Neptune Village Beach Resort & Spa Kenia, Wybrzeże Mombasy, Mombasa
Michaela Müllerová
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.3. - 9.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023
Sam urlop był w porządku, niestety mieliśmy bardzo negatywne doświadczenia z CA, z którym podróżowaliśmy przez lata. Rozważaliśmy wakacje bez CK, ale ze względu na duże obciążenie pracą chcieliśmy mieć gwarancje, że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Podczas negocjacji wycieczki (na 4 osoby, czyli za niecałe 200 tys.) aktywność ze strony CA była duża, po opłaceniu przyszły dokumenty i tyle. Na lotnisku w Pradze dowiedzieliśmy się, że przed wylotem konieczna jest wiza do Kenii. (nie mieliśmy czasu się tego dowiedzieć, bo opieraliśmy się na informacji z CK) Rozumiem, że powinniśmy to sprawdzić, ale jeśli to tylko informacja sprzed 2 lat, wypadałoby zaznaczyć tę informację w skarbcu na wycieczkę. Skontaktowaliśmy się z CA, gdzie poradzili nam zmianę rezerwacji lotu i że bez wizy nie mamy szans dostać się do Kenii, tym bardziej, że nie zrobią tego za nas. Umówiliśmy się więc, że jeśli nie dotrzemy na miejsce, napiszemy e-mail do wspomnianego pracownika, a on zgłosi to do hotelu. Więc poradziliśmy sobie z sytuacją na własną rękę i naprawdę udało nam się wszystko zorganizować w taki sposób, że dotarliśmy do Kenii bez konieczności przebukowania lotu. Jakie jednak było nasze zdziwienie, gdy po przyjeździe nie czekał na nas autobus, a w CK (przez CA) powiedziano nam, że kolega z CA odwołał nasz odbiór, mówiąc, że nie przyjedziemy. Wniosek: Brak powiadomienia o konieczności wcześniejszego zabezpieczenia wizy, brak pomocy w kłopotach, wręcz przeciwnie: anulowanie odbioru, mimo że o to nie prosiliśmy, bardzo rozczarowujące
Sam urlop był w porządku, niestety mieliśmy bardzo negatywne doświadczenia z CA, z którym podróżowaliśmy przez lata. Rozważaliśmy wakacje bez CK, ale ze względu na duże obciążenie pracą chcieliśmy mieć gwarancje, że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Podczas negocjacji wycieczki (na 4 osoby, czyli za niecałe 200 tys.) aktywność ze strony CA była duża, po opłaceniu przyszły dokumenty i tyle. Na lotnisku w Pradze dowiedzieliśmy się, że przed wylotem konieczna jest wiza do Kenii. (nie mieliśmy czasu się tego dowiedzieć, bo opieraliśmy się na informacji z CK) Rozumiem, że powinniśmy to sprawdzić, ale jeśli to tylko informacja sprzed 2 lat, wypadałoby zaznaczyć tę informację w skarbcu na wycieczkę. Skontaktowaliśmy się z CA, gdzie poradzili nam zmianę rezerwacji lotu i że bez wizy nie mamy szans dostać się do Kenii, tym bardziej, że nie zrobią tego za nas. Umówiliśmy się więc, że jeśli nie dotrzemy na miejsce, napiszemy e-mail do wspomnianego pracownika, a on zgłosi to do hotelu. Więc poradziliśmy sobie z sytuacją na własną rękę i naprawdę udało nam się wszystko zorganizować w taki sposób, że dotarliśmy do Kenii bez konieczności przebukowania lotu. Jakie jednak było nasze zdziwienie, gdy po przyjeździe nie czekał na nas autobus, a w CK (przez CA) powiedziano nam, że kolega z CA odwołał nasz odbiór, mówiąc, że nie przyjedziemy. Wniosek: Brak powiadomienia o konieczności wcześniejszego zabezpieczenia wizy, brak pomocy w kłopotach, wręcz przeciwnie: anulowanie odbioru, mimo że o to nie prosiliśmy, bardzo rozczarowujące
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było na poziomie odpowiadającym standardowi w Afryce
Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe
Obsługa w hotelu
Trzykrotnie nalegaliśmy na naprawę zamka z pokoju na taras, który następnie został naprawiony
Plaża
Plaża była biała, ale zatkana trawą z dna morza, uciążliwy był napór miejscowych oferujących różne przedmioty czy wycieczki, ciągnęli z nami aż do samego morza....
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Libor Durčák
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.1. - 29.1.2023 Oceniono: Luty 2023
Podróż, usługi biura podróży i hotelu są idealne, tylko linia lotnicza Lufthansa to katastrofa, rozpacz
Podróż, usługi biura podróży i hotelu są idealne, tylko linia lotnicza Lufthansa to katastrofa, rozpacz
Zakwaterowanie
Super, czysto, cicho ze zwierzakami na tarasie... małpy
Wyżywienie
Świetne, codzienne ryby, tropikalne owoce, obfite nie tylko śniadania, naprawdę każdy ma do wyboru... wszystko bardzo smaczne
Obsługa w hotelu
Idealnie, nic nie było problemem, miła, uśmiechnięta obsługa
Plaża
Piękny, drobny piasek, stopniowe zejście do morza
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate