Aktualne do Hiszpanii

Hotel BQ Delfín Azul

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Puerto de Alcudia

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

200 m od pięknej, piaszczystej plaży 2 piękne ogrody Basen ze słodką wodą z brodzikiem dla dzieci Sezonowy program animacyjny

Więcej o hotelu

od 2 192 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Wyposażenie

Hotel wzniesiony został w roku 1975. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 270 pokoi. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dostępne są również lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Obiekt posiada zróżnicowaną ofertę sportowo-outdoorową, w tym jazdę konną, jak również za opłatą rower / rower górski i tenisa ziemnego. Tenis stołowy, bilard i dart stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. W obiekcie znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i solarium. Obiekt oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, muzykę na żywo i miniklub. Copyright GIATA 2004 - 2025. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Wyżywienie

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Świadczenia

    przelot

    opłaty lotniskowe i paliwowe

    ubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowy

    transfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko

    zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
    bagaż podręczny:
     - na lotach Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 30 cm)
     - na lotach linii LOT (LO) - w cenie 1 bagaż podręczny do 8 kg (max. wymiary: 55 x 40 x 23 cm)
     - na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm)
     - pozostałe linie zgodnie z ofertą

UWAGA!!!
W przypadku hoteli położonych w regionach El Arenal, Playa de Palma oraz Magaluff, Rząd Balearów wprowadził ograniczenia co do serwowania napoi alkoholowych w ramach opcji All Inclusive. Napoje alkoholowe serwowane są wyłącznie podczas obiadu oraz kolacji w maksymalnej ilości 3 szt/os., poza posiłkami napoje alkoholowe są płatne. Napoje bezalkoholowe w opcji all inclusive serwowane są wg godzin wyznaczonych przez hotel.

Dodatkowo płatne

Bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny - ceny zgodnie z ofertą.

             LINIE RYANAIR:
              - drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
              - bagaż rejestrowany do 10 kg
              - bagaż rejestrowany do 20 kg
             LINIE LOT:
              - bagaż rejestrowany do 23 kg
             LINIE WIZZAIR:
              - drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
              - bagaż rejestrowany do 10 kg
              - bagaż rejestrowany do 20 kg



Miejsca obok siebie w samolocie.



Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny pobierany przy zakwaterowaniu (dotyczy tylko osób powyżej 16 roku życia), a jego wysokość uzależniona jest od kategorii obiektu hotelarskiego:
  - hotele 5* i 4* superior: ok. 4,5 EUR/os./dzień
  - hotele 4* i 3* superior: ok. 3,5 EUR/os./dzień
  - hotele 3*, 2* i 1*: ok. 2,5 EUR/os./dzień

Obsługa

Ograniczona obsługa w języku polskim (kontakt telefoniczny), realizowana od 01.04 do 31.10.

Brak obsługi od 01.11 do 31.03.

Wizy

Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dokumentem podróży uprawniającym do bezwizowego wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) do 90 dni na terytorium Królestwa Hiszpanii jest paszport bądź dowód osobisty.

Udogodnienia

Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 500 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 13 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,7 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,5 / 5

106. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Jakub J.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.7. - 2.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

BQ Delfín Azul Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Nasze wakacje na Majorce były doskonałe. To był nasz pierwszy pobyt tutaj i prawdopodobnie nie ostatni. Jako rodzina z dziećmi wolimy zatrzymać się w obiekcie i rzadziej wyjeżdżać, co ten obiekt spełnił z łatwością. Dużą zaletą hotelu jest jego położenie w pobliżu dużej plaży. Kolejną zaletą, przynajmniej z naszego punktu widzenia, jest bliskość Lidla, gdzie można kupić wszystko, czego potrzeba do codziennego życia. W okolicy korzystaliśmy również na przykład z wypożyczalni quadów, różnych straganów i restauracji naprzeciwko hotelu, która jednak nie przypadła nam do gustu. Sam hotel ma cztery gwiazdki, ale ja dałbym mu znośne trzy gwiazdki. Prawdopodobnie został jednak niedawno odnowiony i biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości, jest więcej niż godny swojej nazwy.

Nasze wakacje na Majorce były doskonałe. To był nasz pierwszy pobyt tutaj i prawdopodobnie nie ostatni. Jako rodzina z dziećmi wolimy zatrzymać się w obiekcie i rzadziej wyjeżdżać, co ten obiekt spełnił z łatwością. Dużą zaletą hotelu jest jego położenie w pobliżu dużej plaży. Kolejną zaletą, przynajmniej z naszego punktu widzenia, jest bliskość Lidla, gdzie można kupić wszystko, czego potrzeba do codziennego życia. W okolicy korzystaliśmy również na przykład z wypożyczalni quadów, różnych straganów i restauracji naprzeciwko hotelu, która jednak nie przypadła nam do gustu. Sam hotel ma cztery gwiazdki, ale ja dałbym mu znośne trzy gwiazdki. Prawdopodobnie został jednak niedawno odnowiony i biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości, jest więcej niż godny swojej nazwy.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pierwszy robak wątpliwości zaczął mnie dręczyć podczas meldowania się w recepcji, kiedy lokalny recepcjonista z chytrym uśmiechem zapytał mnie, czy chcemy dopłacić za kolejny pokój. Powiedziałem mu, że trudno powiedzieć, bo jeszcze nie widziałem ich pokoi. Po otwarciu naszego pokoju na szóstym piętrze wszystko stało się jasne. Rodzinny pokój czteroosobowy był naprawdę malutki. Nie było gdzie porządnie postawić naszej walizki. Nie mieściła się pod łóżkiem, nie dało się jej włożyć do szafy. Przez cały pobyt zmagaliśmy się z brakiem miejsca. Biorąc jednak pod uwagę, że szliśmy do pokoju tylko spać, dawało się to ogarnąć. Kupno drugiego pokoju nie wydawało się do końca stosowne. Jako rodzina musielibyśmy się podzielić na pół, a tego nie chcieliśmy robić. Łazienka była w porządku pod względem wielkości i całkowicie zadowalająca. Pokój był sprzątany codziennie, sprzątaczki zmieniały ręczniki, trochę zamiatały i ścieliły łóżko. Czasami nawet mopowały. Trochę denerwujące było to, że zaglądali do pokoju tu i tam, na przykład, gdy się przebieraliśmy, lub odwrotnie, gdy jeszcze spaliśmy, i to nas budziło. Problemem dla osób z lekkim snem może być hałas na korytarzach, które nie są całkowicie dobrze wygłuszone. Drzwi do pokoju zdecydowanie nie są dźwiękoszczelne i czasami hałas z korytarza po prostu przeszkadza, zwłaszcza jeśli chce się pospać do późna w nocy.

Wyżywienie
Nie mieliśmy tu na co narzekać. Śniadania i kolacje były w formie bufetu. Nie można oczekiwać wykwintnej gastronomii, ale z drugiej strony, nie było to zaplanowane. Przynajmniej nie z naszej strony. Przez cały pobyt nie napotkaliśmy ani jednego problemu z jedzeniem. Jedzenia zawsze było pod dostatkiem. Nawet przed śniadaniem czy kolacją nigdy niczego nie brakowało. Jedzenie było smaczne i, powiedziałbym, przygotowane z wysokiej jakości składników. Jednocześnie zauważalny był wysiłek w rotacji dań, więc przynajmniej przez pierwszy tydzień nie odczuwało się monotonii. Co więcej, nie dało się spróbować wszystkiego z całej sterty jedzenia. Więc kiedy niektóre dania zaczęły się powtarzać po tygodniu pobytu, po prostu czuło się to, czego nie jadło się na początku pobytu. Poza tym, biorąc pod uwagę wielkość hotelu, w jadalni panował spory ruch. Jednak personelowi udało się całkiem dobrze zapanować nad tym ruchem. Było widać, że wszyscy ciężko pracują i są chętni. Byliśmy tu w pełni usatysfakcjonowani.

Obsługa w hotelu
Korzystaliśmy z usług hotelu: recepcji, basenu i przyległego baru, siłowni i przechowalni bagażu w dniu wyjazdu. Jeśli mam to opisać krok po kroku: recepcja była w porządku. Nie było problemu z komunikacją po angielsku, nauczyłem się wszystkiego, czego potrzebowałem. Basen był ładny, czysty, rano był jakiś program animacyjny. Leżaki w okolicy były standardowo zawsze zajęte. Ale to niekończąca się bolączka wszystkich podobnych hoteli i rozumiem, że pojemność po prostu nie jest nadmuchiwana. Sąsiedni bar był całkiem fajny. Bez problemu dostaliśmy tam piwo, sok z limonki i kawę. Do tego lody i mojito. Można było też zamówić lunch. Z drugiej strony, trafiliśmy na lepsze bary hotelowe, nawet w trzygwiazdkowych hotelach. Można więc napisać coś w stylu: Nie zachwyci, ale też nie obrazi. Kolejną rzeczą jest siłownia. Niezbyt duża, ale wygodna. Zdecydowanie nie ucierpiała z powodu natłoku ćwiczących. Przechowalnia bagażu w dniu wyjazdu to oczywiście miły dodatek, ale mogłaby być trochę większa. W dniu naszego wyjazdu było beznadziejnie tłoczno. A jako bonus hotelowy możemy wspomnieć o karaluchach. Sam udało mi się ich kilka zabić podczas mojego pobytu. Ale zawsze na parterze. Nie spotkałem ich na wyższych piętrach, gdzie znajdowały się pokoje.

Plaża
Plaża znajduje się tuż po drugiej stronie ulicy od hotelu. Ma kilka kilometrów długości i jest dość czysta. Jest tam mnóstwo leżaków do wynajęcia. Cena za parę z parasolem wynosiła chyba 18 euro za dzień. Można jednak zabrać ze sobą własny koc, ręczniki, namiot plażowy lub cokolwiek innego, więc można obejść się bez tej usługi. Wokół plaży znajduje się kilka barów, w których można kupić standardowy asortyment. Tylko ceny są nieco wyższe, choć prawdopodobnie akceptowalne. Mają też darmowe toalety i zazwyczaj prysznic na zewnątrz. To miłe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Radka K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 31.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

BQ Delfín Azul Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

usługi biura podróży praktycznie nieistniejące, delegat się komunikował, ale wszystko załatwiliśmy sami

usługi biura podróży praktycznie nieistniejące, delegat się komunikował, ale wszystko załatwiliśmy sami

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jakub J.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.7. - 2.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

BQ Delfín Azul Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Nasze wakacje na Majorce były doskonałe. To był nasz pierwszy pobyt tutaj i prawdopodobnie nie ostatni. Jako rodzina z dziećmi wolimy zatrzymać się w obiekcie i rzadziej wyjeżdżać, co ten obiekt spełnił z łatwością. Dużą zaletą hotelu jest jego położenie w pobliżu dużej plaży. Kolejną zaletą, przynajmniej z naszego punktu widzenia, jest bliskość Lidla, gdzie można kupić wszystko, czego potrzeba do codziennego życia. W okolicy korzystaliśmy również na przykład z wypożyczalni quadów, różnych straganów i restauracji naprzeciwko hotelu, która jednak nie przypadła nam do gustu. Sam hotel ma cztery gwiazdki, ale ja dałbym mu znośne trzy gwiazdki. Prawdopodobnie został jednak niedawno odnowiony i biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości, jest więcej niż godny swojej nazwy.

Nasze wakacje na Majorce były doskonałe. To był nasz pierwszy pobyt tutaj i prawdopodobnie nie ostatni. Jako rodzina z dziećmi wolimy zatrzymać się w obiekcie i rzadziej wyjeżdżać, co ten obiekt spełnił z łatwością. Dużą zaletą hotelu jest jego położenie w pobliżu dużej plaży. Kolejną zaletą, przynajmniej z naszego punktu widzenia, jest bliskość Lidla, gdzie można kupić wszystko, czego potrzeba do codziennego życia. W okolicy korzystaliśmy również na przykład z wypożyczalni quadów, różnych straganów i restauracji naprzeciwko hotelu, która jednak nie przypadła nam do gustu. Sam hotel ma cztery gwiazdki, ale ja dałbym mu znośne trzy gwiazdki. Prawdopodobnie został jednak niedawno odnowiony i biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości, jest więcej niż godny swojej nazwy.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pierwszy robak wątpliwości zaczął mnie dręczyć podczas meldowania się w recepcji, kiedy lokalny recepcjonista z chytrym uśmiechem zapytał mnie, czy chcemy dopłacić za kolejny pokój. Powiedziałem mu, że trudno powiedzieć, bo jeszcze nie widziałem ich pokoi. Po otwarciu naszego pokoju na szóstym piętrze wszystko stało się jasne. Rodzinny pokój czteroosobowy był naprawdę malutki. Nie było gdzie porządnie postawić naszej walizki. Nie mieściła się pod łóżkiem, nie dało się jej włożyć do szafy. Przez cały pobyt zmagaliśmy się z brakiem miejsca. Biorąc jednak pod uwagę, że szliśmy do pokoju tylko spać, dawało się to ogarnąć. Kupno drugiego pokoju nie wydawało się do końca stosowne. Jako rodzina musielibyśmy się podzielić na pół, a tego nie chcieliśmy robić. Łazienka była w porządku pod względem wielkości i całkowicie zadowalająca. Pokój był sprzątany codziennie, sprzątaczki zmieniały ręczniki, trochę zamiatały i ścieliły łóżko. Czasami nawet mopowały. Trochę denerwujące było to, że zaglądali do pokoju tu i tam, na przykład, gdy się przebieraliśmy, lub odwrotnie, gdy jeszcze spaliśmy, i to nas budziło. Problemem dla osób z lekkim snem może być hałas na korytarzach, które nie są całkowicie dobrze wygłuszone. Drzwi do pokoju zdecydowanie nie są dźwiękoszczelne i czasami hałas z korytarza po prostu przeszkadza, zwłaszcza jeśli chce się pospać do późna w nocy.

Wyżywienie
Nie mieliśmy tu na co narzekać. Śniadania i kolacje były w formie bufetu. Nie można oczekiwać wykwintnej gastronomii, ale z drugiej strony, nie było to zaplanowane. Przynajmniej nie z naszej strony. Przez cały pobyt nie napotkaliśmy ani jednego problemu z jedzeniem. Jedzenia zawsze było pod dostatkiem. Nawet przed śniadaniem czy kolacją nigdy niczego nie brakowało. Jedzenie było smaczne i, powiedziałbym, przygotowane z wysokiej jakości składników. Jednocześnie zauważalny był wysiłek w rotacji dań, więc przynajmniej przez pierwszy tydzień nie odczuwało się monotonii. Co więcej, nie dało się spróbować wszystkiego z całej sterty jedzenia. Więc kiedy niektóre dania zaczęły się powtarzać po tygodniu pobytu, po prostu czuło się to, czego nie jadło się na początku pobytu. Poza tym, biorąc pod uwagę wielkość hotelu, w jadalni panował spory ruch. Jednak personelowi udało się całkiem dobrze zapanować nad tym ruchem. Było widać, że wszyscy ciężko pracują i są chętni. Byliśmy tu w pełni usatysfakcjonowani.

Obsługa w hotelu
Korzystaliśmy z usług hotelu: recepcji, basenu i przyległego baru, siłowni i przechowalni bagażu w dniu wyjazdu. Jeśli mam to opisać krok po kroku: recepcja była w porządku. Nie było problemu z komunikacją po angielsku, nauczyłem się wszystkiego, czego potrzebowałem. Basen był ładny, czysty, rano był jakiś program animacyjny. Leżaki w okolicy były standardowo zawsze zajęte. Ale to niekończąca się bolączka wszystkich podobnych hoteli i rozumiem, że pojemność po prostu nie jest nadmuchiwana. Sąsiedni bar był całkiem fajny. Bez problemu dostaliśmy tam piwo, sok z limonki i kawę. Do tego lody i mojito. Można było też zamówić lunch. Z drugiej strony, trafiliśmy na lepsze bary hotelowe, nawet w trzygwiazdkowych hotelach. Można więc napisać coś w stylu: Nie zachwyci, ale też nie obrazi. Kolejną rzeczą jest siłownia. Niezbyt duża, ale wygodna. Zdecydowanie nie ucierpiała z powodu natłoku ćwiczących. Przechowalnia bagażu w dniu wyjazdu to oczywiście miły dodatek, ale mogłaby być trochę większa. W dniu naszego wyjazdu było beznadziejnie tłoczno. A jako bonus hotelowy możemy wspomnieć o karaluchach. Sam udało mi się ich kilka zabić podczas mojego pobytu. Ale zawsze na parterze. Nie spotkałem ich na wyższych piętrach, gdzie znajdowały się pokoje.

Plaża
Plaża znajduje się tuż po drugiej stronie ulicy od hotelu. Ma kilka kilometrów długości i jest dość czysta. Jest tam mnóstwo leżaków do wynajęcia. Cena za parę z parasolem wynosiła chyba 18 euro za dzień. Można jednak zabrać ze sobą własny koc, ręczniki, namiot plażowy lub cokolwiek innego, więc można obejść się bez tej usługi. Wokół plaży znajduje się kilka barów, w których można kupić standardowy asortyment. Tylko ceny są nieco wyższe, choć prawdopodobnie akceptowalne. Mają też darmowe toalety i zazwyczaj prysznic na zewnątrz. To miłe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Radka K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 31.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

BQ Delfín Azul Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

usługi biura podróży praktycznie nieistniejące, delegat się komunikował, ale wszystko załatwiliśmy sami

usługi biura podróży praktycznie nieistniejące, delegat się komunikował, ale wszystko załatwiliśmy sami

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nikola V.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.5. - 31.5.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

BQ Delfín Azul Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Maksymalna satysfakcja, niesamowite morze i śniadanie, którego długo nie zapomnę ????????

Maksymalna satysfakcja, niesamowite morze i śniadanie, którego długo nie zapomnę ????????

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Może dla niektórych za małe, a my tylko tam spaliśmy.????

Wyżywienie
Doskonały ????

Obsługa w hotelu
Nie użyliśmy tego.

Plaża
Doskonałe, idealne dla dzieci, łagodne wejście do morza, niesamowity piasek, mnóstwo muszelek, wnuczka była zachwycona.????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ivan F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.10. - 16.10.2024 Oceniono: Październik 2024

BQ Delfín Azul Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Ładny hotel niedaleko plaży w atrakcyjnej cenie.

Ładny hotel niedaleko plaży w atrakcyjnej cenie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Jakość materaca.

Wyżywienie
Bogate śniadania i kolacje w formie bufetu.

Obsługa w hotelu
Przyjazny i pomocny personel

Plaża
Piękny, biały piasek, niedaleko hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

László P.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 15.7. - 24.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

BQ Delfín Azul Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Może hotel jest trochę za drogi, ale to tylko opinia. Samolot nie był opóźniony, moja paczka dotarła. Czek opłacony przez linię lotniczą jest trochę denerwujący, oczywiście wiedziałem o tym z góry. Na Majorce udało nam się znaleźć autobus transferowy dopiero po długich poszukiwaniach na parkingu lotniska, który w drodze powrotnej nie odebrał nas na wskazanym przystanku. Nie żałowałem tego.

Może hotel jest trochę za drogi, ale to tylko opinia. Samolot nie był opóźniony, moja paczka dotarła. Czek opłacony przez linię lotniczą jest trochę denerwujący, oczywiście wiedziałem o tym z góry. Na Majorce udało nam się znaleźć autobus transferowy dopiero po długich poszukiwaniach na parkingu lotniska, który w drodze powrotnej nie odebrał nas na wskazanym przystanku. Nie żałowałem tego.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ładny, moim zdaniem odnowiony, w dobrej lokalizacji, niedaleko plaży. Można wypożyczyć samochód obok, restauracje 1-10 minut. Widok z 6. piętra jest wspaniały. Sprzątali regularnie i byli mili. Klimatyzacja była skuteczna.

Wyżywienie
Obfite śniadanie z bardzo dużym spreadem. Tylko na tureckim wybrzeżu było tak wystawnie.

Obsługa w hotelu
Tak naprawdę go nie używałem.

Plaża
Piaszczysta, czysta, z obecnością ratującą życie. Są sporty wodne, parasole, ale jest też miejsce na ręczniki, nie ma tłumów, jest przestrzeń, bardzo mi się podobało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować