Aktualne do Hiszpanii

Hotel Playa Esperanza Resort

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Playa de Muro

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Tuż przy pięknej plaży Wygodne pokoje 3 baseny W pełni klimatyzowany

Więcej o hotelu

od 2 082 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Ośrodek hotelowy Playa Esperanza Resort położony jest bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Can Picafort jest oddalone o około 5 km (Alcudia około 7 km, Palma De Mallorca około 57 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 10 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 150 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 7 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: PN S (ok. 100 m), Hidropark (ok. 7 km) oraz Roman Ruins Alcudia (ok. 10 km). Przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewnia mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 60 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 6-piętrowy hotel, odnowiony w 2019 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 565 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, salon fryzjerski, minimarket, system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 140 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka plażowa, kort tenisowy (za dodatkową opłatą), siłownia, aerobik i tenis stołowy (bezpłatnie). W odległości ok. 10 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, sauna, jacuzzi i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat), mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i przedszkole. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: karta EC, Eurocard/MasterCard oraz Visa.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,6 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,5 / 5

139. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Stanislav

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.6. - 9.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Playa Esperanza Resort Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Było miło. Zawsze dostępne leżaki, czyste baseny, szybka obsługa w barach. Co zrobiło na mnie największe wrażenie i co również mnie ucieszyło, to to, że nie trzeba było nosić przy sobie gotówki ani kart w okolicy, ponieważ obsługa po prostu odczytywała twój chip z numerem pokoju i po prostu podpisywałaś rachunek. Nigdzie indziej tego nie doświadczyłam i uważam, że to świetny pomysł.

Było miło. Zawsze dostępne leżaki, czyste baseny, szybka obsługa w barach. Co zrobiło na mnie największe wrażenie i co również mnie ucieszyło, to to, że nie trzeba było nosić przy sobie gotówki ani kart w okolicy, ponieważ obsługa po prostu odczytywała twój chip z numerem pokoju i po prostu podpisywałaś rachunek. Nigdzie indziej tego nie doświadczyłam i uważam, że to świetny pomysł.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Było OK. Codzienne sprzątanie, wymiana ręczników i możliwość korzystania z sejfu na dokumenty itp. To wszystko, czego potrzebujesz na wakacjach.

Wyżywienie
Nie oceniłem tego, ponieważ chcieliśmy wypróbować jak najwięcej restauracji i kawiarni w okolicy, dlatego zostaliśmy bez posiłków, tzn. nie jedliśmy w hotelu i piliśmy tylko kawę i piwo. Ale muszę powiedzieć, że mieli fantastyczną Panna Cotę w barze przy basenie. Moja lepsza połowa oszalała na jej punkcie.

Obsługa w hotelu
Dla mnie ok.

Plaża
Plaża była świetna. Dostępna kilka kroków od hotelu, zawsze mnóstwo leżaków i cienia. Jedyne, czego brakowało do perfekcji, to bar na plaży. Morze było ciepłe. Tylko jeśli chciałeś popływać, nie było to możliwe, ponieważ wejście do morza było bardzo stopniowe. To idealne dla dzieci, ale dla kogoś, kto chciał zrobić kilka temp, nie było. Może to jest to, co wskazano w menu, ale ja tego nie znalazłem lub przeoczyłem. Jednak mi to nie przeszkadzało. Kiedy chciałem popływać, pływałem w jednym z dwóch naprawdę fajnych basenów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alžběta

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.5. - 1.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Playa Esperanza Resort Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ogólne wrażenie było bardzo dobre, było kilka much, ale cena była warta swojej ceny. Bardzo miłe wakacje.

Ogólne wrażenie było bardzo dobre, było kilka much, ale cena była warta swojej ceny. Bardzo miłe wakacje.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był bardzo ładny, nowoczesny, czysty. Pokój był mniej więcej taki sam, jedyną skargą były plamy na ścianie od zabitych owadów, które były dość widoczne. Poza tym sprzątanie odbywało się codziennie, a ręczniki również były zmieniane. Pościel nie była zmieniana, chociaż było oczywiste, że była brudna, były plamy od kremu przeciwsłonecznego itp. Musiałem poprosić o zmianę, ale pokojówka zmieniła ją natychmiast.

Wyżywienie
Jedzenie było różnorodne, duży wybór wszystkiego, może dlatego śniadania były zawsze dosłownie takie same. Jeśli chodzi o kolację, duży wybór ciepłego bufetu, ale też deser, zawsze coś innego. Jedzenie było pyszne. Jedyne, co psuło wrażenie, to nieustannie płaczące dzieci, które naprawdę rozwalały jedzenie i niewiarygodny hałas, do tego stopnia, że można było samemu kopnąć jedzenie, żeby mieć spokój i iść. Nie spodziewałbym się, że rodzice zabiorą na wakacje ledwie roczne dzieci.

Obsługa w hotelu
Podobało mi się wyposażenie hotelu, były 4 baseny, w tym jeden kryty, do którego praktycznie nie można było się dostać, ponieważ zawsze był pełen dzieci. Baseny zewnętrzne były doskonałe, czyste, przeważnie o głębokości 2-2,3 m, więc można było dobrze pływać. Środowisko było również przytulne, wszędzie były palmy, gdzie można było znaleźć cień, co było dość wygodne. Poza tym personel był bardzo miły.

Plaża
Plaża była czysta, ale morze nie było tak czyste. Zwłaszcza na początku były duże ciemne pasy drewna dryftowego, gałęzi itp. i to nie było po żadnym deszczu. Jednak gdy przekroczyłeś te pasy, morze było czystsze. Poza tym wejście do morza jest naprawdę bardzo stopniowe, woda ma co najmniej dobre 300 m głębokości, musisz przejść kolejne 100, 200 m, aby normalnie popływać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Stanislav

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.6. - 9.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Playa Esperanza Resort Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Było miło. Zawsze dostępne leżaki, czyste baseny, szybka obsługa w barach. Co zrobiło na mnie największe wrażenie i co również mnie ucieszyło, to to, że nie trzeba było nosić przy sobie gotówki ani kart w okolicy, ponieważ obsługa po prostu odczytywała twój chip z numerem pokoju i po prostu podpisywałaś rachunek. Nigdzie indziej tego nie doświadczyłam i uważam, że to świetny pomysł.

Było miło. Zawsze dostępne leżaki, czyste baseny, szybka obsługa w barach. Co zrobiło na mnie największe wrażenie i co również mnie ucieszyło, to to, że nie trzeba było nosić przy sobie gotówki ani kart w okolicy, ponieważ obsługa po prostu odczytywała twój chip z numerem pokoju i po prostu podpisywałaś rachunek. Nigdzie indziej tego nie doświadczyłam i uważam, że to świetny pomysł.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Było OK. Codzienne sprzątanie, wymiana ręczników i możliwość korzystania z sejfu na dokumenty itp. To wszystko, czego potrzebujesz na wakacjach.

Wyżywienie
Nie oceniłem tego, ponieważ chcieliśmy wypróbować jak najwięcej restauracji i kawiarni w okolicy, dlatego zostaliśmy bez posiłków, tzn. nie jedliśmy w hotelu i piliśmy tylko kawę i piwo. Ale muszę powiedzieć, że mieli fantastyczną Panna Cotę w barze przy basenie. Moja lepsza połowa oszalała na jej punkcie.

Obsługa w hotelu
Dla mnie ok.

Plaża
Plaża była świetna. Dostępna kilka kroków od hotelu, zawsze mnóstwo leżaków i cienia. Jedyne, czego brakowało do perfekcji, to bar na plaży. Morze było ciepłe. Tylko jeśli chciałeś popływać, nie było to możliwe, ponieważ wejście do morza było bardzo stopniowe. To idealne dla dzieci, ale dla kogoś, kto chciał zrobić kilka temp, nie było. Może to jest to, co wskazano w menu, ale ja tego nie znalazłem lub przeoczyłem. Jednak mi to nie przeszkadzało. Kiedy chciałem popływać, pływałem w jednym z dwóch naprawdę fajnych basenów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alžběta

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.5. - 1.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Playa Esperanza Resort Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ogólne wrażenie było bardzo dobre, było kilka much, ale cena była warta swojej ceny. Bardzo miłe wakacje.

Ogólne wrażenie było bardzo dobre, było kilka much, ale cena była warta swojej ceny. Bardzo miłe wakacje.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był bardzo ładny, nowoczesny, czysty. Pokój był mniej więcej taki sam, jedyną skargą były plamy na ścianie od zabitych owadów, które były dość widoczne. Poza tym sprzątanie odbywało się codziennie, a ręczniki również były zmieniane. Pościel nie była zmieniana, chociaż było oczywiste, że była brudna, były plamy od kremu przeciwsłonecznego itp. Musiałem poprosić o zmianę, ale pokojówka zmieniła ją natychmiast.

Wyżywienie
Jedzenie było różnorodne, duży wybór wszystkiego, może dlatego śniadania były zawsze dosłownie takie same. Jeśli chodzi o kolację, duży wybór ciepłego bufetu, ale też deser, zawsze coś innego. Jedzenie było pyszne. Jedyne, co psuło wrażenie, to nieustannie płaczące dzieci, które naprawdę rozwalały jedzenie i niewiarygodny hałas, do tego stopnia, że można było samemu kopnąć jedzenie, żeby mieć spokój i iść. Nie spodziewałbym się, że rodzice zabiorą na wakacje ledwie roczne dzieci.

Obsługa w hotelu
Podobało mi się wyposażenie hotelu, były 4 baseny, w tym jeden kryty, do którego praktycznie nie można było się dostać, ponieważ zawsze był pełen dzieci. Baseny zewnętrzne były doskonałe, czyste, przeważnie o głębokości 2-2,3 m, więc można było dobrze pływać. Środowisko było również przytulne, wszędzie były palmy, gdzie można było znaleźć cień, co było dość wygodne. Poza tym personel był bardzo miły.

Plaża
Plaża była czysta, ale morze nie było tak czyste. Zwłaszcza na początku były duże ciemne pasy drewna dryftowego, gałęzi itp. i to nie było po żadnym deszczu. Jednak gdy przekroczyłeś te pasy, morze było czystsze. Poza tym wejście do morza jest naprawdę bardzo stopniowe, woda ma co najmniej dobre 300 m głębokości, musisz przejść kolejne 100, 200 m, aby normalnie popływać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hana S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Playa Esperanza Resort Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Byliśmy zadowoleni.

Byliśmy zadowoleni.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Lenka J.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.9. - 22.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Playa Esperanza Resort Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Bardzo luksusowy hotel dla niemieckiej klienteli, z całym wyposażeniem i komfortem.

Bardzo luksusowy hotel dla niemieckiej klienteli, z całym wyposażeniem i komfortem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
pomimo pokoju jednoosobowego, wydawał mi się podwójnym, przestronnym balkonem z widokiem.

Wyżywienie
Ogromna jadalnia pełna przeróżnych potraw, które zapada w pamięć, mnóstwo ludzi i dzieci, ale woda nie była wliczona w cenę obiadu.

Obsługa w hotelu
znakomicie - gdy było pochmurno korzystałem z jednej z 3 siłowni, sauny fińskiej i baniek.

Plaża
piękna piaszczysta, dużo ludzi, bardzo stopniowe wejście do wody, zanim będzie można pływać

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jan F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Playa Esperanza Resort Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ogólne wrażenie jest doskonałe, piękny hotel, przestronny.

Ogólne wrażenie jest doskonałe, piękny hotel, przestronny.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Mieszkanie na dobrym poziomie.

Wyżywienie
Doskonałe jedzenie.

Obsługa w hotelu
Usługi, sprzątanie - wszystko na super poziomie.

Plaża
Plaża jest piękna, przestronna, szkoda, że nie jest częścią hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować