Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

od 2 284 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 85 443

Opis kontrahenta

Ten uroczy hotel, znajdujący się w Agadir, to doskonały wybór na rodzinne wakacje. Obiekt, usytuowany w odległości 1000 metrów od centrum miasta, zapewnia łatwy dostęp  pieszo do wielu ciekawych miejsc. Hotel zapewnia dostęp do Internetu Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych. Dodatkowo, na terenie obiektu zapewniona jest usługa recepcji przez cały dzień. Dodatkowo, na terenie obiektu jest dostępny parking, dla dodatkowej wygody gości. Ten hotel został zaprojektowany ze świadomym wysiłkiem, w celu dostosowania się do najsurowszych norm ekologicznych oraz posiada certyfikat Travelife. Oferta rozrywkowa na terenie nieruchomości sprawia, że nie ma nudnych momentów. Goście mogą docenić usługi zdrowotne i odnowy biologicznej, oferowane w hotelu. Hotel Riu Tikida Dunas oferuje szereg opcji aktywności i rozrywki, idealnych dla osób kochających sport lub zwyczajnie uwielbiających przebywać na świeżym powietrzu. Dodatkowe opłaty mogą być naliczane za niektóre z niniejszych usług.

ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

POTWIERDZENIE REZERWACJI

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

COVID-19

TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR wykonany maksymalnie 72 godziny przed wylotem
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE
 WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic).ZASZCZEPIENI
Zwolnieni z obowiązku wykonywania testu przed przylotem. Po przylocie do Maroka na lotnisku turyści zostaną poddani wybiórczo szybkiemu testowi antygenowemu. Wybiórcze testy PCR na lotnisku po wylądowaniu (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Kto jest uważany za osobę zaszczepioną?
Osoba, która przyjęła 3 dawki szczepionki 
lub
osoba, która przyjęła 2 dawki szczepionki lub 1 dawkę szczepionki Johnson&Johnson, w okresie nieprzekraczającym 4 miesięcy.
Szczepienie potwierdza ważny PASS VACCINAL (paszport szczepień). Dokument może być w formie elektronicznej lub papierowej, w języku arabskim, francuskim lub angielskim.
Uznawane szczepionki: AstraZeneca, Sinopharm, Sputnik, Pfizer/BioNTech, Janssen (Johnson & Johnson), Covishield (Instytut Surowic Indii), Moderna, SinovacPOZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Negatywny wyniku testu PCR na COVID-19 w języku angielskim wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
DZIECI do 12 roku życia muszą wyłącznie okazać wypełniony i podpisany formularz.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Wszyscy podróżujący wypełniają  formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php. 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko

Cena zawiera

CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
- opieka polsko/anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów  liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)
- opieki rezydenta
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

PRZELOT BAGAŻ SERWIS

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kgSmartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 50 m
  • Odległość od centrum miasta 1.5 km
  • Odległość od lotniska 25 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Golf tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Bar tak
  • Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,6/5
Travelplanet

Znakomity (111 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 4,6/5

Okolica 4,5/5

Cena 4,6/5

16. najwyższa ocena z 2535 hoteli w Maroko

Katarzyna

Ocena 5,0/5
POLECAM TEN HOTEL REWELACYJNIE
Całkowita ocena

POLECAM TEN HOTEL REWELACYJNIE

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Magda

Ocena 5,0/5
Wszystko w tym hotelu na plus. Pokoje-duże,przestronne. czystość-sprzątanie pokoi ,zmiana pościeli i ręczników.Jedzenie bardzo urozmaicone,ciekawie po
Całkowita ocena

Wszystko w tym hotelu na plus. Pokoje-duże,przestronne. czystość-sprzątanie pokoi ,zmiana pościeli i ręczników.Jedzenie bardzo urozmaicone,ciekawie podane,smaczne.Ogród bardzo zadbany, .Animacje dzienne i wieczorne dobrze poprowadzone restauracja tematyczna, bliskość do oceanu, obsługa miła ,dyskretna, nienachalna.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Andrzej Pfeiffer Marzec 2022

Data pobytu: 13.3. - 20.3.2022

Ocena 3,2/5
Ogolne wrazenie dobre choc 3 dni pogoda deszczowa mgla i sztorm reszta dni sloneczna temp 18-20 C.
Całkowita ocena

Ogolne wrazenie dobre choc 3 dni pogoda deszczowa mgla i sztorm reszta dni sloneczna temp 18-20 C.

Zakwaterowanie 3,8/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 1,5/5

Cena 3,0/5

Zakwaterowanie
zakwaterowanie dobre pokoj schludny czystos duza , codziennie sprzatane i wymiana recznikow.

Wyżywienie
Posilki dobre smaczne choc stanowczo za malo zup i to przecierki nie ma zupy europoejskiej.

Obsługa w hotelu
Uslugi hotelowe na wysokim poziomie.

Plaża
Plaza okropnie brudna, chyba nigdy nie sprzatana , piasek jak glina klei sie do butow.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Katarzyna

Ocena 5,0/5
POLECAM TEN HOTEL REWELACYJNIE
Całkowita ocena

POLECAM TEN HOTEL REWELACYJNIE

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Magda

Ocena 5,0/5
Wszystko w tym hotelu na plus. Pokoje-duże,przestronne. czystość-sprzątanie pokoi ,zmiana pościeli i ręczników.Jedzenie bardzo urozmaicone,ciekawie podane,smaczne.Ogród bardzo zadbany, .Animacje dzienne i wieczorne dobrze poprowadzone restauracja tematyczna, bliskość do oceanu, obsługa miła ,dyskretna, nienachalna.
Całkowita ocena

Wszystko w tym hotelu na plus. Pokoje-duże,przestronne. czystość-sprzątanie pokoi ,zmiana pościeli i ręczników.Jedzenie bardzo urozmaicone,ciekawie podane,smaczne.Ogród bardzo zadbany, .Animacje dzienne i wieczorne dobrze poprowadzone restauracja tematyczna, bliskość do oceanu, obsługa miła ,dyskretna, nienachalna.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Malgorzata

Ocena 4,6/5
Hotel położony przy plaży, oddzielony od oceanu jedynie promenadą. Do „centrum” spokojnie można dojść piechotą, ok 25 min. Pod hotelem postój taxi, jeśli planujecie dalszą podróż. Hotel jest bardzo ładny, czysty i dosyć duży. Nad basenami spora ilość leżaków, podobnie na plaży. Codziennie prowadzone są animacje oraz wieczorne pokazy. Na chłodniejsze dni dosyć duży basen kryty, obok również średnic
Całkowita ocena

Hotel położony przy plaży, oddzielony od oceanu jedynie promenadą. Do „centrum” spokojnie można dojść piechotą, ok 25 min. Pod hotelem postój taxi, jeśli planujecie dalszą podróż. Hotel jest bardzo ładny, czysty i dosyć duży. Nad basenami spora ilość leżaków, podobnie na plaży. Codziennie prowadzone są animacje oraz wieczorne pokazy. Na chłodniejsze dni dosyć duży basen kryty, obok również średnich rozmiarów siłownia. Jeśli chodzi o jedzenie, to śniadania dobre, spora ilość wędlin i serów, pieczywa, w tym słodkiego, dużo świeżych owoców i warzyw. Kolacje rewelacyjne, bardzo różnorodne jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Najgorzej wypada lunch, znajdziemy głównie rzeczy typu fast food, czyli pizza, frytki, burgery, nuggesty itp. Obsługa hotelu w porządku. Jest nieszczególnie dużo atrakcji dla dzieci.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Marta

Ocena 4,8/5
Pyszne jedzenie, duże baseny, przy plaży. Same plusy. Hotel posiada również uroczy ogród i staw gdzie urzędują zwierzęta, takie jak kaczki i żaby. Można poczuć się jak na łonie natury :) Polecam serdecznie.
Całkowita ocena

Pyszne jedzenie, duże baseny, przy plaży. Same plusy. Hotel posiada również uroczy ogród i staw gdzie urzędują zwierzęta, takie jak kaczki i żaby. Można poczuć się jak na łonie natury :) Polecam serdecznie.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 29 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 28 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Sob 27 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Ndz 29 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Pon 30 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień