen....nie oceniam bo nie korzystałem. Lokalizacja hotelu świetna - do plaży 3min więc można śmiało zabierać piwo z barku na plaże :)

Polecam hotel, przewaga turystów z polski i anglii.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ewa

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Atismar Beach Ocena: 3/5 Portugalia, Algarve

Za wyjątkiem dwóch antypatycznych kelnerów, którzy robili nam łaskę, wszystko było ok. Hotel bardzo czysty i zadbany. Piękna plaża praktycznie przy hotelu. Jedzenie bardzo dobre, ale trochę mały wybór jak na All. Restauracja dość mała jak na taką liczbę wczasowiczów, zdarzały się też spore kolejki. Nie zgadza się z opisem godzina zamknięcia baru, napoje w wersji all inclusive były wydawane do 22ej, a nie do 23ej, jak się przyszło minutę za późno nie dostało się już drinka, tylko kazali płacić. W hotelu przeważała liczba osób starszych, co uważam za zaletę, bo był spokój.

Za wyjątkiem dwóch antypatycznych kelnerów, którzy robili nam łaskę, wszystko było ok. Hotel bardzo czysty i zadbany. Piękna plaża praktycznie przy hotelu. Jedzenie bardzo dobre, ale trochę mały wybór jak na All. Restauracja dość mała jak na taką liczbę wczasowiczów, zdarzały się też spore kolejki. Nie zgadza się z opisem godzina zamknięcia baru, napoje w wersji all inclusive były wydawane do 22ej, a nie do 23ej, jak się przyszło minutę za późno nie dostało się już drinka, tylko kazali płacić. W hotelu przeważała liczba osób starszych, co uważam za zaletę, bo był spokój.

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Grzegorz

Ocena 4,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Atismar Beach Ocena: 3/5 Portugalia, Algarve

Hotel poprawny, jednak widać troszkę, że ma już swoje lata świetności za sobą. Za cenę 5000 zł / osoba spodziewałem się dużo wyższego standardu. Obsługa miła, pokoje sprzątane codziennie. W obiekcie znajdują sie 2 windy na max 4 osoby. Jedzenie dobre, śniadania dość monotonne, obiady i kolacje dużo lepsze. Zawsze jakaś rybka, mięso, świeże warzywa, owoce, makaron, ryż. Niestety brak owoców morza, co mnie zdziwiło będąc w południowym kraju. W pobliżu długa promenada. Blisko do plaży.

Hotel poprawny, jednak widać troszkę, że ma już swoje lata świetności za sobą. Za cenę 5000 zł / osoba spodziewałem się dużo wyższego standardu. Obsługa miła, pokoje sprzątane codziennie. W obiekcie znajdują sie 2 windy na max 4 osoby. Jedzenie dobre, śniadania dość monotonne, obiady i kolacje dużo lepsze. Zawsze jakaś rybka, mięso, świeże warzywa, owoce, makaron, ryż. Niestety brak owoców morza, co mnie zdziwiło będąc w południowym kraju. W pobliżu długa promenada. Blisko do plaży.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Łukasz

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Atismar Beach Ocena: 3/5 Portugalia, Algarve

Hotel 3* jakość adekwatna do ceny, pokój sprzątany codziennie, blisko plaży, jedzenie smaczne w szczególności ryby i owoce. Obsługa bardzo pomocna. Polecam!!!

Hotel 3* jakość adekwatna do ceny, pokój sprzątany codziennie, blisko plaży, jedzenie smaczne w szczególności ryby i owoce. Obsługa bardzo pomocna. Polecam!!!

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować