Aktualne do Hiszpanii

Hotel Inmood Aucanada (ex. HSM President)

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Alcúdia

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 952 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Hotel Inmood Aucanada jest oddalony o ok. 2 km od Pto. Alcudia (Pto Pollensa około 8 km, Can Picafort ca. 15 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się tuż przy hotelu. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 4 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 150 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 4 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Hidropark (ok. 5 km), Roman Ruins Alcudia (ok. 4 km) oraz Park Natural S´Albufera (ok. 9 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 15 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 60 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2023 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 233 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa konsjerża jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (bezpłatnie), siatkówka, aerobik, bilard (za opłatą) i kort tenisowy (bezpłatnie). W odległości ok. 3 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 500 m od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów oraz bezpłatnej przechowalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z muzyką na żywo. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, hiszpańsku i po polsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 60 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,2 / 5

186. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Milan R.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Inmood Aucanada (ex. HSM President) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel położony jest w pięknym miejscu, w bardzo cichym otoczeniu, z możliwością spacerów, na przykład wieczorem po skosztowaniu doskonałych dań lokalnych hotelowych szefów kuchni.

Hotel położony jest w pięknym miejscu, w bardzo cichym otoczeniu, z możliwością spacerów, na przykład wieczorem po skosztowaniu doskonałych dań lokalnych hotelowych szefów kuchni.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Ładny pokój z dość przestronną łazienką. Widok na morze z pierwszego piętra może nie był tak monumentalny, ale na pewno przyjemniejszy niż widok na dziedziniec. Zatem widok, który zamówiłem, spełnił moje oczekiwania.

Wyżywienie
Śniadania były pyszne, mnóstwo owoców do wyboru, więc kto nie potrzebuje kiełbasek, jajek itp.? Doskonałe wypieki, zwłaszcza chleb z ziarnami. Oprócz mleka i białego jogurtu, dostępne są również wersje wegetariańskie, napoje sojowe i owsiane. Prawdziwe, tłoczone soki owocowe. Czysta woda i plus, albo z ogórkiem, limonką itp. Kolacja była doskonała, w tym ciepłe grillowane warzywa każdego dnia. I mistrzowskie desery.

Obsługa w hotelu
Obsługa jest bardzo miła i pomocna, polecam ją.

Plaża
Na plaży nie było już leżaków ani obsługi. Nie była uporządkowana, chociaż niektórzy ludzie leżeli na kocach, ale prawdopodobnie nawet nie byli z hotelu. Nie wiem, jak tam jest w sezonie. Ale basen był fajny i obsługa była.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Světlana T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.5. - 20.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Inmood Aucanada (ex. HSM President) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Pięknie odnowiony hotel z cudownym widokiem. Obiekt położony jest tuż przy morzu, w spokojnej okolicy, idealny dla par.

Pięknie odnowiony hotel z cudownym widokiem. Obiekt położony jest tuż przy morzu, w spokojnej okolicy, idealny dla par.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Nowe pokoje, wszystko sprawne, sprzątanie odbywało się regularnie. Polecam pokój z widokiem na morze - jest przepiękny!

Wyżywienie
Zasada ta sprawdza się tutaj – nie ilość, lecz jakość jedzenia jest tym, co przyciąga klientów, a to było wyśmienite. Więc ciesz się wieczorem. Dlatego polecam zapłacić więcej za kolację, bo warto. Obsługa jest miła i pomocna.

Obsługa w hotelu
Jestem zadowolony ze wszystkiego, zameldowanie przebiegło szybko, zawsze miła obsługa.

Plaża
Plaża obok hotelu jest kamienista, ale wystarczy 15 minut spacerem, aby dotrzeć do molo, a tam czeka na Ciebie piękny biały piasek i długa plaża z pełną obsługą. To jedna z najlepszych plaż w okolicy, więc ją polecam.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Milan R.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Inmood Aucanada (ex. HSM President) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel położony jest w pięknym miejscu, w bardzo cichym otoczeniu, z możliwością spacerów, na przykład wieczorem po skosztowaniu doskonałych dań lokalnych hotelowych szefów kuchni.

Hotel położony jest w pięknym miejscu, w bardzo cichym otoczeniu, z możliwością spacerów, na przykład wieczorem po skosztowaniu doskonałych dań lokalnych hotelowych szefów kuchni.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Ładny pokój z dość przestronną łazienką. Widok na morze z pierwszego piętra może nie był tak monumentalny, ale na pewno przyjemniejszy niż widok na dziedziniec. Zatem widok, który zamówiłem, spełnił moje oczekiwania.

Wyżywienie
Śniadania były pyszne, mnóstwo owoców do wyboru, więc kto nie potrzebuje kiełbasek, jajek itp.? Doskonałe wypieki, zwłaszcza chleb z ziarnami. Oprócz mleka i białego jogurtu, dostępne są również wersje wegetariańskie, napoje sojowe i owsiane. Prawdziwe, tłoczone soki owocowe. Czysta woda i plus, albo z ogórkiem, limonką itp. Kolacja była doskonała, w tym ciepłe grillowane warzywa każdego dnia. I mistrzowskie desery.

Obsługa w hotelu
Obsługa jest bardzo miła i pomocna, polecam ją.

Plaża
Na plaży nie było już leżaków ani obsługi. Nie była uporządkowana, chociaż niektórzy ludzie leżeli na kocach, ale prawdopodobnie nawet nie byli z hotelu. Nie wiem, jak tam jest w sezonie. Ale basen był fajny i obsługa była.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Světlana T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.5. - 20.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Inmood Aucanada (ex. HSM President) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Pięknie odnowiony hotel z cudownym widokiem. Obiekt położony jest tuż przy morzu, w spokojnej okolicy, idealny dla par.

Pięknie odnowiony hotel z cudownym widokiem. Obiekt położony jest tuż przy morzu, w spokojnej okolicy, idealny dla par.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Nowe pokoje, wszystko sprawne, sprzątanie odbywało się regularnie. Polecam pokój z widokiem na morze - jest przepiękny!

Wyżywienie
Zasada ta sprawdza się tutaj – nie ilość, lecz jakość jedzenia jest tym, co przyciąga klientów, a to było wyśmienite. Więc ciesz się wieczorem. Dlatego polecam zapłacić więcej za kolację, bo warto. Obsługa jest miła i pomocna.

Obsługa w hotelu
Jestem zadowolony ze wszystkiego, zameldowanie przebiegło szybko, zawsze miła obsługa.

Plaża
Plaża obok hotelu jest kamienista, ale wystarczy 15 minut spacerem, aby dotrzeć do molo, a tam czeka na Ciebie piękny biały piasek i długa plaża z pełną obsługą. To jedna z najlepszych plaż w okolicy, więc ją polecam.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kryštof

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.8. - 13.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Inmood Aucanada (ex. HSM President) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

spokojna lokalizacja, przyjazny personel mówiący po angielsku, dobre jedzenie

spokojna lokalizacja, przyjazny personel mówiący po angielsku, dobre jedzenie

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan S.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.7. - 2.8.2022 Oceniono: Grudzień 2022

Inmood Aucanada (ex. HSM President) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Idealny wybór na spokojne rodzinne wakacje w Alcudii. Hotel jest duży, dobrze klimatyzowany, bezpośrednio przy prywatnej mini plaży i z 3 odkrytymi basenami. Jedzenie rewelacyjne, świeże naleśniki na śniadanie i świeża ryba z grilla prosto na talerz na obiad. Chociaż hotel latem jest drogi, warto dopłacić i wyjść na własną rękę. Dobry dojazd autobusem bezpośrednio z lotniska, nie potrzebujesz karty podróżnej, możesz komunikować się w języku angielskim.

Idealny wybór na spokojne rodzinne wakacje w Alcudii. Hotel jest duży, dobrze klimatyzowany, bezpośrednio przy prywatnej mini plaży i z 3 odkrytymi basenami. Jedzenie rewelacyjne, świeże naleśniki na śniadanie i świeża ryba z grilla prosto na talerz na obiad. Chociaż hotel latem jest drogi, warto dopłacić i wyjść na własną rękę. Dobry dojazd autobusem bezpośrednio z lotniska, nie potrzebujesz karty podróżnej, możesz komunikować się w języku angielskim.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Romana S.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Inmood Aucanada (ex. HSM President) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Niesamowite, nie ma na co narzekać. Hotel i jego otoczenie całkowicie spełniło nasze oczekiwania. Lotnisko jest duże i trochę zagubione. Delegata nie widzieliśmy. Panie w recepcji hotelowej to wynagrodziły. O cokolwiek poprosiliśmy (po angielsku) nie było problemu. Wyjazd o 15:00 przekazanie pokoju o 12:00 Lubię Grecję i chciałem coś innego.......Byłem zadowolony. Nie byłoby problemu nawet z małymi dziećmi. Jesteśmy ponad przeciętną kąpielą... satysfakcja. Polecam zabrać ze sobą buty do wody.

Niesamowite, nie ma na co narzekać. Hotel i jego otoczenie całkowicie spełniło nasze oczekiwania. Lotnisko jest duże i trochę zagubione. Delegata nie widzieliśmy. Panie w recepcji hotelowej to wynagrodziły. O cokolwiek poprosiliśmy (po angielsku) nie było problemu. Wyjazd o 15:00 przekazanie pokoju o 12:00 Lubię Grecję i chciałem coś innego.......Byłem zadowolony. Nie byłoby problemu nawet z małymi dziećmi. Jesteśmy ponad przeciętną kąpielą... satysfakcja. Polecam zabrać ze sobą buty do wody.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Plaża
Piaszczysta nie ma cienia, jest dwadzieścia metrów od hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować