Aktualne do Hiszpanii

Hotel Gavimar Cala Gran Costa del Sur

Ocena: 3/5

Hiszpania, Majorka, Cala D'or

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 348 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie- Cala Gran Costa del Sur Hotel & Resort:

Hotel Cala Gran Costa del Sur Hotel & Resort znajduje się około 50 m od piaszczystej plaży. Na plaży dostępne są leżaki i parasole przeciwsłoneczne za dodatkową opłatą. Centrum turystyczne oddalone jest o około 300 m. Miasto Portopetro znajduje się około 5 km od hotelu (Calonge około 5 km, Cas Concos około 13 km). Supermarket jest dostępny po około 800 m. Od hotelu do najbliższych barów i restauracji jest około 300 m. Dla miłośników wieczornego tańca znajduje się dyskoteka w odległości około 500 m. Z hotelu można łatwo dotrzeć do takich atrakcji jak Park Narodowy Mondrago (około 7 km), Cala Figuera (około 20 km) oraz Es Pontas Cala Santanyi (około 20 km). Dla mobilności w trakcie wakacji dostępny jest przystanek autobusowy (około 150 m), wypożyczalnia samochodów oraz wypożyczalnia motocykli. Lotnisko (PMI) znajduje się około 75 km od hotelu.

Wyposażenie:

Te apartamenty wypoczynkowe zostały wzniesione w 1986 roku. Goście mogą rozgościć się w jednym z 78 przytulnych pokoi. Znajdują się one w budynku głównym (3 piętra) bądź w jednym z budynków pobocznych (do 3 pięter). Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel apartamentowy dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Do wyposażenia pokoi należy aneks kuchenny, telewizor, sejf i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, siatkówka, minigolf, strzelanie z łuku i jazda konna, czy też za dodatkową opłatą tenis ziemny urozmaicą Państwa pobyt w hotelu. Snorkeling oraz za dodatkową opłatą windsurfing, rower wodny i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą tenisa stołowego i bilard. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa i zabiegi masażu. Program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na indywidualne życzenie oferujemy menu dla dzieci. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 150 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 29 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 3,9 / 5

343. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Lenka H.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.10. - 14.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Gavimar Cala Gran Costa del Sur Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Nic moc

Nic moc

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo surowo, brak lodówki, złe łóżka

Wyżywienie
Przeciętny

Plaża
Ładnie, ale ryba bierze

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Robert

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 10.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Gavimar Cala Gran Costa del Sur Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Byłem na Majorce po raz drugi. Jest tam pięknie, morze jest cudowne, ale niestety hotel nie był tego wart.

Byłem na Majorce po raz drugi. Jest tam pięknie, morze jest cudowne, ale niestety hotel nie był tego wart.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ewidentnie ma już swoje najlepsze lata za sobą. Przydałby się remont pokoi.

Wyżywienie
Jedzenie było przeciętne, dania były dość powtarzalne, klasyczne w hotelach, ale myślę, że każdy wybrał swoje

Obsługa w hotelu
Jeśli chodzi o sprzątanie pokoju, to kompletna katastrofa. Mogę sama naciągnąć prześcieradło na łóżko. Wynoszenie śmieci, mycie szklanek, wycieranie kurzu, wycieranie pleśni z kabla po psie prawdopodobnie nic dla nich nie znaczy, w ogóle uzupełnianie mydła w dozownikach. Tak, to hotel na 3☆, nie oczekujesz luksusów, ale... Otoczenie hotelu, ogród są w porządku, wokół basenu czysto.

Plaża
O plaży nie mam nic do powiedzenia, piękna, czysta. 3 minuty od hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Lenka H.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.10. - 14.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Gavimar Cala Gran Costa del Sur Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Nic moc

Nic moc

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo surowo, brak lodówki, złe łóżka

Wyżywienie
Przeciętny

Plaża
Ładnie, ale ryba bierze

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Robert

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 10.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Gavimar Cala Gran Costa del Sur Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Byłem na Majorce po raz drugi. Jest tam pięknie, morze jest cudowne, ale niestety hotel nie był tego wart.

Byłem na Majorce po raz drugi. Jest tam pięknie, morze jest cudowne, ale niestety hotel nie był tego wart.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ewidentnie ma już swoje najlepsze lata za sobą. Przydałby się remont pokoi.

Wyżywienie
Jedzenie było przeciętne, dania były dość powtarzalne, klasyczne w hotelach, ale myślę, że każdy wybrał swoje

Obsługa w hotelu
Jeśli chodzi o sprzątanie pokoju, to kompletna katastrofa. Mogę sama naciągnąć prześcieradło na łóżko. Wynoszenie śmieci, mycie szklanek, wycieranie kurzu, wycieranie pleśni z kabla po psie prawdopodobnie nic dla nich nie znaczy, w ogóle uzupełnianie mydła w dozownikach. Tak, to hotel na 3☆, nie oczekujesz luksusów, ale... Otoczenie hotelu, ogród są w porządku, wokół basenu czysto.

Plaża
O plaży nie mam nic do powiedzenia, piękna, czysta. 3 minuty od hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavla P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.5. - 13.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Gavimar Cala Gran Costa del Sur Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Wielka satysfakcja. Nie korzystaliśmy z transportu z lotniska, tylko wypożyczyliśmy samochód na wycieczki na własną rękę. Bezpłatny parking na pobliskich ulicach. Wszędzie pełno sklepów, niedaleko hotelu zatrzymuje się pociąg, którym za niewielką opłatą można dojechać do wszystkich zakątków miasta. Polecam.

Wielka satysfakcja. Nie korzystaliśmy z transportu z lotniska, tylko wypożyczyliśmy samochód na wycieczki na własną rękę. Bezpłatny parking na pobliskich ulicach. Wszędzie pełno sklepów, niedaleko hotelu zatrzymuje się pociąg, którym za niewielką opłatą można dojechać do wszystkich zakątków miasta. Polecam.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są czyste, dobrze nam się spało na materacach. Suszarka do włosów znajduje się w łazience. Czyste ręczniki, toaleta zawsze była na miejscu. Nie włączyliśmy telewizora ani klimatyzacji.

Wyżywienie
Świetnie dla nas. Wszystko było stale uzupełniane, personel był naprawdę entuzjastyczny i dbał o czystość. Naprawdę będzie mi brakować tych śniadań. Jajka, bekon, rogaliki, owoce, cappuccino... i wiele więcej... Za kubek kawy możesz wpłacić kaucję w wysokości euro - obowiązuje tylko w barze przy basenie. Przynajmniej kubki nie turlają się nigdzie. Po zwróceniu kubka euro zostanie Ci zwrócone.

Obsługa w hotelu
Animatorzy się starają. Są zabawne. Przed i po zajęciach przygotowywane są gry, w które mogą grać zarówno dzieci, jak i osoby starsze.

Plaża
Plaża tuż przy hotelu jest po prostu piękna. Powolne wejście, piasek, krystalicznie czysta woda.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Petra K.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.4. - 2.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Gavimar Cala Gran Costa del Sur Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Ogólnie rzecz biorąc, spokojne i relaksujące wakacje. Mimo że nie było to organizowane przez czeskie biuro podróży, wszystkie niezbędne informacje dotyczące transferu otrzymaliśmy niemal bez żadnych problemów.

Ogólnie rzecz biorąc, spokojne i relaksujące wakacje. Mimo że nie było to organizowane przez czeskie biuro podróży, wszystkie niezbędne informacje dotyczące transferu otrzymaliśmy niemal bez żadnych problemów.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Jakość hotelu jest adekwatna do ceny. Trzy gwiazdki, które posiada hotel, są odpowiednie. Chcę tylko zauważyć, że napisano, że sieć Wi-Fi jest dostępna, ale u nas w ogóle jej nie było. Nawet nie w lobby hotelowym.

Wyżywienie
cena odpowiada jakości. Duży wybór owoców i warzyw, dużo płatków śniadaniowych. Każdy wybiera

Plaża
Piękne, małe, urokliwe, czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika V.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.3. - 6.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Gavimar Cala Gran Costa del Sur Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Miłych wakacji! Na pewno powtórzymy :)

Miłych wakacji! Na pewno powtórzymy :)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w świetnej cenie, doskonałe jedzenie, codzienne sprzątanie, nie ma na co narzekać.

Plaża
Plaża znajduje się tuż naprzeciwko hotelu, więc jest to idealna odległość.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 11 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować