Położenie/wyposażenie
Komfortowy obiekt Résidence Le Panoramic znajduje się w centrum Flaine For?t, bezpośrednio przy wyciągu „Grands Vans" i przy końcu trasy narciarskiej. Do centrum Flaine, w którym znajdują się liczne sklepy i restauracje można wjechać widną oddaloną o ok. 100 m.Komfortowy obiekt posiada recepcję, przechowalnię sprzętu narciarskiego, przechowalnię bagażu, jak również strefę wellness z ogrzewanym krytym basenem, sauną i łaźnią turecką (oba za opłatą). Jedno miejsce/apart. w garażu podziemnym dostępne jest za opłatą do dyspozycji gości.Wyposażenie i wyżywieniePrzytulnie urządzone apartamenty posiadają łazienkę lub prysznic/WC, TV i Wi-Fi, suszarkę do włosów oraz aneks kuchenny z płytą kuchenną, mikrofalówką z funkcją grilla, zmywarką oraz ekspresem do kawy i tosterem.Oferta bez wyżywienia. Na życzenie po wcześniejszym zgłoszeniu można na miejscu zamówić dostawę pieczywa (za opłatą).
Świadczenia w cenie
Noclegi w wybranym terminieBielizna pościelowaSprzątanie końcowe (oprócz kuchni)Korzystanie z krytego basenuPrzechowalnia bagażu (w recepcji)
Opcjonalnie płatne na miejscu
Dostawa pieczywaZestaw ręczników
Płatne na miejscu
Opłata klimatyczna
Zwierzęta domowe
Można przywieźć zwierzęta domowe (60,- € /tydzień, bez karmy, za okazaniem zaświadczenia o szczepieniu przeciw wściekliźnie i po uprzednim zameldowaniu)
Zniżki
W zależności od typu pokoju, wieku podróżujących, daty wyjazdu i karnetu narciarskiego, otrzymają Państwo różne zniżki.
Dokładną wysokość zniżki mogą Państwo uzyskać podczas przygotowania sobie indywidualnej oferty (należy kliknąć w cenę).
Niemowlęta, które w momencie wyjazdu mają mniej niż 24 miesiące, zasadniczo podróżują bezpłatnie, muszą być jednak uwzględnione w każdej rezerwacji.
Ważne wskazówki
Psy na terenie obiektu należy prowadzić na smyczy.Flaine jest miejscowością całkowicie wyłączoną z ruchu drogowego. Do załadunku i rozładunku samochodu można jednak dojechać do miejsca zakwaterowania, potem trzeba jednak zaparkować samochód w garażu (częściowo za opłatą). Bliższe informacje otrzymają Państwo na miejscu, w obiekcie noclegowym
Apartament 4-osob. (ok. 34 m?), SC
pokój dzienno-sypialny z podwójną rozkładaną kanapą i TVpokój sypialny z łóżkiem podwójnym
Apartament 6-osob. (ok. 42 m?), SC
pokój dzienno-sypialny z podwójną rozkładaną kanapą i TVsypialnia z łóżkiem podwójnymnisza/kabina sypialna z łóżkiem piętrowym
Apartament 6-osob. (ok. 58 m?), SC
pokój dzienno-sypialny z podwójną rozkładaną kanapą i TVpokój sypialny z łóżkiem podwójnympokój sypialny z dwoma łóżkami pojedynczymioddzielne WC
Apartament 7-osob. (ok. 55 m?), SC
pokój dzienno-sypialny z podwójną rozkładaną kanapą i TVsypialnia z łóżkiem podwójnymsypialnia z 2. łóżkami pojedynczyminisza sypialna z łóżkiem pojedynczymdodatkowo oddzielne WC
Apartament 8-osob. (ok. 63 m?), SC
pokój dzienno-sypialny z podwójną rozkładaną kanapą i TVsypialnia z łóżkiem podwójnymsypialnia z 2 łóżkami pojedynczymikabina sypialna z łóżkiem piętrowymdodatkowo oddzielne WC
Karnet narciarski - dodatkowe informacje.
Jeżeli przez cały okres Państwa pobytu ze względu na pandemię koronawirusa zarezerwowany obiekt lub wszystkie tereny narciarskie, na które obowiązuje wykupiony karnet będą zamknięte, mogą Państwo bezpłatnie anulować rezerwację. Obowiązuje to również w razie zamknięcia granic kraju docelowego.W takim przypadku mogą Państwo na 12 dni (i mniej) przed rozpoczęciem wyjazdu, bezpłatnie odwołać rezerwację. Prawo do bezpłatnej rezygnacji nie przysługuje Państwu w razie dokonania rezerwacji na mniej niż 12 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej, jeżeli powód odwołania wyjazdu, na który się Państwo powołują, był już znany w momencie dokonywania rezerwacji.
Anulowanie rezerwacji musi nastąpić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem wyjazdu (do godz. 14
00).
Zwroty kosztów wyjazdu będą realizowane w ciągu 14 dni od anulowania rezerwacji. W ubiegłych sezonach narciarskich 2019/20 oraz 2020/21 zwróciliśmy 100% środków za rezerwacje odwołane z powodu pandemii koronawirusa. Pieniądze naszych Klientów w przypadku imprez turystycznych są dodatkowo zabezpieczone przez Niemiecki Fundusz Gwarancyjny dla Podróżnych (DRSF).
Jeżeli w cenę wliczone są dodatkowe usługi, prosimy o zapoznanie się z nimi w procesie rezerwacji.
Gwarancja śniegu (01.01. - 15.03.)
Jeżeli na 5 dni przed rozpoczęciem wycieczki (dzień przyjazdu) z powodu braku śniegu wszystkie tereny narciarskie, na które obowiązuje wykupiony karnet narciarski będą zamknięte - przy czym najwyższy punkt terenu narciarskiego musi znajdować się na wysokości minimum 1800 m.n.p.m. - mogą Państwo bezpłatnie dokonać zmiany rezerwacji na inną naszą wycieczkę w tym samym terminie (o ile są jeszcze wolne miejsca; obowiązuje aktualna cena nowego wyjazdu bez rabatu Last-Minute & More; gwarancja ważna jedynie dla wycieczek zaczynających się w terminach od 01.01. do 15.03.).
Aby móc skorzystać z gwarancji, prosimy o kontakt w wyznaczonym terminie (dokładnie na 5 dni przed rozpoczęciem wyjazdu/pobytu, np. w poniedziałek, jeżeli impreza turystyczna rozpoczyna się w sobotę) drogą mailową na adres gwarancjasniegu-pl@snowtrex.com.
Teren narciarski Grand Massif
Maks. wysokość
Region narciarski Grand Massif
Maks. wysokość