• Brak obowiązku okazywania negatywnego wyniku testu i certyfikatów szczepienia/ozdrowienia
  • Wymagane wypełnienie elektronicznego formularza wjazdu i wyjazdu na 72 godz. przed wylotem WYPEŁNIJ FORMULARZ i posiadanie unikalnego kodu QR (1 uczestnik = 1 formularz i kod QR)
  • Powrót do Polski
    • Każdy jest zobowiązany do przedstawienia negatywnego wyniku testu antygenowego lub PCR na obecność COVID-19 wykonanego nie wcześniej niż 24 godziny przed przekroczeniem granicy lub w ciągu 3 godzin od momentu przekroczenia granicy. Obowiązek nie dotyczy dzieci poniżej 5 r.ż
    • Nie okazanie negatywnego wyniku testu PCR lub antygenowego skutkuje skierowaniem na 14-dniową kwarantannę.
    • Zwolnione z kwarantanny są dzieci do lat 12, jeśli podróżują z osobą zaszczepioną lub pod opieką przedstawiciela linii lotniczej
    • Obowiązek wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

Hotel Be Live Experience Hamaca Garden

Dominikana, Boca Chica, Boca Chica

Otoczony dużym ogrodem z basenami Tuż przy plaży Boca Chica Centrum Spa 4 baseny, brodzik dla dzieci Wysokiej jakości usługi i działania

Więcej o hotelu

od 6 204 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 94 416

KATEGORIA

4*

REGION

Boca Chica

OPIS

Obiekt zlokalizowany tuż przy pięknej Zatoce Morza Karaibskiego. Wszystko zostało zaprojektowane tak, aby Goście mogli w pełni poczuć wakacyjny klimat. Relaks, rozrywka, urozmaicone menu, zajęcia sportowe dla dorosłych i dla dzieci..To wszystko, i wiele więcej, można znaleźć właśnie w tym hotelu.

lokalizacja

Boca Chica , 160 km od lotniska w Punta Cana-PUJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000 m2.

kategoria hotelu

4*

kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia

1992 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracje (6), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), 2 baseny odkryte.

internet

- Wi-Fi w lobby płatne
- Wi-Fi w pokojach płatne

plaża

200 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki.

pokoje

Zlokalizowane są w 14 budynkach:
- 14 bungalowów (liczba pięter: 3)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe garden side dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

Wyżywienie

- restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (4)
All Inclusive
(24h)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:30), kolacja (18:30-22:00) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (12:00-16:30) serwowane w barze z przekąskami
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- "Rodizio" brazylijska
- "Orale" meksykańska
- "Pelicano" włoska
- "Portobello" włoska
- "Mylos" śródziemnomorska

z myślą o dzieciach

- brodzik
- miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- krzesełko dla dziecka w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie

- tenis stołowy
- siatkówka plażowa
- bilard
- aerobik
- siłownia
- animacje
- dyskoteka

płatne

- 2 korty do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- centrum SPA
- masaż, sauna, jacuzzi
- kasyno

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Hotel współdzieli teren, infrastrukturę i lokale gastronomiczne z siostrzanym Be Live Experience Hamaca Beach.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 200 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym - w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.

Aktualizacja opisu

15.12.2021 16:03

usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 0 m
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Golf tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja tak
Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura wody 27 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 29 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Wt 30 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Śr 30 °C temperatura w nocy 22 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień