Aktualne do Hiszpanii

Hotel Iberostar Waves Bahia de Palma (ex Royal Cupido)

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Playa de Palma

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 965 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Iberostar Waves Bahia de Palma:

Hotel Iberostar Bahia de Palma (tylko dla dorosłych) znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Miasto Palma oddalone jest o około 10 km (Valldemossa około 27 km, Puerto de Andratx około 40 km). Supermarket znajduje się w odległości około 100 m od hotelu, a najbliższe bary i restauracje są również tylko 100 m stąd. Lotnisko (PMI) jest oddalone o około 8 km.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1972. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 217 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest kantor wymiany walut. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar na plaży. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują łóżkiem typu king size. Ponadto za dodatkową opłatą oferujemy sejf i minibarek. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i obiado - kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Hotel oferuje przekąski. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Ograniczenia All Inclusive / All Inclusive-Light (Soft) na Majorce (Decree Law 1/2020):

Uwaga, dodatkowe nowe informacje (Mallorca-Decree Law 1/2020): Zgodnie z nowymi regulacjami rządowymi w przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf / Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova, El Terreno oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuja ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi. Zgodnie z nowymi regulacjami w opcji all inclusive dostępne są trzy napoje alkoholowe do lunchu oraz trzy napoje alkoholowe do kolacji.  Zazwyczaj alkohole dostępne w tej opcji to lokalne piwo oraz wino. Napoje wysokoprocentowe takie jak wódka bądź whisky dostępne są przy dodatkowych opłatach.  W opcje all inclusive włączają się wybrane napoje niealkoholowe  dostępne zazwyczaj w godzinach ok. 11 - ok. 23. Organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii. (update 02.11.2020)

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy nordic walking oraz golfa za dodatkową opłatą. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się golf. Jako alternatywną formę wypoczynku proponujemy Państwu sporty wodne, w tym aerobik wodny, jak również za dodatkową opłatą jet ski. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się jet ski. Studio fitness, joga i aerobik stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. W obiekcie oddajemy do Państwa dyspozycji Centrum Wellness. Oferta płatnych zabiegów obejmuje spa, saunę, beauty farm i zabiegi masażu. Widzów dorosłych zapraszamy do przygotowanego specjalnie z myślą o nich programu rozrywkowego.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 6 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Ograniczenia wiekowe Ograniczenia wiekowe tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 3,7 / 5

299. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Tibor K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 30.7. - 6.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Iberostar Waves Bahia de Palma (ex Royal Cupido) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wyjazd spełnił wszystkie oczekiwania.

Wyjazd spełnił wszystkie oczekiwania.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czyste, dobrze wyposażone pokoje, czterogwiazdkowa jakość.

Wyżywienie
Restauracja jest czysta. dania są różnorodne, zaspokajając wszystkie potrzeby.

Obsługa w hotelu
Usługi są odpowiednie na wakacje na plaży.

Plaża
Plaża jest 15 m. około 3 minuty. nie ma tłoku, plaża jest czysta, woda jest nienaganna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lenka T.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.8. - 28.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Iberostar Waves Bahia de Palma (ex Royal Cupido) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Cena za nocleg nie adekwatna do jakości hotelu i usług. Naprawdę drogie wakacje.

Cena za nocleg nie adekwatna do jakości hotelu i usług. Naprawdę drogie wakacje.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z widokiem na morze na drugim piętrze. Gdy poprosiliśmy o wyższe piętro, zobaczmy morze lepiej, za dodatkową opłatą 35 euro za dzień. Z tej opcji nie korzystaliśmy, bo była już bardzo droga. Pokój bardzo mały, ciasny i bardzo mało miejsca do przechowywania. Nie mieliśmy nawet gdzie postawić walizek, trzymaliśmy je przy łóżku. W pokojach nie ma oddzielnej łazienki. W pokoju znajduje się przeszklony prysznic. Po prysznicu w pomieszczeniu panuje wilgoć. W małym korytarzu przy wejściu do pokoju znajduje się toaleta i mała umywalka. Niektóre gniazdka elektryczne nie działały. Lodówka nie działała. Łóżko nie było łóżkiem podwójnym. Materace złej jakości, niewygodne poduszki. Nie spaliśmy dobrze.

Wyżywienie
Mieliśmy śniadanie i kolację z niepełnym wyżywieniem. Jedzenie było smaczne, ale często powtarzalne. Długie oczekiwanie w kolejkach do ekspresów do kawy i herbaty. Za ogromny minus uważam fakt, że hotel pobierał opłatę w wysokości 3,10 euro za 0,5 l czystej wody do kolacji.

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie słabe. Personel w porządku, ale niezbyt pomocny w rozwiązywaniu problemów. Byliby skłonni zapłacić jedynie dodatkowe opłaty, których wymagali.

Plaża
Publiczna, utrzymywana piaszczysta plaża. Morze jest czyste. Parasol + 2 leżaki regulowane za 54 euro i nieregulowane za 18 euro w godzinach 10:00-18:00.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Tibor K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 30.7. - 6.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Iberostar Waves Bahia de Palma (ex Royal Cupido) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wyjazd spełnił wszystkie oczekiwania.

Wyjazd spełnił wszystkie oczekiwania.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czyste, dobrze wyposażone pokoje, czterogwiazdkowa jakość.

Wyżywienie
Restauracja jest czysta. dania są różnorodne, zaspokajając wszystkie potrzeby.

Obsługa w hotelu
Usługi są odpowiednie na wakacje na plaży.

Plaża
Plaża jest 15 m. około 3 minuty. nie ma tłoku, plaża jest czysta, woda jest nienaganna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lenka T.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.8. - 28.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Iberostar Waves Bahia de Palma (ex Royal Cupido) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Cena za nocleg nie adekwatna do jakości hotelu i usług. Naprawdę drogie wakacje.

Cena za nocleg nie adekwatna do jakości hotelu i usług. Naprawdę drogie wakacje.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z widokiem na morze na drugim piętrze. Gdy poprosiliśmy o wyższe piętro, zobaczmy morze lepiej, za dodatkową opłatą 35 euro za dzień. Z tej opcji nie korzystaliśmy, bo była już bardzo droga. Pokój bardzo mały, ciasny i bardzo mało miejsca do przechowywania. Nie mieliśmy nawet gdzie postawić walizek, trzymaliśmy je przy łóżku. W pokojach nie ma oddzielnej łazienki. W pokoju znajduje się przeszklony prysznic. Po prysznicu w pomieszczeniu panuje wilgoć. W małym korytarzu przy wejściu do pokoju znajduje się toaleta i mała umywalka. Niektóre gniazdka elektryczne nie działały. Lodówka nie działała. Łóżko nie było łóżkiem podwójnym. Materace złej jakości, niewygodne poduszki. Nie spaliśmy dobrze.

Wyżywienie
Mieliśmy śniadanie i kolację z niepełnym wyżywieniem. Jedzenie było smaczne, ale często powtarzalne. Długie oczekiwanie w kolejkach do ekspresów do kawy i herbaty. Za ogromny minus uważam fakt, że hotel pobierał opłatę w wysokości 3,10 euro za 0,5 l czystej wody do kolacji.

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie słabe. Personel w porządku, ale niezbyt pomocny w rozwiązywaniu problemów. Byliby skłonni zapłacić jedynie dodatkowe opłaty, których wymagali.

Plaża
Publiczna, utrzymywana piaszczysta plaża. Morze jest czyste. Parasol + 2 leżaki regulowane za 54 euro i nieregulowane za 18 euro w godzinach 10:00-18:00.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Eva B.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 15.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Iberostar Waves Bahia de Palma (ex Royal Cupido) Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ogólne zadowolenie, zarówno z biura podróży, jak i z Invią. Mimo że delegata w ogóle nie widzieliśmy i musieliśmy się sami poinformować o transferze powrotnym z hotelu na lotnisko, w recepcji nie napisano żadnej informacji. Nie wiem, czy to wina hotelu, czy CK. Chciałbym wrócić do tego hotelu.

Ogólne zadowolenie, zarówno z biura podróży, jak i z Invią. Mimo że delegata w ogóle nie widzieliśmy i musieliśmy się sami poinformować o transferze powrotnym z hotelu na lotnisko, w recepcji nie napisano żadnej informacji. Nie wiem, czy to wina hotelu, czy CK. Chciałbym wrócić do tego hotelu.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Ładny hotel, czysty, trochę mały pokój, brakowało mi tam stolika nocnego. Zgodnie z zamówieniem mieliśmy widok bezpośrednio na morze. Pokój był czysty, pani sprzątała nas codziennie, duża satysfakcja.

Wyżywienie
Mieliśmy obiadokolację, trochę mniejszy wybór podczas kolacji, ale nam to nie przeszkadzało, bo było urozmaicone i luksusowe. Nic nie było smażone, były tylko lekkie dania, szczególnie spodobała mi się ryba. Na koniec były też owoce morza, które naprawdę doceniliśmy. Musiałam poprosić o chleb bezglutenowy na śniadanie, nie było chleba bezglutenowego, ale to chyba moja wina, że nie zgłosiłam w recepcji, że potrzebuję diety bezglutenowej. W zeszłym roku byliśmy także na Majorce, gdzie owoce morza na kolacji pojawiły się tylko 2 razy podczas całego 9-dniowego pobytu.

Obsługa w hotelu
Znakomicie, personel w recepcji był pomocny, mówili po niemiecku i angielsku, świetnie. Dużym plusem był górny taras z basenem, widok stamtąd był świetny.

Plaża
Świetnie, tuż przy hotelu, czyste morze, trochę wietrznie pod koniec pobytu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 13 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować