Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.
Zakwaterowanie
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.
Wyżywienie
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.
Obsługa w hotelu
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.
Plaża
W kilku miejscach panował bałagan i nieporządek, co jest niedopuszczalne w pięciogwiazdkowym hotelu. Brak czystości znacząco psuł komfort pobytu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate