Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Grecji

Hotel Villa Maxine

Ocena: 3/5

Grecja, Kreta, Agia Galini

od 3 541 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kody rezerwacji:
  • ONA0083
  • ONA083


Lokalizacja:
- Agia Galini
- około. 550 m od publicznej plaży piaszczysto-kamienistej (zalecane obuwie do pływania!)
- Obiekty handlowe ok. 2 kilometry
- Centrum miasta Tymbaki ok. 14,5 km, centrum Heraklionu ok. 74 kilometry
- Lotnisko HER ok. 90 kilometrów

Umeblowanie:
- Budynek główny, 3 piętra
- 55 pokoi
- Lobby, recepcja (tylko w określonych godzinach), Wi-Fi (w częściach ogólnodostępnych)
- Restauracja
- 2 bary
- Basen (czynny w zależności od pory roku i pogody)
- Leżaki, parasole przy basenie (w zależności od pory roku i pogody)
- Ręczniki kąpielowe (za kaucją)
- Ogród, taras słoneczny

Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy z widokiem na morze (ok. 20-22 m2)
- Wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów
- Telefon, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), sejf, telewizja satelitarna, mini lodówka
- Balkon lub taras

Pokój dwuosobowy Superior (ok. 20 m2)
- Wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów
- Telefon, Wi-Fi, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), sejf, telewizja satelitarna, mini lodówka
- Balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na morze
- Bardziej nowoczesne wyposażenie

Junior Suite z widokiem na morze (ok. 30-32 m2)
- Wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów
- Połączony salon/sypialnia
- Telefon, Wi-Fi, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), sejf, telewizja satelitarna, mini lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Balkon lub taras

Apartament typu Loft Suite z widokiem na morze (ok. 38-40 m2)
- Wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów
- Sypialnia, oddzielny salon, na 2 piętrach
- Telefon, Wi-Fi, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), sejf, telewizja satelitarna, mini lodówka, zestaw do parzenia kawy/herbaty, ekspres do kawy
- Styl Maisonette (rozłożony na 2 piętrach)
- Balkon lub taras

Pokoje ekonomiczne są zazwyczaj najtańszą kategorią pokoi. Lokalizacja, wielkość i udogodnienia mogą się różnić od pokoi standardowych. Jeśli hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może zostać zapewnione zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety, nie możemy zrealizować żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za przydział miejsc odpowiada wyłącznie lokalny hotelarz.

Posiłki (dostępne w zależności od sezonu):
Śniadanie, obiadokolacja

Częściowe wyżywienie:
- Śniadania i kolacje w formie bufetu

Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
- Siłownia (na świeżym powietrzu), boisko do koszykówki

Różnorodny:
- Zameldowanie: od godz. 14:00.
- Wymeldowanie: do godziny 11:00
- Miejsca parkingowe (w zależności od dostępności)
- Hotel tylko dla dorosłych, powyżej 16 roku życia
- Zwierzęta domowe (do 8 kg, na życzenie)

Kategoria kraju:
3 gwiazdki

Notatka krajowa Grecja:
Podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną:
Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną.
Zależy to od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu.
Opłaty w sezonie wysokim (od marca do października):
  • Hotele 1-2 gwiazdkowe: 2,00 € za pokój/noc
  • Hotele 3-gwiazdkowe: 5,00 € za pokój/noc
  • Hotele 4-gwiazdkowe: 10,00 € za pokój/noc
  • Hotele 5-gwiazdkowe: 15,00 € za pokój/noc

Opłaty poza sezonem (od listopada do lutego):
  • Hotele 1-2 gwiazdkowe: 0,50 € za pokój/noc
  • Hotele 3-gwiazdkowe: 1,50 € za pokój/noc
  • Hotele 4-gwiazdkowe: 3,00 € za pokój/noc
  • Hotele 5-gwiazdkowe: 4,00 € za pokój/noc


Podatek ekologiczny/opłatę za odporność klimatyczną należy uiścić na miejscu w hotelu. (może ulec zmianie)

Informacje dotyczące transferu do hoteli w Chanii po przylocie na lotnisko w Heraklionie:
Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę pakietową obejmującą transfer, pamiętaj, że konieczna będzie zmiana ze względu na dłuższy czas przejazdu, wynoszący ok. 3-4 godziny. Dotyczy to wszystkich rezerwacji z lotniskiem przylotu/wylotu w Heraklionie (HER) z pobytem w hotelu w następujących lokalizacjach: Agia Marina, Agia Apostoloi, Chania, Daratsos, Gerani, Platanias, Stalos, Kato Galatas, Kolymbari, Maleme, Tavronitis

Informacje ogólne:
Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.



Specjalne środki higieny
Ogólnie
  • dozownik środka dezynfekującego
  • Wzmocnione środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenia z higieny dla personelu
  • Szkolenie z higieny rąk dla personelu
  • sprzęt ochronny dla personelu
  • Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
usługi
  • Płatność zbliżeniowa (EC, Visa, MasterCard)

Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Buchungscodes:
  • HER0083
  • HER083


Lage:
- Agia Galini
- ca. 550 m vom öffentlichen Sand-/Kiesstrand entfernt (Badeschuhe empfehlenswert!)
- Einkaufsmöglichkeiten ca. 2 km
- Ortszentrum Tymbaki ca. 14,5 km, Stadtzentrum Heraklion ca. 74 km
- Flughafen HER ca. 90 km 

Ausstattung:
- Hauptgebäude, 3 Stockwerke
- 55 Zimmer
- Lobby, Rezeption (nur zu bestimmten Zeiten), WLAN (in öffentlichen Bereichen)
- Restaurant
- 2 Bars
- Swimming Pool (saisonal und wetterabhängig)
- Liegen, Sonnenschirme am Pool (saisonal und wetterabhängig)
- Badetücher (gegen Kaution)
- Gartenanlage, Sonnenterrasse

Unterbringung (je nach Saison verfügbar):
Doppelzimmer Meerblick (ca. 20-22 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn
- Telefon, Klimaanlage (individuell regulierbar), Safe, Sat-TV, Minikühlschrank
- Balkon oder Terrasse

Doppelzimmer Superior (ca. 20 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn
- Telefon, WLAN, Klimaanlage (individuell regulierbar), Safe, Sat-TV, Minikühlschrank
- Balkon oder Terrasse
- Gegen Aufpreis buchbar: Meerblick
- Modernere Einrichtung 

Juniorsuite Meerblick (ca. 30-32 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn
- Kombinierter Wohn-/Schlafraum
- Telefon, WLAN, Klimaanlage (individuell regulierbar), Safe, Sat-TV, Minikühlschrank, Kaffee-/Teezubereiter
- Balkon oder Terrasse

Loft Suite Meerblick (ca. 38-40 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn
- Schlafzimmer, separater Wohnraum, auf 2 Etagen 
- Telefon, WLAN, Klimaanlage (individuell regulierbar), Safe, Sat-TV, Minikühlschrank, Kaffee-/Teezubereiter, Espresso Maschine
- Maisonette Style (verteilt auf 2 Etagen)
- Balkon oder Terrasse

Alle Economy Zimmer entsprechen in der Regel der preisgünstigsten Zimmerkategorie. Lage, Größe und Ausstattung können von den Standardzimmern abweichen. Sollte Ihr Hotel über Haupt- und Nebengebäude verfügen, kann die Unterbringung sowohl im Haupthaus als auch im Nebengebäude erfolgen. Leider können wir keine Wünsche bezüglich Ausstattung und Lage entgegennehmen. Die Einteilung obliegt ausschließlich dem Hotelier vor Ort. 

Verpflegung (je nach Saison verfügbar):
Frühstück, Halbpension

Halbpension:
- Frühstück und Abendessen in Buffetform

Sport / Unterhaltung (je nach Saison verfügbar):
- Fitnessraum (Open-Air), Basketball

Sonstiges:
- Check-In: ab 14:00 Uhr
- Check-Out: bis 11:00 Uhr
- Parkplätze (nach Verfügbarkeit)
- Erwachsenenhotel ab 16 Jahre
- Haustiere (bis 8 kg, auf Anfrage)

Landeskategorie:
3 Sterne

Länderhinweis Griechenland:
Ökosteuer/ Climate resilience fee:
Bitte beachten Sie, dass in Griechenland eine Ökosteuer/ Climate resilience fee erhoben wird.
Diese bemisst sich je nach Klassifizierung (Landeskategorie) des Hotels.
  Gebühren während der Hauptsaison (März bis Oktober): 
  • 1-2 Sterne Hotels: 2,00 € pro Zimmer/Nacht
  • 3 Sterne Hotels: 5,00 € pro Zimmer/Nacht
  • 4 Sterne Hotels: 10,00 € pro Zimmer/Nacht
  • 5 Sterne Hotels: 15,00 € pro Zimmer/Nacht

Gebühren während der Nebensaison (November bis Februar):
 
  • 1-2 Sterne Hotels: 0,50 € pro Zimmer/Nacht
  • 3 Sterne Hotels: 1,50 € pro Zimmer/Nacht
  • 4 Sterne Hotels: 3,00 € pro Zimmer/Nacht
  • 5 Sterne Hotels: 4,00 € pro Zimmer/Nacht


Die Ökosteuer/ Climate resilience fee wird vor Ort im Hotel entrichtet. (Änderungen vorbehalten) 

Transferinformation für Chania Hotels bei Ankunft Heraklion Flughafen:
Sollten Sie eine Pauschalreise inklusive Transfer gebucht haben, beachten Sie bitte, dass aufgrund der längeren Transferdauer von ca. 3-4 Stunden ein Umstieg erforderlich ist. Dies gilt für alle Buchungen mit Ankunfts-/Abflugflughafen Heraklion (HER) mit Hotelaufenthalt in folgenden Orten: Agia Marina, Agia Apostoloi, Chania, Daratsos, Gerani, Platanias, Stalos, Kato Galatas,Kolymbari, Maleme, Tavronitis 

Allgemeine Hinweise:
Ankunftszeit:
Bitte achten Sie auf die Öffnungszeiten der Rezeption. Sollten Sie außerhalb der Rezeptionszeiten anreisen, informieren Sie bitte Ihr gebuchtes Hotel vor Ihrer Anreise.
Babybetten (gilt nicht in Erwachsenenhotels):
Babybett auf Anfrage und nach Verfügbarkeit. Eventuell erfolgt die Unterbringung im Bett der Eltern. Ggf. ist ein Aufpreis vor Ort zu zahlen.
Eingeschränkte Mobilität:
Aus unserer Sicht ist die Hotelanlage für Menschen mit eingeschränkter Mobilität nicht geeignet.
Fluginformationen:
Bitte informieren Sie sich über Gepäckbestimmungen, Bordverpflegung und Check-in Ihrer gebuchten Fluggesellschaft im Internet unter: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
Sollten Sie eine Flugreise gebucht haben, findet die Beförderung in der Economy – Klasse statt.
Mindestalter:
Bitte beachten Sie, dass mindestens ein Reiseteilnehmer der Buchung 18 Jahre alt sein muss.

Nachtflüge:
Bitte beachten Sie, dass die Hotelzimmer am Anreisetag landesüblich erst ab ca. 14 Uhr zur Verfügung stehen. Bei einer Ankunftszeit am Folgetag bis 3:59 Uhr morgens erhalten Sie sofort Ihr gebuchtes Zimmer.
Reise-, Sicherheits- und medizinische Hinweise:
Aktuelle Reise-, Sicherheits- sowie medizinische Hinweise für EU-Bürger erhalten Sie aufgrund unserer vorvertraglichen Informationspflichten vor Buchung übermittelt beziehungsweise von Ihrem Reisebüro ausgehändigt. Auf den Internetportalen werden Ihnen diese Informationen vor Buchung dargestellt.
Saisonale Einschränkungen:
Bitte beachten Sie, dass die angegebenen Hoteleinrichtungen, Verpflegungsleistungen, Außenanlagen und Aktivitäten von Mitte Oktober (15.10.) bis Ende Mai (31.05.) je nach Hotelauslastung und Witterungsbedingungen nur eingeschränkt oder gar nicht zur Verfügung stehen können. Einige Bereiche der Außenanlage sowie Sport- und Unterhaltungsmöglichkeiten können auch unabhängig von Auslastung und Wetter geschlossen sein bzw. zu diesem Zeitraum gestrichen werden.

Sprache:
Bitte beachten Sie, dass das Unterhaltungsprogramm, die Kinderbetreuung und das Fernsehprogramm nicht zwangsläufig in deutscher Sprache angeboten werden, solange nichts genaueres in unserer Hotelbeschreibung aufgeführt wird.
Transfer vor Ort / Sonder- bzw. Sportgepäck:
Bitte beachten Sie, dass Sie bei manchen Hotels an vorgeschriebenen Haltepunkten in der Nähe Ihres Hotels abgesetzt werden, anstelle Ihres/r individuellen Hotels/Unterkunft. Aufgrund der Lage einiger Hotels (z.B. in Fußgängerzonen) in diesen Orten, ist es eventuell nicht möglich, einen Tür-zu-Tür-Service zu bieten. In diesem Fall werden die Fahrer Sie an der nächstmöglichen Stelle zu Ihrer Unterkunft absetzen. Der Anbieter ist nicht für den Transport Ihres Gepäcks zur Unterkunft verantwortlich.

Wir möchten Sie höflich bitten, Ihre Transfer Agentur sowie Ihr gebuchtes Hotel zu informieren, sofern es während der Anreise zu Verzögerungen Ihres Fluges kommen sollte.
Wenn Sie eine Reise ohne Transfer gebucht haben und nach 18 Uhr in Ihrem gebuchten Hotel ankommen, dann informieren Sie bitte den Hotelier vor Ihrer Anreise, damit Ihre gebuchte Leistung gewährt bleibt.
Bitte beachten Sie, dass Sonder- und Sportgepäck vor Abreise bei uns angemeldet werden muss und Kosten für die Beförderung auf den Transfers anfallen.



Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Desinfektionsspender
  • Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
  • Gesundheitsprüfungen beim Personal
  • Hygiene-Training für Personal
  • Schulung für Handhygiene beim Personal
  • Schutzausrüstung für Personal
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
Services
  • Kontaktloses Bezahlen (EC, Visa, MasterCard)

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Bar Bar tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 4,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

286. najwyższa ocena z 3669 hoteli w Kreta

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.7. - 13.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Villa Maxine Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

wszystko działało dobrze

wszystko działało dobrze

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
świetne zakwaterowanie, regularne sprzątanie, zmiana ręczników, pościeli

Wyżywienie
Fajny

Obsługa w hotelu
na poziomie

Plaża
Większa odległość od plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Maria Podomahhina

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.8. - 20.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Villa Maxine Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Myślę, że hotel spełnił oczekiwania. Ogólnie wrażenie było przyjemne, choć niektóre pokoje można by poprawić. Najbardziej podobał nam się personel, absolutnie świetny! A z jedzenia też byliśmy mimo wszystko zadowoleni - nie rozglądaj się, a wszystko będzie dobrze.

Myślę, że hotel spełnił oczekiwania. Ogólnie wrażenie było przyjemne, choć niektóre pokoje można by poprawić. Najbardziej podobał nam się personel, absolutnie świetny! A z jedzenia też byliśmy mimo wszystko zadowoleni - nie rozglądaj się, a wszystko będzie dobrze.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie mogłoby być lepsze.

Wyżywienie
Absolutnie super, ale to była tylko sprawa osobista, że można było podać więcej dań rybnych. .

Obsługa w hotelu
Super, wszystko na czas i dokładnie! wszyscy, których spotkaliśmy, byli bardzo miłą osobą. Oczywiście chciałbym lepiej znać angielski, ale prawdopodobnie znam inne języki (niemiecki)

Plaża
Miejsce również spełniło nasze oczekiwania... mało osób, czysto i przyjemnie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.7. - 13.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Villa Maxine Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

wszystko działało dobrze

wszystko działało dobrze

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
świetne zakwaterowanie, regularne sprzątanie, zmiana ręczników, pościeli

Wyżywienie
Fajny

Obsługa w hotelu
na poziomie

Plaża
Większa odległość od plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Maria Podomahhina

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.8. - 20.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Villa Maxine Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Myślę, że hotel spełnił oczekiwania. Ogólnie wrażenie było przyjemne, choć niektóre pokoje można by poprawić. Najbardziej podobał nam się personel, absolutnie świetny! A z jedzenia też byliśmy mimo wszystko zadowoleni - nie rozglądaj się, a wszystko będzie dobrze.

Myślę, że hotel spełnił oczekiwania. Ogólnie wrażenie było przyjemne, choć niektóre pokoje można by poprawić. Najbardziej podobał nam się personel, absolutnie świetny! A z jedzenia też byliśmy mimo wszystko zadowoleni - nie rozglądaj się, a wszystko będzie dobrze.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie mogłoby być lepsze.

Wyżywienie
Absolutnie super, ale to była tylko sprawa osobista, że można było podać więcej dań rybnych. .

Obsługa w hotelu
Super, wszystko na czas i dokładnie! wszyscy, których spotkaliśmy, byli bardzo miłą osobą. Oczywiście chciałbym lepiej znać angielski, ale prawdopodobnie znam inne języki (niemiecki)

Plaża
Miejsce również spełniło nasze oczekiwania... mało osób, czysto i przyjemnie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hana K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 28.6.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Villa Maxine Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Ogólnie rzecz biorąc to były wspaniałe wakacje. Hotel jest piękny, jedzenie jest bardzo dobre, a personel jest pomocny i bardzo miły. Droga do zakwaterowania prowadzi prawie przez całą wyspę, ale przynajmniej ta okolica jest bardzo cicha, a na plaży było tylko kilka osób. Jeśli chodzi o współpracę Invii z niemiecką agencją, która zorganizowała wyjazd, to już tutaj widzę braki. Najpierw osoba płaci za cały urlop i podpisuje umowę. Dopiero wtedy CK decyduje, czy wycieczka jest dostępna w agencji partnerskiej. Istnieje zatem możliwość, że cena ulegnie zmianie lub wycieczka nie będzie dostępna pomimo zapłaty. Po drugie, nikt nas nie poinformował, czy mamy liczyć na wycieczkę, czy nie. Musieliśmy zadzwonić do siebie. Inna sprawa, że jeśli już współpracuję z niemieckim biurem podróży, dobrze byłoby przynajmniej przetłumaczyć informacje o wycieczce na język czeski. Mała rzecz, a ułatwi podróż. Wszystko zostało wysłane z Invio tylko w języku niemieckim. :) Są to dla nas raczej małe przeszkody. W przeciwnym razie zdecydowanie polecam! Dziękuję

Ogólnie rzecz biorąc to były wspaniałe wakacje. Hotel jest piękny, jedzenie jest bardzo dobre, a personel jest pomocny i bardzo miły. Droga do zakwaterowania prowadzi prawie przez całą wyspę, ale przynajmniej ta okolica jest bardzo cicha, a na plaży było tylko kilka osób. Jeśli chodzi o współpracę Invii z niemiecką agencją, która zorganizowała wyjazd, to już tutaj widzę braki. Najpierw osoba płaci za cały urlop i podpisuje umowę. Dopiero wtedy CK decyduje, czy wycieczka jest dostępna w agencji partnerskiej. Istnieje zatem możliwość, że cena ulegnie zmianie lub wycieczka nie będzie dostępna pomimo zapłaty. Po drugie, nikt nas nie poinformował, czy mamy liczyć na wycieczkę, czy nie. Musieliśmy zadzwonić do siebie. Inna sprawa, że jeśli już współpracuję z niemieckim biurem podróży, dobrze byłoby przynajmniej przetłumaczyć informacje o wycieczce na język czeski. Mała rzecz, a ułatwi podróż. Wszystko zostało wysłane z Invio tylko w języku niemieckim. :) Są to dla nas raczej małe przeszkody. W przeciwnym razie zdecydowanie polecam! Dziękuję

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 22 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 32 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Środa 34 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Czwartek 34 °C temperatura w nocy 22 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować