Hotel Pestana Miramar

Ocena: 4/5

Madera, Funchal, Funchal

od 3 909 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Położenie

Tylko około 1,5 km od centrum Funchal, ale w spokojnej okolicy. Hotel jest idealnym miejscem na relaks, cieszyć się komfortem, a jednocześnie być blisko różnorodności kulturowej. Czas transferu: ok. 60 minut.

  • Lotnisko Madera ok. 25 km, czas podróży: ok. 30 minut (czas transferu może się różnić).
  • centrum miasta / centrum Funchal ok. 1,5 km
  • autobus ok. 50 m

Wyposażenie

  • czas zameldowania od 15:00
  • czas wymeldowania do 12:00
  • recepcja, możliwość wymiany walut
  • usługi dla gości: języki: niemiecki, angielski
  • winda
  • ogród, taras słoneczny
  • baseny: 2
  • basen "basen zewnętrzny": odkryty, słodka woda, zintegrowany basen dla dzieci/brodzik, leżaki: bezpłatnie, parasole: bezpłatnie
  • basen "kryty basen": bezpłatnie, kryty, słodka woda, podgrzewany
  • jacuzzi: kryty
  • ręczniki basenowe: bezpłatnie
  • internet: WLAN/WiFi, w miejscach ogólnodostępnych: bezpłatnie, w recepcji/lobby: bezpłatnie, w barze: bezpłatnie
  • Pralnia: za opłatą, usługodawca zewnętrzny
  • Metody płatności: karta TUI / VISA, MasterCard, American Express
  • Zwierzęta: psy dozwolone: ok. 25 EUR za dzień, na zapytanie & wymagana rezerwacja, waga do maks. 15 kg, koty dozwolone: ok. 25 EUR, na zapytanie & wymagana rezerwacja
  • Parking: Garaż: ok. 7,50 EUR, konieczna prośba
  • Liczba budynków: 2, Piętra: 6, Pokoje: 58
    Destination & Community
  • Lokalnym artystom oferowana jest platforma do zaprezentowania swoich talentów.
  • Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społeczne (np. poprzez darowizny finansowe, sponsoring lub darowizny rzeczowe)
  • Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby pomóc młodym ludziom zdobyć umiejętności i pewność siebie potrzebne do zatrudnienia.
  • Obiekt zapewnia gościom informacje na temat lokalnych ekosystemów, dziedzictwa i kultury oraz etykiety gości.
  • Obiekt inwestuje 10% swoich przychodów z powrotem w lokalną społeczność lub lokalne projekty zrównoważonego rozwoju. Obiekt oferuje bezpłatne prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla personelu.
  • Goście mogą korzystać z wycieczek i zajęć organizowanych przez lokalnych przewodników i firmy.
  • Obiekt oferuje regularne szkolenia dla personelu na temat tego, w jaki sposób mogą oni przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.Bioróżnorodność i ekosystem
  • Obiekt oferuje wypożyczalnię rowerów.
  • Obiekt oferuje wypożyczalnię rowerów elektrycznych. Energia
  • Obiekt posiada własny ogród ziołowy lub szklarnię, z których pozyskuje składniki do posiłków serwowanych w restauracjach.
  • Pokoje gościnne wyposażone są w energooszczędne przełączniki (np. elektryczność sterowana za pomocą karty do pokoju).
  • Oświetlenie LED jest używane przez co najmniej 80% czasu w pokojach gości i miejscach publicznych.
  • W obiekcie wdrożono system zarządzania energią lub środowiskiem.
  • Obiekt oferuje posiłki wegańskie.
  • posiłki wegetariańskie są oferowane.
  • Obiekt stosuje politykę w zakresie odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, zapobieganie, ograniczanie, recykling i usuwanie odpadów żywnościowych.
  • Kosmetyki i środki higieny osobistej oferowane gościom są wolne od testów na zwierzętach i mikrodrobin plastiku.
  • Jednorazowe plastikowe przybory toaletowe są zastępowane dozownikiem.
  • Obiekt wyznacza sobie cele w zakresie ograniczenia marnowania żywności.
  • Obiekt używa wyłącznie środków czyszczących niezawierających chemikaliów.
  • Jednorazowe plastikowe mieszadełka do koktajli nie są dostępne.
  • Jednorazowe plastikowe słomki nie są dostępne.
  • Obiekt nie zapewnia jednorazowych plastikowych butelek na napoje.
  • Obiekt oferuje plan recyklingu (np. w pokojach, pomieszczeniach ogólnodostępnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, odpady organiczne).
  • W obiekcie znajdują się naczynia wielokrotnego użytku (zastępują naczynia jednorazowe).
  • W obiekcie zainstalowano stacje uzupełniania wody i oferuje się gościom możliwość korzystania z nich zamiast jednorazowych plastikowych butelek z wodą.
  • Obiekt prowadzi ogród w sposób efektywny pod względem zużycia wody (np. rośliny rodzime lub odporne na suszę, podlewanie ogrodu w nocy itp.)
  • Pralnia w obiekcie zapewnia efektywne zużycie wody, aby uniknąć jej marnowania.
  • Sprzątanie pokoju jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
  • Obiekt obsługuje i czyści baseny w taki sposób, aby ograniczyć marnowanie wody.
  • Obiekt zachęca gości do ponownego używania ręczników.
  • Obiekt wykorzystuje odpowiednio oczyszczone ścieki w ramach działalności hotelu (np. do podlewania roślin i ogrodów). Inne
  • Obiekt sporządza coroczny raport zrównoważonego rozwoju, który (jest publicznie dostępny i) wykazuje postępy w realizacji celów.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

Architektura budynku została z powodzeniem zintegrowana z tym typowym nowoczesnym hotelem i wtapia się w otoczenie.

Wyżywienie

    Twoje zakwaterowanie oferuje następujące opcje wyżywienia:
  • Śniadanie: śniadanie
  • HB: śniadanie, do wyboru obiad lub kolacja
  • Pełne wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacjaOpis opcji wyżywienia:
  • Śniadanie: Bufet
  • Lunch
  • Kolacja: Bufet
  • Przekąski: za opłatą, lody: za opłatą
  • Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe: za opłatą, wybrane krajowe napoje alkoholowe: za opłatą, wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: za opłatą, wybrane napoje stołowe do posiłków: za opłatą, popołudniowa kawa/herbata: za opłatą
  • Restauracje: 4
  • Główna restauracja "A Vila Restaurant (w Pestana Village)": Kuchnia: międzynarodowa, regionalna, bufet, bez opłat
  • Restauracja "Adega Restaurant": kuchnia: regionalna, zapytanie & wymagana rezerwacja, bez opłat, Sun. - Wed. 6:30 pm - 9:00 pm, wymagany odpowiedni ubiór
  • Restauracja "Miramar Restaurant": kuchnia: śródziemnomorska, zapytanie & wymagana rezerwacja, bez opłat, Thu. - Sat. 6:30 pm - 9:00 pm, wymagany odpowiedni ubiór
  • Restauracja "Pausa Burguer (w Pestana Village)": wymagane zapytanie i rezerwacja, bez opłat, przy sprzyjającej pogodzie, codziennie w godz. 12:00-16:00, z tarasem
  • bar "Cocktail Bar Miramar"

Dla dzieci

  • zintegrowany basen dla dzieci
  • usługa opieki nad dziećmi: za opłatą, usługodawca zewnętrzny

Rozrywka

  • animacje & rozrywka
  • zespół na żywo/muzyka
  • bilard: za opłatą

Opieka Digital Service

  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI.

Transfer

  • Brak. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 26 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 24 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować