Aktualne do Grecji

Hotel Valmar Corfu by Louis Hotels

Ocena: 4/5

Grecja, Korfu, Agios Ioannis Peristeron

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Malownicze położenie pomiędzy górami a morzem Bardzo dobre wyżywienie z typowo greckimi smakami Zaciszna plaża z łagodnym zejściem do morza Profesjonalna i serdeczna obsługa

Więcej o hotelu

od 4 292 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Valmar Corfu by Louis Hotels to obiekt położony w sielskiej, zielonej scenerii, niedaleko plaży. Ten komfortowy 5-gwiazdkowy hotel all inclusive, na pięknej wyspie Korfu, wprost zaprasza do zaznania wyjątkowego wypoczynku. Resort jest również przyjazny dla rodzin z dziećmi. Goszcząc tam - nikt nie będzie się nudził!

Plaża

  • publiczna (z częścią prywatną hotelu)
  • żwirowa
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki w cenie

Dla dzieci

  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • miniklub: 4 - 12 lat, maj - październik, śr. - pon. 10:00 - 12:30 i 15:00 - 17:00
  • animacje dla dzieci: 4 - 12 lat, maj - październik, 10:30 - 12:30 i 15:00 - 17:00
  • pokój gier i zabaw: 4 - 12 lat
  • plac zabaw
  • minidyskoteka: maj - październik, śr. - pon. 20:30 - 21:00
  • łóżeczka dla dzieci: w cenie

Wyżywienie

  • Według Programu (All Inclusive Plus)
    • All Inclusive plus:
    • śniadanie: codziennie 07:00 - 10:00, w formie bufetu
    • późne śniadanie: codziennie, 10:30 - 12:00, w cenie
    • obiad: 12:30 - 15:00, w formie bufetu, lunch box
    • kolacja: 18:30 - 21:30, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne: wt., czw., sob.
    • przekąski: 10:30 - 12:00, w cenie, przekąski o północy: 22:00 - 23:30, ciasto: 15:30 - 17:30, w cenie, lody: 10:00 - 21:30
    • wybrane napoje bezalkoholowe: 10:00 - 00:00
    • wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 00:00
    • wybrane napoje do posiłków
    • kawa/herbata po południu
    • wymagane noszenie opasek all inclusive
  • Restauracje i bary
    • restauracje: 4
    • główna restauracja „MAIN RESTAURANT": rodzaje kuchni: azjatycka, grecka, międzynarodowa, włoska, regionalna, śródziemnomorska, meksykańska, bufet, show cooking, w cenie, maj - październik, codziennie 07:00 - 10:30, 12:30 - 14:30 i 18:30 - 21:30, z klimatyzacją, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
    • restauracja „BEACH MEDITERRANEAN": rodzaje kuchni: śródziemnomorska, bufet, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, codziennie 10:00 - 18:00 i 19:00 - 22:30, na plaży, w cenie
    • restauracja specjalistyczna „VIRU PERUVIAN FUSHION": rodzaje kuchni: tajska, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, rezerwacja wymagana, codziennie 19:00 - 22:30, z tarasem, strefa dla palących, wymagany odpowiedni strój, w cenie
    • restauracja „POOL SNACKERIA": dania lekkostrawne, bufet, popołudniowa herbata, codziennie 10:30 - 17:30, przy basenie, strefa dla palących, w cenie

    • bary i inne: 4
    • bar na plaży: maj - październik, 10:00 - 18:00
    • bar w lobby: maj - październik, codziennie 10:00 - 01:00
    • bar przy zewnętrznym basenie: 10:00 - 18:00
    • skybar „ROOF TOP GARDEN BAR": codziennie 19:30 - 22:30

Hotel

  • Wyposażenie
    • recepcja
    • winda
    • sala TV
    • ogród
    • taras na dachu
    • taras
    • sklep z pamiątkami
    • minimarket
    • lekarz
    • Wi-Fi, w całym hotelu
    • pralnia: za opłatą
  • Karty
    • Visa, MasterCard, American Express, Maestro
  • Liczba pokojów
    • 201
  • Kategoria lokalna
    • 5 gwiazdek
  • Opieka TUI na wakacjach 24/7
    • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI.
  • Podatek turystyczny
    • Od dnia 01.01.2025, zgodnie z decyzją rządu greckiego, podatek turystyczny zostanie zastąpiony podatkiem klimatycznym. Opłaty należy dokonać podczas zakwaterowania.
      Wysokość podatku klimatycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
      1- i 2-gwiazdkowych - ok. 2 € za pokój/noc
      3-gwiazdkowych - ok. 5 € za pokój/noc
      4-gwiazdkowych - ok. 10 € za pokój/noc
      5-gwiazdkowych - ok. 15 € za pokój/noc
      Dla apartamentów - ok. 2 € za pokój/noc, dla willi - ok. 10 € za pokój/noc.
  • Transfer
    • Transfer (przejazd) na trasie lotnisko-hotel-lotnisko nie jest zawarty w cenie imprezy turystycznej. Zachęcamy do zakupu transferu jako usługi dodatkowej w trakcie procesu zakupowego.

Basen

  • Basen
    • baseny: 3
    • basen „RELAXING POOL": od 18 lat, zewnętrzny, ze słodką wodą
    • basen typu activity „KIDS POOL": maj - październik, w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
    • basen „PARK POOL": zewnętrzny, ze słodką wodą
    • leżaki
    • ręczniki: w cenie

Sport i Wellness

  • Płatne
    • strefa spa
    • masaże
    • zabiegi kąpielowe
    • siatkówka
    • badminton
    • tenis stołowy
    • tenis
    • wypożyczalnia do gry w tenisa

Położenie

  • ok. 15 km od centrum miasta Korfu
  • ok. 10 m od plaży
  • ok. 15 km od lotniska

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • lekki program animacyjny
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • muzyka na żywo

Mocne strony hotelu

  • udogodnienia dla najmłodszych
  • bogata oferta rozrywkowa

Pokoje

  • Pokój 2-osobowy z widokiem na morze - DZM1
    • Maksymalna liczba osób: 2
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy rodzinny - 7BW
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy rodzinny - 7AP
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Bungalow/Willa standardowa
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Studio/Apartament standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Suita/Suita junior standardowa - 7BZ
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Suita/Suita junior standardowa - 7C1
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Bungalow/Domek kempingowy standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój 2-osobowy - DZX3
    • Maksymalna liczba osób: 3
    • TV
    • szlafroki
    • w budynku głównym
    • Wi-Fi
    • kapcie
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • lodówka: w cenie
    • WC
    • telefon
    • prysznic
    • balkon
    • klimatyzacja: w cenie, czerwiec - wrzesień, indywidualnie sterowana
    • sejf: w cenie
    • ekspres do kawy Nespresso
    • minibar: napoje bezalkoholowe, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru
    • widok na ogród, widok na ląd
  • Pokój 2-osobowy z widokiem na morze - DZM3
    • Maksymalna liczba osób: 3
    • TV
    • szlafroki
    • Wi-Fi
    • kapcie
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • lodówka: w cenie
    • WC
    • telefon
    • prysznic
    • balkon
    • klimatyzacja: w cenie, czerwiec - wrzesień, indywidualnie sterowana
    • sejf: w cenie
    • ekspres do kawy Nespresso
    • minibar: napoje bezalkoholowe, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru
    • widok na morze
  • Pokój 2-osobowy - DZX1
    • Maksymalna liczba osób: 2
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Domek kempingowy/namiot standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój rodzinny - FZX1
    • Maksymalna liczba osób: 4
    • TV
    • szlafroki
    • w budynku głównym
    • Wi-Fi
    • kapcie
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • lodówka: w cenie
    • WC
    • telefon
    • prysznic
    • balkon
    • klimatyzacja: w cenie, czerwiec - wrzesień, indywidualnie sterowana
    • sejf: w cenie
    • ekspres do kawy Nespresso
    • minibar: napoje bezalkoholowe, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru
    • 2 pomieszczenia wydzielone optycznie przesuwanymi drzwiami
    • widok na ogród, widok na ląd
  • Pokój standardowy wieloosobowy - 7BX
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • metraż pokoju zależy od obłożenia
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy wieloosobowy - 7BU
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • metraż pokoju zależy od obłożenia
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7CC
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7CB
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7CA
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7C9
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7C8
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7C7
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7C6
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7C5
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BY
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BV
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7C0
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BT
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BS
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BB
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BR
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BQ
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BP
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BO
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7BN
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • łóżeczko dla dziecka: w cenie
  • Pokój rodzinny z widokiem na morze - FZM1
    • Maksymalna liczba osób: 4
    • TV
    • szlafroki
    • w budynku głównym
    • Wi-Fi
    • kapcie
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • lodówka: w cenie
    • WC
    • telefon
    • prysznic
    • balkon
    • klimatyzacja: w cenie, czerwiec - wrzesień, indywidualnie sterowana
    • sejf: w cenie
    • ekspres do kawy Nespresso
    • minibar: napoje bezalkoholowe, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru
    • 2 pomieszczenia wydzielone optycznie przesuwanymi drzwiami
    • widok na morze
  • Suita z widokiem na morze - SUM1
    • Maksymalna liczba osób: 2
    • TV
    • szlafroki
    • w budynku głównym
    • Wi-Fi
    • kapcie
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • lodówka: w cenie
    • WC
    • telefon
    • prysznic
    • balkon
    • klimatyzacja: w cenie, czerwiec - wrzesień, indywidualnie sterowana
    • sejf: w cenie
    • ekspres do kawy Nespresso
    • minibar: napoje bezalkoholowe, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru
    • widok na morze

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 3 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 15 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 23 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,1 / 5

54. najwyższa ocena z 1422 hoteli w Korfu

Agnieszka P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.9. - 2.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Valmar Corfu by Louis Hotels Ocena: 4/5 Grecja, Korfu

Jesteśmy bardzo zadowoleni

Jesteśmy bardzo zadowoleni

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Valmar Corfu by Louis Hotels Ocena: 4/5 Grecja, Korfu

Okolica hotelu - dla mnie duże rozczarowanie. Nie było gdzie iść na piechotę, nie było promenady na wieczorny spacer, nie było możliwości zrobienia zakupów... Na Korfu można dojechać tylko samochodem lub hulajnogą. Żadnego spaceru, więc nigdzie nie ma chodników. Raz pojechaliśmy autobusem do centrum, gdzie nie było prawie nic. Sklepy są otwarte tylko wieczorem, a może nawet wtedy. Powrót do hotelu był dużym problemem. Zła komunikacja - delegat kazał nam wsiąść do zielonego autobusu. Koordynator na stacji wyrzucił nas z tego, twierdząc, że nie jedziemy tam, gdzie powinniśmy jechać. W tym samym czasie tam pojechał, bo pani w kasie powiedziała nam, że mamy tam wejść. Na dworcu kolejowym czekaliśmy ponad pół godziny na przyjazd kolejnego zielonego autobusu. Już nie jeździł. Koordynator zaganiał nas jak bydło do białego autobusu. Kiedy chcieliśmy wysiąść w naszym hotelu, kierowca nie chciał się przed nami zatrzymać. Po naleganiach przestał, ale mówił i nadal na nas trąbił. To było bardzo dziwne. Turyści są dla nich irytującymi owadami. Delegatka - powiedziała nam wiele rzeczy, których pewnie nie sprawdziła, bo w rzeczywistości było inaczej. Interesowała ją głównie sprzedaż drogich wycieczek organizowanych przez CK, wynajem starych samochodów bez klimatyzacji i drogiej oliwy z oliwek. Potrzebowałem leczenia u lekarza – skontaktowałem się z nim poprzez delegata. Przyjechał o umówionej godzinie, szukał diagnozy w Google. Dał mi lekarstwo, które pogorszyło mój stan, musiałam jakoś przeżyć do powrotu do domu. Na szczęście nie było to nic poważnego, jedynie nieprzyjemne. Znowu chodziło o interesy. Natychmiast namówił mnie, abym podpisał dokument dotyczący roszczenia ubezpieczeniowego. Najważniejszym pytaniem było, jakiego rodzaju ubezpieczenie posiadasz. Na szczęście mieliśmy to przez CK, więc nie było problemu. Delegat i animator - rozczarowanie.

Okolica hotelu - dla mnie duże rozczarowanie. Nie było gdzie iść na piechotę, nie było promenady na wieczorny spacer, nie było możliwości zrobienia zakupów... Na Korfu można dojechać tylko samochodem lub hulajnogą. Żadnego spaceru, więc nigdzie nie ma chodników. Raz pojechaliśmy autobusem do centrum, gdzie nie było prawie nic. Sklepy są otwarte tylko wieczorem, a może nawet wtedy. Powrót do hotelu był dużym problemem. Zła komunikacja - delegat kazał nam wsiąść do zielonego autobusu. Koordynator na stacji wyrzucił nas z tego, twierdząc, że nie jedziemy tam, gdzie powinniśmy jechać. W tym samym czasie tam pojechał, bo pani w kasie powiedziała nam, że mamy tam wejść. Na dworcu kolejowym czekaliśmy ponad pół godziny na przyjazd kolejnego zielonego autobusu. Już nie jeździł. Koordynator zaganiał nas jak bydło do białego autobusu. Kiedy chcieliśmy wysiąść w naszym hotelu, kierowca nie chciał się przed nami zatrzymać. Po naleganiach przestał, ale mówił i nadal na nas trąbił. To było bardzo dziwne. Turyści są dla nich irytującymi owadami. Delegatka - powiedziała nam wiele rzeczy, których pewnie nie sprawdziła, bo w rzeczywistości było inaczej. Interesowała ją głównie sprzedaż drogich wycieczek organizowanych przez CK, wynajem starych samochodów bez klimatyzacji i drogiej oliwy z oliwek. Potrzebowałem leczenia u lekarza – skontaktowałem się z nim poprzez delegata. Przyjechał o umówionej godzinie, szukał diagnozy w Google. Dał mi lekarstwo, które pogorszyło mój stan, musiałam jakoś przeżyć do powrotu do domu. Na szczęście nie było to nic poważnego, jedynie nieprzyjemne. Znowu chodziło o interesy. Natychmiast namówił mnie, abym podpisał dokument dotyczący roszczenia ubezpieczeniowego. Najważniejszym pytaniem było, jakiego rodzaju ubezpieczenie posiadasz. Na szczęście mieliśmy to przez CK, więc nie było problemu. Delegat i animator - rozczarowanie.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Z zewnątrz hotel jest bardzo ładny. Wewnątrz wymaga remontu - skrzypiące łóżka, łazienka, drzwi, szafa. Windy nie zostały rozwiązane. Tylko 2 na cały hotel to za mało. Na plażę można dojechać windą, ale trzeba będzie poczekać. Można przejść ruchliwą drogą, ale przy dzieciach jest to kwestia życia. Jadalnia jest ładna, nie korzystaliśmy z baru w holu z dziećmi. Podium i bar na dachu. Baseny, 2 mniejsze zjeżdżalnie wodne dla dzieci, kort tenisowy, bilard. Po południu nie było ciepłej wody. Na sali było nas 4. Codziennie na zmianę byliśmy pierwsi, bo naprawdę nie da się codziennie myć długich włosów w lodowatej wodzie. I całe szczęście, że było chociaż zimno, a czasem nie było wcale. Byliśmy na najwyższym piętrze.

Wyżywienie
Jadalnia była czysta, duży wybór - mięso, dodatki, zupa, warzywa, owoce, napoje. Ale natknąłem się na sfermentowane „świeże” marchewki i paprykę. Na śniadanie ciasta, ser, salami, kiełbaski, jajka, nutella, marmolada, miód, kawa, herbata, sok, woda... Owoce zawsze były te same - arbuz, gruszki, jabłka, śliwki, a jeśli się miały dużo szczęścia, brzoskwinie lub nektarynki. Kiedyś przecięto banana na pół, żeby dzieci nie mogły zabrać go na plażę na przekąskę. Nie podobały mi się desery, wszystko było za słodkie i nie było dużego wyboru. Jeśli miałbym porównać jedzenie np. z Hiszpanią czy Turcją – było słabe, ale głodu nie czuliśmy.

Obsługa w hotelu
Czystość była dobra - codzienne sprzątanie, czysta pościel co drugi dzień. Codziennie otrzymywaliśmy butelkę wody w pokoju. Najlepszym sposobem komunikacji w recepcji jest język angielski. W dniu wyjazdu istnieje możliwość bezpłatnej rezerwacji pokoju z prysznicem. Dostajesz określony czas, w którym musisz to zrobić. Programy animacyjne dla dzieci - co wieczór mini dyskoteka - w kółko to samo. Ale dzieci bawiły się świetnie. Bardzo duży minus: czeski animator nie mówił do dzieci po czesku, tylko po angielsku, a dzieci za bardzo nie wiedziały, co robić. Czuliśmy się jak obcy, mimo że Czechów było tam całkiem sporo. Każdego wieczoru odbywał się także program dla dorosłych - karaoke, muzyka na żywo, tańce greckie, pokaz ognia. To było bardzo miłe. Francuzi rozproszyli się, jakby byli ich właścicielami. Byli też Włosi, Ukraińcy, Polacy, Anglicy... Plusem jest to, że hotel przeznaczony jest przede wszystkim dla rodzin z dziećmi - huk nikomu nie przeszkadza. Nie polecam hotelu starszym parom ani parom - nie ma tu rozrywek. W hotelu była możliwość wynajęcia samochodu oraz minisklepu (były w nim pamiątki, napoje, dmuchańce do wody, podstawowa drogeria).

Plaża
Plaża prawdopodobnie była sztucznie utworzona - spodziewałam się kamyków lub kamieni, był żwir. Leżaki, parasole, stoły i ręczniki wliczone w cenę - ale trzeba je zarezerwować, inaczej nie ma szans. Nawet jeśli jest to zabronione. Stopniowy dostęp do morza - odpowiedni dla dzieci. Na plaży znajduje się bar - napoje (piwo, cola, sprite, fanta, sok, woda - rysujesz sam), frappe, koktajle przygotowuje barman. Jedzenie (sałatki owocowe, warzywne, frytki, mięso, spaghetti, kanapki, placki, ciasta), lody. Sporty wodne – hulajnoga, paddleboard, łódka, rower wodny, kanapa itp. Woda była czysta, ale po południu pojawiły się tłuste plamy. Małe rybki gryzły nasze nogi. Nie było żadnych skorup. Na plaży znajdowały się także przebieralnie i toalety.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Agnieszka P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.9. - 2.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Valmar Corfu by Louis Hotels Ocena: 4/5 Grecja, Korfu

Jesteśmy bardzo zadowoleni

Jesteśmy bardzo zadowoleni

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Valmar Corfu by Louis Hotels Ocena: 4/5 Grecja, Korfu

Okolica hotelu - dla mnie duże rozczarowanie. Nie było gdzie iść na piechotę, nie było promenady na wieczorny spacer, nie było możliwości zrobienia zakupów... Na Korfu można dojechać tylko samochodem lub hulajnogą. Żadnego spaceru, więc nigdzie nie ma chodników. Raz pojechaliśmy autobusem do centrum, gdzie nie było prawie nic. Sklepy są otwarte tylko wieczorem, a może nawet wtedy. Powrót do hotelu był dużym problemem. Zła komunikacja - delegat kazał nam wsiąść do zielonego autobusu. Koordynator na stacji wyrzucił nas z tego, twierdząc, że nie jedziemy tam, gdzie powinniśmy jechać. W tym samym czasie tam pojechał, bo pani w kasie powiedziała nam, że mamy tam wejść. Na dworcu kolejowym czekaliśmy ponad pół godziny na przyjazd kolejnego zielonego autobusu. Już nie jeździł. Koordynator zaganiał nas jak bydło do białego autobusu. Kiedy chcieliśmy wysiąść w naszym hotelu, kierowca nie chciał się przed nami zatrzymać. Po naleganiach przestał, ale mówił i nadal na nas trąbił. To było bardzo dziwne. Turyści są dla nich irytującymi owadami. Delegatka - powiedziała nam wiele rzeczy, których pewnie nie sprawdziła, bo w rzeczywistości było inaczej. Interesowała ją głównie sprzedaż drogich wycieczek organizowanych przez CK, wynajem starych samochodów bez klimatyzacji i drogiej oliwy z oliwek. Potrzebowałem leczenia u lekarza – skontaktowałem się z nim poprzez delegata. Przyjechał o umówionej godzinie, szukał diagnozy w Google. Dał mi lekarstwo, które pogorszyło mój stan, musiałam jakoś przeżyć do powrotu do domu. Na szczęście nie było to nic poważnego, jedynie nieprzyjemne. Znowu chodziło o interesy. Natychmiast namówił mnie, abym podpisał dokument dotyczący roszczenia ubezpieczeniowego. Najważniejszym pytaniem było, jakiego rodzaju ubezpieczenie posiadasz. Na szczęście mieliśmy to przez CK, więc nie było problemu. Delegat i animator - rozczarowanie.

Okolica hotelu - dla mnie duże rozczarowanie. Nie było gdzie iść na piechotę, nie było promenady na wieczorny spacer, nie było możliwości zrobienia zakupów... Na Korfu można dojechać tylko samochodem lub hulajnogą. Żadnego spaceru, więc nigdzie nie ma chodników. Raz pojechaliśmy autobusem do centrum, gdzie nie było prawie nic. Sklepy są otwarte tylko wieczorem, a może nawet wtedy. Powrót do hotelu był dużym problemem. Zła komunikacja - delegat kazał nam wsiąść do zielonego autobusu. Koordynator na stacji wyrzucił nas z tego, twierdząc, że nie jedziemy tam, gdzie powinniśmy jechać. W tym samym czasie tam pojechał, bo pani w kasie powiedziała nam, że mamy tam wejść. Na dworcu kolejowym czekaliśmy ponad pół godziny na przyjazd kolejnego zielonego autobusu. Już nie jeździł. Koordynator zaganiał nas jak bydło do białego autobusu. Kiedy chcieliśmy wysiąść w naszym hotelu, kierowca nie chciał się przed nami zatrzymać. Po naleganiach przestał, ale mówił i nadal na nas trąbił. To było bardzo dziwne. Turyści są dla nich irytującymi owadami. Delegatka - powiedziała nam wiele rzeczy, których pewnie nie sprawdziła, bo w rzeczywistości było inaczej. Interesowała ją głównie sprzedaż drogich wycieczek organizowanych przez CK, wynajem starych samochodów bez klimatyzacji i drogiej oliwy z oliwek. Potrzebowałem leczenia u lekarza – skontaktowałem się z nim poprzez delegata. Przyjechał o umówionej godzinie, szukał diagnozy w Google. Dał mi lekarstwo, które pogorszyło mój stan, musiałam jakoś przeżyć do powrotu do domu. Na szczęście nie było to nic poważnego, jedynie nieprzyjemne. Znowu chodziło o interesy. Natychmiast namówił mnie, abym podpisał dokument dotyczący roszczenia ubezpieczeniowego. Najważniejszym pytaniem było, jakiego rodzaju ubezpieczenie posiadasz. Na szczęście mieliśmy to przez CK, więc nie było problemu. Delegat i animator - rozczarowanie.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Z zewnątrz hotel jest bardzo ładny. Wewnątrz wymaga remontu - skrzypiące łóżka, łazienka, drzwi, szafa. Windy nie zostały rozwiązane. Tylko 2 na cały hotel to za mało. Na plażę można dojechać windą, ale trzeba będzie poczekać. Można przejść ruchliwą drogą, ale przy dzieciach jest to kwestia życia. Jadalnia jest ładna, nie korzystaliśmy z baru w holu z dziećmi. Podium i bar na dachu. Baseny, 2 mniejsze zjeżdżalnie wodne dla dzieci, kort tenisowy, bilard. Po południu nie było ciepłej wody. Na sali było nas 4. Codziennie na zmianę byliśmy pierwsi, bo naprawdę nie da się codziennie myć długich włosów w lodowatej wodzie. I całe szczęście, że było chociaż zimno, a czasem nie było wcale. Byliśmy na najwyższym piętrze.

Wyżywienie
Jadalnia była czysta, duży wybór - mięso, dodatki, zupa, warzywa, owoce, napoje. Ale natknąłem się na sfermentowane „świeże” marchewki i paprykę. Na śniadanie ciasta, ser, salami, kiełbaski, jajka, nutella, marmolada, miód, kawa, herbata, sok, woda... Owoce zawsze były te same - arbuz, gruszki, jabłka, śliwki, a jeśli się miały dużo szczęścia, brzoskwinie lub nektarynki. Kiedyś przecięto banana na pół, żeby dzieci nie mogły zabrać go na plażę na przekąskę. Nie podobały mi się desery, wszystko było za słodkie i nie było dużego wyboru. Jeśli miałbym porównać jedzenie np. z Hiszpanią czy Turcją – było słabe, ale głodu nie czuliśmy.

Obsługa w hotelu
Czystość była dobra - codzienne sprzątanie, czysta pościel co drugi dzień. Codziennie otrzymywaliśmy butelkę wody w pokoju. Najlepszym sposobem komunikacji w recepcji jest język angielski. W dniu wyjazdu istnieje możliwość bezpłatnej rezerwacji pokoju z prysznicem. Dostajesz określony czas, w którym musisz to zrobić. Programy animacyjne dla dzieci - co wieczór mini dyskoteka - w kółko to samo. Ale dzieci bawiły się świetnie. Bardzo duży minus: czeski animator nie mówił do dzieci po czesku, tylko po angielsku, a dzieci za bardzo nie wiedziały, co robić. Czuliśmy się jak obcy, mimo że Czechów było tam całkiem sporo. Każdego wieczoru odbywał się także program dla dorosłych - karaoke, muzyka na żywo, tańce greckie, pokaz ognia. To było bardzo miłe. Francuzi rozproszyli się, jakby byli ich właścicielami. Byli też Włosi, Ukraińcy, Polacy, Anglicy... Plusem jest to, że hotel przeznaczony jest przede wszystkim dla rodzin z dziećmi - huk nikomu nie przeszkadza. Nie polecam hotelu starszym parom ani parom - nie ma tu rozrywek. W hotelu była możliwość wynajęcia samochodu oraz minisklepu (były w nim pamiątki, napoje, dmuchańce do wody, podstawowa drogeria).

Plaża
Plaża prawdopodobnie była sztucznie utworzona - spodziewałam się kamyków lub kamieni, był żwir. Leżaki, parasole, stoły i ręczniki wliczone w cenę - ale trzeba je zarezerwować, inaczej nie ma szans. Nawet jeśli jest to zabronione. Stopniowy dostęp do morza - odpowiedni dla dzieci. Na plaży znajduje się bar - napoje (piwo, cola, sprite, fanta, sok, woda - rysujesz sam), frappe, koktajle przygotowuje barman. Jedzenie (sałatki owocowe, warzywne, frytki, mięso, spaghetti, kanapki, placki, ciasta), lody. Sporty wodne – hulajnoga, paddleboard, łódka, rower wodny, kanapa itp. Woda była czysta, ale po południu pojawiły się tłuste plamy. Małe rybki gryzły nasze nogi. Nie było żadnych skorup. Na plaży znajdowały się także przebieralnie i toalety.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Andrea A.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 6.8. - 15.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Valmar Corfu by Louis Hotels Ocena: 4/5 Grecja, Korfu

Wakacje były wspaniałe, hotel jest starszy i widać to po pokojach, ale było czysto, miła obsługa i doskonałe jedzenie..

Wakacje były wspaniałe, hotel jest starszy i widać to po pokojach, ale było czysto, miła obsługa i doskonałe jedzenie..

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest starszy i już go widać..

Wyżywienie
Jedzenie było absolutnie wspaniałe, naprawdę świetne jedzenie

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były dobre, jedyne, co nas niepokoiło, to to, że kiedy rano chcieliśmy dodatkowej wody, nie mieli jej w recepcji. A nam się to zdarzyło 3 razy więc 1 butelka wody na dwie osoby na cały dzień to zdecydowanie za mało, wieczorem już ją mieli i nam dali. Wycieczki, które nam polecili, były również świetne.

Plaża
Plaża jest ładna, również blisko, bezpośrednio przy wyjściu z hotelu w dół ulicy. Tutaj jednak narzekałbym na mniejszą ilość leżaków i ludzie trzymali tam ręczniki w ramach rezerwacji na leżakach, mimo że było napisane, że jest to zabronione.. można zapanować nad śmieciami.. ale poza tym super, woda jest czysta i ciepło.. i wspaniale, że można jeść i pić na plaży..

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jerzy S.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.6. - 28.6.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Valmar Corfu by Louis Hotels Ocena: 4/5 Grecja, Korfu

Hotel pięknie położony z dużym ale częściowo niewykorzystanym potencjałem. Pomieszanie minionej świetności i tradycji dobrej w niektórych zakresach obsługi z dziwnymi psującymi obraz oszczędnościami i zaniedbaniami.

Najwyżej na trzy i pół gwiazdki.

(To pół gwiazdki za tarasowate położenie, piękne widoki i zadbaną roślinność:)

Hotel pięknie położony z dużym ale częściowo niewykorzystanym potencjałem. Pomieszanie minionej świetności i tradycji dobrej w niektórych zakresach obsługi z dziwnymi psującymi obraz oszczędnościami i zaniedbaniami.

Najwyżej na trzy i pół gwiazdki.

(To pół gwiazdki za tarasowate położenie, piękne widoki i zadbaną roślinność:)

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zaniedbane, nieremontowane pokoje, z wyposażeniem (z wyjątkiem dużego, wygodnego łóżka) niefunkcjonalnym potęgującym ciasnotę, nadającym się już z dziesięć lat temu do natychmiastowej wymiany. Dostawka dla dziecka przypominała łoże tortur. Brak występującego w opisie ekspresu do kawy.

Plusy to balkon z pięknym widokiem na morze i niezła klimatyzacja.

Pokój na dwie gwiazdki.

Wyżywienie
To jasny punkt pobytu. Spory wybór smacznych potraw i dodatków.

Napoje tradycyjnie rozwodnione ale bez przesady. Smaczne lody. Stosunkowo mały wybór owoców.

Bary dostępne przy basenach i na plaży.

Były wpadki z psującymi się ekspresami do kawy (kilka dni niedostępne cappuccino).

Opinii o napojach wyskokowych nie mogę wygłosić, bo nie używałem.

Wyżywienie na cztery gwiazdki.

Obsługa w hotelu
Ogólnie dobre wrażenie z kilkoma wyjątkami.

Pokój i balkon niezamiatane przez cały czas pobytu. Po mojej prośbie trzeciego dnia odmieciono tylko przejście pozostawiając kłęby kurzu pod stolikami i łóżkami. Przez cały czas nie zauważyłem użycia odkurzacza przez ekipę sprzątającą.

Dwie małe windy na sześciopiętrowy spory hotel, w którym używane one są także przy wyprawach na baseny i na plażę, to nieporozumienie.

WiFi słabo dostępne w pokojach.

Słaba i kiepsko opisana oferta imprez organizowanych przez hotel.

Usługi na trzy gwiazdki.

Plaża
Plaża kamienisto-żwirowa, czysta i nieprzesadnie zatłoczona. Rezygnując z rozłożonych leżaków można wręcz znaleźć kameralny zakątek.

Dojście na plażę znajdującą się za drogą jest bezpieczne, bo tunelem pod drogą. Drogi nie słychać na plaży.

Niezadbane przebieralnie i prysznice do spłukiwania słonej wody i piasku.

Baseny nieduże ale fantastycznie położone - szczególnie ten dla dzieci z niezłymi zjeżdżalniami.

Niestety woda w basenach mętnawa, co zupełnie nie pasuje do czterech gwiazdek.

Za plażę i baseny trzy i pół gwiazdki

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 11.5. - 18.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Valmar Corfu by Louis Hotels Ocena: 4/5 Grecja, Korfu

Dobra obsługa, wyżywienie i animacje. Bardzo dobre widoki z hotelu zarówno na morze jak i góry.

Dobra obsługa, wyżywienie i animacje. Bardzo dobre widoki z hotelu zarówno na morze jak i góry.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste. Hotel nienajnowszy.

Wyżywienie
Wyżywienie dobre, urozmaicone, szeroki wybór.

Obsługa w hotelu
Dobre animacje prowadzone praktycznie codziennie.

Plaża
Plaża blisko, kamienista, woda czysta, bar na plaży z napojami i przekąskami, sporo leżaków, ładne widoki na stronę morza.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 15 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować