Aktualne na Maltę

Hotel DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort)

Ocena: 4/5

Malta, Qawra

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 422 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Hotel DoubleTree by Hilton Malta:

Hotel DoubleTree by Hilton znajduje się w turystycznej miejscowości Bugibba, od morza oddzielony jest tylko nadmorską ulicą. Hotelowy klub plażowy "Sabi" znajduje się nad brzegiem morza i jest połączony z hotelem podziemnym przejściem dla pieszych. Do ścisłego centrum miejscowości, gdzie znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, można dotrzeć pieszo w kilka minut. Hotel oddalony jest od lotniska na Malcie (MLA) o około 22 km.

Adres - Hotel DoubleTree by Hilton Malta (ex Dolmen Resort Hotel):


Qawra, St. Paul’s Bay, SPB 2402 ,  Malta  
Tel: +356 2355 2355  ,  Web: www.hilton.com/en/hotels/mlaspdi-doubletree-malta/

Beach Club Sabi:

Klub plażowy jest otwarty w sezonie letnim (od ok. 15 maja do około końca września). update 23.05.2025

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1968. Atmosfera każdego z naszych 413 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do hotelowej oferty należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące projektorem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łózkiem typu king size oraz sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Minilodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Obiekt oferuje przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, boccia, siatkówka, minigolf i jazda konna, czy też za dodatkową opłatą tenis ziemny urozmaicą Państwa pobyt w obiekcie. Do dyspozycji gości jest szeroki wachlarz aktywności sportowych, w tym wodnych jak narty wodne, windsurfing, rower wodny, żeglowanie, rejsy katamaranem, spływy kajakowe i aqua fitness oraz za dodatkową opłatą jet ski, przejażdżki motorówką, kanadyjki, snorkeling i nurkowanie. Pozostałe opcje spędzenia wolnego czasu, jak przejażdżki na bananie wodnym, oferowane są przez organizatorów zewnętrznych. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness, tenisa stołowego i squasha, jak również za dodatkową opłatą darta, zajęcia gimnastyczne i aerobik. W hotelu dostępne są zabiegi Wellness, w tym spa, sauna, łaźnia parowa, salon piękności, hydroterapia i ayurveda. Za dodatkową opłatą polecamy Państwu zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, dyskoteka, miniklub i kasyno.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – Malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
+++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 23 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,4 / 5

20. najwyższa ocena z 544 hoteli w Malta

Marta K.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 22.11. - 29.11.2025 Oceniono: Grudzień 2025

DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort) Ocena: 4/5 Malta, n/a

Hotel położony jest w takim miejscu, z którego można dojechać bez problemu komunikacja miejsca do miejscowości wartych odwiedzenia na Malcie. Czas spędzony w hotelu uznajemy wszyscy ( ja i moi współtowarzysze podróży) za udany. Basen wewnętrzny i część spa wystarczająca. Czasami byliśmy sami w basenie wewnętrznym ( nasz wyjazd odbył się pod koniec listopada)

Hotel położony jest w takim miejscu, z którego można dojechać bez problemu komunikacja miejsca do miejscowości wartych odwiedzenia na Malcie. Czas spędzony w hotelu uznajemy wszyscy ( ja i moi współtowarzysze podróży) za udany. Basen wewnętrzny i część spa wystarczająca. Czasami byliśmy sami w basenie wewnętrznym ( nasz wyjazd odbył się pod koniec listopada)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje bez zastrzeżeń, miłe zaskoczenie po wcześniejszym przeczytaniu opinii na temat pokoi na googlach.

Wyżywienie
Wyżywienie zróżnicowane, smaczne, uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie

Obsługa w hotelu
Obsługa bardzo miła, zawsze życzliwa i uczynna.

Plaża
Byliśmy w takim okresie, że ciężko ocenić plażę.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martina G.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 30.10. - 3.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort) Ocena: 4/5 Malta, n/a

Świetne wakacje, może kiedyś tam wrócę :)

Świetne wakacje, może kiedyś tam wrócę :)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel zapewnia doskonałą obsługę, choć w pokoju brakowało mi typowych hotelowych kapci, ale na wszelki wypadek zawsze zabieram ze sobą własne.

Wyżywienie
Jedzenie jest różnorodne, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Hotel zgodził się na zmianę pokoju, ale musieliśmy na nią czekać 2 dni. Dostaliśmy pokój tuż przy ruchliwej drodze i dyskotece, więc chcieliśmy go zmienić.

Plaża
Hotel dysponuje 5 basenami, ale plaża jest nieco rozczarowująca. Ponieważ plaża przypomina raczej „niewielki klif”, dostęp do morza jest betonowy i prowadzi do niego drabinka.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Marta K.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 22.11. - 29.11.2025 Oceniono: Grudzień 2025

DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort) Ocena: 4/5 Malta, n/a

Hotel położony jest w takim miejscu, z którego można dojechać bez problemu komunikacja miejsca do miejscowości wartych odwiedzenia na Malcie. Czas spędzony w hotelu uznajemy wszyscy ( ja i moi współtowarzysze podróży) za udany. Basen wewnętrzny i część spa wystarczająca. Czasami byliśmy sami w basenie wewnętrznym ( nasz wyjazd odbył się pod koniec listopada)

Hotel położony jest w takim miejscu, z którego można dojechać bez problemu komunikacja miejsca do miejscowości wartych odwiedzenia na Malcie. Czas spędzony w hotelu uznajemy wszyscy ( ja i moi współtowarzysze podróży) za udany. Basen wewnętrzny i część spa wystarczająca. Czasami byliśmy sami w basenie wewnętrznym ( nasz wyjazd odbył się pod koniec listopada)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje bez zastrzeżeń, miłe zaskoczenie po wcześniejszym przeczytaniu opinii na temat pokoi na googlach.

Wyżywienie
Wyżywienie zróżnicowane, smaczne, uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie

Obsługa w hotelu
Obsługa bardzo miła, zawsze życzliwa i uczynna.

Plaża
Byliśmy w takim okresie, że ciężko ocenić plażę.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martina G.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 30.10. - 3.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort) Ocena: 4/5 Malta, n/a

Świetne wakacje, może kiedyś tam wrócę :)

Świetne wakacje, może kiedyś tam wrócę :)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel zapewnia doskonałą obsługę, choć w pokoju brakowało mi typowych hotelowych kapci, ale na wszelki wypadek zawsze zabieram ze sobą własne.

Wyżywienie
Jedzenie jest różnorodne, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Hotel zgodził się na zmianę pokoju, ale musieliśmy na nią czekać 2 dni. Dostaliśmy pokój tuż przy ruchliwej drodze i dyskotece, więc chcieliśmy go zmienić.

Plaża
Hotel dysponuje 5 basenami, ale plaża jest nieco rozczarowująca. Ponieważ plaża przypomina raczej „niewielki klif”, dostęp do morza jest betonowy i prowadzi do niego drabinka.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Emese Brigitta T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 3.7. - 10.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort) Ocena: 4/5 Malta, n/a

Doskonała lokalizacja, doskonała obsługa.

Doskonała lokalizacja, doskonała obsługa.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, pięknie.

Wyżywienie
Za dużo dań wegetariańskich. Za mało mięsnych dań głównych. Zarówno na śniadanie, jak i na kolację.

Obsługa w hotelu
Doskonały

Plaża
Czysto, schludnie. Na hotelowej plaży mogą kąpać się tylko osoby potrafiące pływać. Niedaleko hotelu znajduje się również plaża, która powoli się pogłębia.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

František H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.12.2024 - 3.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort) Ocena: 4/5 Malta, n/a

Super lokalizacja hotelu, 100% obsługi

Super lokalizacja hotelu, 100% obsługi

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hilton jest TOP, ale szklane drzwi do łazienki otwierają się same. Uśmiechnięta drobnostka w doskonałości...

Wyżywienie
Bogate, kolorowe... świetnie. Trzeba nad sobą panować, żeby nie przytyć...

Obsługa w hotelu
Transfer na lotnisko bezproblemowy, wszystko zgodne z ustaleniami

Plaża
Zimą tylko 1x kąpiel w morzu w Błękitnej Lagunie. Piękna piaszczysta plaża.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Lenka F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.11. - 14.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

DoubleTree by Hilton Malta (ex. Dolmen Resort) Ocena: 4/5 Malta, n/a

Samo zakwaterowanie jest świetne. Zero punktów dla delegata, który nie odpowiedział na SMS-a z pytaniem o transfer na lotnisko. Katastrofa! W życiu nie spotkałem nic zabawniejszego! A podróżują już od ponad 40 lat...

Samo zakwaterowanie jest świetne. Zero punktów dla delegata, który nie odpowiedział na SMS-a z pytaniem o transfer na lotnisko. Katastrofa! W życiu nie spotkałem nic zabawniejszego! A podróżują już od ponad 40 lat...

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Świetny

Wyżywienie
Doskonały

Obsługa w hotelu
Świetny

Plaża
Nie używam go, nie służył już do kąpieli...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować