Ivana V.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.9. - 12.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Sol by Melia Marina Beach Ocena: 4/5 Grecja, Kreta
Nasze wakacje spełniły oczekiwania.
Nasze wakacje spełniły oczekiwania.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było w porządku, niczego nam nie brakowało. Informacja, którą otrzymaliśmy w drodze do hotelu, mówiła, że pokoje nie są sprzątane codziennie, podobnie jak ręczniki, i że trzeba o to pytać w recepcji... NIE... Każdego dnia, kiedy szliśmy na plażę, przychodziła obsługa hotelowa, sprzątała, wynosiła śmieci z pokoju i łazienki oraz zmieniała ręczniki. Co prawda codziennie wieszaliśmy na klamce kartkę z napisem „PROSZĘ SPRZĄTAĆ” i zostawialiśmy na stole 2 euro (za dwie osoby).
Wyżywienie
Jedzenie było zróżnicowane, było go pod dostatkiem i stale uzupełniano przez cały okres konsumpcji. Codziennie kilka rodzajów mięsa – wołowina, wieprzowina, jagnięcina, królik, kura, kurczak, ryby, ślimaki, małże, krewetki, makrela, sardynki, tilapia, 2 rodzaje zup dziennie, makaron, pizza, ziemniaki, frytki, ryż, owoce, warzywa, sałatki, jogurty, ciastka, słodycze, kawa, herbata, alkohol i napoje bezalkoholowe… każdy znalazł coś dla siebie.
Obsługa w hotelu
Idealna obsługa przez całą dobę. Boy hotelowy zaniósł nasze bagaże do pokoju i pokazał nam, gdzie wszystko jest i co możemy zrobić po drodze. W recepcji można było wypożyczyć na przykład deskę do prasowania i żelazko. Doceniłem obsługę przy wymeldowaniu... o 11:00 oddaliśmy klucze do pokoju, a bagaże zostawiliśmy w przechowalni, gdzie były sejfy za 2 euro i waga bagażowa za 1 euro. Do momentu wyjazdu z hotelu, który w naszym przypadku przypadał na 14:00, mogliśmy korzystać ze wszystkich usług All Inclusive, czyli basenu, pryszniców, toalet, lunchu, baru z przekąskami przy basenie, a nawet wybrać się na plażę i skorzystać z leżaków.
Plaża
Leżaki i parasole były całkowicie bezpłatne zarówno przy basenie hotelowym, jak i na plaży. Na plaży działał serwis, który stale dbał o leżaki, czyścił je z piasku, a gdy ktoś później przychodził na plażę, natychmiast się nim zajmował i znajdował leżak z parasolem. Jeśli ktoś zostawił ręcznik na leżaku i poszedł do hotelu (ręczniki były dostępne w hotelu za zwrotną kaucją i można je było codziennie wymieniać), to gdy pojawiała się nowa osoba, serwis zdejmował ręcznik z leżaka i kładł go na stosie na innym leżaku. Plaża znajdowała się tuż przy hotelu, wystarczyło przejść przez lokalną drogę.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)







