Aktualne na Cypr

Hotel Vrissaki Beach (Paralimni)

Ocena: 4/5

Cypr, Protaras, Protaras

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 310 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Hotel oferuje wyposażenie przystosowane do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia, bar i bar na plaży. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Lodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Ponadto dostępne są zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Windsurfing, jet ski, kanadyjki, żeglowanie, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Narty wodne, przejażdżki na bananie wodnym i rejsy katamaranem organizowane są przez firmy zewnętrzne. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i anti-aging. Program animacyjny i muzyka na żywo to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.

Karty kredytowe:


Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 8 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,6 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 4,3 / 5

83. najwyższa ocena z 1347 hoteli w Cypr

Daniela G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.9. - 23.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras

Ładny hotel tuż przy plaży, czyste pokoje, miła i zawsze pomocna obsługa. Piękna, czysta plaża. Świetna gospodyni. Wszystko świetnie zorganizowane.

Ładny hotel tuż przy plaży, czyste pokoje, miła i zawsze pomocna obsługa. Piękna, czysta plaża. Świetna gospodyni. Wszystko świetnie zorganizowane.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mária B.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.9. - 22.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras

Wygląd zewnętrzny hotelu jest imponujący, ale całość oceniamy na maksymalnie 3,5*, nie odpowiada to poziomowi hotelu 4*.

Wygląd zewnętrzny hotelu jest imponujący, ale całość oceniamy na maksymalnie 3,5*, nie odpowiada to poziomowi hotelu 4*.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był mniejszy niż te, do których jesteśmy przyzwyczajeni w hotelach 4*. Podobało nam się rozwiązanie oświetleniowe w pokoju, efektowne przeszklenia i oświetlenie między łazienką a pokojem. Łazienka była odpowiednio wyposażona (choć bez bidetu). W pokoju było bardzo mało miejsca na ubrania, a półki były bardzo wysokie. Suszarka na balkonie była absolutnie nieodpowiednia – dwa chromowane pręty o długości ok. 30 cm przymocowane do ściany (pokój 102). Łóżko podwójne było mniejsze niż standardowe.

Wyżywienie
Rozdział specjalny... Wszystkie posiłki były serwowane wyłącznie na zewnątrz, w restauracji BIKINI, mimo że hotel posiada dużą, zamkniętą restaurację. Oprócz uroczych kotów, muchy i ptaki dotrzymywały nam towarzystwa podczas śniadania, obiadu i kolacji. Musieliśmy znaleźć miejsce w cieniu, a nie w słońcu, które od rana paliło nas w oczy. Jakość jedzenia – choć było go pod dostatkiem, asortyment był zawsze powtarzalny, zwłaszcza wieprzowina, jagnięcina, ryby bardzo słabej jakości (łosoś tylko raz, tuńczyk ani razu), ryby były albo smażone, albo naturalne z odrobiną sosu. Desery były prawie takie same każdego dnia, a ich krojenie było niezadowalające. Hotel deklaruje serwowanie przekąsek, ale było to całkowicie niepraktyczne. Przekąski nie były dostępne w formie bufetu, ale trzeba było usiąść, zamówić z menu i poczekać, aż zostaną przygotowane. Spróbowaliśmy tylko raz, ale biorąc pod uwagę postawę personelu, mieliśmy wrażenie, że im przeszkadzamy. W końcu trzeba było się tam uśmiechać do płacących gości. Na kolację sadzali ludzi na promenadzie, aby przyciągnąć płacących gości, wobec których byli bardzo uprzejmi. Prawdopodobnie właśnie taki był cel istnienia zamkniętej restauracji hotelowej.

Obsługa w hotelu
Ręczniki udostępnione na plażę były bardzo zniszczone, wyblakłe, dawno po okresie użytkowania. Hotel deklaruje, że posiada kryty basen, ale personel nawet nie polecał z niego korzystać z powodu rzekomo bardzo zimnej wody – basen był nadal pusty, więc praktycznie niefunkcjonalny. Oceniamy standard sprzątania pokoi.

Plaża
Plaża nam odpowiadała, wejście do wody było łagodne, liczba parasoli wystarczająca – około 5 rzędów, cena serwisu plażowego bardzo przystępna (7,50 EUR za parasol i 2 leżaki). Spacery po plaży lub promenadzie były bardzo satysfakcjonujące.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Daniela G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.9. - 23.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras

Ładny hotel tuż przy plaży, czyste pokoje, miła i zawsze pomocna obsługa. Piękna, czysta plaża. Świetna gospodyni. Wszystko świetnie zorganizowane.

Ładny hotel tuż przy plaży, czyste pokoje, miła i zawsze pomocna obsługa. Piękna, czysta plaża. Świetna gospodyni. Wszystko świetnie zorganizowane.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mária B.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.9. - 22.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras

Wygląd zewnętrzny hotelu jest imponujący, ale całość oceniamy na maksymalnie 3,5*, nie odpowiada to poziomowi hotelu 4*.

Wygląd zewnętrzny hotelu jest imponujący, ale całość oceniamy na maksymalnie 3,5*, nie odpowiada to poziomowi hotelu 4*.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był mniejszy niż te, do których jesteśmy przyzwyczajeni w hotelach 4*. Podobało nam się rozwiązanie oświetleniowe w pokoju, efektowne przeszklenia i oświetlenie między łazienką a pokojem. Łazienka była odpowiednio wyposażona (choć bez bidetu). W pokoju było bardzo mało miejsca na ubrania, a półki były bardzo wysokie. Suszarka na balkonie była absolutnie nieodpowiednia – dwa chromowane pręty o długości ok. 30 cm przymocowane do ściany (pokój 102). Łóżko podwójne było mniejsze niż standardowe.

Wyżywienie
Rozdział specjalny... Wszystkie posiłki były serwowane wyłącznie na zewnątrz, w restauracji BIKINI, mimo że hotel posiada dużą, zamkniętą restaurację. Oprócz uroczych kotów, muchy i ptaki dotrzymywały nam towarzystwa podczas śniadania, obiadu i kolacji. Musieliśmy znaleźć miejsce w cieniu, a nie w słońcu, które od rana paliło nas w oczy. Jakość jedzenia – choć było go pod dostatkiem, asortyment był zawsze powtarzalny, zwłaszcza wieprzowina, jagnięcina, ryby bardzo słabej jakości (łosoś tylko raz, tuńczyk ani razu), ryby były albo smażone, albo naturalne z odrobiną sosu. Desery były prawie takie same każdego dnia, a ich krojenie było niezadowalające. Hotel deklaruje serwowanie przekąsek, ale było to całkowicie niepraktyczne. Przekąski nie były dostępne w formie bufetu, ale trzeba było usiąść, zamówić z menu i poczekać, aż zostaną przygotowane. Spróbowaliśmy tylko raz, ale biorąc pod uwagę postawę personelu, mieliśmy wrażenie, że im przeszkadzamy. W końcu trzeba było się tam uśmiechać do płacących gości. Na kolację sadzali ludzi na promenadzie, aby przyciągnąć płacących gości, wobec których byli bardzo uprzejmi. Prawdopodobnie właśnie taki był cel istnienia zamkniętej restauracji hotelowej.

Obsługa w hotelu
Ręczniki udostępnione na plażę były bardzo zniszczone, wyblakłe, dawno po okresie użytkowania. Hotel deklaruje, że posiada kryty basen, ale personel nawet nie polecał z niego korzystać z powodu rzekomo bardzo zimnej wody – basen był nadal pusty, więc praktycznie niefunkcjonalny. Oceniamy standard sprzątania pokoi.

Plaża
Plaża nam odpowiadała, wejście do wody było łagodne, liczba parasoli wystarczająca – około 5 rzędów, cena serwisu plażowego bardzo przystępna (7,50 EUR za parasol i 2 leżaki). Spacery po plaży lub promenadzie były bardzo satysfakcjonujące.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr T.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.7. - 29.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras

Ogólne wrażenie jest mieszane. Plaża jest świetna, obsługa pomocna, ale kuchnia psuje wrażenie. Nie pójdę tam ponownie.

Ogólne wrażenie jest mieszane. Plaża jest świetna, obsługa pomocna, ale kuchnia psuje wrażenie. Nie pójdę tam ponownie.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było czyste, ale zamiast łóżka małżeńskiego, były dwa oddzielne łóżka złączone ze sobą, które „tańczyły” na podłodze.

Wyżywienie
Rozumiem, że śniadania są zawsze takie same. Zawsze coś wybieram. Ale nad morzem spodziewałam się świeżej ryby. Zamiast tego, na każdy obiad i lunch tylko mrożone pangi. Może 2 razy więcej owoców morza. Nawet tuńczyk był z puszki. Niedojrzałe pomidory, styropian... Mają wiele do poprawienia w kuchni. Ta kuchnia jest daleka od 4*.

Obsługa w hotelu
Bar przy basenie i bar hotelowy były w porządku, z dużym wyborem. Nie było porannego wyścigu o leżaki przy basenie.

Plaża
Plaża jest czysta, codziennie sprzątana, kilka kroków od hotelowego basenu i leżaków

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.7. - 19.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras

Świetne miejsce na wakacje.

Świetne miejsce na wakacje.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, zawsze schludnie, ze wszystkimi niezbędnymi rzeczami.

Wyżywienie
Szeroki wybór wszelkiego rodzaju potraw i bardzo smaczne.

Obsługa w hotelu
Usługi są również świetne, dobra komunikacja we wszystkich kwestiach.

Plaża
Czyste, piaszczyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 4.6. - 11.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras

To były miłe wakacje, czyste morze i okolica, pomocna obsługa, spokojne miejsce,

To były miłe wakacje, czyste morze i okolica, pomocna obsługa, spokojne miejsce,

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysty pokój, z balkonem i widokiem na morze, sprzątany codziennie, ręczniki wymieniane, w tym ręczniki plażowe. Co drugi dzień pościel.

Wyżywienie
Bardzo różnorodna, smaczna kuchnia regionalna, kolacje tematyczne, niczego nam nie brakowało.

Obsługa w hotelu
Hotel i cały kompleks są mniejsze, rodzinne, nowoczesne, czyste i z wysokiej jakości usługami. Jedyne, czego nam brakowało, to inny język obcy, niemiecki, nie komunikowali się nawet w recepcji, wszędzie tylko po angielsku.

Plaża
Plaża piaszczysta, stopniowe wejście do morza, krystalicznie czysta woda. Na początku czerwca morze było chłodniejsze z cieplejszymi prądami, pływaliśmy codziennie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować