Aktualne do Hiszpanii

Hotel Garbi Ibiza & Spa

Ocena: 4/5

Hiszpania, Ibiza, Playa d´en Bossa

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Tuż przy plaży Bary, restauracje, sklepy i przystanek autobusowy ok. 100 m Jasne pokoje Joga, spa z jacuzzi, łaźnią parową i fitness

Więcej o hotelu

od 4 869 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - hotel Garbi Ibiza:

The hotel Garbi Ibiza Hotel and Spa znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży dostępne są leżaki i parasole za dodatkową opłatą. Miasto Ibiza znajduje się około 4 km od hotelu (Sant Josep około 13 km, Sant Antoni około 17 km). Supermarket jest oddalony o około 200 m. Do najbliższych barów i restauracji jest zaledwie 100 m. Najbliższy klub nocny znajduje się w odległości około 800 m. Dodatkowe atrakcje takie jak kino znajdują się około 4 km od hotelu. Z hotelu można łatwo dotrzeć do takich miejsc jak Stare Miasto Ibiza (około 4 km), plaża Ses Salines (około 6 km), klub Hi Ibiza (około 800 m), klub Ushuaia (około 800 m) oraz Santa Gertrudis (około 15 km).

Dla ułatwienia poruszania się podczas wakacji dostępne są: przystanek taksówek oraz przystanek autobusowy w odległości około 25 m oraz możliwość wynajęcia samochodu. W razie potrzeby medycznej pomoc znajduje się szpital oddalony o około 4 km. Lotnisko (IBZ) znajduje się około 4 km od hotelu.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1988. Obiekt oferuje 298 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks i projektor.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Lodówka i minilodówka również należą do standardowego wyposażenia. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Windsurfing, przejażdżki na bananie wodnym, rejsy katamaranem, snorkeling, nurkowanie, aerobik wodny i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, jogę i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, zabiegi masażu, hydroterapia i solarium. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka, kasyno i night-club.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Show-cooking to pokaz kunsztu wyśmienitych kucharzy i wyborne potrawy w mistrzowskim wydaniu.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 10 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,6 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,1 / 5

18. najwyższa ocena z 594 hoteli w Ibiza

Miroslava H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.8. - 29.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Garbi Ibiza & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Ibiza

Jednym słowem, ŚWIETNE!!!

Jednym słowem, ŚWIETNE!!!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość w pokoju, częściach wspólnych i przy basenie. Uśmiechnięta, pomocna obsługa. Piękne, gustowne wyposażenie. Wystarczająco dużo miejsca do relaksu.

Wyżywienie
Bardzo smaczne jedzenie, duży wybór, pomocna obsługa

Obsługa w hotelu
DOSKONAŁY

Plaża
W zasięgu ręki, drobny piasek, bardzo przyjemne siedzenie na plaży.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Eva B.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 5.8. - 13.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Garbi Ibiza & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Ibiza

Jestem bardzo zadowolony z CA Invia, a także z niemieckiego biura podróży. Wszystko było świetnie zorganizowane, zarówno transfery, jak i rejs statkiem na wyspę Formentera.

Jestem bardzo zadowolony z CA Invia, a także z niemieckiego biura podróży. Wszystko było świetnie zorganizowane, zarówno transfery, jak i rejs statkiem na wyspę Formentera.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Piękny, czysty i przestronny pokój z wystarczającą ilością miejsca do przechowywania rzeczy. Łazienka również przestronna i czysta. Wielka satysfakcja.

Wyżywienie
Zróżnicowane, pyszne, z bezglutenowymi wypiekami na śniadanie i super makaronikami i innymi deserami na kolację. Był też duży wybór owoców i warzyw. Bardzo doceniam to, że podczas kolacji dania były oznaczone alergenami, co bardzo mi pomogło w wyborze odpowiednich dań. Jedyne, co mi się w tym hotelu nie podobało, to okropna poranna kawa z ekspresu Lavazza. Gdyby to zmienili, chętnie wróciłabym do tego hotelu w przyszłym roku.

Obsługa w hotelu
Doskonała, wspaniała obsługa na recepcji i w jadalni, wielkie podziękowania dla Pani Nataszy za jej gotowość i uwagę podczas kolacji. Wielkie podziękowania również dla Pana Roberta (nie pamiętam jego imienia) z Rimavskiej Soboty, który pracuje w barze przy basenie i był bardzo miły i pomocny we wszystkim. Leżaki przy basenie były ustawione bardzo blisko siebie, co mi się nie podobało.

Plaża
Dość szeroka, z dobrym wejściem do morza, wieczorem trochę osadu, zwłaszcza przy wietrze. W morzu były kamienie, ale znaleźliśmy lepsze zejście do morza nieco dalej od hotelu, gdzie był tylko piasek. Leżaki nad morzem były stare, brudne i drogie. Morze było dla mnie trochę zimne jak na sierpień.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Miroslava H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.8. - 29.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Garbi Ibiza & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Ibiza

Jednym słowem, ŚWIETNE!!!

Jednym słowem, ŚWIETNE!!!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość w pokoju, częściach wspólnych i przy basenie. Uśmiechnięta, pomocna obsługa. Piękne, gustowne wyposażenie. Wystarczająco dużo miejsca do relaksu.

Wyżywienie
Bardzo smaczne jedzenie, duży wybór, pomocna obsługa

Obsługa w hotelu
DOSKONAŁY

Plaża
W zasięgu ręki, drobny piasek, bardzo przyjemne siedzenie na plaży.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Eva B.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 5.8. - 13.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Garbi Ibiza & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Ibiza

Jestem bardzo zadowolony z CA Invia, a także z niemieckiego biura podróży. Wszystko było świetnie zorganizowane, zarówno transfery, jak i rejs statkiem na wyspę Formentera.

Jestem bardzo zadowolony z CA Invia, a także z niemieckiego biura podróży. Wszystko było świetnie zorganizowane, zarówno transfery, jak i rejs statkiem na wyspę Formentera.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Piękny, czysty i przestronny pokój z wystarczającą ilością miejsca do przechowywania rzeczy. Łazienka również przestronna i czysta. Wielka satysfakcja.

Wyżywienie
Zróżnicowane, pyszne, z bezglutenowymi wypiekami na śniadanie i super makaronikami i innymi deserami na kolację. Był też duży wybór owoców i warzyw. Bardzo doceniam to, że podczas kolacji dania były oznaczone alergenami, co bardzo mi pomogło w wyborze odpowiednich dań. Jedyne, co mi się w tym hotelu nie podobało, to okropna poranna kawa z ekspresu Lavazza. Gdyby to zmienili, chętnie wróciłabym do tego hotelu w przyszłym roku.

Obsługa w hotelu
Doskonała, wspaniała obsługa na recepcji i w jadalni, wielkie podziękowania dla Pani Nataszy za jej gotowość i uwagę podczas kolacji. Wielkie podziękowania również dla Pana Roberta (nie pamiętam jego imienia) z Rimavskiej Soboty, który pracuje w barze przy basenie i był bardzo miły i pomocny we wszystkim. Leżaki przy basenie były ustawione bardzo blisko siebie, co mi się nie podobało.

Plaża
Dość szeroka, z dobrym wejściem do morza, wieczorem trochę osadu, zwłaszcza przy wietrze. W morzu były kamienie, ale znaleźliśmy lepsze zejście do morza nieco dalej od hotelu, gdzie był tylko piasek. Leżaki nad morzem były stare, brudne i drogie. Morze było dla mnie trochę zimne jak na sierpień.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Gabriel P.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 24.7. - 31.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Garbi Ibiza & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Ibiza

Parking jest chaotyczny, daleko, hotel nie oferował wieczornych drinków tylko za wysokie opłaty

Parking jest chaotyczny, daleko, hotel nie oferował wieczornych drinków tylko za wysokie opłaty

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój ładny i czysty, nie mam na co narzekać

Wyżywienie
Strava dobra bohata len napoje boli na veceru za priplatok

Obsługa w hotelu
Czystość była dobra

Plaża
Czołganie było średnie, przeszliśmy 500 metrów dalej

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować