Aktualne na Mauritius

Hotel Laguna Beach Hotel & Spa

Ocena: 4/5

Mauritius, Grand Riwiera, Grand River South East

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Cudowne położenie w otoczeniu pięknej przyrody Zaciszna, romantyczna atmosfera Bliskość wodospadów Grand River South Serdeczni i pomocni pracownicy

Więcej o hotelu

od 6 337 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Urokliwy, nieduży hotel tuż przy pięknej plaży oraz błękitnej lagunie. Kameralna atmosfera, egzotyczne pejzaże, ładny basen, tropikalna architektura. 

Położenie

Na południowo-wschodnim wybrzeżu wyspy, 30 minut jazdy od lotniska. W pobliżu hotelu jest pole golfowe. Niedaleko (kilka minut łodzią) znajdują się wodospady Grand River South East Cascades). Codzienny transport łodzią na wysepkę Ile aux Cerfs. 

Wyposażenie

Recepcja, restauracja, snack bar przy basenie, butik, przechowalnia bagażu, pralnia, wypożyczalnia samochodów i rowerów, nieduża sala konferencyjna, kącik internetowy, bezpłatne WI FI w lobby, restauracji i barze.

Pokoje

Standard Room (SeaView) - standardowy pokój  o powierzchni ok. 25m2, balkon lub taras (widok na lagunę). Zakwaterowanie dla 2 osób.
FamilyRoom (SeaView) - pokój rodzinny; sypialnia, część dzienna z sofą, łazienka, balkon lub taras (widok na lagunę). Powierzchnia - ok. 50 m kw. Zakwaterowanie dla maks. 2 dorosłych i 2 dzieci. 
Barachois RM- pokój dwuosobowy Barachois; sypialnia, łazienka, balkon lub taras (widok na mangrowce), skromniejszy standard.  
Deluxe Room (SeaView) - sypialnia, łazienka, balkon lub taras (widok na lagunę). Powierzchnia - ok. 35 m kw. Zakwaterowanie dla maks. 2 dorosłych i dziecka.
Wyposażenie: klimatyzacja, sejf, telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych i miejscowych,  zestaw do herbaty/kawy, telefon,Wi-Fi,  łazienka z prysznicem i suszarką do włosów.

 

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje, napoje do kolacji płatne 
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, przekąski, kawa, herbata, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Sport i rozrywka

Basen o nieregularnym kształcie, siłownia, tenis stołowy, rowery wodne, kajaki, łódź ze szklanym dnem, nurkowanie powierzchniowe, siatkówka plażowa, lekkie animacje i wieczorna rozrywka (np. pokaz tańca sega). Odpłatnie: bilard, masaże, zabiegi kosmetyczne, nurkowanie głębinowe, rejsy, wycieczki, sporty motorowe, wyprawy wędkarskie, katamaran, rowery.

Dla dzieci

Część wydzielona dla dzieci w basenie, miniklub, plac zabaw.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego (płatnego na recepcji).
Wysokość podatku turystycznego:
dla pobytów na Mauritiusie (obowiązuje od 1.10.2025):

Opłata w wysokości 3 EUR za noc za osobę powyżej 12 roku życia.Dotyczy wszystkich zarejestrowanych obiektów noclegowych, takich jak:
* hotele
* pensjonaty
* rezydencje turystyczne
* domaines
Podatek pobierany jest przez obiekt noclegowy przy zameldowaniu lub przy rozliczeniu i przekazywany do Mauritius Revenue Authority (MRA).
Dzieci poniżej 12 roku życia są zwolnione z opłaty.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Podróżni z innym paszportem jak polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Ważne informacje

Przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i bezpieczeństwa dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bowling Bowling tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,4 / 5

63. najwyższa ocena z 488 hoteli w Mauritius

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.6. - 10.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Laguna Beach Hotel & Spa Ocena: 4/5 Mauritius, Grand Riwiera

✈️ Nasze doświadczenia z biurem podróży - niestety bardzo rozczarowujące ???? Chcielibyśmy podzielić się naszym osobistym doświadczeniem z biurem podróży, które było dla nas niestety dużym rozczarowaniem. Już od samego początku negocjacje były bardzo mylące i nieprofesjonalne - powtarzały się zmiany terminu wakacji i płatności, a podejście ze strony obsługi klienta było bardzo niezadowalające. Nigdzie na stronie głównej wycieczki nie podano kluczowej informacji, że będziemy lecieć z niemieckim biurem podróży, które nie ma delegata fizycznie na miejscu - tylko przez telefon. Podczas zamawiania wycieczki odebrał nam operator mówiący po słowacku, który komunikował się nieskładnie i raczej w sposób oparty na haśle, co zdecydowanie nie dodało naszego zaufania. W trakcie podróży nasz samolot odleciał, mimo że połączenie miało być gwarantowane. Rozumiem, że pomyłki mogą się zdarzyć, ale niedostępność infolinii klienta, gdzie automatyczny system przekierowuje Cię, a następnie rozłącza, jest niedopuszczalna w sytuacji kryzysowej, gdy potrzebujesz pomocy. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, gdzie musieliśmy zapłacić za lunch, a kolacja składała się z chińskiej zupy instant - to tylko dodaje ogólnego wrażenia z całego wydarzenia. Cieszyliśmy się na wakacje, ale zamiast relaksu i wrażeń, doświadczyliśmy głównie rozczarowania i stresu. Naprawdę zastanów się, czy chcesz powierzyć swój czas i pieniądze tej firmie.

✈️ Nasze doświadczenia z biurem podróży - niestety bardzo rozczarowujące ???? Chcielibyśmy podzielić się naszym osobistym doświadczeniem z biurem podróży, które było dla nas niestety dużym rozczarowaniem. Już od samego początku negocjacje były bardzo mylące i nieprofesjonalne - powtarzały się zmiany terminu wakacji i płatności, a podejście ze strony obsługi klienta było bardzo niezadowalające. Nigdzie na stronie głównej wycieczki nie podano kluczowej informacji, że będziemy lecieć z niemieckim biurem podróży, które nie ma delegata fizycznie na miejscu - tylko przez telefon. Podczas zamawiania wycieczki odebrał nam operator mówiący po słowacku, który komunikował się nieskładnie i raczej w sposób oparty na haśle, co zdecydowanie nie dodało naszego zaufania. W trakcie podróży nasz samolot odleciał, mimo że połączenie miało być gwarantowane. Rozumiem, że pomyłki mogą się zdarzyć, ale niedostępność infolinii klienta, gdzie automatyczny system przekierowuje Cię, a następnie rozłącza, jest niedopuszczalna w sytuacji kryzysowej, gdy potrzebujesz pomocy. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, gdzie musieliśmy zapłacić za lunch, a kolacja składała się z chińskiej zupy instant - to tylko dodaje ogólnego wrażenia z całego wydarzenia. Cieszyliśmy się na wakacje, ale zamiast relaksu i wrażeń, doświadczyliśmy głównie rozczarowania i stresu. Naprawdę zastanów się, czy chcesz powierzyć swój czas i pieniądze tej firmie.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma starszy charakter, ale ma swój urok i ogólnie jest przytulny. Bar był czysty i dobrze utrzymany. Plaża przy hotelu jest ładna i czysta, ale obszar w oceanie do pływania był dość mały. Nie można też przejść z plaży na żadną inną sąsiednią plażę, co nieco ogranicza ruch. Największym rozczarowaniem dla nas była usługa sprzątania - nasz pokój nie był sprzątany przez cały tydzień, mimo że raz poprosiliśmy o sprzątanie. Może byliśmy wyjątkiem - pokój obok był sprzątany codziennie, co było trochę niezrozumiałe. Niestety, znacznie obniża to ogólne wrażenie z pobytu. Hotel ma potencjał, ale niektóre usługi można by poprawić.

Wyżywienie
Jedzenie było zadowalające - dominowała kuchnia indyjska, co dla niektórych może być zaletą, dla innych wadą, ale zawsze było w czym wybierać. Szczególnie doceniam świeże owoce, które były dostępne każdego dnia.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były ogólnie dobre. Personel był przyjazny i chętny do pomocy, czy to w recepcji, barze czy restauracji. Wszystko działało bez większych problemów, a komunikacja była przyjemna.

Plaża
Plaża przy hotelu jest ładna i czysta, ale obszar w oceanie do pływania był dość mały. Nie można przejść z plaży na żadną inną sąsiednią plażę, co nieco ogranicza ruch. Z drugiej strony, było przyjemnym doświadczeniem oglądanie ryb, a nawet płaszczki w oceanie, co dodało pływaniu szczególnego uroku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika B.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.3. - 29.3.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

Laguna Beach Hotel & Spa Ocena: 4/5 Mauritius, Grand Riwiera

Hotel, jedzenie i personel super. Okolica i plaża są dość rozczarowujące. W okolicy nie ma pożytku, więc o ile ktoś nie zorganizuje wycieczki, nie pozostaje nic innego jak leżeć przy basenie.

Hotel, jedzenie i personel super. Okolica i plaża są dość rozczarowujące. W okolicy nie ma pożytku, więc o ile ktoś nie zorganizuje wycieczki, nie pozostaje nic innego jak leżeć przy basenie.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.6. - 10.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Laguna Beach Hotel & Spa Ocena: 4/5 Mauritius, Grand Riwiera

✈️ Nasze doświadczenia z biurem podróży - niestety bardzo rozczarowujące ???? Chcielibyśmy podzielić się naszym osobistym doświadczeniem z biurem podróży, które było dla nas niestety dużym rozczarowaniem. Już od samego początku negocjacje były bardzo mylące i nieprofesjonalne - powtarzały się zmiany terminu wakacji i płatności, a podejście ze strony obsługi klienta było bardzo niezadowalające. Nigdzie na stronie głównej wycieczki nie podano kluczowej informacji, że będziemy lecieć z niemieckim biurem podróży, które nie ma delegata fizycznie na miejscu - tylko przez telefon. Podczas zamawiania wycieczki odebrał nam operator mówiący po słowacku, który komunikował się nieskładnie i raczej w sposób oparty na haśle, co zdecydowanie nie dodało naszego zaufania. W trakcie podróży nasz samolot odleciał, mimo że połączenie miało być gwarantowane. Rozumiem, że pomyłki mogą się zdarzyć, ale niedostępność infolinii klienta, gdzie automatyczny system przekierowuje Cię, a następnie rozłącza, jest niedopuszczalna w sytuacji kryzysowej, gdy potrzebujesz pomocy. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, gdzie musieliśmy zapłacić za lunch, a kolacja składała się z chińskiej zupy instant - to tylko dodaje ogólnego wrażenia z całego wydarzenia. Cieszyliśmy się na wakacje, ale zamiast relaksu i wrażeń, doświadczyliśmy głównie rozczarowania i stresu. Naprawdę zastanów się, czy chcesz powierzyć swój czas i pieniądze tej firmie.

✈️ Nasze doświadczenia z biurem podróży - niestety bardzo rozczarowujące ???? Chcielibyśmy podzielić się naszym osobistym doświadczeniem z biurem podróży, które było dla nas niestety dużym rozczarowaniem. Już od samego początku negocjacje były bardzo mylące i nieprofesjonalne - powtarzały się zmiany terminu wakacji i płatności, a podejście ze strony obsługi klienta było bardzo niezadowalające. Nigdzie na stronie głównej wycieczki nie podano kluczowej informacji, że będziemy lecieć z niemieckim biurem podróży, które nie ma delegata fizycznie na miejscu - tylko przez telefon. Podczas zamawiania wycieczki odebrał nam operator mówiący po słowacku, który komunikował się nieskładnie i raczej w sposób oparty na haśle, co zdecydowanie nie dodało naszego zaufania. W trakcie podróży nasz samolot odleciał, mimo że połączenie miało być gwarantowane. Rozumiem, że pomyłki mogą się zdarzyć, ale niedostępność infolinii klienta, gdzie automatyczny system przekierowuje Cię, a następnie rozłącza, jest niedopuszczalna w sytuacji kryzysowej, gdy potrzebujesz pomocy. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, gdzie musieliśmy zapłacić za lunch, a kolacja składała się z chińskiej zupy instant - to tylko dodaje ogólnego wrażenia z całego wydarzenia. Cieszyliśmy się na wakacje, ale zamiast relaksu i wrażeń, doświadczyliśmy głównie rozczarowania i stresu. Naprawdę zastanów się, czy chcesz powierzyć swój czas i pieniądze tej firmie.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma starszy charakter, ale ma swój urok i ogólnie jest przytulny. Bar był czysty i dobrze utrzymany. Plaża przy hotelu jest ładna i czysta, ale obszar w oceanie do pływania był dość mały. Nie można też przejść z plaży na żadną inną sąsiednią plażę, co nieco ogranicza ruch. Największym rozczarowaniem dla nas była usługa sprzątania - nasz pokój nie był sprzątany przez cały tydzień, mimo że raz poprosiliśmy o sprzątanie. Może byliśmy wyjątkiem - pokój obok był sprzątany codziennie, co było trochę niezrozumiałe. Niestety, znacznie obniża to ogólne wrażenie z pobytu. Hotel ma potencjał, ale niektóre usługi można by poprawić.

Wyżywienie
Jedzenie było zadowalające - dominowała kuchnia indyjska, co dla niektórych może być zaletą, dla innych wadą, ale zawsze było w czym wybierać. Szczególnie doceniam świeże owoce, które były dostępne każdego dnia.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były ogólnie dobre. Personel był przyjazny i chętny do pomocy, czy to w recepcji, barze czy restauracji. Wszystko działało bez większych problemów, a komunikacja była przyjemna.

Plaża
Plaża przy hotelu jest ładna i czysta, ale obszar w oceanie do pływania był dość mały. Nie można przejść z plaży na żadną inną sąsiednią plażę, co nieco ogranicza ruch. Z drugiej strony, było przyjemnym doświadczeniem oglądanie ryb, a nawet płaszczki w oceanie, co dodało pływaniu szczególnego uroku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika B.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.3. - 29.3.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

Laguna Beach Hotel & Spa Ocena: 4/5 Mauritius, Grand Riwiera

Hotel, jedzenie i personel super. Okolica i plaża są dość rozczarowujące. W okolicy nie ma pożytku, więc o ile ktoś nie zorganizuje wycieczki, nie pozostaje nic innego jak leżeć przy basenie.

Hotel, jedzenie i personel super. Okolica i plaża są dość rozczarowujące. W okolicy nie ma pożytku, więc o ile ktoś nie zorganizuje wycieczki, nie pozostaje nic innego jak leżeć przy basenie.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ferenc Stefán

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 24.1. - 4.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Laguna Beach Hotel & Spa Ocena: 4/5 Mauritius, Grand Riwiera

Prawdziwe wakacje zimą.

Prawdziwe wakacje zimą.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Personel jest miły, przyjazny i pomocny. Są mankamenty w zakresie czystości, ale na specjalne życzenie są chętne do nadrobienia.

Wyżywienie
Ich kuchnia jest doskonała. w rzeczywistości można znaleźć jedzenie, które zaspokoi każdą potrzebę.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu są doskonałe. Być może pracę animatora można skrytykować w zakresie programów wieczornych.

Plaża
Hotel posiada własną bezpośrednią plażę. Mała zatoczka, zawsze dostępna wystarczająca ilość leżaków. Piaszczysta plaża i pływające w wodzie drewno jest regularnie czyszczone.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kateřina Zídková

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Laguna Beach Hotel & Spa Ocena: 4/5 Mauritius, Grand Riwiera

Ładny hotel z dużym basenem i wspaniałym jedzeniem. Nie dla tych, którzy chcą spacerować po plaży lub promenadzie.

Ładny hotel z dużym basenem i wspaniałym jedzeniem. Nie dla tych, którzy chcą spacerować po plaży lub promenadzie.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Ładne pokoje, funkcjonalnie urządzone, choć noszą ślady upływu lat. Wszystkie pokoje mają mniej lub bardziej widok na morze. Hotel położony jest w bardzo biednej i brudnej wiosce, nie ma nic do zobaczenia na piechotę poza jednym wodospadem.

Wyżywienie
Doskonałe jedzenie, śniadania: omlet do wyboru, jajka, bekon, kiełbaski, owoce, słodkie i słone wypieki. Obiady i kolacje: grillowane mięso i ryby/kalmary itp., indyjskie curry (głównie kilka rodzajów, w tym wersja wegetariańska) i kuchnia chińska, warzywa gotowane na parze, sałatki, zawsze jeden rodzaj makaronu lub pizzy (chyba dla dzieci, to jedno danie nie niewiele smakują), minidesery. Zawsze był wybór dla wegetarian.

Obsługa w hotelu
Ogromny basen z barem, masaże za opłatą, rejs łódką na pobliską wyspę z ładną plażą (na której nie ma ani udogodnień, ani serwisu) za darmo.

Plaża
Malinká (ok. 10m długości), otoczona wioską rybacką. Podczas naszego pobytu nad wyspą szalał cyklon tropikalny, więc i tak przez większość czasu nie mogliśmy wchodzić do morza, więc nie mogę ocenić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 29 °C

  • Temperatura wody 26 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować