Aktualne na Maltę

Hotel Intercontinental

Ocena: 5/5

Malta, St. Julian, St Julian's

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 258 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie hotelu

Okolica
- ok. 500 m od centrum ST. JULIAN’S
- obok sklepy i bary
- ok. 700 m od Zatoki Spinola
- ok. 2,5 km od Sliemy
- ok. 7,5 km od Valletty


Komunikacja
- przystanek autobusowy ok. 400 m od hotelu


Odległość od lotniska
- ok. 11 km od lotniska na Malcie

Plaże

Plaża hotelowa
ok. 160 m od hotelu
- piaszczysta
- łagodne zejście do morza
- wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga
- dojście drogą
- Beach Club dla gości hotelu: bar z przekąskami, restauracja
- bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki

O Hotelu

Ogólnie
- pięciogwiazdkowy
- nowoczesny
- zbudowany w 2003 r., odnowiony w 2020 r.
- 481 pokoi, 1 budynek, 19 pięter, 6 wind
- przestronne lobby
- całodobowa recepcja
- oddzielna recepcja dla gości z Koncept Club
- usługa konsjerża
- room-service
- przechowalnia bagażu
- sale konferencyjne dla maks. 1700 os.
- ogród
- taras
- bezpłatny internet bezprzewodowy
- bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem
- akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
- przy zakwaterowaniu wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu: ok. 30 EUR/pokój/noc
- za opłatą: Koncept Club: wstęp do Club International Lounge (6.30-22.00): dedykowana recepcja (8.00-20.00), prywatny check-in, śniadanie, całodniowe przekąski, popołudniowa herbata, drinki przed kolacją, przystawki


Sport i rozrywka
- sauna
- centrum fitness CYNERGI
- miniklub (2-7 lat)
- za opłatą: basen infinity na dachu (19. piętro) z leżakami (ok. 70 EUR/dzień), kabanami (ok. 250 EUR/na 2 os./dzień) i altanami (ok. 1000 EUR/na 12 os./dzień), wymagana wcześniejsza rezerwacja


Basen
- basen (czynny: 1.05-31.10), słodka woda, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki
- basen kryty, podgrzewany, przy basenie bezpłatne leżaki i ręczniki


Spa
- za opłatą: łaźnia parowa, masaże, hammam, zabiegi na twarz i ciało


Usługi
Powyższe usługi są dodatkowo płatne.
- usługa prania/prasowania
- kantor
- parking (ok. 15 EUR/doba)


Kontakt
- 00356/21377600
- www.malta.intercontinental.com

Dla dzieci

Udogodnienia
- menu w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat
- miniklub (2-7 lat)

Dostępne pokoje

classic
- 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek)
- elegancki
- ok. 35 m²
- indywidualnie sterowana klimatyzacja
- łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków)
- internet bezprzewodowy
- telewizja satelitarna
- zestaw do kawy/herbaty
- sejf
- bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem
- balkon (stolik i krzesełka, leżak)
- widok na miasto
- za opłatą: minibar (wg konsumpcji)


premium
- 2-os. (możliwość 1 dostawki dla 2 dzieci)
- elegancki
- ok. 45 m²
- indywidualnie sterowana klimatyzacja
- łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków)
- internet bezprzewodowy
- telewizja satelitarna
- zestaw do kawy/herbaty
- sejf
- bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem
- dodatkowo: wstęp do klubu The Opal Lounge: śniadanie w ogrodzie, przekąski i napoje w wyznaczonych barach i restauracjach, drinki bezalkoholowe i alkoholowe (w godz. 17.00-19.00), alkohole importowane, prasa międzynarodowa, pokój rozrywek: Playstation, bilard, gry planszowe, filmy, balkon (stolik i krzesełka)
- widok na miasto
- za opłatą: minibar (wg konsumpcji)


panoramic suite
- 2-os. (możliwość 1 dostawki dla 2 dzieci)
- elegancki i stylowy
- ok. 100 m²
- indywidualnie sterowana klimatyzacja
- łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków)
- internet bezprzewodowy
- telewizja satelitarna
- zestaw do kawy/herbaty
- sejf
- bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem
- dodatkowo: wanna z hydromasażem, leżak przy basenie na dachu
- balkon (stolik i krzesełka)
- za opłatą: minibar (wg konsumpcji)


koncept club
- 2-os. (możliwość 1 dostawki dla dziecka)
- ok. 35 m²
- indywidualnie sterowana klimatyzacja
- łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków)
- internet bezprzewodowy
- telewizja satelitarna
- zestaw do kawy/herbaty
- sejf
- bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem
- balkon (stolik i krzesełka)
- za opłatą: minibar (wg konsumpcji)


koncept club suite
- 2-os.
- elegancki
- ok. 60 m²
- sypialnia i wydzielona optycznie część dzienna
- indywidualnie sterowana klimatyzacja
- łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków)
- internet bezprzewodowy
- telewizja satelitarna
- zestaw do kawy/herbaty
- sejf
- bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem
- dodatkowo: wanna z hydromasażem, leżak przy basenie na dachu
- balkon lub taras (stolik i krzesełka, leżaki)
- za opłatą: minibar (wg konsumpcji)


classic widok na ogród
- 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek)
- elegancki
- ok. 35 m²
- indywidualnie sterowana klimatyzacja
- łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków)
- internet bezprzewodowy
- telewizja satelitarna
- zestaw do kawy/herbaty
- sejf
- bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem
- balkon (stolik i krzesełka, leżak)
- widok na ogród
- za opłatą: minibar (wg konsumpcji)

Wyżywienie

Restauracje
- restaurcja Harruba – śniadania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa
- Waterbiscuit – à la carte, kuchnia międzynarodowa, dostępne menu dla dzieci
- restauracja SkyBeach – à la carte, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, grill/BBQ, dostępne menu dla dzieci
- nadmorska Paranga – à la carte, ok. 160 m od hotelu, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa
- w restauracjach dostępne dania wegetariańskie, dieta bezglutenowa
- 5 barów: Brass w lobby, Waterbiscuit Bistro & Bar, Narcus przy basenie, z przekąskami, SkyHigh przy basenie, na dachu, The Beach Bar z przekąskami przy plaży
- ok. 170 m od hotelu, salon klubowy Club Lounge dla gości z Koncept Club, klub The Opal Lounge dla gości pokoi premium


Full board
- śniadanie (9.00-11.00), obiad (12.00-16.00), kolacja (19.00-23.00) w wyznaczonych restauracjach
- napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 150 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 4,2 / 5

43. najwyższa ocena z 544 hoteli w Malta

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.10. - 20.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Doskonały pobyt, wycieczka, zakwaterowanie, cel podróży. Pogoda trochę nie dopisała, ale to część doświadczenia.

Doskonały pobyt, wycieczka, zakwaterowanie, cel podróży. Pogoda trochę nie dopisała, ale to część doświadczenia.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Doskonały hotel, pokój standardowy, najlepsze śniadanie, jedzenie świeże, smaczne i naprawdę szeroki wybór. Personel miły i pomocny. Okolica jest ruchliwa, ale dzięki zamkniętemu balkonowi w pokoju jest cicho. Czystość i sprzątanie pokoju są wzorowe.

Wyżywienie
Śniadania są wyśmienite, a restauracja przy plaży hotelowej również jest znakomita i oferuje wysoki standard. W pobliżu znajduje się wiele restauracji, od sklepów spożywczych, przez liczne bufety, po restauracje oferujące lokalne specjały, a także kuchnię japońską i chińską.

Obsługa w hotelu
Od momentu przyjazdu do hotelu i serdecznego powitania z informacją o hotelu i okolicy, nie mieliśmy żadnych problemów. Mieliśmy możliwość wyboru pokoju – piętra i widoku. Komunikacja z personelem była również doskonała, a na telewizorze w pokoju można było znaleźć e-mail z recepcji. Hotel stara się spełniać wszelkie życzenia gości.

Plaża
Hotel ma własną plażę, z której nie korzystaliśmy z powodu pogody, ale to zaleta. Na wyspie są też mniejsze plaże, gdzie można pływać – są czyste, a woda jest bardzo ciepła, nawet jesienią.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hajnalka Katalin Fogl

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 22.7. - 29.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Malta to fantastyczne miejsce. Hotel zrekompensował nam trudy wyjazdu. Wrócimy. Polecam każdemu, kto planuje podróż na wyspę i szuka luksusu w przystępnej cenie. Znajdziesz tu wszystko, co sprzyja relaksowi.

Malta to fantastyczne miejsce. Hotel zrekompensował nam trudy wyjazdu. Wrócimy. Polecam każdemu, kto planuje podróż na wyspę i szuka luksusu w przystępnej cenie. Znajdziesz tu wszystko, co sprzyja relaksowi.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest wierny swojej nazwie. Lokalizacja jest bardzo dobra. Wybór pokoi jest bardzo duży. Wyposażenie pokoju jest świetne. Okna balkonowe są bardzo dźwiękoszczelne, co jest ważne dla relaksu. Jedna rzecz była nieco stara, a mianowicie drzwi prowadzące do pokoju, w których była mała szczelina. Myślę, że czeka na wymianę, ponieważ widziałem niewiele takich drzwi w hotelu. Przechowywanie w pokoju jest wystarczające. Brakowało mi możliwości odsysania pary w łazience.

Wyżywienie
Świetna organizacja! Dostępne są dania bezglutenowe i bez laktozy. Wszystko jest świeże i starannie przygotowane. Menu kolacyjne jest bardzo dobre. Wypróbowaliśmy dwie restauracje w okolicy hotelu i nie zawiedliśmy się. Ceny są bardzo dobre. Obsługa pokoju jest bardzo dobra, gdy już skorzystaliśmy z usług. Opcje płatności są elastyczne. Plus, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłem, pojawił się w dniu wylotu. Wyjechaliśmy wcześniej, aby dostosować się do godziny lotu, więc nie mieliśmy szansy na śniadanie. Nasze śniadanie było pakowane na osobę! Dania bezglutenowe są również oddzielone od reszty, za co jesteśmy bardzo wdzięczni. To była najlepsza opieka podczas naszych dotychczasowych podróży. Dziękujemy!

Obsługa w hotelu
Możliwość uprawiania sportu jest fantastyczna. Sauna i basen również są świetne. Dostępność i organizacja różnorodnych programów, takich jak wycieczki, rejsy statkiem itp., sprawiły, że bez problemu mogliśmy wypełnić pożyteczny czas naszych wakacji.

Plaża
Blisko hotelu. Około 5 minut spacerem. Woda jest czysta, a plaża kamienista. Jest tu dobrze zagospodarowane miejsce do opalania i osobna jadalnia. Nie jest duża, ale biorąc pod uwagę lokalne warunki, w zupełności wystarczająca.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.10. - 20.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Doskonały pobyt, wycieczka, zakwaterowanie, cel podróży. Pogoda trochę nie dopisała, ale to część doświadczenia.

Doskonały pobyt, wycieczka, zakwaterowanie, cel podróży. Pogoda trochę nie dopisała, ale to część doświadczenia.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Doskonały hotel, pokój standardowy, najlepsze śniadanie, jedzenie świeże, smaczne i naprawdę szeroki wybór. Personel miły i pomocny. Okolica jest ruchliwa, ale dzięki zamkniętemu balkonowi w pokoju jest cicho. Czystość i sprzątanie pokoju są wzorowe.

Wyżywienie
Śniadania są wyśmienite, a restauracja przy plaży hotelowej również jest znakomita i oferuje wysoki standard. W pobliżu znajduje się wiele restauracji, od sklepów spożywczych, przez liczne bufety, po restauracje oferujące lokalne specjały, a także kuchnię japońską i chińską.

Obsługa w hotelu
Od momentu przyjazdu do hotelu i serdecznego powitania z informacją o hotelu i okolicy, nie mieliśmy żadnych problemów. Mieliśmy możliwość wyboru pokoju – piętra i widoku. Komunikacja z personelem była również doskonała, a na telewizorze w pokoju można było znaleźć e-mail z recepcji. Hotel stara się spełniać wszelkie życzenia gości.

Plaża
Hotel ma własną plażę, z której nie korzystaliśmy z powodu pogody, ale to zaleta. Na wyspie są też mniejsze plaże, gdzie można pływać – są czyste, a woda jest bardzo ciepła, nawet jesienią.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hajnalka Katalin Fogl

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 22.7. - 29.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Malta to fantastyczne miejsce. Hotel zrekompensował nam trudy wyjazdu. Wrócimy. Polecam każdemu, kto planuje podróż na wyspę i szuka luksusu w przystępnej cenie. Znajdziesz tu wszystko, co sprzyja relaksowi.

Malta to fantastyczne miejsce. Hotel zrekompensował nam trudy wyjazdu. Wrócimy. Polecam każdemu, kto planuje podróż na wyspę i szuka luksusu w przystępnej cenie. Znajdziesz tu wszystko, co sprzyja relaksowi.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest wierny swojej nazwie. Lokalizacja jest bardzo dobra. Wybór pokoi jest bardzo duży. Wyposażenie pokoju jest świetne. Okna balkonowe są bardzo dźwiękoszczelne, co jest ważne dla relaksu. Jedna rzecz była nieco stara, a mianowicie drzwi prowadzące do pokoju, w których była mała szczelina. Myślę, że czeka na wymianę, ponieważ widziałem niewiele takich drzwi w hotelu. Przechowywanie w pokoju jest wystarczające. Brakowało mi możliwości odsysania pary w łazience.

Wyżywienie
Świetna organizacja! Dostępne są dania bezglutenowe i bez laktozy. Wszystko jest świeże i starannie przygotowane. Menu kolacyjne jest bardzo dobre. Wypróbowaliśmy dwie restauracje w okolicy hotelu i nie zawiedliśmy się. Ceny są bardzo dobre. Obsługa pokoju jest bardzo dobra, gdy już skorzystaliśmy z usług. Opcje płatności są elastyczne. Plus, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłem, pojawił się w dniu wylotu. Wyjechaliśmy wcześniej, aby dostosować się do godziny lotu, więc nie mieliśmy szansy na śniadanie. Nasze śniadanie było pakowane na osobę! Dania bezglutenowe są również oddzielone od reszty, za co jesteśmy bardzo wdzięczni. To była najlepsza opieka podczas naszych dotychczasowych podróży. Dziękujemy!

Obsługa w hotelu
Możliwość uprawiania sportu jest fantastyczna. Sauna i basen również są świetne. Dostępność i organizacja różnorodnych programów, takich jak wycieczki, rejsy statkiem itp., sprawiły, że bez problemu mogliśmy wypełnić pożyteczny czas naszych wakacji.

Plaża
Blisko hotelu. Około 5 minut spacerem. Woda jest czysta, a plaża kamienista. Jest tu dobrze zagospodarowane miejsce do opalania i osobna jadalnia. Nie jest duża, ale biorąc pod uwagę lokalne warunki, w zupełności wystarczająca.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 25.7. - 1.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Nowoczesny, przyjemny hotel. Pyszne jedzenie. Miła obsługa. Jedynym minusem jest położenie w dzielnicy imprezowej, przez co jest dość głośno. Muzyka gra do rana, co jest szczególnie odpowiednie dla młodych ludzi. Plaża jest dość mała, sztuczna. Hotel ma ogrodzony fragment plaży, do którego można dojść wąską uliczką. Nie skorzystaliśmy z tej plaży, ponieważ na Malcie są piękne plaże, więc poszliśmy na te.

Nowoczesny, przyjemny hotel. Pyszne jedzenie. Miła obsługa. Jedynym minusem jest położenie w dzielnicy imprezowej, przez co jest dość głośno. Muzyka gra do rana, co jest szczególnie odpowiednie dla młodych ludzi. Plaża jest dość mała, sztuczna. Hotel ma ogrodzony fragment plaży, do którego można dojść wąską uliczką. Nie skorzystaliśmy z tej plaży, ponieważ na Malcie są piękne plaże, więc poszliśmy na te.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować