Aktualne do Egiptu

Hotel Xperience Kiroseiz Parkland

Ocena: 5/5

Egipt, Sharm El Sheikh, Sharm El Sheikh

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Położenie w bliskiej odległości centrum Naama Bay Baseny ze zjeżdżalniami i mini-aquapark Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych Sympatyczna i pomocna obsługa

Więcej o hotelu

od 1 838 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Xperience Kiroseiz Parkland to 5-gwiazdkowy hotel w północno-wschodnim Egipcie, który jest usytuowany na południu Półwyspu Synaj nad Morzem Czerwonym. Ten luksusowy ośrodek wypoczynkowy mieści się w pobliżu centrum miejscowości Sharm el Sheikh, która cieszy się dużą popularnością wśród turystów. Mają oni tam do dyspozycji bowiem wiele atrakcji w tym duży wybór lokali gastronomicznych, sklepów i punktów usługowych. Na wycieczkę warto udać się na słynną Górę Synaj (Mojżeszową). Lotnisko oddalone jest o 10 kilometrów.

Wyposażenie

W tym luksusowym ośrodku wakacyjnym przygotowano dla gości nowoczesne wyposażenie o najwyższym standardzie. Do dyspozycji wymagających podróżnych oddano wielojęzyczną recepcję całodobową zaopatrzoną w eleganckie lobby i przechowalnię bagażu. Goście hotelu mogą korzystać również z licznych barów i restauracji, przestronnej strefy basenowej z tarasem do opalania i aquaparkiem, a także z parkingu zewnętrznego, amfiteatru oraz centrum biznesowego. Zapewniono też wiele udogodnień dla maluchów oraz atrakcje dla aktywnych turystów.

Zakwaterowanie

Na terenie ośrodka Xperience Kiroseiz Parkland mieści się 345 luksusowych apartamentów, które wyróżniają się stylowym wystrojem i dużą powierzchnią. Goście mają do dyspozycji pokoje standardowe z pomieszczeniem dzienno-sypialnym, oraz rodzinne z dodatkową sypialnią. W każdym z nich znajduje się łazienka (WC, prysznic) oraz balkon (stół z krzesłami), a także wyposażenie obejmujące m.in. zestaw do parzenia kawy i herbaty, suszarkę do włosów, minibar, internet bezprzewodowy, telewizję satelitarną, telefon stacjonarny, klimatyzację i sejf.

Wyżywienie

Dla swoich gości hotel Xperience Kiroseiz Parkland przygotował atrakcyjny pakiet All Inclusive, z którego warto skorzystać w czasie pobytu. W cenę tej formuły wliczono kompleksowe wyżywienie, którego zakres obejmuje śniadanie, obiad i kolację, dostępne każdego dnia w postaci różnorodnego bufetu, a także przekąski gorące i zimne. Ponadto cena pakietu obejmuje też nielimitowane napoje gorące, zimne i alkoholowe (produkcja lokalna). Za dopłatą opcja zamówienia w restauracjach dań z karty (owoce morza, kuchnia włoska).

Usługi

Na terenie tego luksusowego ośrodka udostępniono baseny zewnętrzne dla dzieci i dorosłych, taras z leżakami i parasolami do opalania, a także aquapark z kilkoma zjeżdżalniami dla maluchów i pozostałych gości. W apartamentach oraz miejscach ogólnodostępnych hotelu zapewniono darmowy internet bezprzewodowy. Najmłodsi wczasowicze mają do dyspozycji miniklub oraz plac zabaw na świeżym powietrzu, wysokie krzesełka i łóżeczka dziecięce. Pozostali goście mogą korzystać z kina, stołów do gry w bilard oraz programu artystycznego (przedstawienia).

Usługi płatne

Niektóre usługi i udogodnienia są dostępne w ośrodku za dopłatą. Na uwagę zasługuje strefa Spa, w której zapewniono wczasowiczom duży wybór masaży relaksacyjnych, a także saunarium i jacuzzi. Zadbano również o potrzeby gości, którzy lubią spędzać wolny czas w aktywny sposób. Mają oni do dyspozycji boisko do gry w siatkówkę, a także kilka stołów do ping-ponga. Ponadto na terenie hotelu można skorzystać w dobrej cenie z usług kawiarenki internetowej, lekarza pierwszego kontaktu, pralni chemicznej. Udostępniono też parking i salę konferencyjną.

Plaża

Ośrodek ma na swoim terenie dwie zadbane, prywatne plaże piaszczyste, z których mogą korzystać wyłącznie jego goście. Na miejsce plażowicze dostaną się za pośrednictwem transferu busem, który jest bezpłatny. Na wybrzeżu można korzystać z leżaków i parasoli, oferty beach baru i płatnej wypożyczalni sprzętu sportowego. Warto też zapisać się na lekcje nurkowania i na podwodną wyprawę.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 1000 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 10 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,8 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,3 / 5

Cena 3,9 / 5

85. najwyższa ocena z 447 hoteli w Sharm El Sheikh

Michal T.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.11. - 22.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Xperience Kiroseiz Parkland Ocena: 5/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Regularnie jeździmy do Egiptu i zawsze wybieramy hotele pięciogwiazdkowe, więc mamy z czym porównywać. Niestety, po raz pierwszy muszę napisać, że jesteśmy bardzo rozczarowani wakacjami i z niecierpliwością czekamy na powrót do domu. Największym problemem jest brak bezpośredniego dostępu do morza, niewygodny dojazd, zaniedbane plaże, zimne baseny, chaotyczna organizacja i inne drobne niedociągnięcia, które ostatecznie psują cały pobyt. Dla nas, nigdy więcej tu nie wrócę.

Regularnie jeździmy do Egiptu i zawsze wybieramy hotele pięciogwiazdkowe, więc mamy z czym porównywać. Niestety, po raz pierwszy muszę napisać, że jesteśmy bardzo rozczarowani wakacjami i z niecierpliwością czekamy na powrót do domu. Największym problemem jest brak bezpośredniego dostępu do morza, niewygodny dojazd, zaniedbane plaże, zimne baseny, chaotyczna organizacja i inne drobne niedociągnięcia, które ostatecznie psują cały pobyt. Dla nas, nigdy więcej tu nie wrócę.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Co nas mile zaskoczyło. Pokój był czysty, ładny, łóżko wygodne, klimatyzacja działała, a łazienka była doskonała jak na egipskie standardy. Wi-Fi działało w pokoju zaskakująco dobrze. Sprzątanie uważam za najlepszą część pobytu — sprzątaczka przychodziła codziennie, rzetelnie sprzątała i tworzyła piękne dekoracje z ręczników.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo monotonne przez cały tydzień, ale zawsze było coś do wyboru (pizza, frytki, grillowane mięso, dobra zupa, bułki, desery). Śniadania były dobre — pączki, słodycze, musli, jogurty, jajka. Lody były dostępne tylko na lunch i smakowały przeciętnie. Nie mogliśmy znaleźć żadnych przekąsek w ciągu dnia, co najwyżej jakieś ciastka, których nigdy nie jedliśmy w Egipcie. Soki były całkowicie zepsute przez sztuczne, słodkie barwniki, ale przynajmniej była oryginalna Coca-Cola, Fanta, Sprite i tonik. Alkohol był raczej przeciętny. Ale wszystko podawane jest w małych plastikowych kubeczkach, co jest naprawdę nieprzyjemne. Największym problemem była jadalnia w ogrodzie — dziesiątki, a nawet setki wron tam latają, dziobią jedzenie, siadają na stołach i zostawiają odchody wszędzie, gdzie spojrzysz. Często brakowało wolnego miejsca, brakowało sztućców, a kiedy wstawaliśmy po widelec, ptaki już grzebały w naszym talerzu. Hotel powinien natychmiast zająć się tym problemem — inne hotele mają siatki chroniące przed ptakami na balustradach.

Obsługa w hotelu
Obsługa baru nie jest nachalna, ale też nie jest entuzjastyczna. Często pytali nas kilka razy, czy chcemy coś do picia. Kiedy mówiliśmy, co chcemy, uśmiechali się… ale nigdy nie przynieśli nam więcej drinków. To się powtarzało, więc poszliśmy po nie sami. Transport nad morze był bardzo niewygodny — trzeba go było zamówić dzień wcześniej na konkretną godzinę, a podróż zatłoczonym autobusem trwała 15-20 minut. Z tego powodu kilka razy spóźniliśmy się na lunch lub przeszkadzał on synowi w spaniu. Ręczniki są przy basenach, ale nie na plaży — nigdy nie przyszło nam do głowy, żeby targać je z hotelu i z powrotem autobusem. Basenów jest wiele, ale były prawie bezużyteczne z powodu lodowatej wody. Brodziki dla dzieci też były zimne, więc mój syn nie mógł nawet skorzystać z brodzika. Aquapark z zimną wodą jest praktycznie bezużyteczny. Jedynym cieplejszym był basen Delfin, ale nawet on był brudny — ciemne plamy, tłuste brzegi, zaniedbany. Pamiętaj o zabraniu ze sobą środka odstraszającego owady, bo jest tu mnóstwo komarów.

Plaża
Plaża to dla nas największe rozczarowanie całego hotelu. Chociaż deklarowana odległość do morza to około 1 km, rzeczywistość jest zupełnie inna. Dotarcie na plażę przepełnionym autobusem zajmuje 15-20 minut, a autobus trzeba rezerwować dzień wcześniej, podając dokładną godzinę odjazdu i powrotu. To wielokrotnie zakłócało codzienny rytm snu i jedzenia naszego dziecka, a kilka razy z tego powodu całkowicie zrezygnowaliśmy z lunchu. Hotel ma dwie plaże: Coral Beach – kompletne rozczarowanie. Ogromny bałagan, śmieci, kubki, niedopałki, brudny piasek, mnóstwo kamieni w wodzie i bardzo nieprzyjemne wejście. Ludzie tłoczą się jeden na drugim, brakuje wolnych leżaków, a do baru i prysznica są długie kolejki. Druga plaża – czystsza i swobodniejsza, ale morze to tylko mała zatoczka bez fal. Wejście jest znowu kamieniste i nie da się wejść do wody bez butów. Ogólne wrażenie jest co najwyżej przeciętne. Co jest szalone – na plaży nie ma ręczników. Trzeba je zabrać z hotelu i dowieźć tam i z powrotem autobusem. Pierwszego dnia w ogóle o tym nie wiedzieliśmy i zostaliśmy bez ręczników. Ogólnie rzecz biorąc, plaże nie przypominają pięciogwiazdkowego hotelu i zdecydowanie nie polecilibyśmy ich nikomu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ganna R.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.10. - 12.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Xperience Kiroseiz Parkland Ocena: 5/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Wspaniały wypoczynek za skromne pieniądze .

Wspaniały wypoczynek za skromne pieniądze .

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Odrazu dostaliśmy chyba jeden z najgorszych pokoi w hotelu , ale 20 USD polepszyły nasz pokój ze standardu na superium

Wyżywienie
Dobre jedzenie. Zawszy było kilka rodzai mięsa i ryby . Często coś było gotowane na grillu. Nie ma w hotelu typowo menu dla dzieci, ale nasze dziecko zawsze było najedzone . Posiłki na piszczącej plażę ( obiady)- bardzo, bardo skromne .

Obsługa w hotelu
Dojazd do plaży .

Dojazd do naama bay za 1 USD ( autobus 20:00-23:00)

Plaża
Dwie plaży. Jedna - piszczana , najlepiej nadaje się dla rodzin z dziećmi. Płaciliśmy 1 USD i mieliśmy leżaki w pierwszym żądzie i nie trzeba było wozić z sobą ręczniki z hotelu .Można odrazu na miejscu wykupić wycieczki . Ceny w 2 razy tańsze niż u gida.

Druga z ryfami -plaża tak sobie, za 14 dni pobytu byliśmy 1 raz

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Filtruj opinie

Michal T.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.11. - 22.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Xperience Kiroseiz Parkland Ocena: 5/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Regularnie jeździmy do Egiptu i zawsze wybieramy hotele pięciogwiazdkowe, więc mamy z czym porównywać. Niestety, po raz pierwszy muszę napisać, że jesteśmy bardzo rozczarowani wakacjami i z niecierpliwością czekamy na powrót do domu. Największym problemem jest brak bezpośredniego dostępu do morza, niewygodny dojazd, zaniedbane plaże, zimne baseny, chaotyczna organizacja i inne drobne niedociągnięcia, które ostatecznie psują cały pobyt. Dla nas, nigdy więcej tu nie wrócę.

Regularnie jeździmy do Egiptu i zawsze wybieramy hotele pięciogwiazdkowe, więc mamy z czym porównywać. Niestety, po raz pierwszy muszę napisać, że jesteśmy bardzo rozczarowani wakacjami i z niecierpliwością czekamy na powrót do domu. Największym problemem jest brak bezpośredniego dostępu do morza, niewygodny dojazd, zaniedbane plaże, zimne baseny, chaotyczna organizacja i inne drobne niedociągnięcia, które ostatecznie psują cały pobyt. Dla nas, nigdy więcej tu nie wrócę.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Co nas mile zaskoczyło. Pokój był czysty, ładny, łóżko wygodne, klimatyzacja działała, a łazienka była doskonała jak na egipskie standardy. Wi-Fi działało w pokoju zaskakująco dobrze. Sprzątanie uważam za najlepszą część pobytu — sprzątaczka przychodziła codziennie, rzetelnie sprzątała i tworzyła piękne dekoracje z ręczników.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo monotonne przez cały tydzień, ale zawsze było coś do wyboru (pizza, frytki, grillowane mięso, dobra zupa, bułki, desery). Śniadania były dobre — pączki, słodycze, musli, jogurty, jajka. Lody były dostępne tylko na lunch i smakowały przeciętnie. Nie mogliśmy znaleźć żadnych przekąsek w ciągu dnia, co najwyżej jakieś ciastka, których nigdy nie jedliśmy w Egipcie. Soki były całkowicie zepsute przez sztuczne, słodkie barwniki, ale przynajmniej była oryginalna Coca-Cola, Fanta, Sprite i tonik. Alkohol był raczej przeciętny. Ale wszystko podawane jest w małych plastikowych kubeczkach, co jest naprawdę nieprzyjemne. Największym problemem była jadalnia w ogrodzie — dziesiątki, a nawet setki wron tam latają, dziobią jedzenie, siadają na stołach i zostawiają odchody wszędzie, gdzie spojrzysz. Często brakowało wolnego miejsca, brakowało sztućców, a kiedy wstawaliśmy po widelec, ptaki już grzebały w naszym talerzu. Hotel powinien natychmiast zająć się tym problemem — inne hotele mają siatki chroniące przed ptakami na balustradach.

Obsługa w hotelu
Obsługa baru nie jest nachalna, ale też nie jest entuzjastyczna. Często pytali nas kilka razy, czy chcemy coś do picia. Kiedy mówiliśmy, co chcemy, uśmiechali się… ale nigdy nie przynieśli nam więcej drinków. To się powtarzało, więc poszliśmy po nie sami. Transport nad morze był bardzo niewygodny — trzeba go było zamówić dzień wcześniej na konkretną godzinę, a podróż zatłoczonym autobusem trwała 15-20 minut. Z tego powodu kilka razy spóźniliśmy się na lunch lub przeszkadzał on synowi w spaniu. Ręczniki są przy basenach, ale nie na plaży — nigdy nie przyszło nam do głowy, żeby targać je z hotelu i z powrotem autobusem. Basenów jest wiele, ale były prawie bezużyteczne z powodu lodowatej wody. Brodziki dla dzieci też były zimne, więc mój syn nie mógł nawet skorzystać z brodzika. Aquapark z zimną wodą jest praktycznie bezużyteczny. Jedynym cieplejszym był basen Delfin, ale nawet on był brudny — ciemne plamy, tłuste brzegi, zaniedbany. Pamiętaj o zabraniu ze sobą środka odstraszającego owady, bo jest tu mnóstwo komarów.

Plaża
Plaża to dla nas największe rozczarowanie całego hotelu. Chociaż deklarowana odległość do morza to około 1 km, rzeczywistość jest zupełnie inna. Dotarcie na plażę przepełnionym autobusem zajmuje 15-20 minut, a autobus trzeba rezerwować dzień wcześniej, podając dokładną godzinę odjazdu i powrotu. To wielokrotnie zakłócało codzienny rytm snu i jedzenia naszego dziecka, a kilka razy z tego powodu całkowicie zrezygnowaliśmy z lunchu. Hotel ma dwie plaże: Coral Beach – kompletne rozczarowanie. Ogromny bałagan, śmieci, kubki, niedopałki, brudny piasek, mnóstwo kamieni w wodzie i bardzo nieprzyjemne wejście. Ludzie tłoczą się jeden na drugim, brakuje wolnych leżaków, a do baru i prysznica są długie kolejki. Druga plaża – czystsza i swobodniejsza, ale morze to tylko mała zatoczka bez fal. Wejście jest znowu kamieniste i nie da się wejść do wody bez butów. Ogólne wrażenie jest co najwyżej przeciętne. Co jest szalone – na plaży nie ma ręczników. Trzeba je zabrać z hotelu i dowieźć tam i z powrotem autobusem. Pierwszego dnia w ogóle o tym nie wiedzieliśmy i zostaliśmy bez ręczników. Ogólnie rzecz biorąc, plaże nie przypominają pięciogwiazdkowego hotelu i zdecydowanie nie polecilibyśmy ich nikomu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ganna R.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.10. - 12.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Xperience Kiroseiz Parkland Ocena: 5/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Wspaniały wypoczynek za skromne pieniądze .

Wspaniały wypoczynek za skromne pieniądze .

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Odrazu dostaliśmy chyba jeden z najgorszych pokoi w hotelu , ale 20 USD polepszyły nasz pokój ze standardu na superium

Wyżywienie
Dobre jedzenie. Zawszy było kilka rodzai mięsa i ryby . Często coś było gotowane na grillu. Nie ma w hotelu typowo menu dla dzieci, ale nasze dziecko zawsze było najedzone . Posiłki na piszczącej plażę ( obiady)- bardzo, bardo skromne .

Obsługa w hotelu
Dojazd do plaży .

Dojazd do naama bay za 1 USD ( autobus 20:00-23:00)

Plaża
Dwie plaży. Jedna - piszczana , najlepiej nadaje się dla rodzin z dziećmi. Płaciliśmy 1 USD i mieliśmy leżaki w pierwszym żądzie i nie trzeba było wozić z sobą ręczniki z hotelu .Można odrazu na miejscu wykupić wycieczki . Ceny w 2 razy tańsze niż u gida.

Druga z ryfami -plaża tak sobie, za 14 dni pobytu byliśmy 1 raz

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Arkadiusz S.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 17.7. - 25.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Xperience Kiroseiz Parkland Ocena: 5/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Jestem bardzo zadowolona.

Jestem bardzo zadowolona.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste aczkolwiek widać już ząb czasu, hotel nie jest nowy.

Wyżywienie
Urozmaicone, duży wybór, bardzo smaczne

Obsługa w hotelu
codziennie animacje.

Plaża
dojazd bezpłatnym busem hotelowym. Bardzo ładna rafa koralowa.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (2)

Żana

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Xperience Kiroseiz Parkland Ocena: 5/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Cudowne miejsce. Przemiła, przesympatyczna i bardzo pomocna obsługa. Pokoje czyściutkie codziennie sprzątane i przestronne, codziennie śwież butelka 1,5 litra wody. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne rano polecam przyrządzane na świeżo dla każdego omlety do wyboru z wybraną kombinacją z cebuli, sera, wędliny i pomidora, wieczorem w tym samym miejscu podawane są grillowane mięsa, pizza i makarony z różnymi sosami, ogromny plus dla kucharza za desery i przepyszne ciasta i torty. Dużym komfortem są restauracje na plażach objęte all inclusive gdzie można zjeść lunch szczególnie polecam rybkę. Hotel posiada dwie plaże z rafą koralową i pomostem oraz piaszczystą. Na obie kursuje bezpłatny hotelowy bus. Na obu można posnurkować i podziwiać bogactwo fauny Morza Czerwonego. Dla dzieci lepsza ta piaszczysta, bo zatoczce z mniejszymi falami i łagodnym piaszczystym zejściem do morza i nawet już w wodzie do kolan rybki można oglądać . Duże i czyste baseny w tym dwa podgrzewane zimą z czego jeden ze zjeżdżalniami. Basen z atrakcjami dla młodszych dzieci nie podgrzewany zimą, trzeba się spodziewać temperatury Bałtyku latem ;-). Wieczorne animacje na bardzo wysokim poziomie. Polecam wycieczkę fakultatywną do Kolorowego Kanionu i Blue Hoole wraz z przejażdżką na wielbłądzie zorganizowaną specjalnie dla nas przez przesympatycznego i obrotnego rezydenta Józefa.

Cudowne miejsce. Przemiła, przesympatyczna i bardzo pomocna obsługa. Pokoje czyściutkie codziennie sprzątane i przestronne, codziennie śwież butelka 1,5 litra wody. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne rano polecam przyrządzane na świeżo dla każdego omlety do wyboru z wybraną kombinacją z cebuli, sera, wędliny i pomidora, wieczorem w tym samym miejscu podawane są grillowane mięsa, pizza i makarony z różnymi sosami, ogromny plus dla kucharza za desery i przepyszne ciasta i torty. Dużym komfortem są restauracje na plażach objęte all inclusive gdzie można zjeść lunch szczególnie polecam rybkę. Hotel posiada dwie plaże z rafą koralową i pomostem oraz piaszczystą. Na obie kursuje bezpłatny hotelowy bus. Na obu można posnurkować i podziwiać bogactwo fauny Morza Czerwonego. Dla dzieci lepsza ta piaszczysta, bo zatoczce z mniejszymi falami i łagodnym piaszczystym zejściem do morza i nawet już w wodzie do kolan rybki można oglądać . Duże i czyste baseny w tym dwa podgrzewane zimą z czego jeden ze zjeżdżalniami. Basen z atrakcjami dla młodszych dzieci nie podgrzewany zimą, trzeba się spodziewać temperatury Bałtyku latem ;-). Wieczorne animacje na bardzo wysokim poziomie. Polecam wycieczkę fakultatywną do Kolorowego Kanionu i Blue Hoole wraz z przejażdżką na wielbłądzie zorganizowaną specjalnie dla nas przez przesympatycznego i obrotnego rezydenta Józefa.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marek

Ocena 2,3 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Xperience Kiroseiz Parkland Ocena: 5/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Naprawdę nie rozumiem skąd tyle pozytywnych opinii, był to mój 9 wyjazd zagraniczny (w tym Dubaj, Dominikana, Maroko etc) i drugi raz w Egipcie. W porównaniu do Three Corners Palmyra to hotel zasługuję na maksymalnie 3 gwiazdki. Jest to pierwszy raz gdzie spotkałem się z segregacją rasową, Anglicy mają niebieskie opaski, Rosjanie i Polacy pomarańczowe. Restauracja to ciągła walka o miejsce i jedzenie. Jakość jedzenia opisałbym tylko w jeden sposób "pasza dla Rosjan". Sytuacje ratuję duży kompleks basenowy. Generalnie hotelu nie polecam i na pewno do niego nie wrócę.

Naprawdę nie rozumiem skąd tyle pozytywnych opinii, był to mój 9 wyjazd zagraniczny (w tym Dubaj, Dominikana, Maroko etc) i drugi raz w Egipcie. W porównaniu do Three Corners Palmyra to hotel zasługuję na maksymalnie 3 gwiazdki. Jest to pierwszy raz gdzie spotkałem się z segregacją rasową, Anglicy mają niebieskie opaski, Rosjanie i Polacy pomarańczowe. Restauracja to ciągła walka o miejsce i jedzenie. Jakość jedzenia opisałbym tylko w jeden sposób "pasza dla Rosjan". Sytuacje ratuję duży kompleks basenowy. Generalnie hotelu nie polecam i na pewno do niego nie wrócę.

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 23 °C

  • Temperatura wody 24 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować