Aktualne do Grecji

Hotel Maria Lambis

Ocena: 2/5

Grecja, Kreta, Stalida

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

300 m od centrum Plaża piaszczysta około 500 m Basen, ogród

Więcej o hotelu

od 1 608 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

opis hotelu

Hotel Maria Lambis jest oddalony o ok. 28 km od Heraklion (Malia około 3 km, Hersonisos ca. 2 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 250 m od hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 300 m. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 300 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 300 m. Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli i przystanek autobusowy (ok. 80 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 35 km szpital. Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 177 km od hotelu. Kolejne lotnisko (HER) jest oddalone o ok. 28 km.
Wyposażenie : Ten 2-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 40 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby, klimatyzację, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane 
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski.Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą).
Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 2 EUR; 3* - ok. 5 EUR , 4* - ok. 10 EUR, 5* - ok. 15 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 23 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,6 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,7 / 5

170. najwyższa ocena z 3606 hoteli w Kreta

Ilona P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 11.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Maria Lambis Ocena: 2/5 Grecja, Kreta

Ciche miejsce, czysto, miła obsługa

Ciche miejsce, czysto, miła obsługa

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko w porządku, cicho, czysto, personel chętny

Wyżywienie
Zjedliśmy śniadanie, nie ma na co narzekać, każdy wybiera według własnego gustu

Obsługa w hotelu
wszystko w porządku

Plaża
Piękny, odpowiedni dla dzieci

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Vaclav B.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 20.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Maria Lambis Ocena: 2/5 Grecja, Kreta

Wszystko w porządku. Plaże są raczej dla dzieci i seniorów. Klasyczny grecki bałagan. Jedzenie jak zawsze pyszne, obsługa chętna i przyjemna.

Wszystko w porządku. Plaże są raczej dla dzieci i seniorów. Klasyczny grecki bałagan. Jedzenie jak zawsze pyszne, obsługa chętna i przyjemna.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Odpowiednie, trochę kurzu pod łóżkami.

Wyżywienie
Smaczne, jedliśmy w restauracjach.

Plaża
Umiarkowane wejście, stosunkowo czyste, ograniczone nurkowanie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Ilona P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 11.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Maria Lambis Ocena: 2/5 Grecja, Kreta

Ciche miejsce, czysto, miła obsługa

Ciche miejsce, czysto, miła obsługa

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko w porządku, cicho, czysto, personel chętny

Wyżywienie
Zjedliśmy śniadanie, nie ma na co narzekać, każdy wybiera według własnego gustu

Obsługa w hotelu
wszystko w porządku

Plaża
Piękny, odpowiedni dla dzieci

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Vaclav B.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 20.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Maria Lambis Ocena: 2/5 Grecja, Kreta

Wszystko w porządku. Plaże są raczej dla dzieci i seniorów. Klasyczny grecki bałagan. Jedzenie jak zawsze pyszne, obsługa chętna i przyjemna.

Wszystko w porządku. Plaże są raczej dla dzieci i seniorów. Klasyczny grecki bałagan. Jedzenie jak zawsze pyszne, obsługa chętna i przyjemna.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Odpowiednie, trochę kurzu pod łóżkami.

Wyżywienie
Smaczne, jedliśmy w restauracjach.

Plaża
Umiarkowane wejście, stosunkowo czyste, ograniczone nurkowanie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Marketa B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.6. - 7.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Maria Lambis Ocena: 2/5 Grecja, Kreta

całkowita satysfakcja

całkowita satysfakcja

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
także satysfakcja

Wyżywienie
nie ma na co narzekać

Obsługa w hotelu
nie ma na co narzekać

Plaża
plaża idealna, a morze bez dużych fal.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Hana H.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.5. - 27.5.2023 Oceniono: Maj 2023

Maria Lambis Ocena: 2/5 Grecja, Kreta

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji! Byliśmy z mamą, ostatni tydzień maja i był to super wypoczynek, mało ludzi. Kiedy świeciło słońce, morze było pięknie ciepłe jeszcze przed sezonem. Wszyscy są bardzo mili.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji! Byliśmy z mamą, ostatni tydzień maja i był to super wypoczynek, mało ludzi. Kiedy świeciło słońce, morze było pięknie ciepłe jeszcze przed sezonem. Wszyscy są bardzo mili.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie zgodne z opisem, czyste. Mieliśmy apartament dla czterech osób i rodzina z dziećmi spokojnie by się zmieściła. Pokój był sprzątany dwa razy w tygodniu. Jedyne na co bym narzekał to wyposażenie kuchni, gdybyśmy chcieli gotować to jest niewystarczające. Brakuje również płynu do mycia naczyń, w tym ściereczki do naczyń.

Wyżywienie
Zjedliśmy śniadanie i następnym razem nie zamówiłbym tego ponownie. Codziennie to samo, tylko ostatniego dnia w wannie było więcej marmolady i marmolady morelowej z truskawką. Chleb tostowy, który możesz opiekać codziennie, ta sama bułka, jajka na twardo, jajecznica, bekon, sunka, ser, chipsy, jogurt, pomidor, jabłko, gruszka. Kawa, herbata, mleko, sok. Kiedy to spisałem w ten sposób, nie wydawało mi się to takie straszne :D, ale tam wyglądało to dla mnie okropnie. Przynajmniej jeden dzień mogli zamiast pomidora dodać paprykę lub zmienić ciasto.

Obsługa w hotelu
Personel był bardzo miły. Byli uśmiechnięci, nic nie było problemem. Sprzątanie też w porządku.

Plaża
Plaża czysta, morze ciepłe, tylko jak cały dzień było pod chmurką to było zimno. Buty do wody nie są wymagane. Z obiektu można dostać się na plażę przejściem podziemnym pod drogą. Wiele restauracji przy plaży. Serwis plażowy (2x leżak i parasol) za ok. 4-8 euro.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Pavla V. B.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Maria Lambis Ocena: 2/5 Grecja, Kreta

Przyjemne wakacje z miłymi ludźmi dookoła.Noclegi były bez jedzenia, ale gotowali w hotelu. Kupiliśmy śniadanie. Niezawodny transfer. Tuż przed tym, jak znaleźliśmy drogę na parking lotniska, na którym mieliśmy się spotkać. Jest wiele znaków, ludzie czekają na kogoś...

Przyjemne wakacje z miłymi ludźmi dookoła.Noclegi były bez jedzenia, ale gotowali w hotelu. Kupiliśmy śniadanie. Niezawodny transfer. Tuż przed tym, jak znaleźliśmy drogę na parking lotniska, na którym mieliśmy się spotkać. Jest wiele znaków, ludzie czekają na kogoś...

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
W rodzinnym hotelu zaproponowali nam lepszy pokój niż zarezerwowaliśmy, bo było mało gości. Kierują się mottem: jeśli możemy zrobić coś lepszego dla gościa, zrobimy to. Właściciele to bardzo uczynni i mili ludzie.

Wyżywienie
Posiłki w hotelu według naszego zamówienia Plus greckie specjały, które nie zawsze były dostępne. Na ulicy wzdłuż plaży można odwiedzić wiele restauracji o różnej jakości i przedziale cenowym. Dla nas polecam Ocean Blue, gdzie nawet zmiksowali dla nas koktajl na koszt firmy. Ponieważ byliśmy tam pod koniec sezonu, niektóre restauracje były już zamknięte lub nie miały wyboru wielu dań.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu oceniamy bardzo pozytywnie.

Plaża
Plaża była długa, przestronna. Byliśmy w północnej części wyspy. Pod koniec sezonu prawie nie było turystów, temperatura powietrza oscylowała wokół 22-25 stopni, bo było pochmurno, po wschodniej stronie wyspy padał deszcz, ale można było pływać w morzu. Niestety tworzywa sztuczne znajdują się również na plażach Krety. To ciężka walka, ale miejsce, w którym odpoczywaliśmy było minimalnie plastikowe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 19 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować