Aktualne do Hiszpanii

Hotel Blaumar

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa Brava, Blanes

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

100 m od plaży Basen, tenis stołowy, siłownia W pobliżu klubu dyskotekowego

Więcej o hotelu

od 2 679 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel ten został wzniesiony w 1990 roku. Obiekt oferuje łącznie 174 pokoje. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź sofę. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor, zestaw stereo, odtwarzacz CD i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Hotel oferuje pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy rower / rower górski oraz minigolfa za dodatkową opłatą. Windsurfing, żeglowanie, rejsy katamaranem, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Tenis stołowy i bilard, jak również za opłatą studio fitness stanowią część oferty rekreacyjno-wypoczynkowej obiektu. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię turecką, zabiegi masażu i solarium, jak również za dodatkową opłatą saunę i łaźnię parową. Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę rozrywkową, polecamy Państwu program animacyjny, muzykę na żywo, dyskotekę i miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i piknik. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – Katalonia:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5* -   ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 4* -  ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 3* -  oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 9 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,2 / 5

Cena 3,2 / 5

45. najwyższa ocena z 1240 hoteli w Costa Brava

Marek S.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 7.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Blaumar Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Zanim

Zanim

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był mały, ale czysty i odpowiedni do spania.

Wyżywienie
Duża różnorodność, ogromny wybór każdego dnia, wszystko inne, czysto, atrakcyjne dania, np. sushi z łososiem.

Obsługa w hotelu
Personel przyjemny

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavel B.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.8. - 11.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Blaumar Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Lubię Hiszpanię, szczególnie Costa Brava. Jest tu przyjemnie, pięknie, a ludzie są gościnni.

Lubię Hiszpanię, szczególnie Costa Brava. Jest tu przyjemnie, pięknie, a ludzie są gościnni.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie 4 gwiazdki, cóż, w pokoju panował silny zapach wilgoci. Spodziewałam się, że moja córka będzie miała łóżko małżeńskie, a nie rozkładaną sofę. Jednak biorąc pod uwagę, że byliśmy głównie nad morzem, było dobrze.

Wyżywienie
Jedzenie było świetne, różnorodne, smaczne, ale o ile pamiętam, napoje miały być darmowe przy pełnym wyżywieniu. Zdziwiło mnie, że darmowe były tylko śniadania, za obiady i kolacje trzeba było płacić, a za litr wody trzeba było zapłacić 3 euro, nie wiem.

Obsługa w hotelu
Zupełnie w porządku.

Plaża
Plaża była świetna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Marek S.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 7.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Blaumar Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Zanim

Zanim

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był mały, ale czysty i odpowiedni do spania.

Wyżywienie
Duża różnorodność, ogromny wybór każdego dnia, wszystko inne, czysto, atrakcyjne dania, np. sushi z łososiem.

Obsługa w hotelu
Personel przyjemny

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavel B.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.8. - 11.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Blaumar Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Lubię Hiszpanię, szczególnie Costa Brava. Jest tu przyjemnie, pięknie, a ludzie są gościnni.

Lubię Hiszpanię, szczególnie Costa Brava. Jest tu przyjemnie, pięknie, a ludzie są gościnni.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie 4 gwiazdki, cóż, w pokoju panował silny zapach wilgoci. Spodziewałam się, że moja córka będzie miała łóżko małżeńskie, a nie rozkładaną sofę. Jednak biorąc pod uwagę, że byliśmy głównie nad morzem, było dobrze.

Wyżywienie
Jedzenie było świetne, różnorodne, smaczne, ale o ile pamiętam, napoje miały być darmowe przy pełnym wyżywieniu. Zdziwiło mnie, że darmowe były tylko śniadania, za obiady i kolacje trzeba było płacić, a za litr wody trzeba było zapłacić 3 euro, nie wiem.

Obsługa w hotelu
Zupełnie w porządku.

Plaża
Plaża była świetna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hana M.

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 9.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Blaumar Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Wakacje były w porządku. A co do delegata, to wielka porażka i nie widzieliśmy go przez cały pobyt.????

Wakacje były w porządku. A co do delegata, to wielka porażka i nie widzieliśmy go przez cały pobyt.????

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Było normalnie. Pokój był bardzo mały jak na trzy osoby i balkon.

Wyżywienie
Jedzenie było różnorodne, ale niektóre dania powtarzały się kilka razy z rzędu

Obsługa w hotelu
To nie było to, czego się spodziewałem.

Plaża
Było dobrze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Andrea H.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.7. - 26.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Blaumar Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Wakacje były jednymi z najgorszych, jakie kiedykolwiek mieliśmy. Oczywiście, wpłynęła na nie również gorsza pogoda, której nie spodziewałbym się w środku lipca, ale niestety, nie mamy na to wpływu.

Wakacje były jednymi z najgorszych, jakie kiedykolwiek mieliśmy. Oczywiście, wpłynęła na nie również gorsza pogoda, której nie spodziewałbym się w środku lipca, ale niestety, nie mamy na to wpływu.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był wyjątkowo mały, nie odważyłbym się udostępnić go jako pokój czteroosobowy (czwarte łóżko to rozkładana sofa), łazienka była ładna, sprzątanie odbywało się codziennie, w porządku.

Wyżywienie
Jeśli chodzi o jedzenie, nie ma na co narzekać – pyszne, wszystkiego pod dostatkiem, absolutnie idealne. Jeszcze gorzej było z napojami. W ramach all inclusive można było zamówić u kelnera tylko drinka na lunch/obiad. Gdy robiło się zamieszanie, kelner nie podchodził do nas przez cały posiłek. Jednocześnie mogliśmy zamówić tylko 4 drinki, dopóki nie skończyliśmy poprzedniego, nie było mowy o tym, żeby postawili dla wszystkich butelkę wody na stole. Wydaje mi się to więc dość niską ceną jak na all inclusive. Nie podawano przekąsek między posiłkami (śniadanie/obiad/obiad).

Plaża
Plaża znajduje się blisko hotelu, piękne morze, duże fale.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavel K.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.9. - 21.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Blaumar Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Średnica

Średnica

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Niewygodne łóżka, miękkie, rozsuwane

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 11 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować