Aktualne do Hiszpanii

Hotel Benalma Hotel Costa del Sol

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa Del Sol, Benalmadena

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Zachwycające widoki z górnych pięter Zatoka ze sztuczną plażą tuż przy obiekcie Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych Doskonała komunikacja z całym wybrzeżem

Więcej o hotelu

od 2 023 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel położony jest na wzgórzu bezpośrednio przy plaży (około 50 metrów). W pobliżu, goście hotelowi znajdą szeroki wybór sklepów, barów, restauracji oraz kawiarni.u. Do centrum miejscowości Torremolinos jest 4 km, a do centrum Benalmádena około 6 km. Transport publiczny jest tuż obok hotelu. Odległość do lotniska w Maladze to około 20 km.

Wyposażenie:

Hotel oferuje 336 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu, kantoru wymiany walut i bankomatu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie obiektu znajduje się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size, łóżko typu king size bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Lodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, szlafroki i telefon. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak tenis ziemny, boccia, minigolf, golf, strzelanie z łuku i jazda konna, czy też za dodatkową opłatą rower / rower górski urozmaicą Państwa pobyt w hotelu. Żeglowanie, nurkowanie, aerobik wodny i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, jogę, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i potrawy bezglutenowe mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągudnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 19 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 3,3 / 5

Cena 3,3 / 5

73. najwyższa ocena z 1156 hoteli w Costa Del Sol

Naděžda H. S.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.11. - 9.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Benalma Hotel Costa del Sol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Zmarnowane wakacje - totalny chaos organizacyjny ze strony agencji i biura podróży

Zmarnowane wakacje - totalny chaos organizacyjny ze strony agencji i biura podróży

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Helena S.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 28.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Benalma Hotel Costa del Sol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Nie byliśmy zadowoleni z transferu po przyjeździe do Hiszpanii. Czekaliśmy na lotnisku ponad dwie godziny, ponieważ delegat powiedział nam, że musimy czekać na inne loty z Niemiec. Dopiero po skargach innych pasażerów dokonano transferu, nawet bez ostatnich pasażerów. Prawie przegapiliśmy lunch w hotelu, mimo że delegat wiedział, że mamy usługi all inclusive. Tylko dzięki gościnności hotelu dostaliśmy jedzenie.

Nie byliśmy zadowoleni z transferu po przyjeździe do Hiszpanii. Czekaliśmy na lotnisku ponad dwie godziny, ponieważ delegat powiedział nam, że musimy czekać na inne loty z Niemiec. Dopiero po skargach innych pasażerów dokonano transferu, nawet bez ostatnich pasażerów. Prawie przegapiliśmy lunch w hotelu, mimo że delegat wiedział, że mamy usługi all inclusive. Tylko dzięki gościnności hotelu dostaliśmy jedzenie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było ładne, czyste, tylko widok na morze był zasłonięty przez brudny dach, który był połączony z naszym balkonem na pierwszym piętrze. Co nie pasowało do luksusowego zakwaterowania.

Wyżywienie
Doskonały.

Obsługa w hotelu
Świetnie.

Plaża
Piękny, łatwo dostępny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Filtruj opinie

Naděžda H. S.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.11. - 9.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Benalma Hotel Costa del Sol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Zmarnowane wakacje - totalny chaos organizacyjny ze strony agencji i biura podróży

Zmarnowane wakacje - totalny chaos organizacyjny ze strony agencji i biura podróży

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Helena S.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 28.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Benalma Hotel Costa del Sol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Nie byliśmy zadowoleni z transferu po przyjeździe do Hiszpanii. Czekaliśmy na lotnisku ponad dwie godziny, ponieważ delegat powiedział nam, że musimy czekać na inne loty z Niemiec. Dopiero po skargach innych pasażerów dokonano transferu, nawet bez ostatnich pasażerów. Prawie przegapiliśmy lunch w hotelu, mimo że delegat wiedział, że mamy usługi all inclusive. Tylko dzięki gościnności hotelu dostaliśmy jedzenie.

Nie byliśmy zadowoleni z transferu po przyjeździe do Hiszpanii. Czekaliśmy na lotnisku ponad dwie godziny, ponieważ delegat powiedział nam, że musimy czekać na inne loty z Niemiec. Dopiero po skargach innych pasażerów dokonano transferu, nawet bez ostatnich pasażerów. Prawie przegapiliśmy lunch w hotelu, mimo że delegat wiedział, że mamy usługi all inclusive. Tylko dzięki gościnności hotelu dostaliśmy jedzenie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było ładne, czyste, tylko widok na morze był zasłonięty przez brudny dach, który był połączony z naszym balkonem na pierwszym piętrze. Co nie pasowało do luksusowego zakwaterowania.

Wyżywienie
Doskonały.

Obsługa w hotelu
Świetnie.

Plaża
Piękny, łatwo dostępny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Martin F.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.4. - 10.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

Benalma Hotel Costa del Sol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Rozczarowania nie ma, raczej jeśli ktoś szuka sportu lub życia nocnego, wybierze inny hotel bliżej centrum.

Rozczarowania nie ma, raczej jeśli ktoś szuka sportu lub życia nocnego, wybierze inny hotel bliżej centrum.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Czyste pokoje, schludne, dostępne wi-fi, miła obsługa. Niestety nasz pokój znajdował się bezpośrednio na tarasie przy wieczornym barze, dodatkowo jedyna strefa dla palących - czy oferujecie taki pokój rodzinie z małym dzieckiem?

Wyżywienie
dość urozmaicona oferta, ale dużo półproduktów.

Obsługa w hotelu
Dostępny basen, ale poza tym w pobliżu nie ma pożytku dla rodzin z dziećmi.

Plaża
Niestety w czasie naszego pobytu plaża była pełna glonów, śmierdzącego nawozu, którego nikt nie sprzątał. Psie odchody na chodniku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Darek

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Benalma Hotel Costa del Sol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

4+

4+

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Małgorzata

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Benalma Hotel Costa del Sol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Hotel położony przy samym morzu, każdy pokój jest z balkonem i widokiem na morze więc moim zdaniem bardzo duży plus. Nasz pokój był na 1 piętrze zaraz nad barem i czytałam wcześniej, że może to być bardzo uciążliwe ze względy na głośną muzykę (szczerze jak wracaliśmy zmęczeni po całym dniu do pokoju to akurat nam to aż tak strasznie nie przeszkadzało gorzej dla osób z dziećmi), minusem były mrówki, które pojawiły się 2 dni przed wyjazdem. Głównie w hotelu byli rodzice z dziećmi i dziadkowie z dziećmi więc, jeżeli ktoś chcę jechać np. na romantyczny wyjazd odpada :) Pisali też, że jedzenie strasznie monotonne a dla mnie rewelacja! Oczywiście były dania, które się powtarzały ale było tyyle tego, że każdego dnia można spróbować coś innego. Basen na początku mnie przeraził wielkością, ponieważ pierwszego dnia była taka kolejka, że zastanawiałam się czy w ogóle uda nam się tam wejść a jak wejdziemy to czy znajdziemy jakiś leżak...oczywiście kolejka sztuczna i nie trzeba tam iść pół godziny wcześniej :) a czasami nawet serwują grilla za darmo ;) Mają też rewelacyjnych animatorów, więc wasze dzieci na bank się nie zanudzą + organizują zabawy w basenie typu Zumba czy gra w piłkę ręczną dla dorosłych. Aaa i na plaży przy hotelu (mimo, że 300 m dalej jest plaża dla nudystów) niestety jest spora liczba osób opalających się nago co niestety zniechęcało rodziców z dziećmi, więc za nim zapłacisz 10 euro za leżak zastanów się czy lepiej nie iść na basen z dzieckiem :)

Hotel położony przy samym morzu, każdy pokój jest z balkonem i widokiem na morze więc moim zdaniem bardzo duży plus. Nasz pokój był na 1 piętrze zaraz nad barem i czytałam wcześniej, że może to być bardzo uciążliwe ze względy na głośną muzykę (szczerze jak wracaliśmy zmęczeni po całym dniu do pokoju to akurat nam to aż tak strasznie nie przeszkadzało gorzej dla osób z dziećmi), minusem były mrówki, które pojawiły się 2 dni przed wyjazdem. Głównie w hotelu byli rodzice z dziećmi i dziadkowie z dziećmi więc, jeżeli ktoś chcę jechać np. na romantyczny wyjazd odpada :) Pisali też, że jedzenie strasznie monotonne a dla mnie rewelacja! Oczywiście były dania, które się powtarzały ale było tyyle tego, że każdego dnia można spróbować coś innego. Basen na początku mnie przeraził wielkością, ponieważ pierwszego dnia była taka kolejka, że zastanawiałam się czy w ogóle uda nam się tam wejść a jak wejdziemy to czy znajdziemy jakiś leżak...oczywiście kolejka sztuczna i nie trzeba tam iść pół godziny wcześniej :) a czasami nawet serwują grilla za darmo ;) Mają też rewelacyjnych animatorów, więc wasze dzieci na bank się nie zanudzą + organizują zabawy w basenie typu Zumba czy gra w piłkę ręczną dla dorosłych. Aaa i na plaży przy hotelu (mimo, że 300 m dalej jest plaża dla nudystów) niestety jest spora liczba osób opalających się nago co niestety zniechęcało rodziców z dziećmi, więc za nim zapłacisz 10 euro za leżak zastanów się czy lepiej nie iść na basen z dzieckiem :)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować