• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Sea Side Aparthotel

Grecja, Kreta, Kato Stalos

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Bar Bar tak

Dobry (Na podstawie 9 opinii)

529. najwyższa ocena z 3365 hoteli w Kreta

Magdolna B.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 10.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Przed wyjazdem przeczytałem wiele negatywnych opinii na temat naszego noclegu. Dlatego chcieliśmy przenieść się do innego hotelu, ale nie było to już możliwe. Do Sea Side Aparthotel dotarliśmy przygotowani na najgorsze, gdzie zostaliśmy mile zaskoczeni. Bardzo ładny mały hotel we wspaniałej lokalizacji! Personel jest miły i pomocny! Dostaliśmy skromniejszy pokój z widokiem na ogród na parterze, ale pokój np. naszych sąsiadów był zupełnie nowy. Ciche, rodzinne otoczenie, ładny, czysty basen! Wszędzie leżaki i parasole, piękna piaszczysta plaża! Bardzo mi się podobało takie jakie jest!

Byliśmy również zadowoleni z obsługi! Tutaj też baliśmy się iść do restauracji ze względu na opinie i po raz kolejny miło się rozczarowaliśmy. Nie polecam osobom przyzwyczajonym do hoteli 4* - 5*! To jest hotel apartamentowy! Mogliśmy dobrze jeść każdego ranka i wieczoru! Proste, ale dobre!

Mieliśmy wszystko, czego chcieliśmy, wystarczyło zapytać, np. suszarka do włosów, zestaw do parzenia herbaty itp.! Nie trzeba było czekać na pokój! Była czysta pościel, czyste ręczniki i papier toaletowy! Nie ma mydła i też go nie przywieźli! Było sprzątanie, wymieniono pościel i ręczniki! Wi-Fi i klimatyzacja były bezpłatne. Nasz pokój miał małą kuchnię z kuchenką, lodówką i zlewem, wszystko wyposażone. W hotelu przy basenie był bar, w którym można było zjeść i wypić wszystko, z wyjątkiem śniadania! Goście hotelowi otrzymali zniżkę. Było bardzo dobrze, było pięknie, podobało mi się!

Piękny!! Czysta, schludna plaża, leżak z parasolem (nie trzeba za to płacić)!! Piaszczysta plaża! Kochamy to!

Erika Tarjányi

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.8. - 3.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Trochę brudno, ale czysto.

Śniadanie jest monotonne, czasem rantotta, czasem tuktoj, ta sama połowa z dwóch jest pokrojona w plasterki, ser. Sali, Gumi zawsze tam był. Suche, apatyczne mięso na obiad.

Ogród hotelowy jest piękny, czysty i zadbany. Basen jest dobrze wyposażony w leżaki i parasole. Wybór paska jest odpowiedni.

Na plaży należącej do hotelu znajdują się parasole. Nie trzeba było za to płacić, ale korzystali z niego również goście niebędący łososiem. Dostępne są także dwa prysznice. Plaża jest czysta, przyjemny piasek, woda jest doskonała.

Magdolna B.

Erika Tarjányi

Trochę brudno, ale czysto.

Edit Kágerer

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 4.9. - 11.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Wynajęty przez nas nocleg nie spełnił naszych oczekiwań. Pokoje nie zgadzały się ze zdjęciami z biura podróży. Jeden z 2 pokoi był spleśniały, co zgłosiliśmy przewodnikowi, który również sprawdził czy rzeczywiście tak jest, zgłosił to właścicielowi hotelu, powiedzieli, że następnego dnia dostaną inny pokój, ale nic się nie stało, pomimo naszych wielokrotnych wezwań. Moja teściowa spała tydzień w zatęchłym pokoju z pleśnią... Ostatniego dnia ktoś przyszedł i stwierdził, że nie ma wentylacji. Cóż, nie pomogliśmy w tym. Mieszkanie, które wynajmowaliśmy jako dwupokojowe i za które nawet dopłaciliśmy (90 000 HUF), miało 1 pokój, aw salonie były 2 niespełniające norm dostawki. Zgłosiliśmy to również, ale też nic się nie wydarzyło. Śniadanie było codziennie takie samo, ale przynajmniej było jadalne. Obiad natomiast nie nadawał się do spożycia przez ludzi, było coś, przed czym uciekały nawet koty.

To było dobrze zorganizowane.

Iva F.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.8. - 10.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Zakwaterowanie było ładne, pokoje były czyste, przestronne, mieliśmy nawet widok na morze. Przyjechaliśmy do hotelu około 10:00 i zameldowaliśmy się o 12:00.

Najsłabszym ogniwem był catering. Śniadanie było zadowalające i odpowiada dwugwiazdkowemu hotelowi, ale gorzej oceniam obiad. Nie mielibyśmy nic przeciwko mniejszemu wyborowi jedzenia, ale jedzenie ciągle się powtarzało, była tylko woda do picia, a na śniadanie był też sok.

Byliśmy zadowoleni z usług hotelu. Basen czysty, dużo leżaków.

Plaża była bardzo łatwo dostępna, było dużo leżaków, woda i plaża były czyste. Szkoda, że często były duże fale.

Lubomír H.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.6. - 2.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Zakwaterowanie w studio. Wystarczająco duży pokój z balkonem, aneks kuchenny ciasny, ale wystarczający do przygotowania herbaty i sałatek. Wyposażenie naczyń dobre.

Jedzenie jest średnie, ale smaczne. Jajka, sery, salami, warzywa na śniadanie. Na obiad zwykle frytki, wieprzowina, faszerowane liście winorośli. Czasami był problem z uzupełnieniem jedzenia, które się skończyło.

Nie doszliśmy do porozumienia w sprawie regularnego sprzątania przynajmniej łazienki, mimo że w materiałach KC stwierdzono, że wystarczy poprosić o sprzątanie. 10% zniżki dla gości przebywających w barze przy basenie, miło.

Plaża jest piaszczysta i czysta, bezpłatne leżaki dla gości i było ich dużo. Żadnego pływania pewnego popołudnia.