Aktualne do Hiszpanii

Hotel BlueSea Costa Verde

Ocena: 3/5

Hiszpania, Majorka, El Arenal

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Przyjemny odnowiony hotel Spokojne otoczenie Basen zewnętrzny Programy animacyjne

Więcej o hotelu

od 1 949 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Blue Sea Costa Verde Hotel Majorka:

Znajduje się na obrzeżach popularnego kurortu El Arenal, zaledwie 800 metrów od plaży. Do centrum z licznymi sklepów i lokali rozrywkowych , a także restauracji i barów zaledwie 300 m . Odległość do lotniska Palma de Mallorca wynosi około 8 km.

Adres - Blue Sea Costa Verde Hotel:


Avda. Europa, 33 07600 Llucmajor, Majorka
Tel: +34 971 441 313  ,  Web: www.blueseahotels.com

Wyposażenie:

Hotel ten został wzniesiony w 1969 roku. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 124 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych goście mają dostęp do internetu (odpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, pobudka na życzenie i pralnia.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Biurko oraz (odpłatnie) sejf są również do dyspozycji gości. Do wyposażenia należą również internet i telewizor. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie, obiad i kolację.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu . Woda, napoje bezalkoholowe , kawa i herbata wliczone . Zimne i gorące przekąski. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe napoje w barze od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Ograniczenia All Inclusive / All Inclusive-Light (Soft) na Majorce (Decree Law 1/2020):

Uwaga, dodatkowe nowe informacje (Mallorca-Decree Law 1/2020): Zgodnie z nowymi regulacjami rządowymi w przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf / Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova, El Terreno oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuja ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi. Zgodnie z nowymi regulacjami w opcji all inclusive dostępne są trzy napoje alkoholowe do lunchu oraz trzy napoje alkoholowe do kolacji.  Zazwyczaj alkohole dostępne w tej opcji to lokalne piwo oraz wino. Napoje wysokoprocentowe takie jak wódka bądź whisky dostępne są przy dodatkowych opłatach.  W opcje all inclusive włączają się wybrane napoje niealkoholowe  dostępne zazwyczaj w godzinach ok. 11 - ok. 23. Organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii. (update 02.11.2020)

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak boccia, tenis stołowy, bilard i dart. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 800 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 19 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,4 / 5

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 3,4 / 5

392. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Mária O.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.10. - 24.10.2025 Oceniono: Październik 2025

BlueSea Costa Verde Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Usługi biura podróży były bardzo dobre, formalności załatwione i wszystko było w porządku. Nikt na nas nie czekał na lotnisku, pierwszą rzeczą, która nam się nie spodobała, było to, że jakimś sposobem dostaliśmy informację o tym, który autobus na nas czeka. Po wyjściu z autobusu długo szukaliśmy hotelu, bo wysadzał nas gdzie indziej, ale i tak go znaleźliśmy. Hotel okazał się kompletną katastrofą: brudny pokój, zagrzybione sufity, zużyte materace, ale i z tym daliśmy radę, a jedzenie było codziennie takie samo, a to, co nie zostało zjedzone, trafiało na kolejny posiłek, głównie to, co zostało z rana, trafiało na lunch, a z lunchu na kolację. Teren wokół hotelu mógłby być basenem – mężczyzna codziennie się nim opiekował, wiadra na podłogach, bo sufity przeciekały – ale to był najgorszy hotel, w jakim byliśmy.

Usługi biura podróży były bardzo dobre, formalności załatwione i wszystko było w porządku. Nikt na nas nie czekał na lotnisku, pierwszą rzeczą, która nam się nie spodobała, było to, że jakimś sposobem dostaliśmy informację o tym, który autobus na nas czeka. Po wyjściu z autobusu długo szukaliśmy hotelu, bo wysadzał nas gdzie indziej, ale i tak go znaleźliśmy. Hotel okazał się kompletną katastrofą: brudny pokój, zagrzybione sufity, zużyte materace, ale i z tym daliśmy radę, a jedzenie było codziennie takie samo, a to, co nie zostało zjedzone, trafiało na kolejny posiłek, głównie to, co zostało z rana, trafiało na lunch, a z lunchu na kolację. Teren wokół hotelu mógłby być basenem – mężczyzna codziennie się nim opiekował, wiadra na podłogach, bo sufity przeciekały – ale to był najgorszy hotel, w jakim byliśmy.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Smutne, że w dzisiejszych czasach za takie pieniądze dostaje się pokój, w którym zamyka się drzwi, a szczeliny między łóżkiem a drzwiami są tak duże, że światło z korytarza jest widoczne w środku, sufity są mokre i pokryte pleśnią, materace są zużyte

Wyżywienie
Każdego dnia było tak samo, a to co zostało, było oddawane na następny posiłek, ale nie było źle, po prostu myślę, że oczekiwania były wyższe

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z żadnych usług, po prostu wymieniono nam ręczniki i posprzątano pokój.

Plaża
Ładnie, ale wszystko było na miejscu, a morze było bałaganem

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hana

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.8. - 28.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

BlueSea Costa Verde Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Standard

Standard

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Standard

Wyżywienie
Standard

Obsługa w hotelu
Przyjazny i pomocny personel

Plaża
Plaża jest dobrze utrzymana, woda w morzu jest czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Mária O.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.10. - 24.10.2025 Oceniono: Październik 2025

BlueSea Costa Verde Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Usługi biura podróży były bardzo dobre, formalności załatwione i wszystko było w porządku. Nikt na nas nie czekał na lotnisku, pierwszą rzeczą, która nam się nie spodobała, było to, że jakimś sposobem dostaliśmy informację o tym, który autobus na nas czeka. Po wyjściu z autobusu długo szukaliśmy hotelu, bo wysadzał nas gdzie indziej, ale i tak go znaleźliśmy. Hotel okazał się kompletną katastrofą: brudny pokój, zagrzybione sufity, zużyte materace, ale i z tym daliśmy radę, a jedzenie było codziennie takie samo, a to, co nie zostało zjedzone, trafiało na kolejny posiłek, głównie to, co zostało z rana, trafiało na lunch, a z lunchu na kolację. Teren wokół hotelu mógłby być basenem – mężczyzna codziennie się nim opiekował, wiadra na podłogach, bo sufity przeciekały – ale to był najgorszy hotel, w jakim byliśmy.

Usługi biura podróży były bardzo dobre, formalności załatwione i wszystko było w porządku. Nikt na nas nie czekał na lotnisku, pierwszą rzeczą, która nam się nie spodobała, było to, że jakimś sposobem dostaliśmy informację o tym, który autobus na nas czeka. Po wyjściu z autobusu długo szukaliśmy hotelu, bo wysadzał nas gdzie indziej, ale i tak go znaleźliśmy. Hotel okazał się kompletną katastrofą: brudny pokój, zagrzybione sufity, zużyte materace, ale i z tym daliśmy radę, a jedzenie było codziennie takie samo, a to, co nie zostało zjedzone, trafiało na kolejny posiłek, głównie to, co zostało z rana, trafiało na lunch, a z lunchu na kolację. Teren wokół hotelu mógłby być basenem – mężczyzna codziennie się nim opiekował, wiadra na podłogach, bo sufity przeciekały – ale to był najgorszy hotel, w jakim byliśmy.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Smutne, że w dzisiejszych czasach za takie pieniądze dostaje się pokój, w którym zamyka się drzwi, a szczeliny między łóżkiem a drzwiami są tak duże, że światło z korytarza jest widoczne w środku, sufity są mokre i pokryte pleśnią, materace są zużyte

Wyżywienie
Każdego dnia było tak samo, a to co zostało, było oddawane na następny posiłek, ale nie było źle, po prostu myślę, że oczekiwania były wyższe

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z żadnych usług, po prostu wymieniono nam ręczniki i posprzątano pokój.

Plaża
Ładnie, ale wszystko było na miejscu, a morze było bałaganem

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hana

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.8. - 28.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

BlueSea Costa Verde Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Standard

Standard

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Standard

Wyżywienie
Standard

Obsługa w hotelu
Przyjazny i pomocny personel

Plaża
Plaża jest dobrze utrzymana, woda w morzu jest czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milan T.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.8. - 23.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

BlueSea Costa Verde Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Personel był miły i pomocny, starali się spełnić nasze prośby pomimo bariery językowej. Jedzenie było przeciętne, dania często się powtarzały, dużo smażonego jedzenia. Sprzątaczka tylko ścieliła łóżka i nawet nie opróżniła kosza na śmieci ani nie uzupełniła papieru toaletowego.

Personel był miły i pomocny, starali się spełnić nasze prośby pomimo bariery językowej. Jedzenie było przeciętne, dania często się powtarzały, dużo smażonego jedzenia. Sprzątaczka tylko ścieliła łóżka i nawet nie opróżniła kosza na śmieci ani nie uzupełniła papieru toaletowego.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój spełniał swoje zadanie, wystarczał do spania i odpoczynku. Niektóre łóżka bardzo skrzypiały...

Wyżywienie
Posiłki były powtarzalne, dużo smażonych potraw, ale zawsze dostępna była duża ilość warzyw i owoców.

Obsługa w hotelu
przyjazny personel, rozwiązywał wszystko natychmiast,

Plaża
Plaża znajduje się około 1 km od hotelu i można do niej dojść promenadą. Dostęp do plaży i morza jest łatwy, plaża jest czysta, ale przez cały dzień można usłyszeć mnóstwo przekupniów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Zita N.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.8. - 22.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

BlueSea Costa Verde Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Daję agentowi podróży 10 gwiazdek za pomocną i życzliwą postawę. Niestety hotel zasługuje raczej na 2 niż 3 gwiazdki.

Daję agentowi podróży 10 gwiazdek za pomocną i życzliwą postawę. Niestety hotel zasługuje raczej na 2 niż 3 gwiazdki.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Sufit łazienki był pełen dziur i plam. Zasłona prysznicowa była trzymana na miejscu przez „duszę” przez około 10 minut. Pokój nie był zły, z wyjątkiem tego, że za każdym razem zostawiałem klamkę w dłoni (mogę to udowodnić zdjęciem), co ostatecznie naprawiono piątego dnia.

Wyżywienie
Ograniczony wybór potraw był okropnie bez smaku i kiepskiej jakości. W tym hotelu All Inclusive nie miało sensu, ponieważ nie było w pełni zgodne z ich szczegółowymi zasadami.

Obsługa w hotelu
Wolałbym już tu nic nie pisać.

Plaża
Plaża była oddalona o około 10 minut spacerem. Woda była czysta, ale piasek niesamowicie twardy, jakbyśmy leżeli na nierównym betonie. Pomijając to, ogólnie rzecz biorąc, dobrze się bawiliśmy, starając się zrekompensować niedogodności.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Iveta P.

Ocena 2,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 6.7. - 12.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

BlueSea Costa Verde Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Przeciętny

Przeciętny

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie – przeciętne, obsługa na recepcji – przeciętna, pokój – przeciętny, hałas z wentylacji przez cały pobyt, a także hałas z sąsiednich pokoi. Plaża jest dość daleko, około 15 minut, ale mi to nie przeszkadzało. Program hotelowy – brak.

Wyżywienie
Jedzenie jest doskonałe.

Obsługa w hotelu
Poniżej średniej.

Plaża
Piękna plaża, czyste morze. Żadnej prywatności.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 14 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować