Shanzu: hotele z opiniami, znaleziono 3 hotele

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Mombasa Continental Ocena: 4/5 Kenia, Wybrzeże Mombasy, Shanzu

Ocena 3,9 / 5

Mombasa Continental opinie

Świetny (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Łukasz G.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 13.8. - 21.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Piękna przyroda

Piękna przyroda

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zgodnie z opisem.

Wyżywienie
Bardzo dobre

Obsługa w hotelu
Na najwyższym poziomie.

Plaża
Piękny piasek ale plaża trochę brudna.

od 6 008 za os.

PrideInn Paradise Beach Resort Ocena: 4/5 Kenia, Wybrzeże Mombasy, Shanzu

PrideInn Paradise Beach Resort opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Jak się okazało na miejscu hotel jest jednym z lepszych w mobasie. Bardzo miła obsługa. Dużo basenów, nie ma tłoku. Bezpośredni dostęp do plaży, bez "beach boys", którzy tak jak w innych hotelach namawiają do kupna różnego badziewia. Hotel zapewnia też bardzo dobrą ochronę dlatego można tam się czuć bezpiecznie. Co wieczór po kolacji są animacje - niektóre występy naprawdę robiły wrażenie. Polecam również skorzystać z wycieczek oferowanych przez lokalnych kapitanów łódek na plaży - szczególnie polecam rejs katamaranem z nurkowaniem w rafie!

Jak się okazało na miejscu hotel jest jednym z lepszych w mobasie. Bardzo miła obsługa. Dużo basenów, nie ma tłoku. Bezpośredni dostęp do plaży, bez "beach boys", którzy tak jak w innych hotelach namawiają do kupna różnego badziewia. Hotel zapewnia też bardzo dobrą ochronę dlatego można tam się czuć bezpiecznie. Co wieczór po kolacji są animacje - niektóre występy naprawdę robiły wrażenie. Polecam również skorzystać z wycieczek oferowanych przez lokalnych kapitanów łódek na plaży - szczególnie polecam rejs katamaranem z nurkowaniem w rafie!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

od 7 239 za os.

Serena Beach Hotel & Spa Ocena: 4/5 Kenia, Wybrzeże Mombasy, Shanzu

Serena Beach Hotel & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Pavel V.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 7.9. - 17.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Spędziliśmy przyjemny urlop w hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, musimy podkreślić bardzo miłą i profesjonalną obsługę – wszyscy byli pomocni, uprzejmi i zawsze gotowi do pomocy. Jedzenie w pełni odpowiadało standardom pięciogwiazdkowego hotelu, menu było zróżnicowane i dobrej jakości. Lokalizacja hotelu i plaża były na dobrym poziomie, odpowiednie na spokojny wypoczynek. Rozczarował nas jednak system all inclusive. Hotel nie używa klasycznych opasek, więc przy każdym zamówieniu trzeba ponownie wprowadzać numer pokoju i podpisywać paragony – po 8-9 dniach staje się to naprawdę uciążliwe. Ponadto przy każdym zamówieniu trzeba aktywnie prosić o menu all inclusive, w przeciwnym razie może zostać naliczona opłata za jedzenie i napoje. Ten system nie jest zbyt wygodny i psuje ogólne wrażenie z usług, które na tym poziomie powinny być płynniejsze. Niestety, doświadczenie z biurem podróży nie obyło się bez problemów. Lecieliśmy z przesiadką w Etiopii, ale na lotnisku w Wiedniu poinformowano nas, że mamy wystawione bilety tylko do miejsca przesiadkowego – Etiopii – i że jesteśmy jedynie na liście rezerwowej. Po skontaktowaniu się z infolinią powiedziano nam, że to standardowa procedura, co bardzo nas zaskoczyło. W Etiopii musieliśmy sami znaleźć stanowisko linii lotniczych i zorganizować kolejny lot przesiadkowy. Dla osoby nieznającej języka angielskiego byłoby to bardzo stresujące i trudne do opanowania doświadczenie. Kolejną niemiłą niespodzianką był powrót z hotelu – musieliśmy sami zorganizować transfer na lotnisko. Zamiast jasnych instrukcji, otrzymaliśmy od delegata jedynie dane kontaktowe do lokalnego transferu, co uważamy za niewystarczające. Oczekiwalibyśmy większego wsparcia i zapewnienia wszystkich elementów podróży od biura podróży, w tym przejrzystej organizacji transferów i transferów.

Spędziliśmy przyjemny urlop w hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, musimy podkreślić bardzo miłą i profesjonalną obsługę – wszyscy byli pomocni, uprzejmi i zawsze gotowi do pomocy. Jedzenie w pełni odpowiadało standardom pięciogwiazdkowego hotelu, menu było zróżnicowane i dobrej jakości. Lokalizacja hotelu i plaża były na dobrym poziomie, odpowiednie na spokojny wypoczynek. Rozczarował nas jednak system all inclusive. Hotel nie używa klasycznych opasek, więc przy każdym zamówieniu trzeba ponownie wprowadzać numer pokoju i podpisywać paragony – po 8-9 dniach staje się to naprawdę uciążliwe. Ponadto przy każdym zamówieniu trzeba aktywnie prosić o menu all inclusive, w przeciwnym razie może zostać naliczona opłata za jedzenie i napoje. Ten system nie jest zbyt wygodny i psuje ogólne wrażenie z usług, które na tym poziomie powinny być płynniejsze. Niestety, doświadczenie z biurem podróży nie obyło się bez problemów. Lecieliśmy z przesiadką w Etiopii, ale na lotnisku w Wiedniu poinformowano nas, że mamy wystawione bilety tylko do miejsca przesiadkowego – Etiopii – i że jesteśmy jedynie na liście rezerwowej. Po skontaktowaniu się z infolinią powiedziano nam, że to standardowa procedura, co bardzo nas zaskoczyło. W Etiopii musieliśmy sami znaleźć stanowisko linii lotniczych i zorganizować kolejny lot przesiadkowy. Dla osoby nieznającej języka angielskiego byłoby to bardzo stresujące i trudne do opanowania doświadczenie. Kolejną niemiłą niespodzianką był powrót z hotelu – musieliśmy sami zorganizować transfer na lotnisko. Zamiast jasnych instrukcji, otrzymaliśmy od delegata jedynie dane kontaktowe do lokalnego transferu, co uważamy za niewystarczające. Oczekiwalibyśmy większego wsparcia i zapewnienia wszystkich elementów podróży od biura podróży, w tym przejrzystej organizacji transferów i transferów.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Obsługa w hotelu
Rozczarował nas system all-inclusive. Hotel nie korzysta z klasycznych opasek, więc przy każdym zamówieniu trzeba ponownie wprowadzać numer pokoju i podpisywać paragony – po 8-9 dniach staje się to naprawdę uciążliwe. Dodatkowo, przy każdym zamówieniu trzeba aktywnie prosić o menu all-inclusive, w przeciwnym razie mogą zostać naliczone opłaty za jedzenie i napoje. Ten system nie jest zbyt wygodny i psuje ogólne wrażenie z obsługi, która na tym poziomie powinna być płynniejsza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 7 672 za os.

Wszystkie opinie o hotelach

Inne miejscowości w regionie