Aquapalace Ocena: 4/5 Czechy, Praga, Čestlice
Peter S.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 17.11. - 18.11.2023 Oceniono: Listopad 2023
Ogólnie rzecz biorąc, jest to przyjemny rodzinny pobyt, ale jest kilka rzeczy, które można poprawić.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to przyjemny rodzinny pobyt, ale jest kilka rzeczy, które można poprawić.
Zakwaterowanie
Hotel oferuje wypoczynek rodzinny i twierdzi, że jest hitem wśród klientów dziecięcych. Nie sądzę, że łóżko piętrowe nadaje się do spania dla małych dzieci, a wręcz przeciwnie, było naprawdę małe jak na 14-letniego chłopca. Z mojego punktu widzenia był to sen niegodny dla dzieci. Z drugiej strony muszę powiedzieć, że wszystko było naprawdę ładnie posprzątane.
Wyżywienie
obiadokolacja /spotkanie i kolacja/...jedzenie było naprawdę wyśmienite, ale zaskoczyła mnie możliwość wypicia drinka do obiadu, gdzie mogliśmy zamówić tylko jeden napój bezalkoholowy/alkoholowy 3dc w cenie obiadu, a także butelkowane... ...i tak, dali nam kartkę papieru, na której to zapisali, to było naprawdę krępujące... mogliśmy pić do woli na śniadanie.
Obsługa w hotelu
personel był ogólnie bardzo przyjemny
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anonim
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 9.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023
Ogólne wrażenia z wakacji były świetne. Poza szczegółem, kiedy w sobotę, 30 minut przed zamknięciem Wodnego Świata, chcieliśmy zwrócić kubki w jednym z barów, a ten był już zamknięty. Następnego dnia zwróciliśmy pokój, całą opłatę zapłaciliśmy żetonami i wróciliśmy na kilka godzin do Wodnego Świata, gdzie wydaliśmy trochę pieniędzy (ok. 150 CZK) i jednocześnie odebraliśmy kaucję w wysokości 200 CZK za pokój. kubków, których nie mogliśmy zwrócić poprzedniego dnia. Zamiast odzyskać 50 CZK przy wyjeździe, musieliśmy opłacić wydatki, a następnie latać między recepcją hotelu a „recepcją” wodnego świata, gdzie wysyłali nas jak piłeczkę do punk-ponga i żadna ze stron nie chciała nam dać z powrotem nasze 200 CZK. Zachowanie menadżera w recepcji hotelu było w porządku. Zrozumiał problem i skierował mnie do Water World, gdzie mieli mi zwrócić pieniądze. Zamiast tego spotkałem jakiegoś blondyna, zarozumiałego, aroganckiego i bezczelnego menadżera, który patrzył na mnie z góry i rozmawiał ze mną jak ze s*ą. Zamiast zacząć rozwiązywać problem, musiałem poczekać, aż porozmawia z jej przyjaciółką, która przyszła się przywitać. Myślę, że kierownictwo powinno trochę podnieść poprzeczkę, bo gdybym pozwolił sobie na to w swojej pracy płacącemu klientowi, od razu bym zrezygnował ????
Ogólne wrażenia z wakacji były świetne. Poza szczegółem, kiedy w sobotę, 30 minut przed zamknięciem Wodnego Świata, chcieliśmy zwrócić kubki w jednym z barów, a ten był już zamknięty. Następnego dnia zwróciliśmy pokój, całą opłatę zapłaciliśmy żetonami i wróciliśmy na kilka godzin do Wodnego Świata, gdzie wydaliśmy trochę pieniędzy (ok. 150 CZK) i jednocześnie odebraliśmy kaucję w wysokości 200 CZK za pokój. kubków, których nie mogliśmy zwrócić poprzedniego dnia. Zamiast odzyskać 50 CZK przy wyjeździe, musieliśmy opłacić wydatki, a następnie latać między recepcją hotelu a „recepcją” wodnego świata, gdzie wysyłali nas jak piłeczkę do punk-ponga i żadna ze stron nie chciała nam dać z powrotem nasze 200 CZK. Zachowanie menadżera w recepcji hotelu było w porządku. Zrozumiał problem i skierował mnie do Water World, gdzie mieli mi zwrócić pieniądze. Zamiast tego spotkałem jakiegoś blondyna, zarozumiałego, aroganckiego i bezczelnego menadżera, który patrzył na mnie z góry i rozmawiał ze mną jak ze s*ą. Zamiast zacząć rozwiązywać problem, musiałem poczekać, aż porozmawia z jej przyjaciółką, która przyszła się przywitać. Myślę, że kierownictwo powinno trochę podnieść poprzeczkę, bo gdybym pozwolił sobie na to w swojej pracy płacącemu klientowi, od razu bym zrezygnował ????
Zakwaterowanie
Kwatera pierwsza klasa, wszędzie czysto, wszystko schludnie
Wyżywienie
Z hotelowego jedzenia jako takiego jedliśmy tylko śniadanie, które było luksusowe. Jeśli chodzi o jedzenie w wodnym świecie (w restauracji i na straganach), to chciałbym mieć większy wybór jedzenia. W przeciwnym razie byliśmy zadowoleni
Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe są świetne, jest tam prawie wszystko
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 1 950 zł za os.