Imre V.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 19.11. - 26.11.2025 Oceniono: Grudzień 2025
White Valley Palace (ex. Emerald Resort) Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada
Niestety, obsługa była niewystarczająca. Widzieliśmy węgierskojęzycznego przewodnika dwa razy – raz po przyjeździe i raz, gdy płaciliśmy za programy dodatkowe. Zadzwoniliśmy do niego z powodu braku obsługi, a on powiedział, że to nie jego praca. Obiecane programy w języku węgierskim w rzeczywistości takie nie były. W jednym przypadku przewodnik korzystał z pomocy sztucznej inteligencji, w innych przypadkach przewodnik nie mówił po węgiersku. Nie stanowi to problemu, jeśli po sezonie nie ma wystarczającej liczby osób, ale proszę o odpowiednią komunikację, ludzie zrozumieją. W świecie sztucznej inteligencji można to całkowicie wyeliminować, ale nie oczekuje się tego od starzejącego się podróżnika. Tego samego oczekuje się również w przypadku podróży lotniczych, a nie tego, że pasażerowie są w 100% Węgrami i nie ma informacji w języku węgierskim.
Niestety, obsługa była niewystarczająca. Widzieliśmy węgierskojęzycznego przewodnika dwa razy – raz po przyjeździe i raz, gdy płaciliśmy za programy dodatkowe. Zadzwoniliśmy do niego z powodu braku obsługi, a on powiedział, że to nie jego praca. Obiecane programy w języku węgierskim w rzeczywistości takie nie były. W jednym przypadku przewodnik korzystał z pomocy sztucznej inteligencji, w innych przypadkach przewodnik nie mówił po węgiersku. Nie stanowi to problemu, jeśli po sezonie nie ma wystarczającej liczby osób, ale proszę o odpowiednią komunikację, ludzie zrozumieją. W świecie sztucznej inteligencji można to całkowicie wyeliminować, ale nie oczekuje się tego od starzejącego się podróżnika. Tego samego oczekuje się również w przypadku podróży lotniczych, a nie tego, że pasażerowie są w 100% Węgrami i nie ma informacji w języku węgierskim.
Zakwaterowanie
Wymaga remontu. W czasach swojej świetności mógł być piękny, ale trzeba przyznać, że był czysty.
Wyżywienie
Dla nas było trochę dziwne, że zapłaciliśmy za opcję all inclusive, a zazwyczaj po godzinie 15:00 nie było kawy, piwa, wina itp.
Obsługa w hotelu
To było dla nas odpowiednie, ponieważ zazwyczaj nie chodzimy pływać.
Plaża
Czystość plaży byłaby wystarczająca, gdyby mili turyści nie zaśmiecali kosza na śmieci. Obsługa robiła, co mogła, żeby to naprawić. Było trochę bałaganu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)







