• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Evi

Grecja, Rodos, Faliraki

Od dawna popularny hotel 10 minut od piaszczystej plaży Tętniące życiem centrum kurortu w zasięgu ręki Animacja dla dzieci i dorosłych

Więcej o hotelu

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Położenie

Hotel położony jest na greckiej wyspie Rodos na Morzu Egejskim. Miejscowość turystyczna Faliraki znajduje się około 15 kilometrów od miasta Rodos. Lotnisko znajduje się około 40 minut od hotelu.

Wyposażenie

Kompleks hotelowy składa się z dziewięciu budynków. W hotelu znajduje się recepcja, bar i restauracja dla niepalących z tarasem. Na miejscu znajduje się również basen odkryty, a dwa inne baseny są dostępne w aneksie. Przy basenie dostępne są bezpłatne leżaki i parasole.

Zakwaterowanie oferowane jest w komfortowo i przyjemnie urządzonych pokojach z prywatną łazienką, klimatyzacją i telefonem. Każdy pokój posiada taras lub balkon.

Program ALL INCLUSIVE oferuje śniadanie w formie bufetu, lunch i kolację. Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe serwowane są od 10.00 do 23.00. W ciągu dnia podawane są lekkie przekąski - kanapki, lody i ciastka lub desery.

Usługi

Wieczory folklorystyczne w Grecji organizowane są nieregularnie. Klienci mogą grać w siatkówkę lub bilard. Centrum Falikari oferuje szeroką gamę zajęć rekreacyjnych, pełną restauracji, barów i dyskotek.

Ładna piaszczysta plaża znajduje się około 800 metrów od hotelu. Za dodatkową opłatą na plaży dostępne są leżaki i parasole. Sporty wodne są dostępne dla klientów.

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • Golf Golf tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Dobry (Na podstawie 662 opinii)

224. najwyższa ocena z 1166 hoteli w Rodos

Michaela P.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Po przybyciu do hotelu dowiedzieliśmy się z kolegą, że mają problemy techniczne i że przez pierwszą noc będziemy mieszkać razem w jednym pokoju, a następnego dnia ustaliliśmy, że będziemy mieszkać osobno, rozwiązaliśmy to w rano, w południe, a potem musieliśmy iść na przyjęcie wieczorem, więc zobowiązywało nas to do bycia blisko hotelu. Na szczęście później zostało to rozwiązane.

Jedzenie było w porządku, można było wybrać.

Codziennie sprzątała dla nas pani, było czysto.

Plaża była bardzo ładna, gdzieś piaszczysta, a gdzie indziej kamykowa, ale morze było rewelacyjne.

Renata H.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Hotel był świetny dla niewymagających - basen był fajny, w sam raz ciepły :D. Pokoje w porządku - kilka drobiazgów, takich jak brak możliwości zamknięcia drzwi do łazienki + powrót odpływu... ale poza tym OK. Czysto bez owadów.

Jedzenie było przepyszne. Wzięłabym po prostu więcej owoców ;).

W porządku. Kiedy pojawiał się problem, zawsze był on natychmiast rozwiązywany. Bardzo mili ludzie w recepcji.

Najbliższa plaża znajduje się 10 minut od hotelu. Ale byliśmy tam tylko dwa razy, wypożyczyliśmy samochód i pojechaliśmy gdzie indziej ;).

Michaela P.

Jedzenie było w porządku, można było wybrać.

Codziennie sprzątała dla nas pani, było czysto.

Renata H.

Jedzenie było przepyszne. Wzięłabym po prostu więcej owoców ;).

Petra Z.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.7. - 14.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Łazienka w pokoju jest bardzo mała i zasługiwałaby na remont (np. popękana deska, krany trzeba było zamykać na siłę). Poza tym pokój był ładny.

Każdy coś wybiera, czy to makarony, mięso, owoce, dania bezmięsne czy doskonałe sałatki. Czasem trzeba było poczekać na wolne miejsce przy stole.

Niewystarczająca ilość parasoli i leżaków.

Droga do plaży jest nieco dłuższa, w zależności od miejsca (ok. 1 km). Na plażach znajduje się duża liczba parasoli (2 leżaki i parasol za 20 euro za dzień), ale nadal można poleżeć na zewnątrz. Woda była pięknie czysta i spokojna, bez fal.

Jana L.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.7. - 19.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Żadnych luksusów, ale czysto, codziennie czyste ręczniki, sprzątanie, głośniejsza klimatyzacja, nic nie suszy kostiumów kąpielowych, naciągnęliśmy linkę, którą dla pewności nosimy ze sobą. Dużym plusem było dla nas osobne pomieszczenie dla naszej dorastającej córki ????????

Całkiem smaczne, ale za mało owoców, tęskniliśmy za naszym ulubionym serkiem bałkańskim????słodycze tylko ciasteczka i 2 trwałe bułeczki, ja nie tęskniłam, ale moja partnerka tak????moja córka tęskniła za ulubionymi naleśnikami.

Personel nie był zbyt uśmiechnięty, z wyjątkiem dwóch recepcjonistek, jednej za barem i sprzątaczki????

Plaża znajduje się około 10 minut szybkim spacerem, ale niestety w bezpośrednim świetle słonecznym odpowiada cenie wycieczki. Leżaki 20 €, nie kupiliśmy ich, zawsze było gdzie położyć ręczniki , ale za spokojnie, moja córka nie mogła się doczekać fal, w przeciwnym razie oczywiście nurkowanie z rurką w Egipcie ogólnie nieciekawe.

Tadeáš B.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.7. - 18.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Hotel jest wylęgarnią karaluchów, a postawa personelu hotelu jest absolutnie nie do przyjęcia.

Zróżnicowane, jedzenie nie jest zbyt dobrej jakości. Pozytywy hotelu.

Miła, pracowita, uśmiechnięta sprzątaczka. Resztę personelu bym zwolnił na miejscu, niestosowne zachowanie wobec gości.

Zgodnie z oczekiwaniami, bardzo miło.