Aktualne do Hiszpanii

Hotel Allsun Sumba

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Cala Millor

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 772 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis Kontrahenta

Opis ogólny:
Hotel Allsun Hotel Sumba położony jest bezpośrednio przy plaży. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 68 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten  hotel, z pokojami odnowionymi w 2022 roku, oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi. Obiekt posiada recepcję, lobby oraz windy. W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi, w wyznaczonych miejscach.
Pokoje :
Typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Woda, kawa i herbata oraz ciasta i wyroby cukiernicze w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, lokalne alkohole, późne śniadanie oraz przekąski.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: rzutki (bezpłatnie), siatkówka i siłownia. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa i sauna bezpłatnie. Masaże odpłatnie. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 68 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 4,6 / 5

163. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Kristína E.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 30.5. - 6.6.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Allsun Sumba Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wrażenie z urlopu było świetne. Spędziliśmy spokojne wakacje, mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, a może nawet więcej. Hotel, usługi i personel zaskoczyły nas bardzo pozytywnie.

Wrażenie z urlopu było świetne. Spędziliśmy spokojne wakacje, mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, a może nawet więcej. Hotel, usługi i personel zaskoczyły nas bardzo pozytywnie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, przestronny, ładnie nowo umeblowany. Czuliśmy się bardzo komfortowo w hotelu.

Wyżywienie
Jedzenie w hotelu było dobre. Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zadowoleni, mieli bardzo szeroki wybór dań, przygotowali nawet wiele smacznych dań z owoców morza, co doceniliśmy. Przygotowanie mięsa, które nie zawsze było delikatne, można by poprawić, podobnie jak ofertę i jakość deserów. Jednak doceniliśmy również ofertę dla wegan - były też śniadania i desery z mlekiem roślinnym itp.

Obsługa w hotelu
Obsługa była bardzo miła i pomocna, hotel oferował wiele udogodnień - saunę, kryty basen, siłownię, ... i wszystko było czyste.

Plaża
Plaża była czysta, morze piękne. Przed hotelem było trochę kamieniste, ale nam się podobało. Dla osób, które chcą czystej piaszczystej plaży z leżakami, była dostępna trochę dalej.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Michaela P.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Allsun Sumba Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Byliśmy rozczarowani dostępem do morza i jedzeniem, spodziewaliśmy się większego wyboru i lepszego smaku jak na 4-gwiazdkowy hotel. W przeciwnym razie miłe wakacje

Byliśmy rozczarowani dostępem do morza i jedzeniem, spodziewaliśmy się większego wyboru i lepszego smaku jak na 4-gwiazdkowy hotel. W przeciwnym razie miłe wakacje

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Kristína E.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 30.5. - 6.6.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Allsun Sumba Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wrażenie z urlopu było świetne. Spędziliśmy spokojne wakacje, mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, a może nawet więcej. Hotel, usługi i personel zaskoczyły nas bardzo pozytywnie.

Wrażenie z urlopu było świetne. Spędziliśmy spokojne wakacje, mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, a może nawet więcej. Hotel, usługi i personel zaskoczyły nas bardzo pozytywnie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, przestronny, ładnie nowo umeblowany. Czuliśmy się bardzo komfortowo w hotelu.

Wyżywienie
Jedzenie w hotelu było dobre. Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zadowoleni, mieli bardzo szeroki wybór dań, przygotowali nawet wiele smacznych dań z owoców morza, co doceniliśmy. Przygotowanie mięsa, które nie zawsze było delikatne, można by poprawić, podobnie jak ofertę i jakość deserów. Jednak doceniliśmy również ofertę dla wegan - były też śniadania i desery z mlekiem roślinnym itp.

Obsługa w hotelu
Obsługa była bardzo miła i pomocna, hotel oferował wiele udogodnień - saunę, kryty basen, siłownię, ... i wszystko było czyste.

Plaża
Plaża była czysta, morze piękne. Przed hotelem było trochę kamieniste, ale nam się podobało. Dla osób, które chcą czystej piaszczystej plaży z leżakami, była dostępna trochę dalej.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Michaela P.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Allsun Sumba Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Byliśmy rozczarowani dostępem do morza i jedzeniem, spodziewaliśmy się większego wyboru i lepszego smaku jak na 4-gwiazdkowy hotel. W przeciwnym razie miłe wakacje

Byliśmy rozczarowani dostępem do morza i jedzeniem, spodziewaliśmy się większego wyboru i lepszego smaku jak na 4-gwiazdkowy hotel. W przeciwnym razie miłe wakacje

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Michal P.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.7. - 15.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Allsun Sumba Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Nocleg na bardzo dobrym poziomie, stosunkowo droga opłata za nocleg, gorsza organizacja usług gastronomicznych, częste kolejki po niektóre rodzaje jedzenia, obsługa miejscami pracuje chaotycznie, nie nadąża, asortyment jedzenia bardzo dobry, basen zewnętrzny hotelu przejezdny, basen kryty super z czystą i w miarę orzeźwiającą wodą, dużo leżaków i parasoli. Ale plaża jest nędzna, brudna, zły dostęp do wody, ceny leżaków i parasoli na plaży są z roku na rok wyższe. Mnóstwo śmieci w wodzie morskiej. Bar przy basenie z doskonałą obsługą. Goście nie przestrzegali zaleceń dotyczących ubioru, kilku mężczyzn z obsługi przychodziło na kolację w długich spodniach, szorty i kąpielówki były dość powszechnym standardem, hiszpański wdzięk nieco zanika.

Nocleg na bardzo dobrym poziomie, stosunkowo droga opłata za nocleg, gorsza organizacja usług gastronomicznych, częste kolejki po niektóre rodzaje jedzenia, obsługa miejscami pracuje chaotycznie, nie nadąża, asortyment jedzenia bardzo dobry, basen zewnętrzny hotelu przejezdny, basen kryty super z czystą i w miarę orzeźwiającą wodą, dużo leżaków i parasoli. Ale plaża jest nędzna, brudna, zły dostęp do wody, ceny leżaków i parasoli na plaży są z roku na rok wyższe. Mnóstwo śmieci w wodzie morskiej. Bar przy basenie z doskonałą obsługą. Goście nie przestrzegali zaleceń dotyczących ubioru, kilku mężczyzn z obsługi przychodziło na kolację w długich spodniach, szorty i kąpielówki były dość powszechnym standardem, hiszpański wdzięk nieco zanika.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Świetne kwatery z widokiem na morze, usługi sprzątające na bardzo dobrym poziomie

Wyżywienie
Jak wspomniano powyżej, organizacja dystrybucji żywności była nieco gorsza, ale przygotowywane posiłki były smaczne, w wystarczającej ilości, a asortyment napojów również wystarczający

Obsługa w hotelu
Byłem już na Majorce 7 razy, w Hotelu Sumba drugi raz, jakość usług z roku na rok coraz gorsza, prawdopodobnie ze względu na brak wykwalifikowanych pracowników. Odbiór bardzo dobry, chętny do przyjęcia w każdej chwili. Nie korzystałem z usług pełnomocnika.

Plaża
Plaża kiepska, słabo utrzymana, ale hotel nie jest temu winny, dużo śmieci w wodzie, kiepski dostęp do morza. Sprzątanie plaży zarejestrowałem dopiero po 14 dniach pobytu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nicola Bešterová

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Allsun Sumba Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel jest ładny, wszędzie niemiecki, personel hotelu mówił po niemiecku po hiszpańsku, ponieważ znamy tylko angielski, komunikacja była trudna, ponieważ nie mówią po angielsku, wydawało się, że naprawdę nie lubią pracy. Ogólne wrażenie personelu jest złe, hotel jest dobry, kuchnia nie jest bardzo zróżnicowana, spodziewałbym się więcej kuchni hiszpańskiej. Program prawie zerowy.

Hotel jest ładny, wszędzie niemiecki, personel hotelu mówił po niemiecku po hiszpańsku, ponieważ znamy tylko angielski, komunikacja była trudna, ponieważ nie mówią po angielsku, wydawało się, że naprawdę nie lubią pracy. Ogólne wrażenie personelu jest złe, hotel jest dobry, kuchnia nie jest bardzo zróżnicowana, spodziewałbym się więcej kuchni hiszpańskiej. Program prawie zerowy.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować