• Wymagany paszport ważny co najmniej 6 miesięcy od planowanej daty powrotu.
  • Konieczność wyrobienia wizy, dostępnej po przylocie lub online​​​​. Opłaty za wizę wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Concorde El Salam Hotel Sharm el Sheikh - Sport

Egipt, Sharm El Sheikh, Sharm El Sheikh

Graf przedstawia prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach.

Kolumny przedstawiają minimalną cenę za osobę w danym miesiącu, z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży.

Informacje ogólne

Hotel położony jest w zatoce Sharks, w drugiej linii od morza, tuż za hotelem Concorde El Salam Front Area. W odległości krótkiego spaceru znajduje się Soho Square z licznymi restauracjami, barami, sklepami z pamiątkami i rozrywką dla każdego. Hotel posiada piękny teren zielony, basen ze zjeżdżalniami, korty do tenisa i squasha, boisko do piłki nożnej, boisko wielofunkcyjne, bieżnię do joggingu, siłownię - dzięki czemu jest idealnym miejscem dla lubiących aktywny wypoczynek. Concorde El Salam Sport Area dzieli wspólny obszar z hotelem Concorde El Salam Front Area. Wi-Fi w lobby hotelu jest dostępne bez opłaty.

Kategoria lokalna

* Soho Square - 10 min spacerem
* plaża - 450 m od hotelu

* ok. 450 m od hotelu
* prywatna, piaszczysta (dł. ok 400 m)
* wspólna dla hoteli Concorde El Salam

* salon Spa (w hotelu Concorde El Salam Front Area): za opłatą
* masaż: za opłatą
* jacuzzi: za opłatą
* łaźnia parowa: za opłatą
* sauna: za opłatą
* park wodny: w cenie
* sporty wodne: za opłatą
* nurkowanie: za opłatą
* snorkeling: za opłatą
* jazda konna: za opłatą
* squash: za opłatą
* bilard: za opłatą
* banan: za opłatą
* gry komputerowe: za opłatą
* squash: za opłatą
* kort tenisowy: za opłatą
* koszykówka: w cenie
* siatkówka plażowa: w cenie
* siłownia: w cenie
* rzutki: w cenie
* boccia: w cenie
* tenis stołowy: za opłatą
* aerobic: w cenie
* aqua aerobic: w cenie
* animacje: w cenie
* wieczorny program rozrywkowy: w cenie

Dzieci

* mini klub
* plac zabaw
* mini disco
* wydzielona część basenu dla dzieci
* animacje
* łóżeczko: w cenie (na zapytanie)
* krzesełka w restauracji

* All Inclusive (10:00-00:00)
* posiłki:
* śniadanie (07:00-10:30)
* późne śniadanie (08:00-11:00)
* obiad (13:00-15:00)
* kolacja (18:30-21:30)
* przekąski (13:00-15:00)
* podwieczorek (16:00-18:00)
* lody
* alkohol:
* wybrane lokalne napoje alkoholowe: w cenie

Uwagi

Wszystkie dekoracyjne zbiorniki wodne w hotelu są nieczynne z powodu remontu (możliwy hałas z powodu remontu). Główny basen ze zjeżdżalniami działa normalnie.

• Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak

Dobry (Na podstawie 11 opinii)

76. najwyższa ocena z 458 hoteli w Sharm El Sheikh

Dana V.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.10. - 30.10.2023 Oceniono: Listopad 2023

Concorde El Salam Hotel Sharm el Sheikh - Sport Ocena: 4/5 Egipt, Sharm El Sheikh

Kompleks hotelowy jest bardzo duży, składa się z dwóch części, niestety biuro podróży nie poinformowało nas, że nad morzem nie będziemy zakwaterowani. Bo druga część hotelu jest zdecydowanie lepsza i wolelibyśmy dopłacić i mieć nocleg bliżej morza. Ostatecznie nie było tak źle, nocleg był blisko recepcji, jadalni, hotel Sport to po prostu druga klasa.Na szczęście przez cały kompleks kursuje bus hotelowy, więc korzystaliśmy z niego regularnie kilka razy w tygodniu dzień. A to pozwoliło nam zaoszczędzić mnóstwo czasu. Morze w tej części jest piękne, czyste, bogate w życie morskie, piękna zatoka, w której nie ma fal. W pobliżu hotelu znajdują się także sklepy ogólnospożywcze, w tym sklep ze stałymi cenami, jeśli nie chcesz się targować. Targ SOHO z piękną fontanną. Do tego mnóstwo programów animacyjnych, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Piękne miejsce na wakacje. polecam

Klára Z.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.9. - 5.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Po przybyciu do hotelu początkowo nie rozumiałem negatywnych opinii - pokój dostaliśmy w ciągu 10 minut, pokój był stary, ale czysty, obsługa była miła i pomocna. Jednak im dłużej byliśmy w hotelu, tym było gorzej. Przez pierwsze trzy dni przynajmniej jeden posiłek był zepsuty. W końcu, kiedy powiedzieliśmy delegatowi, ten powiedział nam, że powinniśmy byli powiedzieć mu wcześniej, aby mógł sobie z tym poradzić. Niestety nie pomyśleliśmy o rozwiązaniu tego problemu z nim, a nie z kucharzem. Personel podzieliłbym na dwie części - pierwsza (mniejsza) część była bardzo miła i pomocna, druga była tak niechętna i nieprzyjemna, że żałowaliśmy, że daliśmy im napiwek. Kiedy zapomnieli nalać wody do naszego pokoju, poszliśmy do recepcji, aby o to poprosić, ale nic nie dostaliśmy. Ta sama zmiana w recepcji przyniosła nam o pierwszej w nocy do naszego pokoju pakiet śniadaniowy, którego po prostu nie chcesz, gdy musisz wyjechać na lotnisko o trzeciej. Szczerze mówiąc, nie rozumiem, dlaczego nie dali nam tego przy kasie. Jeśli chodzi o wycieczki - podobała nam się Biała Wyspa, Kair i Stare Miasto. Pragnę tylko zaznaczyć, że po przybyciu na Stare Miasto zabiorą Państwa do sklepu na „wizytę”. Nikt jednak nie zmusza Cię do kupowania czegokolwiek, co było miłe. Poszczególne rzeczy można wtedy kupić np. w sklepie One Stop (nie jestem w tej chwili pewien nazwy) za jedną trzecią ceny. Delegat i obaj przewodnicy, których mieliśmy, byli w porządku i nie było problemu. Ale ogólnie byłem rozczarowany wakacjami i szczerze mówiąc, cieszyłem się, że jestem w domu.

Hotel jest stary, ale wcale nam to nie przeszkadzało. Pokój był w większości schludny, ale łazience przydałoby się trochę więcej pielęgnacji. Ale ostatniej nocy widziałem petardę w pokoju, a w łazience był też robak. Jeśli dasz sprzątaczce dolara lub euro, z twoich ręczników zrobi łabędzia. Pragnę zaznaczyć, że ostatniego dnia dowiedziałam się, że robi łabędzia z UŻYWANYCH ręczników. A jeśli dasz mu napiwek w funtach egipskich, prawie nie sprząta pokoju.

Przez pierwsze trzy dni za każdym razem mieliśmy coś zepsutego - pastę fasolową, hummus, kuskus, sałatkę owocową. Posiłki były mniej więcej takie same, ostatniego dnia nie poszłam już na lunch ani kolację.

Odwiedziliśmy także drugi hotel Concorde i wyglądał on w lepszym stanie, a jedzenie wyglądało znacznie lepiej.

Morze było piękne, korale też. Wejście prowadzi przez pomost, a wyznaczony obszar, w którym można pływać, naprawdę przypomina średniej wielkości basen. Nie wolno pływać za bojami ze względu na łodzie.

Dana V.

Klára Z.

Gabriela S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.9. - 11.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Jedno wielkie rozczarowanie. Jeśli nie chcesz zepsuć Egiptu, lepiej unikaj tego hotelu. Nie jestem wymagającym klientem, byłem w Egipcie czwarty raz, ale dzięki temu hotelowi wciąż mam wrażenie, że to może być ostatni raz. Pierwsze wakacje, z których z niecierpliwością czekałam na powrót do domu po kilku dniach. Kompleks hotelowy składa się z dwóch hoteli, Sport (starszy, dalej od plaży) i Front (nowszy, blisko plaży). Jeśli planujecie wakacje w tym hotelu, radzę wszystkim nie patrzeć na cenę i naprawdę dopłacić za hotel Front, zrobiłbym to samo, ale niestety CA Hotel Front nie był jeszcze dostępny w tamtym czasie kupił wycieczkę. Nie chodzi tu tyle o to, że hotel jest nowszy i bliżej plaży, ale przede wszystkim o obsługę i zachowanie personelu wobec Państwa. W Hotelu Sport to naprawdę tragedia, z usług Hotelu Front mogliśmy korzystać jedynie na plaży w ramach All Inclusive, ale traktują zupełnie inaczej niż w Sport, uśmiechają się, są chętni. W Hotelu Sport nikt z Tobą nie rozmawia, zachowują się jakby Cię nie rozumieli i całkowicie ignorowali.

Jest to duży kompleks hotelowy składający się z 2 hoteli (Sport i Front). Ta recenzja dotyczy Hotelu Sport, który jest położony dalej od plaży, naprzeciwko Hotelu Front i już na pierwszy rzut oka widać, że jest to hotel starszy. Sprzęt, meble, baseny i całe wyposażenie hotelu są stare i przestarzałe. Nie jestem wymagającym klientem i nie jeżdżę na wakacje do hotelu, więc nie widzę w tym problemu, wszystko działało, klimatyzacja w pokoju działała bez problemu, czajnik, lodówka , sejf w pokoju, dwa zniszczone fotele i stolik na balkonie.

Jedzenie zniknęło. Jeśli lubisz ryby i owoce morza, codziennie jakiś wybór. W przeciwnym razie wszystko powtarza się niemal w kółko, dwa rodzaje ryżu, dwa rodzaje wołowiny, makaron, ziemniaki. To, co mają naprawdę dobre, to pizza. Wybór słodyczy i owoców jest również codziennie taki sam, doświadczyliśmy już znacznie lepszych i bogatszych. Codziennie lody na plaży.

Usługi hotelowe są katastrofalne. Zaczęło się właściwie zaraz po przybyciu do hotelu. Przyjechaliśmy z lotniska około 7 rano, sadzają cię w recepcji i nic się nie dzieje. Nie dadzą opasek, bo mówią, że pierwszego dnia nie przysługuje nam śniadanie w ramach All inclusive (powiedziano nam, że możemy je odebrać o 11:00, a pierwszym posiłkiem, do którego mamy prawo, jest obiad ). Nikt nie będzie Ci mówił, o której godzinie dostaniesz pokój. Siedzieliśmy tak do około 11:30 (żałuję tych 20 dolarów, które włożyliśmy do paszportu, myśląc, że może uda nam się dostać lepszy pokój i to wcześniej), myślę, że gdybym nie zapytał kilka razy, kiedy pokój będzie wolny, być może będziemy tam siedzieć aż do teraz. Kiedy dostaliśmy karty z pokoju, nikt nie mówi, dokąd iść, gdzie jest pokój, walizki musisz nosić sam, a jeśli nie masz rozciętych ust i boisz się zapytać, to nawet nie będziesz wiedzieć gdzie iść. W pokoju jest stare wyposażenie, też inaczej wyobrażam sobie czystość, ale daliśmy radę. Codziennie zmieniają ręczniki, ale czasami zapominają ci je dać, więc dwa razy zdarzyło się, że mieliśmy tylko jeden ręcznik na dwie osoby. Klientami tego hotelu są głównie Arabowie i Rosjanie. Jako Czesi było tam około 3 rodzin i jest to raczej wyjątek. Traktują cię również odpowiednio, jeśli nie jesteś Rosjaninem ani Egipcjaninem, nie służą ci, nawet nie oferują ci drinka do posiłku, ale ciągle przenoszą go na inne stoły. Kelnerzy są przeważnie niechętni lub udają, że nie rozumieją angielskiego. To naprawdę mnie niepokoiło i naprawdę rozczarowało, traktują cię tak, jakbyś był kimś gorszym od innych. Program wieczoru jest taki sam każdego dnia, lokalny piosenkarz, który każdego wieczoru śpiewa egipskie i rosyjskie pieśni ludowe przez około półtorej godziny. Trzeci dzień nie mogłem tego słuchać. Jako bonus dodają tancerki brzucha 3 razy w tygodniu, zawsze wszystko jest w kółko takie samo, ale Rosjanie i Arabowie wyglądają na zadowolonych.

Z tyłu hotelu Front do plaży jest dość daleko. Podróżowaliśmy wyłącznie autobusem, który regularnie kursuje pomiędzy obydwoma hotelami i kursuje co 10-15 minut. Na plażę można dojść pieszo, ale trzeba będzie dużo chodzić. Plaża kolejne wielkie rozczarowanie. Dla dwóch dużych hoteli zarezerwowany jest tylko niewielki kawałek plaży, która jest ułożona kaskadowo, im bliżej morza, tym więcej leżaków i plaże są bardziej zatłoczone. Dlatego od drugiego dnia woleliśmy korzystać z wyższych pięter plaży, gdzie było spokojnie i mogliśmy po prostu cieszyć się morzem. Wejście do morza jest przez pomost, w morzu jest większy basen oznaczony bojami, w którym można pływać, nie wpuszczają. Podwodne życie byłoby fajne, ale na tej małej przestrzeni już po jednym dniu wiadomo, gdzie jest koralowiec, nigdzie tego nie doświadczyliśmy. Do Egiptu jedziemy głównie na snorkeling, ale to tylko zabawa na jakiś czas. Jeśli wybierasz się do Egiptu na snorkeling, zdecydowanie idź tutaj!

Zuzana H.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.8. - 24.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Jeśli szukasz wakacji na relaks przy basenie, to z pewnością wystarczy i będziesz zadowolony. Jeśli chcesz cieszyć się morzem, pływając lub nurkując, poszukaj innego hotelu.

Stan pokoi jest do zaakceptowania, oczywiście nieco starsze, ale utrzymane i wszystko funkcjonalne. Nie było większego problemu, łazienka była czysta. W pokoju dostępny jest czajnik do przygotowania kawy lub herbaty.

W porównaniu do innych hoteli w Egipcie, jedzenie w tym hotelu było dość słabe, dostosowane głównie do rosyjskiej klienteli. Codziennie inna zupa, poza tym bez zmian. Śniadania i obiady były słabsze, dwa rodzaje ryżu, dwa sposoby przygotowania ziemniaków, klopsiki w kwaśnym sosie pomidorowym, chevapčići jagnięce i pieczony kurczak. Jeśli coś Ci nie smakuje, możliwość łączenia mięsa z dodatkami zostanie znacznie zmniejszona. Obiad był o wiele lepszy, do tego grill, który każdego dnia był inny. Warzywa i owoce zawsze były pod dostatkiem.

W ramach All inclusive napoje dostępne były przez cały dzień zarówno przy basenie, jak i w barze w lobby. Cola, Fanta, Sprite, różne soki i woda. Napoje alkoholowe również były mieszane, ale nie mogę ocenić. Dodatkowo różne kawy, herbaty, gorąca czekolada itp. Pokoje sprzątane codziennie, jeśli zostawi się napiwek w pokoju, sprzątanie jest dokładniejsze i z bogatym zapasem kawy i herbaty (natychmiastowa w torebce). Ale personel był bardzo miły i uśmiechnięty.

Plaża to jedna wielka tragedia. Mała plaża na dwa ogromne hotele. Nurkowanie wyłącznie z pomostu, gdzie obszar do snorkelingu jest wyznaczony bojami. Zarezerwowana przestrzeń ma wymiary około 12 x 20 metrów, więc przypomina „basen” w morzu. Nurkując z rurką w tak ograniczonej przestrzeni, nie da się uniknąć wzajemnego kopania. Fauna morska (porównuję to z wakacjami w Hurghadzie) jest znacznie słabsza. Jeśli choć raz widziałeś piękno Morza Czerwonego, na pewno nie odnajdziesz go tutaj ponownie. Szkoda, to był nasz wakacyjny priorytet. Pływanie w pobliżu brzegu jest możliwe tylko do odległości 2 metrów od brzegu, wtedy znowu znajdują się boje, które zabraniają wejścia. Zatem woda sięga jedynie do kostek. Idealne dla małych dzieci, dorośli siedzieli tam jak w osuszonym basenie. Dodatkowo plaża znajduje się w większej odległości od hotelu, co hotel rekompensuje przejazdem autobusem co 10 minut. Problem pojawia się, gdy zgłodniejesz lub spragniesz, bo w drugim hotelu, do którego autobus zawozi Cię na plażę, nie przysługują ci napoje i przekąski i musisz jechać do hotelu, żeby się napić. Po powrocie będzie Ci jednak trudno znaleźć miejsce na plaży.

Martina N.

Bardzo dobra obsługa hotelu. Ale przykro mi, że nie dali nam pakietu śniadaniowego, o który zapomnieliśmy poprosić. Niektóre hotele przyznają je automatycznie.

Stare meble do wymiany.

Świetnie!

Świetny.

Bardzo głośna muzyka, nie ma gdzie się ruszyć. Bardzo nieprzyjemne.