Hotel Aparthotel Dorisol Florasol

Ocena: 3/5

Madera, Funchal

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 702 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Około 600 m od plaży leży hotel miejski Florasol. Do turystycznego centrum jest ok. 3 km. Miasto Funchal City jest oddalone o około 3 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino (ok. 1 km) i teatr (ok. 3 km). Postój taksówek (ok. 250 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 25 km od hotelu. Kolejne lotnisko (PXO) jest oddalone o ok. 58 km.
Wyposażenie :
Ten 12-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 103 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00) oraz lobby. W hotelu znajduje się restauracja. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji bezbarierowe wejścia.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 13 km od hotelu znajduje się pole golfowe.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Diners Club oraz Visa.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: 
RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
TAP (TP) - 1 mały bagaż podręczny, 10 KG (max. wymiary: 55 x 40 x 25 cm)
LOT (LO) - 1 mały bagaż podręczny, 8 KG (max. wymiary 55 x 40 x 23 cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.
Podczas kwaterowania hotele mogą wymagać zabezpieczenia - depozytu  (karta kredytowa, karta debetowa, gotówka) w wysokości ok 250-400 euro. Prosimy o zabezpieczenie wymaganej kwoty.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 19 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,1 / 5

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 3,8 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,1 / 5

67. najwyższa ocena z 386 hoteli w Madera

Emilia J.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Aparthotel Dorisol Florasol Ocena: 3/5 Madera, Funchal

Wakacje super, Madera to raj na ziemi. Jestem bardzo zadowolona, że udało nam się znaleźć taką wycieczkę

Wakacje super, Madera to raj na ziemi. Jestem bardzo zadowolona, że udało nam się znaleźć taką wycieczkę

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Z noclegu byliśmy bardzo zadowoleni. Blisko centrum Funchal. Hotel czyściutki, choć czytałam negatywne opinie i nie wiedziałam czego się spodziewać to pozytywnie się zaskoczyłam. Dodatkowo w pokoju hotelowym był aneks kuchenny co również oceniam na duży plus. Poza tym mieliśmy widok na ocean, czym byłam zachwycona, ponieważ kiedy mąż ucinał sobie drzemki po lewadach, ja mogłam podziwiać piękno oceanu.

Wyżywienie
Wyżywienie oceniam jako dobre. Może trochę monotonne, ponieważ codziennie było to samo, jednak każdy mógł znaleźć spokojnie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Usługami hotelowym jestem zachwycona. Zachowana czystość, panie bardzo uprzejme i uśmiechnięte :) poza tym w trakcie pobytu miałam urodziny, jakie było moje zaskoczenie kiedy wróciłam do pokoju hotelowego a tam stała butelka wina z życzeniami urodzinowymi napisanymi po polsku :)

Plaża
Z plaży nie korzystaliśmy. Ciężko to nazwać plaża, po prostu beton z wejściem do oceanu :) mnie to nie przeszkadzało bo i tak korzystaliśmy z plaż piaskowych, które też nie były daleko :)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)

Agata M.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 2.8. - 9.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Aparthotel Dorisol Florasol Ocena: 3/5 Madera, Funchal

wakacje bardzo udane

wakacje bardzo udane

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
spokojny

Wyżywienie
bardzo smaczne śniadania

Obsługa w hotelu
Na wysokim poziomie

Plaża
Plaża blisko hotelu, kamienista

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Emilia J.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Aparthotel Dorisol Florasol Ocena: 3/5 Madera, Funchal

Wakacje super, Madera to raj na ziemi. Jestem bardzo zadowolona, że udało nam się znaleźć taką wycieczkę

Wakacje super, Madera to raj na ziemi. Jestem bardzo zadowolona, że udało nam się znaleźć taką wycieczkę

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Z noclegu byliśmy bardzo zadowoleni. Blisko centrum Funchal. Hotel czyściutki, choć czytałam negatywne opinie i nie wiedziałam czego się spodziewać to pozytywnie się zaskoczyłam. Dodatkowo w pokoju hotelowym był aneks kuchenny co również oceniam na duży plus. Poza tym mieliśmy widok na ocean, czym byłam zachwycona, ponieważ kiedy mąż ucinał sobie drzemki po lewadach, ja mogłam podziwiać piękno oceanu.

Wyżywienie
Wyżywienie oceniam jako dobre. Może trochę monotonne, ponieważ codziennie było to samo, jednak każdy mógł znaleźć spokojnie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Usługami hotelowym jestem zachwycona. Zachowana czystość, panie bardzo uprzejme i uśmiechnięte :) poza tym w trakcie pobytu miałam urodziny, jakie było moje zaskoczenie kiedy wróciłam do pokoju hotelowego a tam stała butelka wina z życzeniami urodzinowymi napisanymi po polsku :)

Plaża
Z plaży nie korzystaliśmy. Ciężko to nazwać plaża, po prostu beton z wejściem do oceanu :) mnie to nie przeszkadzało bo i tak korzystaliśmy z plaż piaskowych, które też nie były daleko :)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)

Agata M.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 2.8. - 9.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Aparthotel Dorisol Florasol Ocena: 3/5 Madera, Funchal

wakacje bardzo udane

wakacje bardzo udane

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
spokojny

Wyżywienie
bardzo smaczne śniadania

Obsługa w hotelu
Na wysokim poziomie

Plaża
Plaża blisko hotelu, kamienista

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavla D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.7. - 14.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Aparthotel Dorisol Florasol Ocena: 3/5 Madera, Funchal

Bardzo przyjemny

Bardzo przyjemny

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wygodny

Wyżywienie
Bardzo dobre, urozmaicone

Obsługa w hotelu
Przyjazny personel, uważny

Plaża
25 minut od hotelu, kamień. Czysty

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 3.5. - 10.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Aparthotel Dorisol Florasol Ocena: 3/5 Madera, Funchal

Ogólnie co najmniej dobrze choć kilka ulepszeń - ale takich drobnych - by się przydalo

Ogólnie co najmniej dobrze choć kilka ulepszeń - ale takich drobnych - by się przydalo

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, wygodnie, duża sypialnia, salon, aneks kuchenny, dwa balkony, widok na ocean, cicho i spokojnie - czego chcieć więcej

Wyżywienie
Smaczne ale dość monotonne śniadania, kawa mogłaby być lepsza ale w okolicy jest tyle dobrych miejsc z kawą, że grzechem byłoby narzekać

Obsługa w hotelu
Miła, przyjazna obsluga

Plaża
W zasadzie to nieistotne to dla mnie było ale jak ktoś już chce to jak na Maderę to do miejsc kąpielowych jest blisko

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marzena D.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 15.3. - 22.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Aparthotel Dorisol Florasol Ocena: 3/5 Madera, Funchal

hotel idealnie położony , bardzo miła obsługa - zawsze uśmięchnięta ,pełno zieleni i plac zabaw dla dzieci obok jadalni - więc rozkoszując się sniadaniem od razu ma sie " oko " na swoje żywe sreberka urzędujące na huśtawce czy hamaku , bardzo dużo leżaków na pieknym tarasie widokowym i obok basenu

obok hotelu przystanek autobusowy z bardzo częstymi kursami do centrum oraz bardzo duży sklep ,gdzie także można zakupić dania obiadowe ( naprawdę smaczne ) serwowane na zasadzie baru , gdzie klietnt " sam sobie nakłada na talerz co chce i ile chce " -cena według mnie niższa niż w Polsce

hotel idealnie położony , bardzo miła obsługa - zawsze uśmięchnięta ,pełno zieleni i plac zabaw dla dzieci obok jadalni - więc rozkoszując się sniadaniem od razu ma sie " oko " na swoje żywe sreberka urzędujące na huśtawce czy hamaku , bardzo dużo leżaków na pieknym tarasie widokowym i obok basenu

obok hotelu przystanek autobusowy z bardzo częstymi kursami do centrum oraz bardzo duży sklep ,gdzie także można zakupić dania obiadowe ( naprawdę smaczne ) serwowane na zasadzie baru , gdzie klietnt " sam sobie nakłada na talerz co chce i ile chce " -cena według mnie niższa niż w Polsce

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
byliśmy we dwójkę - otzymaliśmy apartament z dwoma pokojami , dwoma balkonami i dobrze wyposazonym aneksem kuchennym

Wyżywienie
korzystaliśmy tylko ze śniadań - duży wybór wraz z owocami i słodkościami

Obsługa w hotelu
na wysokim poziomi

Plaża
kamienista -ale nie korzystaliśmy bo jesteśmy fanami -piechurami

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 19 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura powietrza 21 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Wtorek 19 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Środa 18 °C temperatura w nocy 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować