Aktualne na Cypr

Hotel St. Raphael Resort

Ocena: 5/5

Cypr, Limassol, Limassol

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Cudowna, piaszczysta plaża z bezpłatnym serwisem Wykwintna kuchnia i nienaganna obsługa Malownicza prywatna przystań dla 237 jachtów Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych

Więcej o hotelu

od 2 752 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - St. Raphael Hotel Cypr:

Hotel St. Raphael położony jest ok. 11 km od centrum Limassol. Publiczna piaszysta plaża zlokalizowana jest w odległości ok. 300 m. Przy hotelu znajduje się przystań jachtowa. W  okolicy znajdują się łatwo dostępne punkty handlowe i rozrywkowe. Odległość od lotniska w Pafos (PFO) wynosi około 60km, a od lotniska w Larnace (LCA) około 70 km.

Wyposażenie:

Hotel wzniesiony został w roku 1987. Goście zakwaterowani są w 272 pokojach. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dostępne są również lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Do dyspozycji jest ponadto zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, konsola video i Wi-Fi (bezpłatnie). Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, szlafroki i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w
każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w obiekcie. Należą do nich m.in. rower / rower górski, tenis ziemny i siatkówka plażowa, jak również za dodatkową opłatą minigolf i strzelanie z łuku. Narty wodne, windsurfing, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, badmintona, bilard, darta, jogę i aerobik. Hotel oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon piękności, hydroterapię i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 11 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 55 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 53 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,7 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,6 / 5

53. najwyższa ocena z 1347 hoteli w Cypr

Marek P.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 13.10. - 20.10.2025 Oceniono: Październik 2025

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Wspaniałe wakacje. Bardzo miła obsługa i pierwszorzędna obsługa. Plaża tuż przy hotelu, zarezerwowana dla gości hotelowych. Dużo leżaków, niezależnie od pory przyjazdu, wszędzie mnóstwo miejsca. Jedzenie i napoje świetne.

Wspaniałe wakacje. Bardzo miła obsługa i pierwszorzędna obsługa. Plaża tuż przy hotelu, zarezerwowana dla gości hotelowych. Dużo leżaków, niezależnie od pory przyjazdu, wszędzie mnóstwo miejsca. Jedzenie i napoje świetne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są czyste, sprzątane codziennie, nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Jedzenie jest naprawdę smaczne i różnorodne. Restauracje i bary są również dostosowane do potrzeb wegetarian i wegan – wszystkie dania są oznaczone, aby wskazać, dla kogo są przeznaczone. Kolacje są tematyczne – bufet jest codziennie inny. Koktajle są świetne – przygotowane tak, jak powinny być, a nie po prostu zmieszane składniki, jak to miało miejsce w wielu innych hotelach.

Obsługa w hotelu
Usługi są na poziomie hotelu 5*. Personel jest bardzo miły i profesjonalny.

Plaża
Plaża ma drobny, ciemniejszy piasek. Wejście do morza jest stopniowe. Buty nie są potrzebne. Mogliby ją jednak częściej czyścić – gdzieniegdzie widać niedopałki papierosów w piasku. Niestety, ludzie są niepoprawni i nie wiedzą, jak wyrzucać śmieci do koszy na śmieci, których jest mnóstwo. Leżaków jest wystarczająco dużo dla wszystkich.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Victoria R.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Ogólnie hotel jest dobry, ale widać, że tu i ówdzie przydałby się remont. Obsługa była bardzo miła, plaża i woda piękna. Śniadanie było obfite, wszystko, czego potrzeba, jest na miejscu. Pokój zabaw dla dzieci z animatorami i plac zabaw na zewnątrz również były bardzo przydatne, korzystaliśmy z nich kilka razy. Hotel ma ładny, zielony teren. Niestety, w ogrodzie przy tarasie, gdzie jedliśmy śniadanie, i na piasku na plaży były śmieci – zazwyczaj papierosy.

Ogólnie hotel jest dobry, ale widać, że tu i ówdzie przydałby się remont. Obsługa była bardzo miła, plaża i woda piękna. Śniadanie było obfite, wszystko, czego potrzeba, jest na miejscu. Pokój zabaw dla dzieci z animatorami i plac zabaw na zewnątrz również były bardzo przydatne, korzystaliśmy z nich kilka razy. Hotel ma ładny, zielony teren. Niestety, w ogrodzie przy tarasie, gdzie jedliśmy śniadanie, i na piasku na plaży były śmieci – zazwyczaj papierosy.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, łóżko wygodne, codzienne sprzątanie

Wyżywienie
Było dobrze, duży wybór, jedliśmy tylko śniadania, a potem mogliśmy wybrać, gdzie zjeść lunch i kolację.

Plaża
Dużo leżaków, ładne, płytkie wejście, odpowiednie dla dzieci. Stoliki pod parasolami były często brudne, a na piasku leżały niedopałki papierosów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Marek P.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 13.10. - 20.10.2025 Oceniono: Październik 2025

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Wspaniałe wakacje. Bardzo miła obsługa i pierwszorzędna obsługa. Plaża tuż przy hotelu, zarezerwowana dla gości hotelowych. Dużo leżaków, niezależnie od pory przyjazdu, wszędzie mnóstwo miejsca. Jedzenie i napoje świetne.

Wspaniałe wakacje. Bardzo miła obsługa i pierwszorzędna obsługa. Plaża tuż przy hotelu, zarezerwowana dla gości hotelowych. Dużo leżaków, niezależnie od pory przyjazdu, wszędzie mnóstwo miejsca. Jedzenie i napoje świetne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są czyste, sprzątane codziennie, nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Jedzenie jest naprawdę smaczne i różnorodne. Restauracje i bary są również dostosowane do potrzeb wegetarian i wegan – wszystkie dania są oznaczone, aby wskazać, dla kogo są przeznaczone. Kolacje są tematyczne – bufet jest codziennie inny. Koktajle są świetne – przygotowane tak, jak powinny być, a nie po prostu zmieszane składniki, jak to miało miejsce w wielu innych hotelach.

Obsługa w hotelu
Usługi są na poziomie hotelu 5*. Personel jest bardzo miły i profesjonalny.

Plaża
Plaża ma drobny, ciemniejszy piasek. Wejście do morza jest stopniowe. Buty nie są potrzebne. Mogliby ją jednak częściej czyścić – gdzieniegdzie widać niedopałki papierosów w piasku. Niestety, ludzie są niepoprawni i nie wiedzą, jak wyrzucać śmieci do koszy na śmieci, których jest mnóstwo. Leżaków jest wystarczająco dużo dla wszystkich.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Victoria R.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.9. - 28.9.2025 Oceniono: Październik 2025

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Ogólnie hotel jest dobry, ale widać, że tu i ówdzie przydałby się remont. Obsługa była bardzo miła, plaża i woda piękna. Śniadanie było obfite, wszystko, czego potrzeba, jest na miejscu. Pokój zabaw dla dzieci z animatorami i plac zabaw na zewnątrz również były bardzo przydatne, korzystaliśmy z nich kilka razy. Hotel ma ładny, zielony teren. Niestety, w ogrodzie przy tarasie, gdzie jedliśmy śniadanie, i na piasku na plaży były śmieci – zazwyczaj papierosy.

Ogólnie hotel jest dobry, ale widać, że tu i ówdzie przydałby się remont. Obsługa była bardzo miła, plaża i woda piękna. Śniadanie było obfite, wszystko, czego potrzeba, jest na miejscu. Pokój zabaw dla dzieci z animatorami i plac zabaw na zewnątrz również były bardzo przydatne, korzystaliśmy z nich kilka razy. Hotel ma ładny, zielony teren. Niestety, w ogrodzie przy tarasie, gdzie jedliśmy śniadanie, i na piasku na plaży były śmieci – zazwyczaj papierosy.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, łóżko wygodne, codzienne sprzątanie

Wyżywienie
Było dobrze, duży wybór, jedliśmy tylko śniadania, a potem mogliśmy wybrać, gdzie zjeść lunch i kolację.

Plaża
Dużo leżaków, ładne, płytkie wejście, odpowiednie dla dzieci. Stoliki pod parasolami były często brudne, a na piasku leżały niedopałki papierosów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.9. - 17.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Piękny ośrodek, doskonałe zakwaterowanie. Pomocny i pomocny personel. Bar na plaży, słabszy.

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Piękny ośrodek, doskonałe zakwaterowanie. Pomocny i pomocny personel. Bar na plaży, słabszy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Świetne zakwaterowanie.

Wyżywienie
Jedzenie jest smaczne i wystarczające, ale ciągle powtarzalne.

Obsługa w hotelu
Doskonale. Każda niedogodność lub problem został natychmiast rozwiązany, ku naszemu zadowoleniu.

Plaża
Plaża jest czysta, bardzo blisko hotelu. Wystarczająca ilość leżaków.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Oľga P.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.8. - 3.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Ogólne zadowolenie z wakacji, transportu tam i z powrotem, usług hotelowych, zakwaterowania i wyżywienia.

Ogólne zadowolenie z wakacji, transportu tam i z powrotem, usług hotelowych, zakwaterowania i wyżywienia.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo ładne, czyste pokoje, dużo miejsca w pokoju i schowków w pokoju i łazience. Regularne sprzątanie i wymiana ręczników, uzupełnianie wody. Po przyjeździe znajdą Państwo w lodówce napoje bezalkoholowe, ale nie są one uzupełniane po spożyciu. Uzupełniana jest tylko woda butelkowana, ponieważ lokalna woda nie jest dla nas zalecana do picia. Meble są praktycznie nowe, a nad lodówką, w szafce, znajduje się również czajnik do herbaty lub kawy. W łazience znajdują się małe mydełka, szampon, żel pod prysznic, odżywka i balsam w jednorazowych butelkach. Są one uzupełniane po spożyciu.

Wyżywienie
To nie Turcja, ale jedzenie było różnorodne i smaczne. Hotel jest „Provegan”, zawsze jest jedno stoisko z daniami wegańskimi – bardzo dobrze doprawione. Drugie stoisko to „mięso” – różne rodzaje mięsa – wieprzowina, wołowina, drób, ryby. Smacznie, dobrze. Różnorodne sałatki, na śniadanie różne rodzaje serów, salami, warzywa. Obiady serwowane są w restauracji obok tej, w której serwowane są śniadania i obiady. Ponownie duży wybór i przepysznie przygotowane dania. Do obiadów i kolacji można zamówić wino, piwo. Obsługa posadzi Cię przy stoliku i za chwilę przyniesie zamówiony napój. Do obiadów i kolacji dostępne są słodkości – desery, lody. Zawsze świeży arbuz – słodki i soczysty. Na lunch można zanurzyć kawałki owoców w fontannie czekoladowej. Oprócz kawy i herbaty, dostępne są również napoje – ziołowe lub owocowe, a także doskonały sok pomarańczowy.

Obsługa w hotelu
Bardzo pomocna i miła obsługa – od sprzątaczy po kelnerów w restauracjach i barach. Poza godzinami śniadaniowymi, obiadowymi i kolacyjnymi można zjeść przekąskę w barze Splasch przy jednym z basenów, a także w barze na plaży. Obsługa w barze na plaży jest nieco powolna. Priorytetowo traktują gości, którzy zapłacili. Można tu również zamówić lody, a w barze przy głównym basenie – lody na patyku. Najbardziej podobała nam się obsługa w barze Splasch – szybka, pomocna i miła. Trochę czasu zajęło im też czekanie w barze hotelowym (Captain bar), przynieśli nam nawet coś innego niż zamówiliśmy i czekaliśmy na to pół godziny, mimo że w barze nikogo nie było, a kilka osób było na tarasie baru.

Plaża
piękne, zawsze bezpłatne leżaki, stopniowe wejście do morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Martina Čulá

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 13.8. - 23.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Hotel mógłby przejść remont, ale obsługa, jedzenie, ogród, plaża i morze były doskonałe

Hotel mógłby przejść remont, ale obsługa, jedzenie, ogród, plaża i morze były doskonałe

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Wyżywienie
Doskonałe i różnorodne jedzenie oraz wysokiej jakości napoje

Plaża
Łagodne wejście do morza, plaża czysta i niezatłoczona, z ciemnym piaskiem

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 25 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować