Radka K.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.10. - 6.11.2025 Oceniono: Listopad 2025
Royal Lagoons Aqua Park Resort & Spa Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada
Na pewno nie wrócę tutaj.
Na pewno nie wrócę tutaj.
Zakwaterowanie
Dotarliśmy do hotelu o 9 rano i zakwaterowano nas dopiero po południu, o 14:30. Recepcjonista przyjął pieniądze, ale to też nie pomogło. Pokój, który nam przydzielono, śmierdział, nie był wystarczająco posprzątany, brakowało ręczników, wody itp. w stosunku do liczby osób w pokoju. Poprosiliśmy recepcjonistę o zmianę pokoju, a następnie delegata, a zmiana nastąpiła następnego popołudnia. Pierwsze dwa dni wakacji były zrujnowane. Nowy pokój był w lepszym stanie, ale miał inne wady – woda w prysznicu nie spuszczała wody. Hotel jest generalnie stary, zaniedbany i trudno znaleźć pokój, który byłby całkowicie w porządku.
Wyżywienie
Jedzenie było monotonne, z mniejszym wyborem, ale bardzo smaczne. Wszystko było wystarczające. Niestety, ciągłym problemem był brak szklanek w jadalni. Kiedy opuszczaliśmy hotel o 3:45 rano, nie otrzymaliśmy pakietu śniadaniowego, co było nieprzyjemne.
Obsługa w hotelu
Recepcja była fatalna, wszystko było powolne, niechętne. Obsługa w restauracji i barach była bardzo miła i przyjazna.
Plaża
Transport na plażę działał bez zarzutu, można też dojść pieszo. Bar na plaży jest w porządku. Leżaki są w opłakanym stanie. Brak życia w morzu, nie spodziewajcie się ryb ani koralowców. Dobry dostęp do morza, odpowiedni do pływania. Plaża jest mała, ale wystarczająca.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)







