Aktualne do Hiszpanii

Hotel Insotel Punta Prima Resort & Spa

Ocena: 5/5

Hiszpania, Minorka, Punta Prima

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Usytuowanie tuż przy pięknej, piaszczystej plaży Doskonała kuchnia z urozmaiconym wyborem dań Świetne zaplecze sportowe z kortami tenisowymi Różnorodny program animacji dla dzieci i dorosłych

Więcej o hotelu

od 3 798 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel Insotel Punta Prima Resort & Spa leży w południowo-wschodniej Minorce, urokliwej wyspie hiszpańskiej usytuowanej na Morzu Balerskim. Położony jest w okolicy wybrzeża z zadbaną plażą piaszczystą, 200 metrów od najbliższych sklepów, restauracji oraz barów. Ośrodek znajduje się w popularnym kurorcie Punta Prima, w którym udostępniono rozmaite atrakcje turystyczne. W mieście i okolicy można trafić też na zabytki architektoniczne, np. wieżę obronną Torre de Son Ganxo. Transfer na lotnisko w Mahon trwa tylko 15 minut.

Wyposażenie

Insotel Punta Prima Resort & Spa to hotel pięciogwiazdkowy i bardzo elegancki, zaopatrzony w główny budynek i ponad 40 mniejszych domów jednopiętrowych, w których umieszczano 479 wygodnych apartamentów. Na miejscu goście mają do dyspozycji recepcję 24h z dużym lobby, kilka barów i restauracji, punkty usługowe i handlowe, klimatyzowane centrum konferencyjne, a także teren zewnętrzny z basenami, ogrodem i tarasem do opalania. Wczasowicze skorzystają też ze strefy Spa, bazy rekreacyjnej i sportowej oraz udogodnień dla osób najmłodszych.

Zakwaterowanie

Na terenie hotelu Insotel Punta Prima Resort & Spa udostępniono liczne pokoje dwuosobowe i premium, które różnią się powierzchnią i liczbą pomieszczeń (w drugim wariancie dodatkowy salon z rozkładaną sofą). Wszystkie pokoje są eleganckie, nowoczesne i zaopatrzone w sypialnię, aneks kuchenny (sprzęt AGD), balkon/taras (meble ogrodowe), a także łazienkę (prysznic/wanna, umywalka, WC). Zapewniono w nich też klimatyzację, suszarkę do włosów, telewizor z satelitą, telefon stacjonarny. Przed przyjazdem można zarezerwować łóżeczko dziecięce.

Wyżywienie

Oferta gastronomiczna hotelu Insotel Punta Prima Resort & Spa składa się przede wszystkim z pakietu Gold All Inclusive, który jest rozszerzony. W cenie formuły uwzględniono wczesne i późne śniadania, obiady oraz kolacje wydawane w wyznaczonych lokalach i godzinach pod postacią bufetu. Przez cały dzień w barze serwowane są przekąski i desery, a do późnych godzin wieczornych też napoje zwykłe i alkoholowe lokalnej produkcji. Alternatywnie obiad i kolacje można zjeść w restauracji a la carte (kuchnia włoska), po uprzedniej rezerwacji stolika.

Usługi

Hotel Insotel Punta Prima Resort & Spa przewidział dla swoich gości urozmaicony program rozrywkowy, z którego skorzystają oni bezpłatnie. Obejmuje on dzienne atrakcje i animacje czasu wolnego dla dzieci oraz wieczorne przedstawienia i koncerty dla pozostałych wczasowiczów. Do dyspozycji maluchów na miejscu oddano również plac zabaw na świeżym powietrzu, kilka mini klubów, brodzik odkryty. Zadbano też o atrakcje dla osób aktywnych fizycznie, udostępniając im basen rekreacyjny, korty do tenisa ziemnego i squasha, siłownię, zajęcia sportowe.

Usługi płatne

Za dopłatą wczasowicze otrzymają dostęp do wielu innych usług i atrakcji, jakie zawarto w ofercie ośrodka Insotel Punta Prima Resort & Spa. Osoby zainteresowane grą w tenisa ziemnego po zmroku mogą dopłacić do oświetlenia nocnego kortu. W dobrej cenie zapewniono wstęp do hotelowego centrum Prestige Spa, które jest przestronne i podzielone na 3 strefy. Można w nich znaleźć kryty basen podgrzewany dla dorosłych i dzieci, saunę, łaźnię parową, jacuzzi, gabinety zabiegowe i masażu, a także centrum fitness z siłownią i salą do aerobiku.

Plaża

Punta Prima to publiczna plaża piaszczysta o łagodnym zejściu do morza, która położona jest o 250 metrów od budynku głównego hotelu Insotel Punta Prima Resort. Goście obiektu mogą zabrać na wybrzeże bezpłatne ręczniki kąpielowe (kaucja zwrotna). Na miejscu do ich płatnej dyspozycji oddano serwis plażowy, który składa się z parasoli i leżaków.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 36 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 3,3 / 5

Cena 3,8 / 5

32. najwyższa ocena z 369 hoteli w Minorka

Jana P.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka

Wrażenie było bardzo dobre. Jedynie plaża, która nam się podobała, była cicha, a woda czysta, ale znajdowała się trochę daleko (5 km). Założyliśmy, że plaża będzie częścią ośrodka z leżakami, parasolami i ręcznikami. Musieliśmy jednak pojechać po ręczniki, i to tylko jeden na cały pobyt, i zapłacić kaucję w wysokości 60 euro. Obsługa zwrotu kaucji była niezrozumiała. To był raczej problem niż usługa. Znacznie prościej byłoby nie brać ręcznika i kupić go samemu na miejscu. Kolacja a la carte, którą doradzono nam zarezerwować z wyprzedzeniem, również była dziwna. Jak się okazało, nie była to restauracja, a bufet tapas. I niekompetentne i niedoinformowane kelnerki. W porównaniu ze zwykłą kolacją, była znacznie gorsza. Nie podobało nam się, że nasza delegacja nie poinformowała nas o niej szczerze, a wręcz ją poleciła. Mówiąc wprost, gdy oczekiwania nie są spełnione, pozostaje tylko niesmak. Takie przekłamanie psuje ogólne wrażenie o organizatorze i biurze podróży. Nasza delegatka niewiele nam powiedziała, ograniczyła czas konsultacji do 30 minut i przez resztę czasu sprzedawała wycieczki.

Wrażenie było bardzo dobre. Jedynie plaża, która nam się podobała, była cicha, a woda czysta, ale znajdowała się trochę daleko (5 km). Założyliśmy, że plaża będzie częścią ośrodka z leżakami, parasolami i ręcznikami. Musieliśmy jednak pojechać po ręczniki, i to tylko jeden na cały pobyt, i zapłacić kaucję w wysokości 60 euro. Obsługa zwrotu kaucji była niezrozumiała. To był raczej problem niż usługa. Znacznie prościej byłoby nie brać ręcznika i kupić go samemu na miejscu. Kolacja a la carte, którą doradzono nam zarezerwować z wyprzedzeniem, również była dziwna. Jak się okazało, nie była to restauracja, a bufet tapas. I niekompetentne i niedoinformowane kelnerki. W porównaniu ze zwykłą kolacją, była znacznie gorsza. Nie podobało nam się, że nasza delegacja nie poinformowała nas o niej szczerze, a wręcz ją poleciła. Mówiąc wprost, gdy oczekiwania nie są spełnione, pozostaje tylko niesmak. Takie przekłamanie psuje ogólne wrażenie o organizatorze i biurze podróży. Nasza delegatka niewiele nam powiedziała, ograniczyła czas konsultacji do 30 minut i przez resztę czasu sprzedawała wycieczki.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było świetne i położone w pięknym otoczeniu.

Wyżywienie
Doskonale. Byłoby lepiej, gdyby gość zarezerwował jeden stolik i przydzielono mu kelnerów. Czasami musieliśmy prosić o kawę lub wodę kilka razy. Denerwował nas dość głośny hałas w restauracji.

Obsługa w hotelu
Idealnie sprzątane. Ręczniki i pościel zmieniane codziennie. Może co drugi dzień by wystarczyło. Denerwował nas płatny sejf.

Plaża
Najbliższa plaża nam nie odpowiadała. Zbyt silne fale, mętna woda z piasku, za dużo ludzi i opłaty za leżaki i parasole. Brak pryszniców.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vanesa O.

Ocena 1,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 7.9. - 14.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka

Ogólne oczekiwania były nieco wyższe. Więcej przyjemnych doświadczeń, wspólnych aktywności, poznawanie się i rozmowy w hotelu byłyby świetne. Drobne błędy, które się kumulują i psują cały urlop. Każda rzecz miała swoje plusy i minusy. Rozumiemy, że niektórzy czują się komfortowo, siedząc cały dzień na leżaku przy basenie, ale lepsza współpraca z lepszym delegatem, zainteresowanie klientami, od razu stanowiłyby mały plus w ciągu dnia.

Ogólne oczekiwania były nieco wyższe. Więcej przyjemnych doświadczeń, wspólnych aktywności, poznawanie się i rozmowy w hotelu byłyby świetne. Drobne błędy, które się kumulują i psują cały urlop. Każda rzecz miała swoje plusy i minusy. Rozumiemy, że niektórzy czują się komfortowo, siedząc cały dzień na leżaku przy basenie, ale lepsza współpraca z lepszym delegatem, zainteresowanie klientami, od razu stanowiłyby mały plus w ciągu dnia.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest przemyślane i przyjemne, ale dość zaskakujące. Sterowanie bez baterii, które mogłoby być częścią hotelu, przynajmniej raz na jakiś czas sprawdza stan elektroniki. Wolałbym nie wspominać o rozmiarze kuchni „w szafie”, więc jedna szklanka wystarczy. Wąż prysznicowy pryskał wszędzie, gdzie się dało. Mały błąd, ale robi duże wrażenie. Trochę brakowało nam leżaków przed apartamentem, bo mieli tylko około 6 pokoi, dlaczego? Było sporo pracowników, ale kosze na śmieci były codziennie pełne szklanek, oczywiście słodkich, więc nie było os ani pszczół. Przydałoby się też sprawdzić gości, niektórzy nie mogli się wtrącać, mogliby umilić im czas, gdyby ich chociaż zapytali (ponieważ nie traktowali naszego zdania tak poważnie). Hałasowali do 1-2 w nocy. Byliśmy też trochę zaskoczeni, że nie ma tu zbyt wielu atrakcji. Jesteśmy przyzwyczajeni do eksploracji w poszukiwaniu fajnych miejsc, restauracji, ciekawostek, a bez samochodu czy skutera nic. Małe, ciche, spokojne miasteczko. Życie nocne praktycznie zerowe. Zabytki w okolicy są bardzo trudne do znalezienia.

Wyżywienie
Jedzenie było generalnie dobre, zawsze było w czym wybierać, szkoda tylko, że harmonogram był tak napięty – śniadanie kończyło się o 10:30, a lunch o 12:30, a do obiadu zostało już 2 godziny. To dość szybko. Można było też wybierać przekąski przy basenach, byliśmy raczej rozczarowani barem, gdzie obsługa była wyjątkowo oszczędna. Brzmi to głupio, ale idzie się na jednego czy dwa drinki i absolutnie nie chodzi o alkohol – ja dostałem około 0,02 dcl alkoholu w szklance. Tylko harmonogram spotkań był czasami tak napięty, że zabierali sztućce i w zasadzie kończyło się jedzenie, nawet jeśli chcieliśmy kontynuować.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa jest w porządku, ale jeśli chcesz czegoś więcej, zawsze jest to trochę rozczarowujące. Twierdzą, że nie mają żadnego programu animacyjnego dla dzieci poniżej 3 lat w ciągu dnia. Więc nas odesłali. Woda była dość zimna dla młodszych dzieci, atrakcje były całkiem fajne, nie zniszczone, ale były dość zimne. Małym minusem były również płytki przy basenach dla dzieci – są bardzo śliskie po wyjściu z wody i jest to niebezpieczne ze względu na poślizg, zarówno dla dziecka, jak i rodzica. Opłata za ręczniki wynosi 20 euro, w innych hotelach ręczniki są w pokoju i nie trzeba ich rezerwować. Wypożyczając samochód, w recepcji mówią, że wystarczy przyjechać rano, a my przyjedziemy rano, a wszystkie samochody są zajęte, że jest dzień wcześniej. Personel hotelu mógłby być ujednolicony i nie psuć planów gościom. Restauracje, w których można było zarezerwować stolik, były zajęte w 95%, więc nawet nie dotarliśmy na wieczorne posiłki a'la carte. Obsługa hotelowa, proszę się nie gniewać, ale mieliśmy poważny problem i jak na 3-minutową wizytę, była to wizyta wyjątkowo droga. Podczas której niczego się nie dowiedzieliśmy, a lekarz machnął ręką i powiedział, że nie jest specjalistą. Recepcjonistka najpierw powiedziała, że nie współpracują z firmą ubezpieczeniową AXA! Dodawaliśmy to ubezpieczenie (na wszelki wypadek) i kiedy nam to powiedziała, byliśmy w szoku. Gdyby recepcjonistka była z obsługi hotelowej, poleciałaby do domu pierwszym samolotem, żeby nas zobaczyć! Mieliśmy spotkanie, ale powiedziała bardzo mało potrzebnych informacji, a za dużo zbędnych. Wystąpił problem, a jej stwierdzenie brzmiało: „Nie muszę odbierać telefonu, jestem w podróży”, po czym rozmawiała z panią w recepcji, jakby nic się nie stało (i myślała, że jej nie zrozumiemy). Była bardzo zdystansowana, nie chciała pomóc. Absolutnie niepotrzebna podczas pobytu, kiedy idziesz szukać odpowiedzi, dowiedz się sam, żebyś mnie nie pytał. Kiedy pytasz wielokrotnie, bo podsłuchałem, zapomniałem, nie wiem, jej odpowiedź brzmiała, że jednak mówiła o tym na spotkaniu! Największe rozczarowanie

Plaża
Nie pamiętam, żeby określano go mianem „publicznego”, gdzie było 20-25 leżaków za dodatkową opłatą, bez prysznica, toalety, przebieralni, baru i usług. Długość wynosi około 10-15 metrów, ale z tych 10 metrów wszystko było pokryte glonami i morską bryzą. Widok był piękny, ale tak naprawdę tylko kilka metrów dalej, co było wielką stratą.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jana P.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka

Wrażenie było bardzo dobre. Jedynie plaża, która nam się podobała, była cicha, a woda czysta, ale znajdowała się trochę daleko (5 km). Założyliśmy, że plaża będzie częścią ośrodka z leżakami, parasolami i ręcznikami. Musieliśmy jednak pojechać po ręczniki, i to tylko jeden na cały pobyt, i zapłacić kaucję w wysokości 60 euro. Obsługa zwrotu kaucji była niezrozumiała. To był raczej problem niż usługa. Znacznie prościej byłoby nie brać ręcznika i kupić go samemu na miejscu. Kolacja a la carte, którą doradzono nam zarezerwować z wyprzedzeniem, również była dziwna. Jak się okazało, nie była to restauracja, a bufet tapas. I niekompetentne i niedoinformowane kelnerki. W porównaniu ze zwykłą kolacją, była znacznie gorsza. Nie podobało nam się, że nasza delegacja nie poinformowała nas o niej szczerze, a wręcz ją poleciła. Mówiąc wprost, gdy oczekiwania nie są spełnione, pozostaje tylko niesmak. Takie przekłamanie psuje ogólne wrażenie o organizatorze i biurze podróży. Nasza delegatka niewiele nam powiedziała, ograniczyła czas konsultacji do 30 minut i przez resztę czasu sprzedawała wycieczki.

Wrażenie było bardzo dobre. Jedynie plaża, która nam się podobała, była cicha, a woda czysta, ale znajdowała się trochę daleko (5 km). Założyliśmy, że plaża będzie częścią ośrodka z leżakami, parasolami i ręcznikami. Musieliśmy jednak pojechać po ręczniki, i to tylko jeden na cały pobyt, i zapłacić kaucję w wysokości 60 euro. Obsługa zwrotu kaucji była niezrozumiała. To był raczej problem niż usługa. Znacznie prościej byłoby nie brać ręcznika i kupić go samemu na miejscu. Kolacja a la carte, którą doradzono nam zarezerwować z wyprzedzeniem, również była dziwna. Jak się okazało, nie była to restauracja, a bufet tapas. I niekompetentne i niedoinformowane kelnerki. W porównaniu ze zwykłą kolacją, była znacznie gorsza. Nie podobało nam się, że nasza delegacja nie poinformowała nas o niej szczerze, a wręcz ją poleciła. Mówiąc wprost, gdy oczekiwania nie są spełnione, pozostaje tylko niesmak. Takie przekłamanie psuje ogólne wrażenie o organizatorze i biurze podróży. Nasza delegatka niewiele nam powiedziała, ograniczyła czas konsultacji do 30 minut i przez resztę czasu sprzedawała wycieczki.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było świetne i położone w pięknym otoczeniu.

Wyżywienie
Doskonale. Byłoby lepiej, gdyby gość zarezerwował jeden stolik i przydzielono mu kelnerów. Czasami musieliśmy prosić o kawę lub wodę kilka razy. Denerwował nas dość głośny hałas w restauracji.

Obsługa w hotelu
Idealnie sprzątane. Ręczniki i pościel zmieniane codziennie. Może co drugi dzień by wystarczyło. Denerwował nas płatny sejf.

Plaża
Najbliższa plaża nam nie odpowiadała. Zbyt silne fale, mętna woda z piasku, za dużo ludzi i opłaty za leżaki i parasole. Brak pryszniców.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vanesa O.

Ocena 1,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 7.9. - 14.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka

Ogólne oczekiwania były nieco wyższe. Więcej przyjemnych doświadczeń, wspólnych aktywności, poznawanie się i rozmowy w hotelu byłyby świetne. Drobne błędy, które się kumulują i psują cały urlop. Każda rzecz miała swoje plusy i minusy. Rozumiemy, że niektórzy czują się komfortowo, siedząc cały dzień na leżaku przy basenie, ale lepsza współpraca z lepszym delegatem, zainteresowanie klientami, od razu stanowiłyby mały plus w ciągu dnia.

Ogólne oczekiwania były nieco wyższe. Więcej przyjemnych doświadczeń, wspólnych aktywności, poznawanie się i rozmowy w hotelu byłyby świetne. Drobne błędy, które się kumulują i psują cały urlop. Każda rzecz miała swoje plusy i minusy. Rozumiemy, że niektórzy czują się komfortowo, siedząc cały dzień na leżaku przy basenie, ale lepsza współpraca z lepszym delegatem, zainteresowanie klientami, od razu stanowiłyby mały plus w ciągu dnia.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest przemyślane i przyjemne, ale dość zaskakujące. Sterowanie bez baterii, które mogłoby być częścią hotelu, przynajmniej raz na jakiś czas sprawdza stan elektroniki. Wolałbym nie wspominać o rozmiarze kuchni „w szafie”, więc jedna szklanka wystarczy. Wąż prysznicowy pryskał wszędzie, gdzie się dało. Mały błąd, ale robi duże wrażenie. Trochę brakowało nam leżaków przed apartamentem, bo mieli tylko około 6 pokoi, dlaczego? Było sporo pracowników, ale kosze na śmieci były codziennie pełne szklanek, oczywiście słodkich, więc nie było os ani pszczół. Przydałoby się też sprawdzić gości, niektórzy nie mogli się wtrącać, mogliby umilić im czas, gdyby ich chociaż zapytali (ponieważ nie traktowali naszego zdania tak poważnie). Hałasowali do 1-2 w nocy. Byliśmy też trochę zaskoczeni, że nie ma tu zbyt wielu atrakcji. Jesteśmy przyzwyczajeni do eksploracji w poszukiwaniu fajnych miejsc, restauracji, ciekawostek, a bez samochodu czy skutera nic. Małe, ciche, spokojne miasteczko. Życie nocne praktycznie zerowe. Zabytki w okolicy są bardzo trudne do znalezienia.

Wyżywienie
Jedzenie było generalnie dobre, zawsze było w czym wybierać, szkoda tylko, że harmonogram był tak napięty – śniadanie kończyło się o 10:30, a lunch o 12:30, a do obiadu zostało już 2 godziny. To dość szybko. Można było też wybierać przekąski przy basenach, byliśmy raczej rozczarowani barem, gdzie obsługa była wyjątkowo oszczędna. Brzmi to głupio, ale idzie się na jednego czy dwa drinki i absolutnie nie chodzi o alkohol – ja dostałem około 0,02 dcl alkoholu w szklance. Tylko harmonogram spotkań był czasami tak napięty, że zabierali sztućce i w zasadzie kończyło się jedzenie, nawet jeśli chcieliśmy kontynuować.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa jest w porządku, ale jeśli chcesz czegoś więcej, zawsze jest to trochę rozczarowujące. Twierdzą, że nie mają żadnego programu animacyjnego dla dzieci poniżej 3 lat w ciągu dnia. Więc nas odesłali. Woda była dość zimna dla młodszych dzieci, atrakcje były całkiem fajne, nie zniszczone, ale były dość zimne. Małym minusem były również płytki przy basenach dla dzieci – są bardzo śliskie po wyjściu z wody i jest to niebezpieczne ze względu na poślizg, zarówno dla dziecka, jak i rodzica. Opłata za ręczniki wynosi 20 euro, w innych hotelach ręczniki są w pokoju i nie trzeba ich rezerwować. Wypożyczając samochód, w recepcji mówią, że wystarczy przyjechać rano, a my przyjedziemy rano, a wszystkie samochody są zajęte, że jest dzień wcześniej. Personel hotelu mógłby być ujednolicony i nie psuć planów gościom. Restauracje, w których można było zarezerwować stolik, były zajęte w 95%, więc nawet nie dotarliśmy na wieczorne posiłki a'la carte. Obsługa hotelowa, proszę się nie gniewać, ale mieliśmy poważny problem i jak na 3-minutową wizytę, była to wizyta wyjątkowo droga. Podczas której niczego się nie dowiedzieliśmy, a lekarz machnął ręką i powiedział, że nie jest specjalistą. Recepcjonistka najpierw powiedziała, że nie współpracują z firmą ubezpieczeniową AXA! Dodawaliśmy to ubezpieczenie (na wszelki wypadek) i kiedy nam to powiedziała, byliśmy w szoku. Gdyby recepcjonistka była z obsługi hotelowej, poleciałaby do domu pierwszym samolotem, żeby nas zobaczyć! Mieliśmy spotkanie, ale powiedziała bardzo mało potrzebnych informacji, a za dużo zbędnych. Wystąpił problem, a jej stwierdzenie brzmiało: „Nie muszę odbierać telefonu, jestem w podróży”, po czym rozmawiała z panią w recepcji, jakby nic się nie stało (i myślała, że jej nie zrozumiemy). Była bardzo zdystansowana, nie chciała pomóc. Absolutnie niepotrzebna podczas pobytu, kiedy idziesz szukać odpowiedzi, dowiedz się sam, żebyś mnie nie pytał. Kiedy pytasz wielokrotnie, bo podsłuchałem, zapomniałem, nie wiem, jej odpowiedź brzmiała, że jednak mówiła o tym na spotkaniu! Największe rozczarowanie

Plaża
Nie pamiętam, żeby określano go mianem „publicznego”, gdzie było 20-25 leżaków za dodatkową opłatą, bez prysznica, toalety, przebieralni, baru i usług. Długość wynosi około 10-15 metrów, ale z tych 10 metrów wszystko było pokryte glonami i morską bryzą. Widok był piękny, ale tak naprawdę tylko kilka metrów dalej, co było wielką stratą.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Miroslav L.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka

Było w porządku, ale za tę cenę byłem rozczarowany. Wyspa jest piękna.

Było w porządku, ale za tę cenę byłem rozczarowany. Wyspa jest piękna.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Całkowicie komfortowe, codziennie czyste, nawet z ręcznikami

Wyżywienie
Świetnie, był w czym wybierać

Obsługa w hotelu
Doskonały

Plaża
Piękna, czysta woda w niedalekiej odległości od hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.9. - 21.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka

Doskonale.o

Doskonale.o

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy bardzo zadowoleni, jedyne, co mi się nie podobało, to to, że obiekt znajdował się na wzgórzu, o czym agent rezerwacyjny nie wspomniał. Mam problemy z kolanami i chodzenie po płaskim terenie nie sprawia mi trudności. Zejście ze wzgórza było prawdziwą męką. Agent rezerwacyjny wspomniał o bliskości plaży, w rzeczywistości było to 800 metrów od obiektu.

Wyżywienie
Świetny.

Obsługa w hotelu
Idealnie. Czystość, ręczniki wymieniane codziennie, łóżko i wnętrze ścielone codziennie.

Plaża
Plaża jest daleko, za leżaki i parasole pobierana jest opłata dzienna w wysokości 20–25 euro.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Juraj D.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka

Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni z naszych wakacji i pobytu w tym ośrodku, biorąc pod uwagę cenę, którą zapłaciliśmy. Zewnętrzna część hotelu jest udana architektonicznie i bardzo starannie utrzymana. Hotel został określony jako 5 *****, ale niestety ten poziom nie odpowiada rzeczywistości. Personel hotelu potwierdził również, że pierwotnie hotel był w tej klasie, ale z czasem rzeczywisty poziom się obniżył. Dla mnie obecnie jest to 3***+ Dlaczego, moim zdaniem, hotel nie odpowiada 5 *****: - pokoje nie są wyposażone w ogólną drogerię (tylko dwa małe dozowniki do mydła), - brakowało szlafroków i kapci, - w pokoju nie było minibaru, - nie było kawy i herbaty (tylko czajnik i filiżanki). - nie mieliśmy dostępnej pomocy przy transferze bagażu, co było dość problematyczne, zwłaszcza dla starszych wczasowiczów, ponieważ znaczna część jednostek noclegowych znajduje się na stosunkowo stromym terenie, a transfer bagażu był naprawdę męczący. - dress code w jadalni nie został ustalony ani przestrzegany.

Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni z naszych wakacji i pobytu w tym ośrodku, biorąc pod uwagę cenę, którą zapłaciliśmy. Zewnętrzna część hotelu jest udana architektonicznie i bardzo starannie utrzymana. Hotel został określony jako 5 *****, ale niestety ten poziom nie odpowiada rzeczywistości. Personel hotelu potwierdził również, że pierwotnie hotel był w tej klasie, ale z czasem rzeczywisty poziom się obniżył. Dla mnie obecnie jest to 3***+ Dlaczego, moim zdaniem, hotel nie odpowiada 5 *****: - pokoje nie są wyposażone w ogólną drogerię (tylko dwa małe dozowniki do mydła), - brakowało szlafroków i kapci, - w pokoju nie było minibaru, - nie było kawy i herbaty (tylko czajnik i filiżanki). - nie mieliśmy dostępnej pomocy przy transferze bagażu, co było dość problematyczne, zwłaszcza dla starszych wczasowiczów, ponieważ znaczna część jednostek noclegowych znajduje się na stosunkowo stromym terenie, a transfer bagażu był naprawdę męczący. - dress code w jadalni nie został ustalony ani przestrzegany.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pomijając brak udogodnień, o których wspomniałem powyżej, nasz pokój był na wysokim poziomie. Obsługa sprzątająca była bardzo chętna i pomocna.

Wyżywienie
Posiłek zasadniczo odpowiadał poziomowi all inclusive. Niestety, najsłabszym punktem był blat grillowy, na którym przygotowywano dania z grilla. Mięso (wołowina, wieprzowina, ryby, kurczak) nie było w żaden sposób przygotowane (marynowane) przed grillowaniem. Kucharz rzucał surowe plastry mięsa na gorący blat. Często przywierały do niego i musiał je zeskrobywać. Jedzenie po takim przygotowaniu było twarde (szczególnie wołowina, która była prawie niejadalna) i suche. Po naszych pierwszych doświadczeniach woleliśmy unikać tej części jadalni. Oceniamy personel stołówki bardzo pozytywnie. Wszyscy byli bardzo profesjonalni, pomocni i uprzejmi. Szczególnie doceniła to moja żona, która ma bardzo restrykcyjną dietę z powodu nietolerancji pokarmowych. Personel zawsze chętnie pomagał im w wyborze odpowiedniego jedzenia.

Obsługa w hotelu
Nie mamy żadnych uwag dotyczących usług hotelowych. Jak wspomniałem powyżej, personel, z którym się skontaktowaliśmy, był bardzo pomocny. Byłem nieco rozczarowany obsługą CC. W sytuacji, gdy nasz wyjazd był nieplanowany i opóźniony do późnych godzin nocnych, nie udało się jej uzgodnić z hotelem bezpłatnego przeniesienia wymeldowania do pokoi. Jej podejście było nieprofesjonalne i szukała jedynie wymówek zamiast rozwiązań. Na szczęście w dniu wyjazdu nie padał deszcz, ale perspektywa wielogodzinnego czekania na zewnątrz w deszczu na transport na lotnisko nas przeraziła.

Plaża
Niestety, lokalna plaża, położona w pobliżu hotelu, jest najbardziej problematycznym punktem tego skądinąd przyjemnego kurortu. Dla wczasowiczów, których główną aktywnością na wakacjach jest opalanie się na plaży i pływanie w morzu, jakość plaży jest prawdopodobnie przygnębiająca. Po nocnych deszczach plaża pachniała fekaliami i została zamknięta przez straż przybrzeżną z powodu zanieczyszczenia (czerwony znak stop). Nawet w kolejne dni, kiedy kąpiel była dozwolona, w powietrzu nadal czuć było zapach fekaliów. To całkowicie zniechęciło nas do pobytu na tej plaży. Następnie odwiedziliśmy piękną plażę, oddaloną o około 5 km od hotelu, która spełnia nawet najsurowsze wymogi jakościowe. Należy jednak pamiętać, że pobyt na tej plaży wymaga dodatkowych nakładów finansowych i straty czasu. Można tam dojechać pociągiem lub autobusem. Cena biletu powrotnego wynosi 9 euro dla osoby dorosłej (chyba 5 euro dla dziecka), co jest całkiem sporą kwotą dla rodziny, która chce spędzić więcej dni na plaży podczas swojego pobytu. Utracą również możliwość korzystania z posiłków w hotelach, chyba że zechcą płacić za dodatkowy transport i tracić czas na podróże pociągiem lub autobusem. Ten fakt naprawdę psuje reputację tego sektora i należy szukać rozwiązań, aby go wyeliminować (np. bezpłatny transport na inne plaże).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 12 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura powietrza 15 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować