Naszym zdaniem
Otoczony piękną laguną i szeroką plażą z białym, drobnym piaskiem, jest jedynym hotelem na wyspie Innahura. Cisza, spokój, tropikalne krajobrazy, obszerne bungalowy, prawdziwie idylliczny zakątek.
Położenie
Na wyspie Innahura (600 m długości, 180 m szerokości) otoczonej piękną, piaszczystą plażą, Atol Lhaviyani.
Transfer: przelot samolotem krajowych linii (ok. 20 minut) z lotniska Velana na lotnisko Malivaru, skąd dalsza podróż (ok. 20 minut) łodzią motorową; Limit bagażu: 20 kg + 5 kg podręczny. Powyżej tej wagi - opłaty. Istnieje możliwość pobytu w Moonima Airport Lounge (2 godz; napoje, kanapki, Wi-Fi - 25 USD/pp płatne na miejscu). Ostatni samolot na lotnisko Malivaru odlatuje ok. 18.40.
Drugą opcją (na życzenie i odpłatnie) jest możliwość lotu hydroplanem (40 minut scenicznego lotu) z międzynarodowego lotniska Velana/terminal hydroplanów/do przystani hotelowej. Po przybyciu na Malediwy, następnie po odprawie imigracyjnej i celnej, należy przejść do hali przylotów i zgłosić się do loklanego przedstawiciela (zgodnie z dokumentami podróży), który będzie asystował gościom do stanowiska odprawy hydroplanów. Następnie klienci są przewożeni autobusem wahadłowym z lotniska do Maledivian Seaplane Lounge (ok. 10 minut). Tam, w części wypoczynkowej, goście czekają na hydroplan - od jednej do dwóch godzin.
W rzadkich przypadkach (np. opóźnienie lotów międzynarodowych, konieczność wypełnienia formularza bagażowego itp.) - oczekiwanie może się przedłużyć.
Goście przylatujący późnym rejsem międzynarodowym, który nie ma połączenia z ostatnim hydroplanem tego dnia do Innahura Maldives Resort (zwykle odlatuje nie później niż ok. godz. 16.00) mogą zdecydować się na nocleg w pobliskim hotelu w Male (odpłatnie). W przypadku opóźnionego przelotu na Malediwy, należy niezwłocznie powiadomić organizatora.Uwaga,
* Hydroplany latają tylko w ciągu dnia, tj. między godz. 06.00 a 18.00.
* Ostatni lot z Innahury odbywa się około godziny 16:00.
* Limit na bagaż rejestrowany wynosi 20 kg, bagaż podręczny - 3 kg na osobę. Powyżej tego limitu obowiązuje opłata w wysokości 5,00 USD za kg (podlega opodatkowaniu). W wyjątkowych okolicznościach bagaż może zostać przewieziony późniejszym lotem (zgodnie z przepisami bezpieczeństwa oraz oficjalnymi procedurami).W rzadkich przypadkach, z powodu okoliczności niezależnych (np. warunki atmosferyczne) zarówno samoloty linii wewnetrznych, jak i hydroplany mogą zmienić godziny wylotów. W takim przypadku ani przewoźnik ani organizator nie ponoszą odpowiedzialności za ew. dodatkowe wydatki poniesione przez gości.
Wyposażenie
Eleganckie lobby, recepcja 24 h, restauracja główna Dhoni z częścią na świeżym powietrzu (dania regionalne i kuchnia śródziemnomorska, bufety, a'la carte i organizacja uroczystych kolacji), bar główny Sand Bar z drewnianym tarasem, Olu Bar z drewnianym tarasem przy plaży, sklep z pamiątkami, butik, studio fotograficzne, bezpłatne Wi-Fi.
Pokoje
Sunset Beach Bungalow - położony na plaży, kilka mertów od oceanu, z widokiem na zachód słońca. Wyposażenie: łóżko typu king - size, klimatyzacja, wentylator, kącik wypoczynkowy, minibar z lodówką (na życzenie, za dodatkową opłatą), serwis do parzenia kawy/herbaty, sejf, telewizor, łazienka, ręczniki plażowe, bezpłatne Wi-Fi, taras. Powierzchnia całkowita - ok. 79 m kw. Bliżej restauracji i basenu.
Sunrise Beach Bungalow - położony na plaży, kilka mertów od oceanu, z widokiem na wschód słońca. Wyposażenie: łóżko typu king - size, klimatyzacja, wentylator, kącik wypoczynkowy, minibar z lodówką (na życzenie, za dodatkową opłatą), serwis do parzenia kawy/herbaty, sejf, telewizor, łazienka, ręczniki plażowe, bezpłatne Wi-Fi, taras. Powierzchnia całkowita - ok. 79 m kw.
Wyżywienie
FB - śniadania, obiady i kolacje w restauracji głównej, do posiłków woda w szklankach bezpłatnie, napoje i alkohole płatne
All Inclusive - śniadania (08:00 - 10:30), obiady (13:00 - 14:30), kolacje (19:00 - 21:30) w restauracji głównej Dhoni, napoje alkoholowe i bezalkoholowe (drinki, napoje, woda, kawa, herbata, espresso, cappuccino, latte, soki, wino stołowe, piwo, gin, wódka, rum, whisky, tequila i brandy) serwowane w Sand Bar od godz. 10.00 do 24.00, wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe w barze Olhu (11.00-23.00), 2 butelki wody codziennie w pokoju, wyznaczone napoje w minibarze. All Inclusive nie obejmuje alkoholi premium, soków z wyciskanych owoców i warzyw, butelek wody eko oraz pozostałych napoi i posiłków nieuwzględnionych w pakiecie.
Sport i rozrywka
Basen główny i basen dla dzieci z widokiem na ocean, siatkówka plażowa, badminton, kort tenisowy, tenis stołowy, bilard, rzutki, centrum fitness, piłka nożna, sporty wodne, centrum nurkowe, wypożyczalnia kajaków i katamaranów, Duniye Spa (masaże, zabiegi kosmetyczne azjatyckie), okazjonalnie programy animacyjne i prezentacje, pokazy filmów, dyskoteki, biblioteczka, gry planszowe, wypożyczalnia rowerów, rejsy łodzią o zachodzie słońca, plażowanie na okolicznych wyspach, rejsy, oglądanie mant i żółwi.
Gratis w ramach all inclusive: siłownia, tenis, bilard, kajaki, stand up paddle.
Dla nowożeńców
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców (kosz owoców tropikalnych, butelka wina musującego, dekoracja łóżka).
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać w recepcji. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty ślubu.
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.