• Wymagany paszport ważny co najmniej 6 miesięcy od planowanej daty powrotu.
  • Konieczność wyrobienia wizy, dostępnej po przylocie lub online​​​​. Opłaty za wizę wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Royal Pharaohs Resort & Aqua Park

Egipt, Hurghada, Makadi Bay

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Graf przedstawia prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach.

Kolumny przedstawiają minimalną cenę za osobę w danym miesiącu, z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży.

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 45 km
  • Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole na plaży tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak

Dobry (Na podstawie 9 opinii)

156. najwyższa ocena z 541 hoteli w Hurghada

Tomáš Němec

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.8. - 20.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Royal Pharaohs Resort & Aqua Park Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Jesteśmy zadowoleni z naszych wakacji. I prawie nie mamy na co narzekać. Usługi odpowiadają cenie. I chcielibyśmy kiedyś wrócić

Pokój był duży, codziennie dostaliśmy 2 duże butelki wody za darmo, jeden wiersz spał na łóżku. Nie mamy ani jednej skargi na pokój

Śniadania należały do najgorszych, były ciągle powtarzane. Ale obiady i kolacje były bardziej urozmaicone i tu naprawdę można wybierać.

Wszyscy pracownicy są całkowicie chętni, nie mam tu nic do zarzucenia

Plaża była czysta. Bardzo mało wody obok pomostu, więc dostęp jest lepszy przez pomost. Lub idź całkowicie z lewej strony, gdzie od razu znajduje się głębokość, do której trudno dotrzeć. Co było świetne

Aleš R.

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 3.8. - 10.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Royal Pharaohs Resort & Aqua Park Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Odwiedziłem hotel w przeszłości podczas rejsu po Nilu, kiedy zatrzymałem się tu na dwie noce. Kiedyś był to hotel Harmony Makadi. Stosunek ceny do jakości jest w zupełności wystarczający i satysfakcja przeważa. Należy wziąć pod uwagę, że hotel jest szczególnie popularny wśród mieszkańców, więc ten typ klientów przeważa. Przynajmniej tak było za naszej kadencji i jak mówił delegat, taka jest zasada, zwłaszcza w wakacje czy urlopy.

Pokój jest przestronny, meble noszą ślady czasu i niewielkie zużycie. Jednak główne rzeczy, takie jak łóżko, prysznic, miejsce do przechowywania, są absolutnie w porządku. Przyjemny był taras, na którym można było posiedzieć wieczorem lub napić się porannej kawy.

Dieta jest urozmaicona iw pełni wystarczająca dla normalnego człowieka. Śniadania bardzo urozmaicone i codziennie można wybrać coś innego. W stolicy nie korzystaliśmy z obiadów. restauracja, czasem na plaży.restauracja. Obiad to głównie wybór kilku dodatków takich jak ziemniaki, makaron czy ryż. Dominującym mięsem jest wołowina, kurczak lub ryba. Od początku korzystaliśmy z obu restauracji, ale od połowy pobytu tylko z "europejskiej". W końcu nie lubiliśmy jadać z miejscowymi, których w hotelu jest naprawdę wielu.

Po przyjeździe miałem tylko do czynienia z zamykającymi się drzwiami z pokoju z żoną. Pracownik został wysłany do naszego pokoju z recepcji i wszystko naprawił. pozostałe usługi hotelu oceniamy pozytywnie. Chodziliśmy głównie nad morze, żeby odpocząć, nie gotować, nie martwić się i to nam się spełniło.

Plaża jest przestronna i nie było problemu ze znalezieniem wolnych leżaków nawet po śniadaniu. Miejscowi w większości spędzają wakacje nad basenem, więc było tu spokój i wystarczająco dużo miejsca. Hotel wydaje się mieć dwie plaże. W kierunku po przybyciu po lewej stronie znajduje się plaża ze stopniowym wejściem i bez koralowców. W porównaniu do "drugiej", która jest po prawej stronie, nawet podczas odpływu wody jest tu pod dostatkiem i można się odświeżyć i wykąpać. Prawa część plaży jest bardziej dla nurków, a jeśli zejdziesz pomostem do końca, zobaczysz piękną rafę koralową i bardzo bogate życie. Ale nurkowanie polecam rano, podczas odpływu koralowce są bardzo "wystające".

Tomáš Němec

Wszyscy pracownicy są całkowicie chętni, nie mam tu nic do zarzucenia

Aleš R.

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 3.8. - 10.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Miloň M.

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 31.7. - 7.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Royal Pharaohs Resort & Aqua Park Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Choć według innych opinii miałem wrażenie, że jedziemy do piekła, to jednak nie było... Ogromna satysfakcja, piękny ośrodek w cudownym miejscu, wszystko bezproblemowo, obsługa sprawna, piękna plaża, cudowne nurkowanie... Po czytając poprzednie recenzje, nie wiem, czy my byliśmy gdzieś indziej, czy cud zdarzył się w ciągu tygodnia, czy problem jest bardziej po stronie tych ludzi... Ostatnia możliwość jest chyba najbardziej prawdopodobna.. .. Jak dowiedziałem się od delegata KC, który od razu zaproponował nam przeniesienie do innego hotelu, problemem dla większości odwiedzających ten ośrodek jest duża ilość arabskiej klienteli (w czasie naszego pobytu około 95 proc. Arabów i około 30 Europejczyków). To raczej dla nas zaleta, bo w przeciwieństwie do wielu europejskich narodów Arabowie są mili, bezproblemowi, a biorąc pod uwagę, że nie lubią głębokiej wody, praktycznie mieliśmy największy i najgłębszy basen dla siebie, także nad morzem byliśmy sami najbardziej dnia (czasami przyjeżdżali też małżonkowie z Polski). Myślę, że jeśli komuś w Egipcie przeszkadzają Arabowie, to powinien pojechać do Mácháča, tam ich nie ma wielu…

Bardzo przestronny pokój z cudownym dużym tarasem i widokiem na plażę i morze. W Egipcie byliśmy już pięć razy, ale nigdzie nie było tak pięknego noclegu. Wyposażenie pokoju jest prawdziwe, trochę starsze, ale bez problemów. Funkcjonalna klimatyzacja, lodówka, TV, czajnik, standardowa łazienka, codziennie uzupełniana woda butelkowana w lodówce, codzienne sprzątanie (w tym ręczniki łabędzie). Po prostu wszystko bez problemów.

Jedzenie wspólne jak we wszystkich hotelach w kraju, wybór drobiu, ryb, mięsa mielonego na różne sposoby, mięsa (oprócz wieprzowiny). Różne dodatki - ryż, ziemniaki na różne sposoby, makarony, ciasta. Duży wybór sałatek, warzyw, owoców i super deserów. Zwykły asortyment drinków (zaskakująco dobre piwo egipskiej proweniencji), kawa tylko Nescafe, ale zrobiliśmy czeskiego Turka w pokoju. Dwie jadalnie, duża centralna i mniejsza zarezerwowana tylko dla Europejczyków (w czasie naszego pobytu było nas około 30 osób, więc była jeszcze w połowie pusta), możliwość odwiedzenia obu w zależności od nastroju. Dodatkowo kilka barów - na plaży, przy basenie, bar w lobby, bar na pergoli... Do tego podwieczorek w restauracji przy plaży. Zdecydowanie aż nadto, zastanawiam się jak te karaluchy, które tego nie lubią jedzą w domu przez cały rok...

Wszystko bezproblemowo, nigdzie nie prosili o napiwki i wszystko działało (nawet wi-fi w lobby i na recepcji działało bez problemów - chyba cud). Wszyscy uśmiechnięci, pomocni i zawsze gotowi spełnić Państwa życzenia.

Bardzo mi się podobało, jak pani, której nawet nie było na plaży, uciekała. Może gdyby tam pojechała, przekonałaby się, że plaża jest absolutnie niesamowita, przestronna i czysta, z wieloma leżakami i parasolami. Dostęp do morza jest dwukierunkowy, więc jeśli chcesz nurkować, idealnym wyjściem jest pomostem do wspaniałej rafy koralowej, która jest jedną z najpiękniejszych, jakie miałem okazję zobaczyć (nurkuję od wielu lat, w tym nurkowanie głębokie z aparatem oddechowym). Różnorodność podwodnego życia tutaj zapiera dech w piersiach. Druga opcja, dla tych, którzy po prostu chcą się pobawić lub popływać w morzu, to lewa część plaży, gdzie jest stopniowe zejście do morza z piaszczystym dnem i możliwość pluskania się na płyciznach lub pływania w na otwartym morzu, w tym podczas odpływu, kiedy większość plaży ma odsłonięte podłoże koralowe.

Adam Lažek

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 6.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Royal Pharaohs Resort & Aqua Park Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Moje ogólne wrażenie jest takie, że to, co było w opisie wakacji na twojej stronie internetowej, tak naprawdę nie było w hotelu.

Pokoje były brudne, a cały teren wokół hotelu był brudny. Restauracja nie posprzątana.

Jedzenie nie było dużo, zawsze to samo, restauracja była brudna. Restauracje były nawet oddzielne dla Egipcjan i białych. W restauracji nie było to takie samo dla białych jak dla innych, chociaż powinno.

Personel niechętnie w większości. Dyskoteki, która miała być codziennie, nie było. Bary, które miały być otwarte, nie były. Bar z przekąskami do 2 nad ranem też nic. Ogólnie straszne.

Petr B.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.7. - 28.7.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Royal Pharaohs Resort & Aqua Park Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Jedynym pozytywem był Aqua Park.

Pokój jest duży, ale poza tym wystarczający na nocny sen. Czyszczono tylko to, co było widoczne na pierwszy rzut oka.

Całe jedzenie oprócz zupy było zimne przez cały pobyt. Byłem rozczarowany różnorodnością jedzenia, a napoje, zarówno alkoholowe, jak i bezalkoholowe, były ciepłe!

Prawie nic. Wi-fi w recepcji też nie działało.

Źle, prawie brak dostępu do morza.