Aktualne do Hiszpanii

Hotel Gavimar La Mirada Club Resort

Ocena: 3/5

Hiszpania, Majorka, Cala D'or

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Spokojna lokalizacja Plaża tylko 100 m Basen, brodzik dla dzieci Programy animacyjne

Więcej o hotelu

od 2 426 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Wyposażenie:

Apartamenty wypoczynkowe wybudowano w 1990. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 370 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kurort dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na sofie. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie ośrodka wczasowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kurorcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, golf, strzelanie z łuku, wędkowanie i jazda konna. Windsurfing, żeglowanie, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz kompleksu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta, jogę, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, zabiegi masażu i solarium. Program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 23 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 3,9 / 5

319. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Hana V.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.6. - 7.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Gavimar La Mirada Club Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Hotel jest starszy, klimatyzacja działa bardzo słabo. Jedzenie było urozmaicone i smaczne. Personel jest miły, pomoże w każdej sprawie.

Hotel jest starszy, klimatyzacja działa bardzo słabo. Jedzenie było urozmaicone i smaczne. Personel jest miły, pomoże w każdej sprawie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan N.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.6. - 6.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Gavimar La Mirada Club Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Dobra lokalizacja hotelu i przyjemne otoczenie z łatwym dostępem do plaży.

Dobra lokalizacja hotelu i przyjemne otoczenie z łatwym dostępem do plaży.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
OK

Wyżywienie
Dobrze by było poprawić jakość serwowanego jedzenia. Jest takie bez smaku.

Obsługa w hotelu
Brak komentarzy. Pomocna recepcja, możliwość zakupu wycieczek łodzią i do Palmy.

Plaża
Super!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Hana V.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.6. - 7.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Gavimar La Mirada Club Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Hotel jest starszy, klimatyzacja działa bardzo słabo. Jedzenie było urozmaicone i smaczne. Personel jest miły, pomoże w każdej sprawie.

Hotel jest starszy, klimatyzacja działa bardzo słabo. Jedzenie było urozmaicone i smaczne. Personel jest miły, pomoże w każdej sprawie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan N.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.6. - 6.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Gavimar La Mirada Club Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Dobra lokalizacja hotelu i przyjemne otoczenie z łatwym dostępem do plaży.

Dobra lokalizacja hotelu i przyjemne otoczenie z łatwym dostępem do plaży.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
OK

Wyżywienie
Dobrze by było poprawić jakość serwowanego jedzenia. Jest takie bez smaku.

Obsługa w hotelu
Brak komentarzy. Pomocna recepcja, możliwość zakupu wycieczek łodzią i do Palmy.

Plaża
Super!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dana P.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 27.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar La Mirada Club Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Duże rozczarowanie jeśli chodzi o wyposażenie i lokalizację hotelu, opis nie odpowiadał rzeczywistości.

Duże rozczarowanie jeśli chodzi o wyposażenie i lokalizację hotelu, opis nie odpowiadał rzeczywistości.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie i łazienka nadają się do remontu, mieliśmy pleśń w łazience. Hotel znajdował się w hałaśliwej lokalizacji, muzyka, hałas do późna, śmieciarze rano, co nie pasowało do opisu - cicha ulica.

Wyżywienie
Jedzenie było zadowalające. Urozmaicali i uzupełniali asortyment.

Obsługa w hotelu
Dużym plusem byli lokalni animatorzy, którzy oferowali program dla wszystkich grup wiekowych różnych narodowości i możliwość uprawiania sportów - tenis stołowy, siłownia, siatkówka za opłatą, bilard - ponownie, gotówka jest wymagana jako kaucja. Wi-fi w pokoju było pozytywne, chociaż było dość przerywane, ale nie było tego pierwotnie w opisie. Zaskoczył nas depozyt kubków i naczyń do picia i jedzenia w ramach all inclusive, który trzeba było zapłacić gotówką. Baseny były czyste, ciepłe, wokół basenu było wystarczająco dużo parasoli i leżaków. Obsługa w jadalni była miła, niektórzy recepcjoniści byli pomocni, inni byli nieprzyjemni.

Plaża
Zatoka była niesamowita, położona tuż za rogiem od hotelu i okolic. Morze było pięknie czyste i ciepłe, niestety turyści dość mocno zanieczyszczają plażę, toalety na plaży są dla osób o silnej woli.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kristýna

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.5. - 3.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar La Mirada Club Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Starszy hotel w dobrej lokalizacji, blisko pięknych plaż i z dobrym połączeniem komunikacyjnym.

Starszy hotel w dobrej lokalizacji, blisko pięknych plaż i z dobrym połączeniem komunikacyjnym.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Spodobało nam się połączenie opcji all-inclusive z prostą kuchnią, apartament z osobną sypialnią zapewniał wystarczającą prywatność.

Wyżywienie
Bardzo bogate jak na trzy gwiazdki, dania lekko przyprawione i nie za słone, idealne dla dzieci i zdrowej żywności. Dużo świeżych i przygotowanych warzyw i owoców. Dwie ryby i dwa rodzaje mięsa każdego dnia na lunch i kolację.

Obsługa w hotelu
Próbowali, personel był ogólnie bardzo miły. Zajęcia dla dzieci itp. Denerwował nas program wieczorny, ponieważ było bardzo głośno tuż pod naszym tarasem.

Plaża
Mała plaża tuż obok hotelu, druga około 10 minut drogi. Obie są ładne. Ale w szczycie sezonu muszą być bardzo zatłoczone i brudne od nieuczciwych turystów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kateřina N.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.5. - 27.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Gavimar La Mirada Club Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Starszy hotel, starszy sprzęt. W Czechach dostałbym 1*. Drugi raz bym tu nie wrócił.

Starszy hotel, starszy sprzęt. W Czechach dostałbym 1*. Drugi raz bym tu nie wrócił.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe meble wydzielały stęchły zapach. Więc zostawiliśmy ubrania w walizkach. Z klimatyzatora wydobywał się również nieprzyjemny zapach. Na szczęście nie musieliśmy go włączać zbyt często podczas naszego majowego pobytu.

Wyżywienie
Jedzenie oceniłbym jako gorsze od przeciętnego, jak w szkolnej stołówce. Tutaj nie znajdziesz kulinarnych doznań. Jedzenie było często powtarzalne, dużo smażonych dodatków. Trudno było wybrać zdrowszą żywność dla dzieci.

Obsługa w hotelu
Zapasowe kubki i talerze przy basenie. Zupełnie niezrozumiałe i irytujące. Terminal płatniczy w recepcji nie działał, chcieli zapłacić gotówką. Pokój był sprzątany codziennie, ale sprzątanie to nie to samo, co sprzątanie.

Plaża
Wokół hotelu znajduje się kilka pięknych zatok. Klify z widokiem na morze. Możliwości zakupów. Oraz 2 trasy pociągu elektrycznego, który zabierze Cię po okolicy w 1 godzinę za 5 €.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 12 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować