• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/grecja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Evita Bay

Ocena: 4/5

Grecja, Rodos, Faliraki

od 2 785 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

opis hotelu

POŁOŻENIE: Faliraki, ok 1 km od centrum miasta, ok 18 km od lotniska.
PLAŻA przy hotelu długa piaszczysto-kamienista łagodne zejście do morza leżaki i parasole dodatkowo płatne.
POKOJE Standardowy: klimatyzacja mini lodówka łazienka z WC, suszarka do włosów sejf (płatny), balkon lub taras
REKREACJA/SPORT/ATRAKCJE: basen leżaki i parasole ogród taras słoneczny tenis stołowy.
DLA DZIECI brodzik menu i krzesełka w restauracji głównej plac zabaw  opiekunka (na zapytanie, płatna)RESTAURACJE/BARY restauracja główna bar przy basenie bar w lobby
DODATKOWE INFORMACJE:https://evita-hotels.com/evita-d-rhodes/#
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski


W CENIE MIEJSCA OBOK SIEBIE I ODPRAWA NA WYLOT I POWRÓT w przypadku przelotów liniami RYANAIR

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 17 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 218 opinii)

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

204. najwyższa ocena z 1162 hoteli w Rodos

Michaela F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 3.9. - 10.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Fantastyczny ośrodek na plaży, maksimum satysfakcji

Fantastyczny ośrodek na plaży, maksimum satysfakcji

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
przestronne nowe pokoje z klimatyzacją, codziennie sprzątane, na życzenie wymieniane są także ręczniki

Wyżywienie
szeroki wybór wszelkiego rodzaju potraw, poprzez sałatki, wędliny, dodatki, desery, dania na zmianę, smacznie, zawsze było w czym wybierać, super

Obsługa w hotelu
pomocny personel, mili, pracowici kelnerzy, na życzenie przywieźli wszystko, czego potrzebowaliśmy

Plaża
plaża piaszczysta, w pobliżu hotelu, łagodne zejście do morza

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladimír L.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.8. - 3.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zadowoleni. Obsługa hotelu (pracowników) i delegatów była doskonała. Jedzenie było dla nas smaczne, było w czym wybierać, jedzenie było wysokiej jakości i świeże. Pokoje były czyste, a kompleks wydawał nam się nowy z elementami jeszcze nie wybudowanych obiektów wokół plaży (2024). Na plaży nie ma wystarczającej liczby leżaków w stosunku do pojemności hotelu, dlatego konieczne jest wybranie się na plażę i zajęcie leżaków rano. Plaża jest publiczna i jest zanieczyszczona przez ludzi... (jak wszędzie tam, gdzie jest coś publicznego) Najprawdopodobniej wrócilibyśmy do tego ośrodka :-)

Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zadowoleni. Obsługa hotelu (pracowników) i delegatów była doskonała. Jedzenie było dla nas smaczne, było w czym wybierać, jedzenie było wysokiej jakości i świeże. Pokoje były czyste, a kompleks wydawał nam się nowy z elementami jeszcze nie wybudowanych obiektów wokół plaży (2024). Na plaży nie ma wystarczającej liczby leżaków w stosunku do pojemności hotelu, dlatego konieczne jest wybranie się na plażę i zajęcie leżaków rano. Plaża jest publiczna i jest zanieczyszczona przez ludzi... (jak wszędzie tam, gdzie jest coś publicznego) Najprawdopodobniej wrócilibyśmy do tego ośrodka :-)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był standardowy. Jest to nowo wybudowany hotel, zakwaterowanie w nowym lokalu. W pobliżu hotelu znajdują się drobne pozostałości budynku tj.: kawałki betonu, jakby niedokończone otoczenie centralnej rozrywki na plaży (przebieralnia, WC)

Wyżywienie
Dla nas dieta była urozmaicona: warzywa, owoce, płatki, sałatki, sery, salami, naleśniki, ryby, gyros, pizza, makarony, sosy, mięso z grilla... Wszystko było świeże i smaczne. Nam smakowało... Jedynym minusem były słodzone lemoniady, które jednak można mieszać z czystą wodą lub soda... Lokalne piwo nie jest tak smaczne jak u nas, wina są dobre...

Obsługa w hotelu
Personel próbował. Zawsze był pełen szacunku i uśmiechnięty. Tutaj nie mamy na co narzekać. Czuliśmy się mile widziani i mile widziani.

Plaża
Cóż, to było trochę rozczarowujące (jak zawsze w miejscach publicznych). Plaża była publiczna, więc była zanieczyszczona przez ludzi. Nie było już siły, żeby znaleźć kogoś, kto by to posprzątał, czy nakłonić ludzi do zrozumienia i wyniesienia śmieci ze sobą do kosza. Plaża była zanieczyszczona rozgwiazdami, słomkami, patyczkami od lodów, plastikowymi kubkami... Morze/woda czysta, bez życia, stopniowe wejście do morza Piasek/kamyki Polecamy buty do wody Bezpłatne leżaki i parasole hotelowe, jeśli uda się zająć ok. 40 osób metry Leżaki nad morzem za opłatą: 1 rząd: zadaszone łóżko plażowe 50€/dzień, 2-3 rząd: 2 leżaki+1 parasol 20€/dzień

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Michaela F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 3.9. - 10.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Fantastyczny ośrodek na plaży, maksimum satysfakcji

Fantastyczny ośrodek na plaży, maksimum satysfakcji

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
przestronne nowe pokoje z klimatyzacją, codziennie sprzątane, na życzenie wymieniane są także ręczniki

Wyżywienie
szeroki wybór wszelkiego rodzaju potraw, poprzez sałatki, wędliny, dodatki, desery, dania na zmianę, smacznie, zawsze było w czym wybierać, super

Obsługa w hotelu
pomocny personel, mili, pracowici kelnerzy, na życzenie przywieźli wszystko, czego potrzebowaliśmy

Plaża
plaża piaszczysta, w pobliżu hotelu, łagodne zejście do morza

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladimír L.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.8. - 3.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zadowoleni. Obsługa hotelu (pracowników) i delegatów była doskonała. Jedzenie było dla nas smaczne, było w czym wybierać, jedzenie było wysokiej jakości i świeże. Pokoje były czyste, a kompleks wydawał nam się nowy z elementami jeszcze nie wybudowanych obiektów wokół plaży (2024). Na plaży nie ma wystarczającej liczby leżaków w stosunku do pojemności hotelu, dlatego konieczne jest wybranie się na plażę i zajęcie leżaków rano. Plaża jest publiczna i jest zanieczyszczona przez ludzi... (jak wszędzie tam, gdzie jest coś publicznego) Najprawdopodobniej wrócilibyśmy do tego ośrodka :-)

Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zadowoleni. Obsługa hotelu (pracowników) i delegatów była doskonała. Jedzenie było dla nas smaczne, było w czym wybierać, jedzenie było wysokiej jakości i świeże. Pokoje były czyste, a kompleks wydawał nam się nowy z elementami jeszcze nie wybudowanych obiektów wokół plaży (2024). Na plaży nie ma wystarczającej liczby leżaków w stosunku do pojemności hotelu, dlatego konieczne jest wybranie się na plażę i zajęcie leżaków rano. Plaża jest publiczna i jest zanieczyszczona przez ludzi... (jak wszędzie tam, gdzie jest coś publicznego) Najprawdopodobniej wrócilibyśmy do tego ośrodka :-)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był standardowy. Jest to nowo wybudowany hotel, zakwaterowanie w nowym lokalu. W pobliżu hotelu znajdują się drobne pozostałości budynku tj.: kawałki betonu, jakby niedokończone otoczenie centralnej rozrywki na plaży (przebieralnia, WC)

Wyżywienie
Dla nas dieta była urozmaicona: warzywa, owoce, płatki, sałatki, sery, salami, naleśniki, ryby, gyros, pizza, makarony, sosy, mięso z grilla... Wszystko było świeże i smaczne. Nam smakowało... Jedynym minusem były słodzone lemoniady, które jednak można mieszać z czystą wodą lub soda... Lokalne piwo nie jest tak smaczne jak u nas, wina są dobre...

Obsługa w hotelu
Personel próbował. Zawsze był pełen szacunku i uśmiechnięty. Tutaj nie mamy na co narzekać. Czuliśmy się mile widziani i mile widziani.

Plaża
Cóż, to było trochę rozczarowujące (jak zawsze w miejscach publicznych). Plaża była publiczna, więc była zanieczyszczona przez ludzi. Nie było już siły, żeby znaleźć kogoś, kto by to posprzątał, czy nakłonić ludzi do zrozumienia i wyniesienia śmieci ze sobą do kosza. Plaża była zanieczyszczona rozgwiazdami, słomkami, patyczkami od lodów, plastikowymi kubkami... Morze/woda czysta, bez życia, stopniowe wejście do morza Piasek/kamyki Polecamy buty do wody Bezpłatne leżaki i parasole hotelowe, jeśli uda się zająć ok. 40 osób metry Leżaki nad morzem za opłatą: 1 rząd: zadaszone łóżko plażowe 50€/dzień, 2-3 rząd: 2 leżaki+1 parasol 20€/dzień

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Pogoda dopisała, wyżywienie było super, warto zaznaczyć, że do plaży jest około 10 minut pieszo, a basen hotelowy jest naprawdę mały i trzeba bardzo wcześnie wstać żeby znaleźć miejsce na leżaku.

Pogoda dopisała, wyżywienie było super, warto zaznaczyć, że do plaży jest około 10 minut pieszo, a basen hotelowy jest naprawdę mały i trzeba bardzo wcześnie wstać żeby znaleźć miejsce na leżaku.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.8. - 20.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Jest co poprawiać, ale przy odrobinie determinacji nadal można się z tego cieszyć.

Jest co poprawiać, ale przy odrobinie determinacji nadal można się z tego cieszyć.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest mało wymagający w stosunku do wąskiego otoczenia i utrzymuje porządek na swoim terenie jedynie wokół budynków centralnych. Kiedy dotarliśmy do pokoju, nigdzie nie było ręcznika, musieliśmy osobno narzekać. Poprosiliśmy i dostaliśmy pokój dla 4 osób, ale z jednym kluczem, co wymagało niewygodnej organizacji i uwagi. Jednakże pokój był czysty (dzięki dokładności sprzątaczki?). Półwykończony pokój, gniazdko elektryczne w miejscu lampy sufitowej, brak małej lampki do wieczornego przygotowania, prawie zero możliwości przechowywania (jeden drążek z wieszakami plus malutka komoda), zatkany kran, łazienka z prysznicem, brak miejsca lub zasłony do prysznica, słabo rozwiązany drenaż. Ciągły stres środowiskowy, który boli oczy, którego można uniknąć przy odrobinie uwagi (niedbałe obchodzenie się ze śmieciami, używanie wszędzie jednorazowych/wywiewanych przez wiatr tworzyw sztucznych, klimatyzacja na otwartych przestrzeniach itp.). Smród krępujący nos w okolicach baru na plaży. Poza tym miejsce jest piękne, hotel jest w dobrej lokalizacji, starają się sadzić i dbać o roślinność, plaża jest łatwo dostępna, chociaż musimy ominąć wewnętrzne chodniki hotelu, do pokoi możemy łatwo dotrzeć (lub musimy przebić się przez piaszczysto-kamienistą, niezagospodarowaną część). Baseny są zadbane, choć trudno z góry dowiedzieć się, czy dany pokój będzie w budynku z basenem, czy nie.

Wyżywienie
Restauracja to nic nadzwyczajnego, mieszkało się nam dobrze, więc nie było problemu z ilością, ale prawie nic o kuchni greckiej, próbującej naśladować „smaki międzynarodowe”.

Obsługa w hotelu
Istniali animatorzy, którzy realnie pomagali rodzicom małych dzieci.

Plaża
Łatwo dostępna plaża z krystalicznie czystą wodą. Nie było tu żadnej widocznej dzikiej przyrody. Leżaki na plaży są płatne, można też nocować na piaszczystej plaży. Po wejściu do wody przez kilka metrów znajduje się pas żwirowo-kamienisty, dalej znów piaszczyste dno. Usługi motorowodne (gry, sporty) dostępne są za oddzielną opłatą.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Evita Bay Ocena: 4/5 Grecja, Rodos

Mam mieszane odczucia.....

Mam mieszane odczucia.....

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel położony bezpośrednio przy plaży i to jego niewątpliwa zaleta. Pokój czysty i przestronny, jednak brak w nim jakiejkolwiek szafy, co powoduje, iż ubrania musiały być przechowywane w walizkach. Nie było też żadnego krzesła, na którym można usiąść. Łazienka nowa, ale brak kabiny prysznicowej powodował, że cała łazienka "pływała" po każdym prysznicu. Miałam wrażenie, że mieszkam w nowym ale niedokończonym pokoju. Wykupiliśmy pokój z widokiem na morze i ten widok to skrawek morza widoczny jeśli spojrzy się pod odpowiednim kątem.

Wyżywienie
Jedzenia w trakcie głównych posiłków było dużo, na ogół było ono smaczne. Brakowało jednak potraw typowo greckich. Deserów było zdecydowanie za mało, co powodowało wręcz "polowanie" na coś słodkiego. Owoce głównie jabłka i gruszki. Brakowało również przekąsek pomiędzy posiłkami. Wrażenie psuły też wszechobecne plastikowe kubeczki, w których podawane były np. drinki.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa bardzo miła, uśmiechnięta i życzliwa, jednak nie można tego powiedzieć o właścicielach hotelu.

Plaża
Plaża ładna, piaszczysta, mało zatłoczona, łagodne zejście do morza. Jednak trzeba wiedzieć, że za hotelowe leżaki przy plaży w pierwszej linii dla 3 osób trzeba zapłacić 80 euro dziennie. Leżaki bliżej hotelu są bezpłatne, jednak znalezienie wolnego graniczy z cudem, a ich jakość urąga ludzkiej godności ( brudne i dziurawe materace).

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 28 °C

  • Temperatura wody 25 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować