Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Best Maritim Hotel:
Hotel ten znajduje się w mieście Cambrils Vilafortuny, zaledwie kilka kroków od promenady oraz plaży w Cap de Sant Pere. W poblizu znajdują się sklepy, restauracje oraz bary. Najbliższe miasteczko to Salou (około 2 km). Do sieci transportu publicznego można łatwo dotrzeć na piechotę. Odległość do lotniska w Barcelonie to około 100 km.
Adres - Best Maritim Hotel:
Avda. Diputación, 172-174 , 43850, Cambrils, Tarragona
Tel: +34 977 385 596 , Web: www.besthotels.es/best-maritim.html
Wyposażenie:
Hotel ten został wzniesiony w 1983 roku. Obiekt oferuje łącznie 472 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe (odpłatnie). Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, pobudka na życzenie i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Większość kwater zwrócona jest bokiem do morza. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku typu queen size. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie bezpłatnie udostępniamy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Obiekt posiada zróżnicowaną ofertę sportowo-outdoorową, w tym strzelanie z łuku, jak również za opłatą rower / rower górski i golfa. Organizatorzy zewnętrzni oferują ponadto atrakcje jak rower / rower górski i golf. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą tenisa stołowego, bilard i zajęcia gimnastyczne. Hotel zaprasza do skorzystania z szerokiej oferty Centrum Wellness. Oferowane zabiegi to łaźnia turecka, jak również za dodatkową opłatą spa, sauna, łaźnia parowa, beauty farm, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Program animacyjny, muzyka na żywo, miniklub i minidisco zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na indywidualne życzenie oferujemy potrawy bezglutenowe. Show-cooking to pokaz kunsztu wyśmienitych kucharzy i wyborne potrawy w mistrzowskim wydaniu. Na miejscu podawane będą międzynarodowe marki.
Karty kredytowe:
Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie są powszechnie używane karty kredytowe.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Podatki – Katalonia:
Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5* - ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 4* - ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 3* - oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Higiena
Ogólnie
Dozownik z dezynfekcją
Trening higieny dla personelu
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Wyżywienie
Konieczna uprzednia rezerwacja: Taras na dachu
Pokoje
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Płatności bezdotykowe (Karta płatnicza, Visa, MasterCard, Powszechnie używane karty kredytowe)
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.