Aktualne na Mauritius

Hotel Jalsa Beach

Ocena: 3/5

Mauritius, Poste Lafayette

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 5 676 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Jalsa Beach Hotel & Spa położony jest wzdłuż północno-wschodniego wybrzeża tropikalnej wyspy Mauritius, w miejscowości Poste Lafayette. Usytuowany bezpośrednio nad malowniczą laguną i otoczony górską scenerią, zapewnia wyjątkowe widoki na Ocean Indyjski. Od Parku Narodowego Bras d'Eau, który słynie z endemicznej fauny i flory, obiekt dzieli tylko 2 km. Do lotniska jest 45 km, a do stolicy wyspy – Port Louis – 30 km.

Wyposażenie

Hotel posiada kategorię lokalną 3* i oferuje szereg udogodnień w tropikalnym ogrodzie, bezpośrednio przy plaży. Do dyspozycji gości jest całodobowa recepcja z lobby, restauracja oraz dwa bary, w tym bar przy basenie. W ogrodzie znajduje się zewnętrzny basen z tarasem słonecznym, a przy basenie i na plaży dostępne są bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki. Dodatkowe udogodnienia obejmują butik oraz możliwość bezpłatnego korzystania z Wi-Fi w częściach ogólnodostępnych (lobby, bar przy basenie). Hotel został wyróżniony nagrodą Travellers' Choice 2022, przyznawaną obiektom z najlepszymi opiniami na portalu Tripadvisor.

Zakwaterowanie

Obiekt dysponuje 66 komfortowymi i przestronnymi pokojami dwuosobowymi z możliwością jednej dostawki. Każdy pokój posiada łazienkę oraz taras lub balkon, z których roztacza się widok na lagunę lub basen. Pokoje urządzone są z dbałością o wygodę gości. Usługa mini baru nie jest zawarta w pakiecie All Inclusive.

Wyżywienie

Hotel oferuje formułę All Inclusive, która rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godzinie 14:00, a kończy o godz. 12:00 w dniu wyjazdu. W ramach wyżywienia w restauracji serwowane są: śniadanie w formie bufetu (07:30–10:00), lunch (12:30–14:30), podwieczorek/naleśniki (15:30–16:30) oraz kolacja (19:00–22:00). W dniu wyjazdu lunch oraz napoje w koncepcji All Inclusive dostępne są jedynie podczas tego posiłku. Do dyspozycji gości pozostają napoje bezalkoholowe, pakowane soki owocowe, woda gazowana i niegazowana, herbata, kawa, wybrane koktajle, lokalne wina, lokalne piwo oraz alkohole (za wyjątkiem whisky). Pozostałe przekąski nie są objęte pakietem i są dodatkowo płatne. Obowiązuje dress code podczas kolacji – panowie proszeni są o długie spodnie i koszule z rękawami; niedozwolone są stroje plażowe oraz sportowe.

Usługi

Goście hotelu mogą korzystać bezpłatnie z rowerów wodnych, kajaków oraz sprzętu do snorkelingu w godzinach 9:00–17:00. Dodatkowo odpłatnie dostępne są narty wodne oraz rejsy łodzią z przeszklonym dnem. Hotelowe SPA to możliwość relaksu podczas masaży, w jacuzzi oraz saunie, a także zabiegów kosmetycznych (wszystkie za dodatkową opłatą). Na terenie obiektu znajduje się małe centrum fitness, które jest bezpłatne dla gości.

Plaża

Obiekt leży bezpośrednio przy pięknej piaszczystej plaży hotelowej. Goście mają zapewnione bezpłatne leżaki oraz parasole na plaży. Plaża oferuje widoki na lazurową lagunę i pozwala na pełny relaks w rajskiej scenerii Mauritiusa.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 11 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

62. najwyższa ocena z 488 hoteli w Mauritius

Marián G.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.3. - 27.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Jalsa Beach Ocena: 3/5 Mauritius, n/a

Miłych wakacji ????

Miłych wakacji ????

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jaroslav M.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.11. - 5.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024

Jalsa Beach Ocena: 3/5 Mauritius, n/a

Ogólne wrażenie z wakacji było dobre i spełniło nasze oczekiwania, z wyjątkiem nieprzyjemnego, prawie katastrofalnego początku. Wylot z Brna planowany był na godzinę 14:25. O godzinie 14:30 otrzymaliśmy informację, że lot będzie opóźniony z powodu gęstej mgły w Brnie, a wylot nastąpi około godziny 17:00. O 16:40 ogłoszono, że lot zostanie odwołany i że z Wiednia zabierze nas autobus. Trzeba było odebrać odprawione walizki i przewieźć je do autobusu, na który czekaliśmy godzinę. Przy odprawie w Wiedniu było spore zamieszanie, przeszli przez odprawę celną i w końcu dotarli do Mediolanu. W Mediolanie 2 lotniska są ze sobą połączone. Musieliśmy wysiąść z samolotu i autobus lotniskowy zawiózł nas na drugi koniec lotniska. Stamtąd musieliśmy iść 20 minut. pieszo na pierwsze lotnisko, gdzie ponownie wsiedliśmy do autobusu, który zabrał nas z powrotem do samolotu, którym przylecieliśmy z Wiednia. Włosi, którzy mieli pierwszeństwo, musieli wejść na pokład jako pierwsi. Ostatecznie wsiedliśmy do samolotu o 23:20 – odlot miał nastąpić o 23:30. Okazało się jednak, że samolot miał awarię, przyjechała obsługa i naprawili samolot przez półtorej godziny, cały czas czekaliśmy w samolocie. O 1 w nocy w nocy wreszcie wylecieliśmy na Mauritius, gdzie dotarliśmy po południu ze znacznym opóźnieniem. Na lotnisku na Mauritiusie czekaliśmy kolejne 2 godziny, bo reklamacja jednej z naszych koleżanek była rozpatrywana – jej walizka chyba nie dotarła do Wiednia, bo było duże zamieszanie przy odprawie i Austriaku pracownicy byli całkowicie nieprzytomni. Do naszego hotelu Jalsa dotarliśmy o 17:30. i w ten sposób straciliśmy dzień wakacji z naszej podróży.

Ogólne wrażenie z wakacji było dobre i spełniło nasze oczekiwania, z wyjątkiem nieprzyjemnego, prawie katastrofalnego początku. Wylot z Brna planowany był na godzinę 14:25. O godzinie 14:30 otrzymaliśmy informację, że lot będzie opóźniony z powodu gęstej mgły w Brnie, a wylot nastąpi około godziny 17:00. O 16:40 ogłoszono, że lot zostanie odwołany i że z Wiednia zabierze nas autobus. Trzeba było odebrać odprawione walizki i przewieźć je do autobusu, na który czekaliśmy godzinę. Przy odprawie w Wiedniu było spore zamieszanie, przeszli przez odprawę celną i w końcu dotarli do Mediolanu. W Mediolanie 2 lotniska są ze sobą połączone. Musieliśmy wysiąść z samolotu i autobus lotniskowy zawiózł nas na drugi koniec lotniska. Stamtąd musieliśmy iść 20 minut. pieszo na pierwsze lotnisko, gdzie ponownie wsiedliśmy do autobusu, który zabrał nas z powrotem do samolotu, którym przylecieliśmy z Wiednia. Włosi, którzy mieli pierwszeństwo, musieli wejść na pokład jako pierwsi. Ostatecznie wsiedliśmy do samolotu o 23:20 – odlot miał nastąpić o 23:30. Okazało się jednak, że samolot miał awarię, przyjechała obsługa i naprawili samolot przez półtorej godziny, cały czas czekaliśmy w samolocie. O 1 w nocy w nocy wreszcie wylecieliśmy na Mauritius, gdzie dotarliśmy po południu ze znacznym opóźnieniem. Na lotnisku na Mauritiusie czekaliśmy kolejne 2 godziny, bo reklamacja jednej z naszych koleżanek była rozpatrywana – jej walizka chyba nie dotarła do Wiednia, bo było duże zamieszanie przy odprawie i Austriaku pracownicy byli całkowicie nieprzytomni. Do naszego hotelu Jalsa dotarliśmy o 17:30. i w ten sposób straciliśmy dzień wakacji z naszej podróży.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Nocleg poza tym dobry, obiekt wypoczynkowy na przyzwoitym poziomie, pokoje czyste, codziennie sprzątane, woda butelkowana, w tym kawa, herbata, cukier itp. była uzupełniana.

Wyżywienie
Mieliśmy obiadokolację, śniadanie było kiepskie, ale nam wystarczyło - kolacja była o wiele lepsza, na poziomie

Obsługa w hotelu
Recepcja i obsługa hotelu były dobre, personel był uprzejmy i gościnny dla turystów i chętny do pomocy.

Plaża
Parasole i leżaki bezpłatne, plaża hotelowa położona jest nad zatoką morską, która nie jest do końca najlepsza. Woda w zatoce jest stosunkowo płytka, prześwituje piaszczyste dno, więc woda wydaje się być żółta, poza tym jest przejrzysta i w oddali widać tylko błękit oceanu. Wszystko zależy od przypływów. W czasie przypływu trzeba przepłynąć około 150 m wody, żeby móc choć trochę przepłynąć, ale i wtedy jest dość płytko, głębokość ok. 120 – 150 cm. W czasie odpływu jest gorzej, maksymalna głębokość około 45 cm, dobra do mycia stóp, inaczej bezużyteczna. Woda w zatoce jest tak dobra dla małych dzieci. Kto ma ochotę na trochę pływania, snorkelingu itp. muszą udać się na inną plażę lub kilka kilometrów dalej na wybrzeże, gdzie środowisko i sytuacja znacznie się różnią. W przeciwnym razie otoczenie hotelowej plaży jest równe, czasem trochę brudne od tego, co zmywa z morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Marián G.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.3. - 27.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Jalsa Beach Ocena: 3/5 Mauritius, n/a

Miłych wakacji ????

Miłych wakacji ????

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jaroslav M.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.11. - 5.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024

Jalsa Beach Ocena: 3/5 Mauritius, n/a

Ogólne wrażenie z wakacji było dobre i spełniło nasze oczekiwania, z wyjątkiem nieprzyjemnego, prawie katastrofalnego początku. Wylot z Brna planowany był na godzinę 14:25. O godzinie 14:30 otrzymaliśmy informację, że lot będzie opóźniony z powodu gęstej mgły w Brnie, a wylot nastąpi około godziny 17:00. O 16:40 ogłoszono, że lot zostanie odwołany i że z Wiednia zabierze nas autobus. Trzeba było odebrać odprawione walizki i przewieźć je do autobusu, na który czekaliśmy godzinę. Przy odprawie w Wiedniu było spore zamieszanie, przeszli przez odprawę celną i w końcu dotarli do Mediolanu. W Mediolanie 2 lotniska są ze sobą połączone. Musieliśmy wysiąść z samolotu i autobus lotniskowy zawiózł nas na drugi koniec lotniska. Stamtąd musieliśmy iść 20 minut. pieszo na pierwsze lotnisko, gdzie ponownie wsiedliśmy do autobusu, który zabrał nas z powrotem do samolotu, którym przylecieliśmy z Wiednia. Włosi, którzy mieli pierwszeństwo, musieli wejść na pokład jako pierwsi. Ostatecznie wsiedliśmy do samolotu o 23:20 – odlot miał nastąpić o 23:30. Okazało się jednak, że samolot miał awarię, przyjechała obsługa i naprawili samolot przez półtorej godziny, cały czas czekaliśmy w samolocie. O 1 w nocy w nocy wreszcie wylecieliśmy na Mauritius, gdzie dotarliśmy po południu ze znacznym opóźnieniem. Na lotnisku na Mauritiusie czekaliśmy kolejne 2 godziny, bo reklamacja jednej z naszych koleżanek była rozpatrywana – jej walizka chyba nie dotarła do Wiednia, bo było duże zamieszanie przy odprawie i Austriaku pracownicy byli całkowicie nieprzytomni. Do naszego hotelu Jalsa dotarliśmy o 17:30. i w ten sposób straciliśmy dzień wakacji z naszej podróży.

Ogólne wrażenie z wakacji było dobre i spełniło nasze oczekiwania, z wyjątkiem nieprzyjemnego, prawie katastrofalnego początku. Wylot z Brna planowany był na godzinę 14:25. O godzinie 14:30 otrzymaliśmy informację, że lot będzie opóźniony z powodu gęstej mgły w Brnie, a wylot nastąpi około godziny 17:00. O 16:40 ogłoszono, że lot zostanie odwołany i że z Wiednia zabierze nas autobus. Trzeba było odebrać odprawione walizki i przewieźć je do autobusu, na który czekaliśmy godzinę. Przy odprawie w Wiedniu było spore zamieszanie, przeszli przez odprawę celną i w końcu dotarli do Mediolanu. W Mediolanie 2 lotniska są ze sobą połączone. Musieliśmy wysiąść z samolotu i autobus lotniskowy zawiózł nas na drugi koniec lotniska. Stamtąd musieliśmy iść 20 minut. pieszo na pierwsze lotnisko, gdzie ponownie wsiedliśmy do autobusu, który zabrał nas z powrotem do samolotu, którym przylecieliśmy z Wiednia. Włosi, którzy mieli pierwszeństwo, musieli wejść na pokład jako pierwsi. Ostatecznie wsiedliśmy do samolotu o 23:20 – odlot miał nastąpić o 23:30. Okazało się jednak, że samolot miał awarię, przyjechała obsługa i naprawili samolot przez półtorej godziny, cały czas czekaliśmy w samolocie. O 1 w nocy w nocy wreszcie wylecieliśmy na Mauritius, gdzie dotarliśmy po południu ze znacznym opóźnieniem. Na lotnisku na Mauritiusie czekaliśmy kolejne 2 godziny, bo reklamacja jednej z naszych koleżanek była rozpatrywana – jej walizka chyba nie dotarła do Wiednia, bo było duże zamieszanie przy odprawie i Austriaku pracownicy byli całkowicie nieprzytomni. Do naszego hotelu Jalsa dotarliśmy o 17:30. i w ten sposób straciliśmy dzień wakacji z naszej podróży.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Nocleg poza tym dobry, obiekt wypoczynkowy na przyzwoitym poziomie, pokoje czyste, codziennie sprzątane, woda butelkowana, w tym kawa, herbata, cukier itp. była uzupełniana.

Wyżywienie
Mieliśmy obiadokolację, śniadanie było kiepskie, ale nam wystarczyło - kolacja była o wiele lepsza, na poziomie

Obsługa w hotelu
Recepcja i obsługa hotelu były dobre, personel był uprzejmy i gościnny dla turystów i chętny do pomocy.

Plaża
Parasole i leżaki bezpłatne, plaża hotelowa położona jest nad zatoką morską, która nie jest do końca najlepsza. Woda w zatoce jest stosunkowo płytka, prześwituje piaszczyste dno, więc woda wydaje się być żółta, poza tym jest przejrzysta i w oddali widać tylko błękit oceanu. Wszystko zależy od przypływów. W czasie przypływu trzeba przepłynąć około 150 m wody, żeby móc choć trochę przepłynąć, ale i wtedy jest dość płytko, głębokość ok. 120 – 150 cm. W czasie odpływu jest gorzej, maksymalna głębokość około 45 cm, dobra do mycia stóp, inaczej bezużyteczna. Woda w zatoce jest tak dobra dla małych dzieci. Kto ma ochotę na trochę pływania, snorkelingu itp. muszą udać się na inną plażę lub kilka kilometrów dalej na wybrzeże, gdzie środowisko i sytuacja znacznie się różnią. W przeciwnym razie otoczenie hotelowej plaży jest równe, czasem trochę brudne od tego, co zmywa z morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Kamila K.

Ocena 1,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.7. - 31.7.2023 Oceniono: Marzec 2024

Jalsa Beach Ocena: 3/5 Mauritius, n/a

Jedzenie to tragedia, gorszej nie widziałam.

I te”allinclusive”nie ma nic wspólnego z allinclusive niestety… musieliśmy jeść na mieście obiad i kolację.

Jedynie śniadanie nawet było zjadliwe.Zero owoców… co dla mnie jest niedopuszczalne na takich wakacjach.

Ogólnie hotel nie wart swojej ceny.

Jedzenie to tragedia, gorszej nie widziałam.

I te”allinclusive”nie ma nic wspólnego z allinclusive niestety… musieliśmy jeść na mieście obiad i kolację.

Jedynie śniadanie nawet było zjadliwe.Zero owoców… co dla mnie jest niedopuszczalne na takich wakacjach.

Ogólnie hotel nie wart swojej ceny.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był okej, do tego nie mam jakich szczególnych wymagań. Ważne że było czysto.

Wyżywienie
Tragedia, chodziliśmy głodni.

Obsługa w hotelu
Dobre.

Plaża
Plaża malutka i taka sobie

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Lumír K.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.12. - 28.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Jalsa Beach Ocena: 3/5 Mauritius, n/a

Według Ck miał to być hotel xxxx, ale na miejscu dowiedzieliśmy się, że to tylko xxx. Hotel bardziej dla osób starszych.

Według Ck miał to być hotel xxxx, ale na miejscu dowiedzieliśmy się, że to tylko xxx. Hotel bardziej dla osób starszych.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Czyste pokoje, codzienne sprzątanie.

Wyżywienie
Mały wybór, mocno dominuje wołowina; żadnych ryb poza Bożym Narodzeniem. Szeroki wybór koktajli w cenie.

Obsługa w hotelu
Bardzo smutne: brak programu animacyjnego; siłownia tragiczna; personel świetny

Plaża
Wiele ras; nie sprzątaj; pojechaliśmy przed hotelem na ładne plaże

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Karolina Z.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 15.4. - 21.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

Jalsa Beach Ocena: 3/5 Mauritius, n/a

Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu. Dostaliśmy piękny pokój z widokiem na basen i ocean. Obsługa hotelowa była bardzo pomocna i miła w każdej kwestii.

Posiłki były bardzo smaczne chociaż zależało to od kucharza. Pierwszego dnia był inny kucharz i jedzenie było przeciętne, natomiast kolejne dni przy zmianie ekipy na kuchni jedzenie było przepyszne. Hotel zapewniał mnóstwo animacji każdego dnia. Bardzo żałujemy, że biuro podróży nie poinformowało nas o grafiku animacji i niestety ominęło nad kilka fajnych atrakcji zanim sami się zorientowaliśmy. Plaża była mała ale czysta. Położenie hotelu w zatoce jest idealnym rozwiązaniem. Można kąpać się w oceanie, nie narażając się na duże fale. Musimy pochwalić też transfer z lotniska. Bardzo mili kierowcy, zawsze otwarci , dają cenne wskazówki co do zwiedzania :) Bardzo polecamy !

Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu. Dostaliśmy piękny pokój z widokiem na basen i ocean. Obsługa hotelowa była bardzo pomocna i miła w każdej kwestii.

Posiłki były bardzo smaczne chociaż zależało to od kucharza. Pierwszego dnia był inny kucharz i jedzenie było przeciętne, natomiast kolejne dni przy zmianie ekipy na kuchni jedzenie było przepyszne. Hotel zapewniał mnóstwo animacji każdego dnia. Bardzo żałujemy, że biuro podróży nie poinformowało nas o grafiku animacji i niestety ominęło nad kilka fajnych atrakcji zanim sami się zorientowaliśmy. Plaża była mała ale czysta. Położenie hotelu w zatoce jest idealnym rozwiązaniem. Można kąpać się w oceanie, nie narażając się na duże fale. Musimy pochwalić też transfer z lotniska. Bardzo mili kierowcy, zawsze otwarci , dają cenne wskazówki co do zwiedzania :) Bardzo polecamy !

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 25 °C

  • Temperatura wody 26 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować