od 1 259 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 29 501

POŁOŻENIE

Hotel położony ok. 8 km od centrum NAMMA BAY, ok. 500 m od najbliższych sklepów i barów; ok. 10 km od lotniska w Sharm el Sheikh;

PLAŻA

Plaża hotelowa, piaszczysto-żwirowa, zejście do wody z pomostu, przy brzegu rafa koralowa, zalecane obuwie ochronne, bezpośrednio przy hotelu.

HOTEL

Hotel składa  się z 14 budynków położonych na 2 piętrach.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Przestronne lobby, recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, restauracja á la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja), Beach Snack Bar, 5 barów; sklep z pamiątkami, bankomat, kantor; za opłatą: fryzjer, pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

INTERNET

Wi - Fi bezpłatnie w lobby.

KONFERENCJE/INCENTIVE

sala konferencyjna dla 90 osób (wyposażona w sprzęt audiowizualny).

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

3 baseny, w tym 1 podgrzewany w sezonie zimowym, słodka woda, wydzielona część dla dzieci, kort tenisowy (oświetlenie i sprzęt płatny), siłownia, rzutki, tenis stołowy;  animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: sporty wodne, nurkowanie; centrum spa: za opłatą: sauna, jacuzzi, masaże.

DLA DZIECI

Brodzik dla dzieci, plac zabaw, mini klub dla dzieci w wieku 4-12 lat, animacje dla dzieci, łóżeczko dla dziecka: na zamówienie przed przyjazdem.

ZAKWATEROWANIE

367 pokoi.
Pokoje starndardowe o powierzchni około 30 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, sejf, minibar (uzupełniany w wodę); za opłatą: internet bezprzewodowy; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą.

WYŻYWIENIE

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Przekąski, napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonych barach w wyznaczonych godzinach.
W CENIE KOLACJA SYLWESTROWA.

INFORMACJE DODATKOWE

Adres:
165 Sharks Bay South Sinai Governorate, Egipt

CENA

Cena oferty z przelotem zawiera: bilet lotniczy, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Cena oferty z dojazdem własnym zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG, NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.opłaty za wizę egipską ok. 25 USD płatnej na lotnisku w Egipcie.

COVID- 19

AKTUALNA SYTUACJA EPIDEMICZNA W EGIPCIE W ZWIĄZKU Z COVID- 19
AKTUALIZACJA 15.10.2020
Podróżni lecący do Egiptu do regionu Marsa Alam, którzy wykonują test PCR na Covid-19 na lotnisku, proszeni są o zabranie ze sobą kopii strony ze zdjęciem z paszportu (wymaganej przez Wydział Medycyny Prewencyjnej w celu przyśpieszenia zakończenia procedury testów).
Informujemy, że z dniem 01 września 2020 r. władze Egiptu wprowadziły obowiązek okazywania negatywnych wyników testów PCR na COVID-19 przez podróżnych wjeżdżających na teren Egiptu. Test powinien być przeprowadzony w okresie 72 godzin przed wjazdem na teren Egiptu. Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci do 6 lat. 
Władze Egiptu umożliwiły także wykonanie testu w kierunku COVID - 19 na lotnisku po przylocie do Egiptu. Koszt badania wynosi 30 USD za osobę, dzieci do 6 lat nie maja obowiązku wykonani testu. Po wykonaniu testu Klienci udają się transferem do wykupionego hotelu gdzie do 24 h otrzymują wyniki. Do tego czasu Klienci zobligowani są do pozostania w pokoju hotelowym. 
W przypadku pozytywnego wyniku testu Klienci zostaną poddani 14-dniowej kwarantannie w hotelu. Koszt dodatkowych noclegów (poza wykupionym pakietem) zostanie pokryty przez hotel. Koszt dodatkowego przelotu z Egiptu do Polski pokrywa Klient. 
Jednocześnie informujemy, że w przypadku Klientów z wykupionymi tylko biletami czarterowymi, władze Egiptu wymagają okazania potwierdzenie rezerwacji hotelu lub rejsu (w przypadku wypraw nurkowych). 
Klienci z wykupionymi biletami czarterowymi bez dodatkowych świadczeń noclegowych nie mogą podróżować samolotem czarterowym.AKTUALIZACJA NA DZIEN 12.08.2020
Od 12.08 turyści wylatujący z Polski mogą podróżować do Egiptu bez odbywania 14 dniowej kwarantanny po powrocie do kraju. * Turyści przybywający do kurortów Hurghada, Sharm el Sheikh, Marsa Alam są zwolnieni z opłat wizowych do30 kwietnia 2021 r.
* Należy wypełnić obowiązkową deklarację, a następnie przekazać przedstawicielowi Ministerstwa Zdrowia i Ludności na lotnisku po przybyciu do Egiptu.
* Każdy hotel posiada rządowy Certyfikat bezpieczeństwa higieny" potwierdzający spełnienie wymagań sanitarnych, naruszenie któregokolwiek z ustalonych przepisów spowoduje zawieszenie licencji obiektu i karę finansową.
WYTYCZNE SANITARNE
* Transfer - W pojazdach służących do transferu tylko 50% miejsc może być zajętych, miejsce obok każdego pasażera musi być wolne. Zakaz zajmowania pierwszych siedzeń pojazdu. Wszystkie pojazdy transportowe są dokładnie dezynfekowane i czyszczone przed i po każdej podróży. Obowiązuje nakaz noszenia maseczek przez obsługę podczas całego transferu.
* Recepcja i zameldowanie - Check-in będzie poprzedzony obowiązkowym badaniem temperatury ciała. Dezynfekcja bagaży przed zameldowaniem. Zachowanie właściwego dystansu dzięki specjalnym oznaczeniom na podłodze
* Pokój hotelowy i sprzątanie - Pomieszczenia są dezynfekowane i odpowiednio wentylowane przez 12 godzin od wymeldowania Gościa do zakwaterowania kolejnego. Dla każdego Gościa - zestaw ochrony osobistej zawierający wyposażenie ochronne, takie jak maski, rękawiczki oraz środki dezynfekujące do rąk. Meble i tkaniny są dezynfekowane za pomocą maszyn parowych. Pojemność pokoju to max. 2 osoby dorosłe + 2 dzieci (poniżej 12 lat)
* Wyżywienie - Przed wejściem do restauracji Gościom spawdzana jest temperatura. Posiłki będę serwowane przez personel restauracji (brak bufetu). Stoły są rozmieszczone w odległości 2 metrów od siebie, przy jednym stole (maksymalnie do 6 osób). Zalecane jest jak najczęstsze używanie jednorazowych sztućców. Dostępność środków dezynfekujących do rąk na stołach. Obrusy z tkaniny są wymieniane i dokładnie prane po każdym użyciu. Shisha jest zabroniona. Zakaz spotkań i imprez towarzyskich. Strefy dla dzieci zostały zamknięte.
* Basen i plaża - Regularna dezynfekcja basenów. Czyszczenie obszaru wokół plaży i basenu (w tym stoły, leżaki, leżaki itp.) po każdym użyciu, a także przed i po godzinach użytkowania. Zachowanie 2 m odległości między leżakami. Ręczniki plażowe i basenowe dostarczane są do pokoi. Ograniczenie zajęć rekreacyjnych
* Wycieczki fakultatywne - Grupy nie mogą przekraczać 25 osób (do odwołania). Przewodnicy są zobowiązani do noszenia maseczek. Słuchawki są sterylizowane po każdym użyciu. Organizatorzy wycieczek powinny zapewnić maseczki dla turystów. Obowiązuje zachowanie dystansu fizycznego.
* Siłownie i kluby fitness - Punkty dotykowe i powierzchnie są regularnie czyszczone i dezynfekowane. Sprzęty i wyposażenie są odpowiednio rozstawione. Zakaz korzystania ze strefy wellness oraz prysznica na siłowni lub w klubie fitness,
* Inne - Regularna dezynfekcja części wspólnych, toalet, wind oraz wszystkich punktów styku, regularne czyszczenie mebli i tkanin w hotelach i obiektach turystycznych. Dostępność środków do dezynfekcji rąk. Zachowanie i przestrzeganie dystansu w windach (specjalne oznaczenia). Nakaz noszenia masek w windzie. Personel jest zobowiązany do noszenia maseczek przez cały czas pracy. Dyskoteki, imprezy i spotkania towarzyskie nie są dozwolone. Każdy hotel ma współpracującego lekarza na wezwanie i klinikę

WARUNKI WJAZDOWE

Między Polską a Egiptem obowiązuje ruch wizowy. Obywatel RP może przed przyjazdem do Egiptu ubiegać się o wizę w egipskim przedstawicielstwie dyplomatycznym, na lotnisku w Egipcie lub drogą elektroniczną poprzez złożenie wniosku na stronie internetowej: www.visa2egypt.gov.eg Opłaty za wizę do Egiptu wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) i 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport powinien posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. 
Klienci podróżujący do Sharm el Sheikh i nie korzystający z wycieczek fakultatywnych na miejscu nie mają obowiązku wykupienia wizy. Wystarczy wówczas podbić pieczątkę w paszporcie "Sinai Only", która uprawnia do 14-dniowego pobytu na półwyspie Synaj. 
Instrukacja: Po utworzeniu konta na portalu visa2egypt.gov.eg, należy potwierdzić rejestrację, a następnie zalogować się i wybrać polecenie aplikuj teraz". Kolejny etap to wybór rodzaju dokumentu. Trzeba też wypełnić formularz i uiścić opłatę za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, internauta otrzyma link do finalnego dokumentu, który należy wydrukować, by pokazać go na granicy. Egipt zaleca, by o e-wizę występować najpóźniej na 7 dni przed planowaną podróżą.
Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
Z powodu możliwych zmian dotyczących pobytu w Egipcie proponujemy sprawdzić wcześniej czy warunki wjazdu i pobytu nie uległy zmianie. Aktualne informacje na temat wizy można uzyskać w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Osoby nie będące obywatelami Polski, prosimy o sprawdzenie w ambasadzie egipskiej w Warszawie warunków wjazdu i pobytu. 
Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/egipt

DOKUMENTY PODRÓŻY

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 0 m
  • Odległość od centrum miasta 7 km
  • Odległość od lotniska 8 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,7/5
Travelplanet

Całkiem dobre (117 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,7/5

Wyżywienie 3,5/5

Okolica 4,0/5

Cena 3,6/5

133. najwyższa ocena z 400 hoteli w Sharm El Sheikh

Rafalszwarc1 Sierpień 2010

Data pobytu: 7.8. - 14.8.2010

Ocena 5,0/5
HOTEL SUPER POŁOŻONY, MNÓSTWO ZIELENI
Całkowita ocena

HOTEL SUPER POŁOŻONY, MNÓSTWO ZIELENI

Zakwaterowanie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Zakwaterowanie
OK

Usługi hoteli
ZA BARDZO ROZRYWEK TO TU NIE BYŁO

Ala Wrzesień 2012

Data pobytu: 5.12. - 12.12.2009

Ocena 4,5/5
Hotel nowoczesny i zadbany, położony w bezpośrednim sąsiedztwie plaży. Pokoje czyste, a obsługa życzliwie nastawiona do gości i pomocna. Przed obiektem...
Całkowita ocena

Hotel nowoczesny i zadbany, położony w bezpośrednim sąsiedztwie plaży. Pokoje czyste, a obsługa życzliwie nastawiona do gości i pomocna. Przed obiektem znajdują się trzy zadbane baseny. Jest spokojnie, gdyż zazwyczaj nie korzysta z nich wielu gości. Polecam osobom, które podczas urlopu pragną wypocząć i zrelaksować się w miłym otoczeniu.

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 4,0/5

Filtruj opinie

Paulina Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 1,0/5
To były moje trzecie wakacje w Egipcie ale pierwsze w Sharm. Zdecydowalam sie wlasnie na egipt bo poprzednie wczasy były bardzo udane , jeśli chodzi o hotele obsługe czystość i jedzenie. Jednak to co tam zastaliśmy w Coral Beach Resort Tiran przeszło nasze najśmielsze oczekiwania.. Zaczne może od tego ze wyborem hotelu kierowałam sie opinią innych oraz ilością gwiazdek co jest mocno zawyżone! bo...
Całkowita ocena

To były moje trzecie wakacje w Egipcie ale pierwsze w Sharm. Zdecydowalam sie wlasnie na egipt bo poprzednie wczasy były bardzo udane , jeśli chodzi o hotele obsługe czystość i jedzenie. Jednak to co tam zastaliśmy w Coral Beach Resort Tiran przeszło nasze najśmielsze oczekiwania..

Zaczne może od tego ze wyborem hotelu kierowałam sie opinią innych oraz ilością gwiazdek co jest mocno zawyżone! bo brud i syf jaki tam panował to mało powiedziane ;/

- ręczniki na plaże co rzekomo są czyste , są wieszane suszone i na drugi dzień z powrotem dawane jako "fresh" , w pokajach nie są zmieniane ! a jak zmieniają to z brudnych na brudne .. niby czyste ale poplamione i z takich brudnych reczników układane są kałamarnice posypane płatkami kwiatów które przez kolejne dni walają sie po podłodze bo nikt tam nie sprząta ! lustro w łazience ubejane pastą do zębow za caly nasz pobyt. Dzieki Bogu to był tylko tydzien!

Prysznic cały zagrzybiały. w pokoju nie działające lampy. taras tak brudny ze po wyjsciu na zewnatrz miałam CZARNE STOPY! okno które sie niezamykało a zgłaszałam na recepcji 3razy , jednak nikt nie nie kwapił aby wejsc i zobaczyć.

w 3ci dzien zepsula nam sie klimatyzacja i czekałyśmy dwa dni aby naprawili . OBŁĘD!!!!!!!!!!!

Obsługa kelnerska DRAMAT , trzeba pięć razy prosić o napój lub solniczke, wielokrotnie było tak że już zdążyliśmy zjeść a napoje do nas nie dotarły:)

Bardzo nie ładnie traktują Polaków .. kilka razy prosiłam o czyste sztućle lub szklanke to zostałam olana bo pan w dodatku kierownik calej tej stołówki przeszedł koło mnie i nawet nie zwrócił uwagi :D

Każdy tam pracuje za kare , nikt sie nie uśmiecha .

Hotel stary zaniedbany wszystko wyglada pieknie na zdjeciach niestety w rzeczywistości tak nie jest.. wszystko sie sypie i rozpada a co najgorsze jest BRUDNO I SIE LEPI FUUUU. w lobby barze smród nie do opisania. i Ci kelnerzy BRUDNI. brudne spodnie brudna koszula brudne rece. obrzydliwe .. nie mozna wymagac od kogos czystosci skoro on sam jest brudny i nie przywiazuje uwagi do wizerunku.

Poprosiłam o drinka PinaColada bo wielka karta drinkow stoi, jednak kelner powiedzial ze nie ma mleka kokosowego i nie jest w stanie zrobic.. jak zapytalam kiedy bedzie to powiedzial ze nie bedzie i moze mi zrobic z mleka normalnego.. wiec się zgodzilam po czym zobaczylam ze leje to cieple mleko ktore jest na pół rozrzedzone z woda .. zrezygnowalam jak zobaczylam jak powstaje serwatka na gorze szklanki ble

Jedzenie.. oj to pozostawia dużo do życzenia ... paskudne , naprawde.. nie żebym wybrzydzała ale przypominajac sobie tamte wakacje w Hurhgadzie i w Marsa to naprawde był wybór .. a tutaj .. to jakiś żart. lekko przygnite i przykisiałe warzywa .. zwlaszcza rukola .

Napoje mocno rozcieńczone z woda .. NAWET MLEKO . SKANDAL. kupiłyśmy sobie swoje własne ..

kawa była tylko rozpuszczalna której czesto brakowalo w restauracji tak jak szklanek czy filiżanek a hotel nie był pełny ..

Pare razy byłam świadkiem jak kelner czyści stolik ... wyglada to w następujący sposób. serweta na której goście kladą talerze z jedzeniem jest odwracana na druga strone , stół jest nią przecierany a nastepnie kładziona na tej samej poplamionej stronie a nie niej sztućce . podczas mojego pobytu , ani razu nie zmienili tych ochydnych serwetek.

Animacje to jakaś kpina .. dwie rosjanki kompletnie nie mające pojecia o tym kim jest animator.. bez poczucia rytmu , klaskała jakby była uposledzona . Niby prosta czynność a już z tym miała problem.

Na plaży mnóstwo naciagaczy do ktorych nie dociera stanowcze " nie dziekuje " niestety trzeba być chamskim i nie miłym. bo nie odejdą . wycieczki mocno wygórowane w biurze przy hotelu.

OGÓLNIE NIE POLECAM jesli chcesz odpocząć to nie tam..

nigdy tam nie wróce!

jestem juz tydzien po powrocie do kraju ..przywiozłam salmonelle .. dlatego dopiero teraz ta opinia ,bo leczenie tez troche trwało:) Dlatego odradzam ten hotel !

Jeden jedyny plus tego hotelu to ładna rafa i to zaraz przy zejsciu ..

Zakwaterowanie 1,0/5

Wyżywienie 1,0/5

Okolica 1,0/5

Marcin Lipiec 2019

Data pobytu: 6.7. - 13.7.2019

Ocena 3,6/5
Moim zdaniem po prostu przyzwoity hotel. Przyzwoite jedzenie chociaż mogłoby być bardziej urozmaicone. Przede wszystkim nie podobało mi się, że kelnerzy/kucharze sami wydawali porcje mięsa do kolacji oraz obiadu (przy czym wszystkie inne dodatki były podane w formie bufetu i można było nałożyć dowolną ilość). Natomiast co do porcji mięsa trzeba było po kilka razy podchodzić do kucharza albo prosić...
Całkowita ocena

Moim zdaniem po prostu przyzwoity hotel. Przyzwoite jedzenie chociaż mogłoby być bardziej urozmaicone. Przede wszystkim nie podobało mi się, że kelnerzy/kucharze sami wydawali porcje mięsa do kolacji oraz obiadu (przy czym wszystkie inne dodatki były podane w formie bufetu i można było nałożyć dowolną ilość). Natomiast co do porcji mięsa trzeba było po kilka razy podchodzić do kucharza albo prosić się żeby nałożył więcej co było lekko niekomfortowe. Bardzo mi się też nie podobało, że kelnerzy wydawali po jednej serwetce a jak poprosiło się o więcej to robili dziwne miny no i ta walka o sztućce. Jak się zjadło swoją porcję i chciało pójść więcej to lepiej było ukryć sztućce bo jak zabrali to ciężko było dostać nowe.

Czystość na standardowym poziomie.

Lokalizacja super.

Animacje całkiem fajne.

Raczej tu nie wrócimy chyba, że będzie jakaś bardzo dobra promocja :)

Zakwaterowanie 3,4/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 5,0/5

Dominika Grudzień 2018

Data pobytu: 1.12. - 8.12.2018

Ocena 2,0/5
Obsługa fatalna, chamstwo, lenistwo, ciągły brak napojów, brak wolnych stolików w porach posiłków, hotel stary, pokoje małe, łazienki z rozlatującymi sie deskami klozetowymi i drzwiami od kabiny prysznicowej, ciągły brak papieru toaletowego itd, itp. Za 700 zł na tydzień można przeżyć w takich warunkach ale nie za prawie 2400zł na osobe gdyż taką cenę właśnie zapłaciłam za pobyt w tym syfie.
Całkowita ocena

Obsługa fatalna, chamstwo, lenistwo, ciągły brak napojów, brak wolnych stolików w porach posiłków, hotel stary, pokoje małe, łazienki z rozlatującymi sie deskami klozetowymi i drzwiami od kabiny prysznicowej, ciągły brak papieru toaletowego itd, itp. Za 700 zł na tydzień można przeżyć w takich warunkach ale nie za prawie 2400zł na osobe gdyż taką cenę właśnie zapłaciłam za pobyt w tym syfie.

Zakwaterowanie 2,0/5

Wyżywienie 1,0/5

Okolica 3,0/5

Anna Styczeń 2018

Data pobytu: 6.1. - 13.1.2018

Ocena 3,8/5
Hotel Coral Rotana ma 4* i na nie zasługuje, choć pokoje wydają się wymagać odrobiny odświeżenia. Wyposażenie jest skromne i podstawowe. Wszystkie pokoje są takie same, różnią się jedynie widokiem. Teren hotelu da się przejść, nie jest duży w porównaniu do hoteli w Sharmie. Trochę pusty, ale może się podobać. Raczej na spokojny wypoczynek. Hotel posiada 3 baseny, w tym 1 jest podgrzewany w okresie...
Całkowita ocena

Hotel Coral Rotana ma 4* i na nie zasługuje, choć pokoje wydają się wymagać odrobiny odświeżenia. Wyposażenie jest skromne i podstawowe. Wszystkie pokoje są takie same, różnią się jedynie widokiem. Teren hotelu da się przejść, nie jest duży w porównaniu do hoteli w Sharmie. Trochę pusty, ale może się podobać. Raczej na spokojny wypoczynek. Hotel posiada 3 baseny, w tym 1 jest podgrzewany w okresie zimowym. Wifi bezpłatne w lobby, w pokojach płatne.

Hotel posiada całkiem dobrze wyposażoną siłownię. Propozycja dla tych, którzy chcą odpocząć blisko plaży, z ładnym widokiem!

Zakwaterowanie 3,7/5

Okolica 4,0/5

Grzegorz Październik 2015

Data pobytu: 6.9. - 13.9.2014

Ocena 3,6/5
Obsługa mila i pomocna,tylko 2 ludziki w jadalni strasznie natretni i zadaja łan dolar;)Jedzenie ok dalo sie wytrzymac 2 tygodnie ,tylko molo na 2 tygodnie dzialalo przez tydzien...pomylka molo plywajace ,fale sie z nim szybko rozprawiaja,raczej udany pobyt ,byl to moj 5 pobyt w egipcie i nawet od rezydenta wykupilem pakiet 5 dni nurkowan byl konkurecyjny z innymi ofertami ,polecam hotel
Całkowita ocena

Obsługa mila i pomocna,tylko 2 ludziki w jadalni strasznie natretni i zadaja łan dolar;)Jedzenie ok dalo sie wytrzymac 2 tygodnie ,tylko molo na 2 tygodnie dzialalo przez tydzien...pomylka molo plywajace ,fale sie z nim szybko rozprawiaja,raczej udany pobyt ,byl to moj 5 pobyt w egipcie i nawet od rezydenta wykupilem pakiet 5 dni nurkowan byl konkurecyjny z innymi ofertami ,polecam hotel

Zakwaterowanie 3,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Ładuję

Ładowanie mapy i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 21 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Czw 20 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Pt 22 °C temperatura w nocy 9 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień