Jana P.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025
Insotel Punta Prima Resort & Spa Ocena: 5/5 Hiszpania, Minorka
Wrażenie było bardzo dobre. Jedynie plaża, która nam się podobała, była cicha, a woda czysta, ale znajdowała się trochę daleko (5 km). Założyliśmy, że plaża będzie częścią ośrodka z leżakami, parasolami i ręcznikami. Musieliśmy jednak pojechać po ręczniki, i to tylko jeden na cały pobyt, i zapłacić kaucję w wysokości 60 euro. Obsługa zwrotu kaucji była niezrozumiała. To był raczej problem niż usługa. Znacznie prościej byłoby nie brać ręcznika i kupić go samemu na miejscu. Kolacja a la carte, którą doradzono nam zarezerwować z wyprzedzeniem, również była dziwna. Jak się okazało, nie była to restauracja, a bufet tapas. I niekompetentne i niedoinformowane kelnerki. W porównaniu ze zwykłą kolacją, była znacznie gorsza. Nie podobało nam się, że nasza delegacja nie poinformowała nas o niej szczerze, a wręcz ją poleciła. Mówiąc wprost, gdy oczekiwania nie są spełnione, pozostaje tylko niesmak. Takie przekłamanie psuje ogólne wrażenie o organizatorze i biurze podróży. Nasza delegatka niewiele nam powiedziała, ograniczyła czas konsultacji do 30 minut i przez resztę czasu sprzedawała wycieczki.
Wrażenie było bardzo dobre. Jedynie plaża, która nam się podobała, była cicha, a woda czysta, ale znajdowała się trochę daleko (5 km). Założyliśmy, że plaża będzie częścią ośrodka z leżakami, parasolami i ręcznikami. Musieliśmy jednak pojechać po ręczniki, i to tylko jeden na cały pobyt, i zapłacić kaucję w wysokości 60 euro. Obsługa zwrotu kaucji była niezrozumiała. To był raczej problem niż usługa. Znacznie prościej byłoby nie brać ręcznika i kupić go samemu na miejscu. Kolacja a la carte, którą doradzono nam zarezerwować z wyprzedzeniem, również była dziwna. Jak się okazało, nie była to restauracja, a bufet tapas. I niekompetentne i niedoinformowane kelnerki. W porównaniu ze zwykłą kolacją, była znacznie gorsza. Nie podobało nam się, że nasza delegacja nie poinformowała nas o niej szczerze, a wręcz ją poleciła. Mówiąc wprost, gdy oczekiwania nie są spełnione, pozostaje tylko niesmak. Takie przekłamanie psuje ogólne wrażenie o organizatorze i biurze podróży. Nasza delegatka niewiele nam powiedziała, ograniczyła czas konsultacji do 30 minut i przez resztę czasu sprzedawała wycieczki.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było świetne i położone w pięknym otoczeniu.
Wyżywienie
Doskonale. Byłoby lepiej, gdyby gość zarezerwował jeden stolik i przydzielono mu kelnerów. Czasami musieliśmy prosić o kawę lub wodę kilka razy. Denerwował nas dość głośny hałas w restauracji.
Obsługa w hotelu
Idealnie sprzątane. Ręczniki i pościel zmieniane codziennie. Może co drugi dzień by wystarczyło. Denerwował nas płatny sejf.
Plaża
Najbliższa plaża nam nie odpowiadała. Zbyt silne fale, mętna woda z piasku, za dużo ludzi i opłaty za leżaki i parasole. Brak pryszniców.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)







