• Wszyscy obywatele Polski podróżujący do Egiptu, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

od 3 272 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 46 374

Kategoria

*****

Region

Egipt/Sharm El Sheikh

Położenie


Hotel zlokalizowany na wzniesieniu, w dzielnicy Ras Um Sid z fantastycznym widokiem na Morze Czerwone. Położony bezpośrednio przy pięknej, prywatnej plaży - ze względu na przybrzeżne rafy koralowe zejście do wody odbywa się z pomostu (zalecane obuwie ochronne). Do lotniska w Sharm El Sheikh jest ok. 30 km.

Wyposażenie


Ten komfortowy hotel położony nad samym morzem z widokiem na Cieśninę Tirańską posiada; 627 pokoi, rozległy hol z recepcją (Wi-Fi w lobby bezpłatne), restaurację bufetową, restaurację a la carte, miejsca z przekąskami – Beach Club oraz Pool Island Grill oraz 4 różne bary. Na środku zadbanego ogrodu znajduje się duży kompleks basenów (8 dla dorosłych i 2 dla dzieci) z przestronnymi tarasami słonecznymi. Leżaki oraz parasole przy basenie i na plaży bezpłatne.

Pokoje


POKOJE STANDARD (DZ/EZ), ok. 20 m2 wyposażone są w; klimatyzację (sezonową), telefon, mini lodówkę, TV sat., telefon, balkon lub taras, łazienkę – WC, prysznic, suszarka do włosów. Pokój może pomieścić maksymalnie 2 osoby dorosłe i 1 dziecko. JUNIOR SUITY (DZJ/EZJ), ok. 35 m2, wyposażone jak pokoje standard, niekiedy z częścią wypoczynkową, widok na morze lub ogród. POKOJE RODZINNE (FZ4/FZ5), ok. 48 m2, składają się z sypialni i pokoju dziennego. W przypadku rezerwacji pokoju typu standard lub junior suity dla 2 osób dorosłych i 1-2 dzieci lub 3 osób dorosłych pokoje wyposażone będą w podwójne łóżko i dostawkę.

Sport i rozrywka


Tenis stołowy, siatkówka plażowa. Za opłatą; masaż, sporty wodne na plaży.

Wyżywienie


Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, rożne przekąski oraz lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne w godz. 10.00-24.00. Śniadania; posiłki w formie bufetu w restauracji Sharm. Obiady; Lunch w formie bufetu w restauracji Sharm. Grillowane posiłki w Pool Island Grill. Lekkie menu obiadowe dostępne również w Beach Club oraz Cliff. Kolacje; posiłki w formie bufetu w restauracji Sharm. Kolację można także zjeść w restauracjach, Fusion (kuchnia międzynarodowa) oraz Mafia (kuchnia włoska). Do obydwu restauracji wymagana jest wcześniejsza rezerwacja (napoje i wybrane dania za opłatą).

Dzieci


Basen dla dzieci, wysokie krzesełka w restauracji.

Warunki korzystania z formuły All Inclusive oraz obostrzenia w okresie zagrożenia epidemiologicznego


Formuła AlI inclusive w hotelach Red Sea w związku z regulacjami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia Egiptu oraz wymogami wynikającymi z certyfikacji hoteli może być czasowo zmieniana. Dotyczy to dostępności niektórych barów, restauracji, w tym restauracji a la carte, ograniczeń w zakresie animacji hotelowych, dyskotek oraz palarni shishy. Niedostępne są również kluby dla dzieci. Przypominamy też o zasadach dotyczących odstępu społecznego, w tym separacji stolików w restauracjach, utrzymywaniu dystansu w kolejkach (np. w oczekiwaniu na stolik w restauracji, do recepcji), Standardem jest mierzenie temperatury przez personel hotelowy (np. przed wejściem do hotelu, restauracji), zasłanianie twarzy w miejscach, w których zachodzi ryzyko kontaktu z większą liczbą osób, większa dostępności płynów dezynfekujących w toaletach oraz częściach wspólnych hotelu. Więcej informacji dotyczących podróżowania do Egiptu i obowiązującego reżimu sanitarnego w związku z COVID-19 znajduje się na www.eti-podroze.pl/prasa-2/zalecenia-i-wytyczne-podczas-podrozy-do-egiptu.



Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 7 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 30 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Transport hotelowy Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,9 / 5
Travelplanet

Doskonałe (577 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

118. najwyższa ocena z 410 hoteli w Sharm El Sheikh

Ferencné C.

Ocena 0,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.8. - 23.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

The Grand Egipt, Sharm El Sheikh

Całe wakacje były rozczarowaniem.

Całe wakacje były rozczarowaniem.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jego jakość nie sięga nawet 2*, zamiast 5*! Pokoje są brudne, wyposażone w używane meble. Klamka w drzwiach wejściowych odpadła po przyjeździe i nie została naprawiona nawet na żądanie. To znacznie przekroczyło oczekiwania dotyczące higieny.

Wyżywienie
W ciągu dnia po posiłki ustawia się długa kolejka, wybór potraw jest niewielki. Czystość restauracji również była poniżej krytyki. Lepkie, poplamione podkładki, gorące napoje, małe owoce itp. O wodę mineralną trzeba było prosić osobno, stojąc w osobnej kolejce.

Obsługa w hotelu
Nie było sprzątania, czyste ręczniki były dostarczane tylko na wielokrotne prośby. Zainstalowany przewodnik nadal obrażał się na nasze skargi. W holu nie było klimatyzacji. Od wewnątrz była tylko klamka na taras. Biegając tam i z powrotem przez pół godziny, udało nam się naprawić nasze ręczniki plażowe, które zniknęły z brzegu. Serwis plażowy charakteryzował się niewielką liczbą leżaków i nieschłodzonych napojów.

Plaża
Plaża była taka, jaką widzieliśmy na zdjęciach i taka, jakiej się spodziewaliśmy. Naszym jedynym problemem była jakość molo/schodów prowadzących do wody, którą określilibyśmy jako zagrażającą życiu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zoltán K.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.8. - 23.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

The Grand Egipt, Sharm El Sheikh

Byliśmy tu dwa lata temu, wtedy daliśmy mu 3+ gwiazdki. Od tego czasu znacznie się pogorszyło i obecnie jest to hotel dwugwiazdkowy. Przede wszystkim obsługa jest okropna, zarówno jeśli chodzi o jedzenie, jak i napoje. Zdecydowana większość gości to Rosjanie.

Byliśmy tu dwa lata temu, wtedy daliśmy mu 3+ gwiazdki. Od tego czasu znacznie się pogorszyło i obecnie jest to hotel dwugwiazdkowy. Przede wszystkim obsługa jest okropna, zarówno jeśli chodzi o jedzenie, jak i napoje. Zdecydowana większość gości to Rosjanie.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Przez ostatnie dwa lata zaniedbywano wszystkie prace konserwacyjne, zawalił się główny hol. Zamiast tego otworzyli niezbędne lobby, które jest małe i ma tylko klimatyzację. Posiada również bar w holu. A pod nią (w tym samym budynku) znajduje się bardzo wąska i równie ciepła restauracja, do której zazwyczaj można wejść dopiero po ustawieniu się w kolejce. Pokoje i wszystkie pomieszczenia są brudne, w restauracji nie sprząta się też stołów.

Wyżywienie
To był nasz 10. hotel w Egipcie, obsługa tutaj była zdecydowanie najgorsza. Jedzenie: bardzo mały wybór, jedzenie zimne i niezbyt smaczne. Napoje: wszędzie, głównie gorące napoje, także w restauracji. Najlepszy był Terrace Bar, ale do wszystkiego jest dość daleko i nie zawsze był tu lód. W barze w lobby liczba skrzynek wynosi ok. połowę stanowił lód. Najgorzej było w Beach Barze, który odwiedzaliśmy najczęściej, czasami brakowało tu nawet piwa, lód był dostępny tylko przez kwadrans. Zwykle była to tylko cola i Sprite oraz żółta woda zwana sokiem pomarańczowym.

Obsługa w hotelu
Nie było zbyt wiele, zespół animatorów jest słaby. Basenów było sporo, ale przy 45 stopniach ok. Ich 35-stopniowa woda nie była orzeźwiająca. Wszędzie brakuje leżaków. Masaż nie był tani, ale było warto.

Plaża
Plaża jest całkiem niezła, warto tu wybrać się na snorkeling. Nie ma płytkiej wody. Jedyny pozostały wydech jest w miarę stabilny, z wyjątkiem sytuacji, gdy był ustalony na 3 godziny (i do tego czasu nie można było wchodzić do wody), a wtedy zawsze było gorzej. W wodzie było dużo pływających cząstek, nie dało się zrobić dobrego zdjęcia. Dzika przyroda nie jest zbyt różnorodna, poza dwoma żyjącymi tu barakudami, warto wspomnieć o kilku podgatunkach papugoryb.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Ferencné C.

Ocena 0,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.8. - 23.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

The Grand Egipt, Sharm El Sheikh

Całe wakacje były rozczarowaniem.

Całe wakacje były rozczarowaniem.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jego jakość nie sięga nawet 2*, zamiast 5*! Pokoje są brudne, wyposażone w używane meble. Klamka w drzwiach wejściowych odpadła po przyjeździe i nie została naprawiona nawet na żądanie. To znacznie przekroczyło oczekiwania dotyczące higieny.

Wyżywienie
W ciągu dnia po posiłki ustawia się długa kolejka, wybór potraw jest niewielki. Czystość restauracji również była poniżej krytyki. Lepkie, poplamione podkładki, gorące napoje, małe owoce itp. O wodę mineralną trzeba było prosić osobno, stojąc w osobnej kolejce.

Obsługa w hotelu
Nie było sprzątania, czyste ręczniki były dostarczane tylko na wielokrotne prośby. Zainstalowany przewodnik nadal obrażał się na nasze skargi. W holu nie było klimatyzacji. Od wewnątrz była tylko klamka na taras. Biegając tam i z powrotem przez pół godziny, udało nam się naprawić nasze ręczniki plażowe, które zniknęły z brzegu. Serwis plażowy charakteryzował się niewielką liczbą leżaków i nieschłodzonych napojów.

Plaża
Plaża była taka, jaką widzieliśmy na zdjęciach i taka, jakiej się spodziewaliśmy. Naszym jedynym problemem była jakość molo/schodów prowadzących do wody, którą określilibyśmy jako zagrażającą życiu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zoltán K.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.8. - 23.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

The Grand Egipt, Sharm El Sheikh

Byliśmy tu dwa lata temu, wtedy daliśmy mu 3+ gwiazdki. Od tego czasu znacznie się pogorszyło i obecnie jest to hotel dwugwiazdkowy. Przede wszystkim obsługa jest okropna, zarówno jeśli chodzi o jedzenie, jak i napoje. Zdecydowana większość gości to Rosjanie.

Byliśmy tu dwa lata temu, wtedy daliśmy mu 3+ gwiazdki. Od tego czasu znacznie się pogorszyło i obecnie jest to hotel dwugwiazdkowy. Przede wszystkim obsługa jest okropna, zarówno jeśli chodzi o jedzenie, jak i napoje. Zdecydowana większość gości to Rosjanie.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Przez ostatnie dwa lata zaniedbywano wszystkie prace konserwacyjne, zawalił się główny hol. Zamiast tego otworzyli niezbędne lobby, które jest małe i ma tylko klimatyzację. Posiada również bar w holu. A pod nią (w tym samym budynku) znajduje się bardzo wąska i równie ciepła restauracja, do której zazwyczaj można wejść dopiero po ustawieniu się w kolejce. Pokoje i wszystkie pomieszczenia są brudne, w restauracji nie sprząta się też stołów.

Wyżywienie
To był nasz 10. hotel w Egipcie, obsługa tutaj była zdecydowanie najgorsza. Jedzenie: bardzo mały wybór, jedzenie zimne i niezbyt smaczne. Napoje: wszędzie, głównie gorące napoje, także w restauracji. Najlepszy był Terrace Bar, ale do wszystkiego jest dość daleko i nie zawsze był tu lód. W barze w lobby liczba skrzynek wynosi ok. połowę stanowił lód. Najgorzej było w Beach Barze, który odwiedzaliśmy najczęściej, czasami brakowało tu nawet piwa, lód był dostępny tylko przez kwadrans. Zwykle była to tylko cola i Sprite oraz żółta woda zwana sokiem pomarańczowym.

Obsługa w hotelu
Nie było zbyt wiele, zespół animatorów jest słaby. Basenów było sporo, ale przy 45 stopniach ok. Ich 35-stopniowa woda nie była orzeźwiająca. Wszędzie brakuje leżaków. Masaż nie był tani, ale było warto.

Plaża
Plaża jest całkiem niezła, warto tu wybrać się na snorkeling. Nie ma płytkiej wody. Jedyny pozostały wydech jest w miarę stabilny, z wyjątkiem sytuacji, gdy był ustalony na 3 godziny (i do tego czasu nie można było wchodzić do wody), a wtedy zawsze było gorzej. W wodzie było dużo pływających cząstek, nie dało się zrobić dobrego zdjęcia. Dzika przyroda nie jest zbyt różnorodna, poza dwoma żyjącymi tu barakudami, warto wspomnieć o kilku podgatunkach papugoryb.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

György N.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 19.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

The Grand Egipt, Sharm El Sheikh

Warto było wydać na to pieniądze

Warto było wydać na to pieniądze

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
blisko morza, blisko basenu, blisko kawiarni, blisko recepcji, cisza, spokój. Telewizor oczywiście nie działa, chyba nigdy nie działał, bo gniazdo jest inne niż wyjście anteny TV. Jednak klimatyzacja była bardzo dobra i codziennie była ciepła woda. Oczywiście sprzątaczki są bardzo leniwe, nie zabrali zużytych talerzy, po prostu wyjęli je z pokoju i zabrali na trzy dni.

Wyżywienie
Jedzenie jest jadalne dokładnie, przy czystym stole. Nie ma oczywiście wieprzowiny, wołowina jest gumowata, a kurczaka kroi się w taki sposób, że jagnięcina zawsze wgryza się w kość. Dużo warzyw i owoców.

Obsługa w hotelu
Wszystkie usługi są budowane na wyciągnięcie ręki. Taksówki są dwa razy droższe niż stanie na poboczu drogi i zamawianie taksówki. Presso jest trzy razy droższe niż w każdej restauracji. Internet w holu jest kiepskiej jakości, w pokojach nie ma go wcale, ale można z niego korzystać!

Plaża
jeśli nie umiesz pływać, to nie idź tam, bo do wody możesz wejść tylko z pomostu, który jest głęboki na 3 metry.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Annamária Balog

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.9. - 16.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

The Grand Egipt, Sharm El Sheikh

Odkładając na bok niedociągnięcia i problemy, dzięki programom wzięliśmy udział w cudownych wakacjach, dzięki Vörös. W tym hotelu jest wiele do poprawy, można poczuć szkody wyrządzone przez Covid i BARDZO WAŻNE jest, aby wiedzieć, że jest dużo schodów, dla nas było 200 stopni w górę od pokoju do recepcji i głównej restauracji (śniadanie było tylko tutaj).

Odkładając na bok niedociągnięcia i problemy, dzięki programom wzięliśmy udział w cudownych wakacjach, dzięki Vörös. W tym hotelu jest wiele do poprawy, można poczuć szkody wyrządzone przez Covid i BARDZO WAŻNE jest, aby wiedzieć, że jest dużo schodów, dla nas było 200 stopni w górę od pokoju do recepcji i głównej restauracji (śniadanie było tylko tutaj).

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są bardzo brudne, pod prysznicem i umywalką ciągle napotykaliśmy spadające z dachu odchody gołębi, podczas rozmowy pracownik hotelu odpowiedział, że to normalne. Prysznic nad prysznicem nie był zamknięty, więc wszystko mogło spaść , punkt świetlny nad zlewem był zepsuty, za co dziękujemy. Jedna noga stołu się ułamała, a fotel, na którym siedziałeś na tarasie, się rozpadł.

Wyżywienie
Jedzenie było monotonne, prawie same warzywa. Ciasta są średnie, brakowało nam mięsa, bardzo widać, że jest mniej gości, resztki jedzenia były kilka razy wystawiane.

Obsługa w hotelu
Ponieważ jest niewielu gości, naprawdę można było poczuć, że wiele rzeczy jest w trybie zredukowanym.

Plaża
Trzeba do niego podejść schodami, jest mała plaża, plaża skalista, bezpośrednio z głęboką wodą, polecamy tylko osobom, które potrafią bardzo dobrze pływać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Mónika Samu

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 12.8. - 26.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

The Grand Egipt, Sharm El Sheikh

Przez lata byliśmy w kilku hotelach, ale niestety ten nie spełniał ich standardów.

Przez lata byliśmy w kilku hotelach, ale niestety ten nie spełniał ich standardów.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Musieliśmy zainstalować toaletę w pokoju, aby działała, ale nadal płynęła nawet po tym. Prysznic i toaleta były brudne i nie były w ogóle czyszczone przez dwa tygodnie. Ręczniki zostały zmienione, kiedy rozmawialiśmy osobno. Musieliśmy polować na papier toaletowy. Wspornik również został złamany.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, ale wybór był dość ograniczony. Ponadto były 3 posiłki dziennie, co nie miało miejsca w innych miejscach.

Obsługa w hotelu
Programy ogłoszone na wieczór również nie były tak reklamowane.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 36 °C temperatura w nocy 24 °C

  • Temperatura wody 28 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 36 °C temperatura w nocy 24 °C

  • Środa 36 °C temperatura w nocy 24 °C

  • Czwartek 36 °C temperatura w nocy 24 °C

  • Piątek 37 °C temperatura w nocy 26 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować