Pozytywne odczucia z wakacji przeważają, ale nie uważam, aby powitanie w hotelu było udane. Jeśli przyjeżdżasz do hotelu o ósmej rano, jesteś zmęczony po całonocnej podróży, masz dostęp do all inclusive, a po powitaniu od razu informują cię, że musisz zapłacić za śniadanie, nie uważam tego za dobry początek. Nie chodzi o 5 euro, ale o zasadę. Chciałbym przekazać tę opinię biuru podróży. Delegat powiedział nam, że to częsta sytuacja, z wielu doświadczeń mogę potwierdzić, że tak nie jest. Ogólnie rzecz biorąc, moim zdaniem usługi hotelowe nie odpowiadają kategorii 4*.
Zakwaterowanie
Uważam, że jakość zakwaterowania jest ogólnie dobra, łącznie z regularnym sprzątaniem.
Wyżywienie
Wybór jedzenia jest raczej skromny w porównaniu z innymi hotelami, ale niczego nam nie brakowało w zapleczu. Zaskoczył mnie osobiście, a może raczej zaskoczył, brak oliwek w menu – nie spodziewałbym się tego w Grecji.
Obsługa w hotelu
Podejście hotelu do gości było dla mnie dość niefrasobliwe, niektóre kwestie były dla mnie trudne do zrozumienia, mimo że całkiem dobrze porozumiewam się po angielsku. Brakowało nam pewnych informacji, których nie przeczytaliśmy, nie dowiedzieliśmy się o nich ani w hotelu, ani u przedstawiciela. Nikt nie powiedział nam wcześniej, że hotel nie wymaga wstążek all-inclusive, nie prosilibyśmy o nie, nikt nas nie ostrzegł, że możemy poprosić o ręczniki plażowe w recepcji, musieliśmy zostawić walizki przed hotelem na kilka godzin w dniu przyjazdu... i musieliśmy się jeszcze trochę nagimnastykować, zanim zrozumieliśmy lokalne zwyczaje.
Plaża
Plaża przy hotelu była dostępna tylko z molo, ale wiedzieliśmy o tym wcześniej i ponieważ nie mieliśmy ze sobą dzieci, to nam odpowiadało. Do publicznej plaży można dojść pieszo około 1 km.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate