Aktualne do Hiszpanii

Hotel Alegria El Mar (ex. Mercury)

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa del Maresme, Santa Susanna

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

W cichej okolicy blisko centrum Kilka kroków od morza Przyjemna atmosfera Programy animacyjne

Więcej o hotelu

od 1 789 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - HOTEL MERCURY - SANTA SUSANNA:

Hotel znajduje się w centrum turystycznej miejscowości, Santa Susanna, zaledwie 100 metrów od plaży. W okolicy znajduje się wiele sklepów, kawiarni, barów, restauracji oraz klubów nocnych. Do transportu publicznego można dotrzeć na piechotę. Lotnisko w Gironie (GRO) oddalone jest o około 35 km, a lotnisko Barcelona (BCN) o około 77 km.

Adres - HOTEL MERCURY - SANTA SUSANNA:


Avinguda del Mar, 2 | Santa Susanna 08398 | Barcelona
Tel: +34 93 767 86 12
Web: www.hotelmercury.com

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1989. Obiekt oferuje łącznie 323 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo projektor i flipchart z pisakami. Sala konferencyjna umożliwia przeprowadzenie konferencji, odczytów oraz zjazdów.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. W czasie wolnym poza boccią, studiem fitness i tenisem stołowym zapraszamy również do skorzystania z bilardu (za dodatkową opłatą). Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę rozrywkową, polecamy Państwu program animacyjny, muzykę na żywo i miniklub.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – Katalonia:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5* -   ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 4* -  ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 3* -  oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Wzmożone działania dotyczące czystości
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Wyżywienie
Konieczna uprzednia rezerwacja: Sala konferencyjna
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 200 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 27 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,5 / 5

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,4 / 5

54. najwyższa ocena z 162 hoteli w Costa del Maresme

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 15.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Alegria El Mar (ex. Mercury) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Urlop był niezwykle udany pomimo złej pogody

Urlop był niezwykle udany pomimo złej pogody

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
pokoje przestarzałe, jedzenie okropne, mało wydarzeń w hotelu, dość czysto

Wyżywienie
Super

Obsługa w hotelu
Siłownia jest przestarzała, basen to tylko basen, recepcjoniści byli mili, a reszta personelu nie mówiła po angielsku

Plaża
strome, gorszy dojazd ze względu na tory, dość czyste, dużo ludzi, a w pobliżu plaży była kanalizacja, więc trochę tam śmierdziało

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Magdalena S.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 7.9. - 13.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Alegria El Mar (ex. Mercury) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Hotel okropny pleśń, grzyb, dziury w firankach po molach. Raz na świeżym wymienionym ręczniku dostałam czyjegoś włosa. Jedyne co jest dobre w tym hotelu to lokalizacja bardzo blisko do morza, w centrum miasta i przed hotelem stacja kolejowa z punktem informacyjnym.

Hotel okropny pleśń, grzyb, dziury w firankach po molach. Raz na świeżym wymienionym ręczniku dostałam czyjegoś włosa. Jedyne co jest dobre w tym hotelu to lokalizacja bardzo blisko do morza, w centrum miasta i przed hotelem stacja kolejowa z punktem informacyjnym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Ściany w tym hotelu są z papieru więc jeśli ktoś się do niego wybiera polecam zabrać ze soba zatyczki do uszu jeśli nie chcecie słyszeć osób w innych pokojach czy na korytarzu. W ostatni dzień mojego pobytu przyjechała wycieczka słyszałam te dzieci na 4 piętrze a one siedziały i rozmawiały na parterze.

Wyżywienie
Jedzenie mocno średnie. Wszystko bardzo ładnie wygląda lecz nie zawsze dobrze smakuje. Zaskoczyło mnie najbardziej to, że automat z sokami wieczorem do kolacji dawał tylko wodę więc dużego wyboru nie było bo ekspresy były wyłączone.

Obsługa w hotelu
Doproszenie się kogoś w recepcji o naprawę zamka w drzwiach graniczyło z cudem (zacinał się mocno nie byłam w stanie go przekręcić by zamknąć a gdy mi się to udało to nie mogłam go otworzyć dopiero po paru próbach doszłam do tego że akurat zamek w moich drzwiach by je otworzyć równocześnie muszę pociągnąć za klamkę), a gdy w końcu ktoś przyszedł to powiedział że faktycznie się zacina i poszedł sobie. Gdy poprosiłam obsługę o wymianę suszarki ponieważ moja była spalona przez poprzedniego lokatora została wymieniona dosyć szybko lecz „fachowiec” przykleił ją na taśmę dwustronną i spadła po 5 minutach od jego wyjścia.

Plaża
Plaża blisko hotelu przyjemna z małymi kamyczkami lecz po zrobieniu dwóch kroków byłam po samą szyję (mam 180cm wzrostu)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 15.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Alegria El Mar (ex. Mercury) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Urlop był niezwykle udany pomimo złej pogody

Urlop był niezwykle udany pomimo złej pogody

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
pokoje przestarzałe, jedzenie okropne, mało wydarzeń w hotelu, dość czysto

Wyżywienie
Super

Obsługa w hotelu
Siłownia jest przestarzała, basen to tylko basen, recepcjoniści byli mili, a reszta personelu nie mówiła po angielsku

Plaża
strome, gorszy dojazd ze względu na tory, dość czyste, dużo ludzi, a w pobliżu plaży była kanalizacja, więc trochę tam śmierdziało

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Magdalena S.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 7.9. - 13.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Alegria El Mar (ex. Mercury) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Hotel okropny pleśń, grzyb, dziury w firankach po molach. Raz na świeżym wymienionym ręczniku dostałam czyjegoś włosa. Jedyne co jest dobre w tym hotelu to lokalizacja bardzo blisko do morza, w centrum miasta i przed hotelem stacja kolejowa z punktem informacyjnym.

Hotel okropny pleśń, grzyb, dziury w firankach po molach. Raz na świeżym wymienionym ręczniku dostałam czyjegoś włosa. Jedyne co jest dobre w tym hotelu to lokalizacja bardzo blisko do morza, w centrum miasta i przed hotelem stacja kolejowa z punktem informacyjnym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Ściany w tym hotelu są z papieru więc jeśli ktoś się do niego wybiera polecam zabrać ze soba zatyczki do uszu jeśli nie chcecie słyszeć osób w innych pokojach czy na korytarzu. W ostatni dzień mojego pobytu przyjechała wycieczka słyszałam te dzieci na 4 piętrze a one siedziały i rozmawiały na parterze.

Wyżywienie
Jedzenie mocno średnie. Wszystko bardzo ładnie wygląda lecz nie zawsze dobrze smakuje. Zaskoczyło mnie najbardziej to, że automat z sokami wieczorem do kolacji dawał tylko wodę więc dużego wyboru nie było bo ekspresy były wyłączone.

Obsługa w hotelu
Doproszenie się kogoś w recepcji o naprawę zamka w drzwiach graniczyło z cudem (zacinał się mocno nie byłam w stanie go przekręcić by zamknąć a gdy mi się to udało to nie mogłam go otworzyć dopiero po paru próbach doszłam do tego że akurat zamek w moich drzwiach by je otworzyć równocześnie muszę pociągnąć za klamkę), a gdy w końcu ktoś przyszedł to powiedział że faktycznie się zacina i poszedł sobie. Gdy poprosiłam obsługę o wymianę suszarki ponieważ moja była spalona przez poprzedniego lokatora została wymieniona dosyć szybko lecz „fachowiec” przykleił ją na taśmę dwustronną i spadła po 5 minutach od jego wyjścia.

Plaża
Plaża blisko hotelu przyjemna z małymi kamyczkami lecz po zrobieniu dwóch kroków byłam po samą szyję (mam 180cm wzrostu)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Peter H.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 22.8. - 29.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Alegria El Mar (ex. Mercury) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Gdyby nie to, że padało przez 3 dni i moja dziewczyna zgubiła pierścionek zaręczynowy w morzu, bo dosłownie ją uderzyło, nasze doświadczenie byłoby lepsze. Ale mieliśmy ubezpieczenie, więc ich poinformuję.

Gdyby nie to, że padało przez 3 dni i moja dziewczyna zgubiła pierścionek zaręczynowy w morzu, bo dosłownie ją uderzyło, nasze doświadczenie byłoby lepsze. Ale mieliśmy ubezpieczenie, więc ich poinformuję.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje – wyposażenie pokoi było w oryginalnym stanie, ale sprzątaczki przychodziły codziennie, ręczniki i pościel były czyste. Siłownia była kompletnie zdewastowana, głębokość basenu nie była oznaczona, często mówiono, że dzieci się tam kręcą, nawet SBS wyciągnął jedno dziecko z basenu.

Wyżywienie
W jadalni zawsze było pełno i głośno, zawsze brakowało sztućców, ale jedzenie było różnorodne, zawierało owoce i warzywa, a mięso było każdego dnia niedogotowane, raczej surowe.

Obsługa w hotelu
Personel był tak pomocny, że zrobił wszystko, co mógł.

Plaża
Plaża była mała, kamienista, trudny dostęp do morza, duże fale, moja dziewczyna była dosłownie porwana przez morze, niestety zgubiła pierścionek zaręczynowy

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Viera K.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 15.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Alegria El Mar (ex. Mercury) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Całkiem nieźle, poza kilkoma rzeczami

Całkiem nieźle, poza kilkoma rzeczami

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel wyglądał ładnie z zewnątrz, ale największym problemem była klimatyzacja – przeciekała nam na głowy, musieliśmy podkładać pod nią ręczniki, zdarzały się dni, kiedy w ogóle nie działała albo działała bardzo słabo. Pokoje są starsze, ale dobrze się w nich spało. Zdjąłbym z hotelu dwie gwiazdki. Obsługa w barze była nadal poważna, ponura, jakbyśmy im przeszkadzali. Wieczorne rozrywki były skromne, zarówno dla emerytów, jak i małych dzieci.

Wyżywienie
Jedzenie było najwyższej jakości, różnorodne i smaczne.

Obsługa w hotelu
Słabe usługi sprzątania

Plaża
Dostęp do plaży był w porządku, dwukrotnie miałem wrażenie, że w pobliżu ktoś wrzuca coś do morza, przez co morze było tak zanieczyszczone, że ludzie z niego uciekali.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Katarzyna

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.8. - 8.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Alegria El Mar (ex. Mercury) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Ogólne podumowanie wyjazdu bym określiła jako bardzo dobre, choć znalazło by się parę uwag. Warunki jak na 4* hotel, pozostawiają troche do życzenia. Posiłki były dobre , urozmaicone jedzenie, plaża piękna, choć w pokój wyglądał jak z lat 2000. Wynagający odświeżenia. Z zewnątrz ładnie niestety pokój wyglądał jak po zalaniu i jakby czekał na odświeżenie.

Ogólne podumowanie wyjazdu bym określiła jako bardzo dobre, choć znalazło by się parę uwag. Warunki jak na 4* hotel, pozostawiają troche do życzenia. Posiłki były dobre , urozmaicone jedzenie, plaża piękna, choć w pokój wyglądał jak z lat 2000. Wynagający odświeżenia. Z zewnątrz ładnie niestety pokój wyglądał jak po zalaniu i jakby czekał na odświeżenie.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z tarasem, czyli widok na okna sąsiadów oraz na miasto. Pokój wymagał odświeżenia. Meble jakz lat 00. Łazienka skromna i gdy brano prysznic łazienka była cała zalana z powodu zamałej kabiny.

Wyżywienie
Wyżywienie dobre, świeże i urozmaicone.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa była miła i kompetentna.

Plaża
Plaża była piękna. Piasek był dość gruboziarnisty lecz o pięknym kolorze. Ogólnie plaża była czysta.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 11 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować