• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/grecja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Evita Bay

Ocena: 4/5

Grecja, Rodos, Faliraki

od 2 489 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 132 279

opis hotelu

POŁOŻENIE: Faliraki, ok 1 km od centrum miasta, ok 18 km od lotniska.
PLAŻA przy hotelu długa piaszczysto-kamienista łagodne zejście do morza leżaki i parasole dodatkowo płatne.
POKOJE Standardowy: klimatyzacja mini lodówka łazienka z WC, suszarka do włosów sejf (płatny), balkon lub taras
REKREACJA/SPORT/ATRAKCJE: basen leżaki i parasole ogród taras słoneczny tenis stołowy.
DLA DZIECI brodzik menu i krzesełka w restauracji głównej plac zabaw  opiekunka (na zapytanie, płatna)RESTAURACJE/BARY restauracja główna bar przy basenie bar w lobby
DODATKOWE INFORMACJE:https://evita-hotels.com/evita-d-rhodes/#
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski


W CENIE MIEJSCA OBOK SIEBIE I ODPRAWA NA WYLOT I POWRÓT w przypadku przelotów liniami RYANAIR

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 17 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 196 opinii)

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

196. najwyższa ocena z 1166 hoteli w Rodos

Bernadett M.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.7. - 20.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Z wyjazdem nie było żadnych problemów, poszło gładko!

Z wyjazdem nie było żadnych problemów, poszło gładko!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Nigdy nie byłam na wakacjach w tak złych warunkach! To wszystko było obrzydliwe!

Wyżywienie
Obrzydliwe, obrzydliwe jedzenie (nawet jeśli coś zostało!), bo były chwile, kiedy nie mogliśmy go zjeść, bo się skończyło i nie było uzupełniane! Zawsze jest tak samo, żadnej odmiany, nie przynieśli szklanki, nie moglibyśmy pić, gdyby była szklanka, nie było napoju bezalkoholowego, tylko woda! Mógłbym tak wymieniać dalej, ale wtedy pisałbym tu całą noc!

Obsługa w hotelu
Nie dostaliśmy pokoju, za który zapłaciliśmy, dwa razy musieliśmy się przeprowadzać, co było dość bzdurą, bo byliśmy na wakacjach u bliskich i umieścili nas w zupełnie innym miejscu, a potem powiedzieli, że dostaniemy pokój następnym razem dzień, więc pół dnia spędziłem na przechodzeniu z jednego pokoju do drugiego, nie dlatego zapłaciłem! Krótko mówiąc: nigdy więcej!

Plaża
Morze jest czyste i ciepłe! Nie było tłoku, można było wygodnie się zmieścić

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marta K.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.6. - 2.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

byliśmy zadowoleni

byliśmy zadowoleni

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
pokój był czysty, regularnie sprzątany

Wyżywienie
podobało nam się jedzenie, dobry wybór

Obsługa w hotelu
chętnie przyjmiemy wstępne informacje także w języku słowackim, nie każdy zna biegle język angielski

Plaża
otoczenie jest ładne, ale czasami mogliby posprzątać plażę, leżaki przy plaży są drogie - rzadko używane

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Bernadett M.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.7. - 20.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Z wyjazdem nie było żadnych problemów, poszło gładko!

Z wyjazdem nie było żadnych problemów, poszło gładko!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Nigdy nie byłam na wakacjach w tak złych warunkach! To wszystko było obrzydliwe!

Wyżywienie
Obrzydliwe, obrzydliwe jedzenie (nawet jeśli coś zostało!), bo były chwile, kiedy nie mogliśmy go zjeść, bo się skończyło i nie było uzupełniane! Zawsze jest tak samo, żadnej odmiany, nie przynieśli szklanki, nie moglibyśmy pić, gdyby była szklanka, nie było napoju bezalkoholowego, tylko woda! Mógłbym tak wymieniać dalej, ale wtedy pisałbym tu całą noc!

Obsługa w hotelu
Nie dostaliśmy pokoju, za który zapłaciliśmy, dwa razy musieliśmy się przeprowadzać, co było dość bzdurą, bo byliśmy na wakacjach u bliskich i umieścili nas w zupełnie innym miejscu, a potem powiedzieli, że dostaniemy pokój następnym razem dzień, więc pół dnia spędziłem na przechodzeniu z jednego pokoju do drugiego, nie dlatego zapłaciłem! Krótko mówiąc: nigdy więcej!

Plaża
Morze jest czyste i ciepłe! Nie było tłoku, można było wygodnie się zmieścić

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marta K.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.6. - 2.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

byliśmy zadowoleni

byliśmy zadowoleni

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
pokój był czysty, regularnie sprzątany

Wyżywienie
podobało nam się jedzenie, dobry wybór

Obsługa w hotelu
chętnie przyjmiemy wstępne informacje także w języku słowackim, nie każdy zna biegle język angielski

Plaża
otoczenie jest ładne, ale czasami mogliby posprzątać plażę, leżaki przy plaży są drogie - rzadko używane

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Michaela N.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.7. - 19.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Mieć dobre wakacje. Wszystko było dobrze

Mieć dobre wakacje. Wszystko było dobrze

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Janka O.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 28.6. - 9.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Pokój, jedzenie, baseny bardzo dobre. Personel ustretovy a.mily

Pokój, jedzenie, baseny bardzo dobre. Personel ustretovy a.mily

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czysty, przestronny pokój. Mniej miejsca do przechowywania

Wyżywienie
Urozmaicone jedzenie, dużo miejsca w jadalni

Obsługa w hotelu
Doceniliśmy możliwość gadów ręczników za kaucją

Plaża
Blisko hotelu, drobny piasek, czysta woda

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milan

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 25.6. - 5.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Co mam na myśli? 10 nocy 11 dni, byliśmy tam 10 nocy, ale pierwszego dnia o 15:00 przyjechaliśmy i ostatniego ranka o 5:30 wyjechaliśmy, to chciałbym rozwiązać , np. tak jak w BA. Poza tym wielka satysfakcja z wakacji z CK i wszystkimi usługami hotelowymi????

Co mam na myśli? 10 nocy 11 dni, byliśmy tam 10 nocy, ale pierwszego dnia o 15:00 przyjechaliśmy i ostatniego ranka o 5:30 wyjechaliśmy, to chciałbym rozwiązać , np. tak jak w BA. Poza tym wielka satysfakcja z wakacji z CK i wszystkimi usługami hotelowymi????

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Nowoczesne, jedna szafka mogła być w porządku.????

Wyżywienie
Jedzenie było idealne, zawsze można było wybrać.

Obsługa w hotelu
Wszystko w porządku.

Plaża
Dojazd bombowy, wszędzie prysznice, czystość, no cóż... rano mogliby trochę pooglądać, ale to też zależy od sań turystów, które tam zostawili!!!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 25 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować